مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت

[ad_1]
خبرآنلاین: آلکساندر سلیپانو،طراح سابق بوگاتی در یک انتقال جنجالی به هیوندای رفته تا مسئول ارشد طراحی بخش جنسیس این شرکت شود.

جنسیس قرار است تا سال 2020 6 مدل جدید به بازار عرضه کند و به همین خاطر به سراغ یکی از مشهورترین طراحان خودروی جهان رفته است. قرار است طراحی‌ها او برای تولید خودروی الکتریکی و اسپرت مورد استفاده قرار بگیرد.

 

طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت

آلکساندر سلیپانو،33 ساله بیشتر به خاطر طرح‌های مفهومی  پورشه 911 و فراری 612 GTO  مشهور است. این طراح 33 ساله روسی، مدرک لیسانس خود را از دانشگاه هنر کالیفرنیا گرفته  و در سال 2005 به گروه طراحی فولکس واگن  پیوست.

در فولکس واگن به خاطر طراحی بوگاتی ویژن گرن توریزمو و بوگاتی شیرون  نظر همه را جلب کرد. از سال 2010  هم  در تیم طراحی خارجی لامبورگینی هوراکان  حاضر بوده است.

 

طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت 

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف انتقادات ورزشکاران المپیکی شروع شد حدادی …نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر الف عارف به کمیسیون آموزش رفتاسامی اعضااعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در در دوره دهم مشخص شدند به گزارش سایت خودرو اتومبیل رانی تیونینگ ریس رالیخودرو اتومبیل اتومبلیرانی اخبار متنوع و خرید و فروش قطعات و خودرو و صنعت در سایت اطلاعات خودرو سواری آسان موتور هیوندای سانتافه دوستان خیلی تو قید و بند موتور و نباشید بعد از ساعتها تست درایو هم زمان هر دو عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، …عکس ماشین،عکس ماشین های جدید،عکس ماشین بوگاتی،عکس ماشین پورشه،عکس ماشین لامبورگینی برنامه کره‌شمالی برای رفتن به ماهبه گزارش ایسنا، به نقل از آسوشتیدپرس، یکی از مقام های ارشد در موسسه هوافضای کره شمالی بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …با تکمیل این فرم آخر اخبار و اطلاعیه های مهم صنعت خودرو برای شما به صورت رایگان و الف انتقادات ورزشکاران المپیکی شروع شد حدادی شرمنده هیچ نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر الف عارف به کمیسیون آموزش رفتاسامی اعضا اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در در دوره دهم مشخص شدند به گزارش تسنیم سایت خودرو اتومبیل رانی تیونینگ ریس رالی خودرو اتومبیل اتومبلیرانی اخبار متنوع و خرید و فروش قطعات و خودرو و صنعت در سایت اطلاعات خودرو سواری آسان موتور هیوندای سانتافه دوستان خیلی تو قید و بند موتور و نباشید بعد از ساعتها تست درایو هم زمان هر دو خودرو به عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، تصویر ماشین های گران عکس ماشین،عکس ماشین های جدید،عکس ماشین بوگاتی،عکس ماشین پورشه،عکس ماشین لامبورگینی،عکس برنامه کره‌شمالی برای رفتن به ماه به گزارش ایسنا، به نقل از آسوشتیدپرس، یکی از مقام های ارشد در موسسه هوافضای کره شمالی گفت بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب ماشین



لینک منبع :طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت

Images for طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت/فصل جدید برای جنسیس www.khabaronline.ir/detail/610918/science/technology‎Cached10 دسامبر 2016 ... آلکساندر سلیپانو،طراح سابق بوگاتی در یک انتقال جنجالی به هیوندای رفته تا مسئول ارشد طراحی بخش جنسیس این شرکت شود. طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت - خودرو بانک www.khodrobank.com/.../طراح-بوگاتی-و-لامبورگینی-به-هیوندای-رفت‎Cached11 دسامبر 2016 ... اقتصاد آنلاین: آلکساندر سلیپانو، طراح سابق بوگاتی در یک انتقال جنجالی به هیوندای رفته تا مسئول ارشد طراحی بخش جنسیس این شرکت. طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../163465-طراح-بوگاتی-لامبورگینی-به-هیوندای-رفت‎Cached10 دسامبر 2016 ... آلکساندر سلیپانو، طراح سابق بوگاتی در یک انتقال جنجالی به هیوندای رفته تا مسئول ارشد طراحی بخش جنسیس این شرکت شود. طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1143076‎Cachedطراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت. سایت خوان روزنامه دنیای اقتصاد تاریخ خبر:1395/09/20 ساعت انتشار:22:46:16 بازدید:795بار کد خبر: DEN-1143076. طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت - ای ماسیس emasis.ir/طراح-بوگاتی-و-لامبورگینی-به-هیوندای-رف/ به گزارش ای ماسیس : آلکساندر سلیپانو، طراح سابق بوگاتی در یک انتقال جنجالی به هیوندای رفته تا مسئول ارشد طراحی بخش جنسیس این شرکت شود. خبرآنلاین: ... طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت - اقتصاد آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../طراح-بوگاتی-و-لامبورگینی-به-هیوندای-رفت/5007671 آلکساندر سلیپانو، طراح سابق بوگاتی در یک انتقال جنجالی به هیوندای رفته تا مسئول ارشد طراحی بخش جنسیس این شرکت شود. جنسیس قرار است تا سال 2020 6 مدل . طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت/فصل جدید برای جنسیس+ ... www.iransight.com/طراح-بوگاتی-و-لامبورگینی-به-هیوندای-رف/ 11 دسامبر 2016 ... آلکساندر سلیپانو،طراح سابق بوگاتی در یک انتقال جنجالی به هیوندای رفته تا مسئول ارشد طراحی بخش جنسیس این شرکت شود. جنسیس قرار است ... طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../طراح-بوگاتی-و-لامبورگینی-به-هیوندای-رفت/ 22 آوریل 2017 ... طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت. آلکساندر سلیپانو، طراح سابق بوگاتی در یک انتقال جنجالی به هیوندای رفته تا مسئول ارشد طراحی ... طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت - خبرگزاری اقتصادی ایران econews.com/fa/media/.../طراح-بوگاتی-و-لامبورگینی-به-هیوندای-رفت 11 دسامبر 2016 ... اقتصاد ایران: آلکساندر سلیپانو، طراح سابق بوگاتی در یک انتقال جنجالی به هیوندای رفته تا مسئول ارشد طراحی بخش جنسیس این شرکت شود.