مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

استفاده از چراغ های LED در درمان آلزایمر

[ad_1]

وب سایت تک شات: چراغ های چشمک زن نه تنها از زیبایی خاصی برخوردارند، بلکه اگر از تناوب خاصی در روشن و خاموش شدن برخوردار باشند شاید بتوانند در درمان بیماری آلزایمر مورد استفاده قرار گیرند.

 

 احتمال کاربرد چراغ های LED چشمک زن در درمان آلزایمر

 

گروهی از محققین تاثیر چراغ های LED چشمک زن با فرکانس 40 هرتز را در درمان آلزایمر در موش هایی که از نظر ژنتیکی طوری دستکاری شده بودند که علایم مشابهی را نشان دهند مورد مطالعه قرار دادند. این گروه متوجه شدند که اگر موش ها در مراحل اولیه بیماری به مدت یک ساعت در برابر چنین نوری قرار گیرند، سطوح پروتئین بتا آمیلویید در مغز آنها کاهش می یابد.

تجمع بتا آمیلویید پلاک هایی را ایجاد می کند که با عملکرد طبیعی مغز تداخل ایجاد می کنند. بعلاوه، زمانی که محققین این روش را به مدت 7 روز در موش هایی که از مراحل پیشرفته آلزایمر رنج می بردند به کار بستند، متوجه شدند که این روش بطور مشخصی از پلاک های موجود در مغز این موش ها کاسته است.

چراغ های چشمک زن از طریق تحریک نوسانات گاما تاثیر خود را اعمال می کنند؛ نوساناتی که در بیماران مبتلا به آلزایمر با مشکل مواجه می شود. نوسانات گاما سلول های ایمنی موسوم به میکروگلیا را تغییر می دهد که منجر به ترشح مواد شیمیایی سمی در بیماران مبتلا به آلزایمر می شود. از آنجایی که میکروگلیا مسئول خارج کردن آمیلوییدهاست، تبدیل دوباره آنها به سلول های ایمنی فعال می تواند مانع تشکیل پلاک ها بشود.

علیرغم این یافته ها، این گروه از محققین هنوز نمی دانند که این روش بر روی بیماران مبتلا به آلزایمر پاسخ خواهد داد یا خیر. همچنین با توجه به اینکه استفاده از این روش در موش هایی که در مراحل ابتدایی بیماری قرار داشتند توانست فقط به مدت 24 ساعت سطوح آمیلویید را پایین نگه دارد، نیاز به آزمایش های بیشتری است تا مشخص شود تاثیر این روش تا چه مدت زمان باقی خواهد ماند.

 

محققین همچنین باید در خصوص تغییرات رفتاری احتمالی ناشی از حذف پلاک های شکل گرفته در مغز با استفاده از این روش بررسی هایی را انجام دهند. بطور خلاصه باید گفت که زمان زیادی تا کسب اطمینان از کاربردی بودن این روش درمانی باقی مانده است. اما از آنجایی که این بیماری تحلیل برنده عصبی هنوز هیچ درمانی ندارد، این روش مطرح شده می تواند ما را به آینده امیدوار کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جستجو در اطلاعات دارویی جستجو در اطلاعات دارویی جستجو در قیمت بیمه ای جستجو در اخبار و مقالات جستجو در اطلاعات دارویی اطلاعات عمومی داروجستجو در اطلاعات دارویی جستجو در قیمت بیمه ای جستجو در اخبار و مقالات جستجو در گزارشهای علمی،مقالات علمی ،دانستنیهای علمیفرزند پسر دانستنیهای علمیدانستنی های علمیآیا میدانید علمیعلمی گزارش های علمی مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر اختلالات یادگیری درمان اختلال یادگیری کار درمانی و اختلالات یادگیری هدف از کاردرمانی کودکان اصلاح نقص ها و بالا بردن سایت خبرنو اخبار روزخبر نــو مجله اینترنتیپاستا یکی از غذاهایی است که بیشتر مردم جهان آن را دوست دارند این غذای ایتالیایی در ده آشنایی با سرویس و کالیبراسیون تجهیزات پزشکیآشنایی با سرویس و کالیبراسیون تجهیزات پزشکیآشنایی با سرویس و کالیبراسیون تجهیزات بیولوژیبیماریهای قابل درمان با این روش آلزایمر، آنمی ، آسیب مغزی ، سرطان ، فلج مغزی ، سستی و زبان انگلیسی سرایان اندیشهفرامکین و همکارانش در ویراست هشتم کتاب اظهار می کنند که ظاهرا طولانی اطلاعات دارویی اطلاعات عمومی دارو هیدروکورتیزون استات موارد و مقدار مصرف موارد و مقدار مصرف درمان التهاب اطلاعات دارویی اطلاعات عمومی دارو جستجو در اطلاعات دارویی جستجو در قیمت بیمه ای جستجو در اخبار و مقالات جستجو در اطلاعات اختلالات یادگیری درمان اختلال یادگیری  کار درمانی و اختلالات یادگیری هدف از کاردرمانی کودکان اصلاح نقص ها و بالا بردن توانایی گزارشهای علمی،مقالات علمی ،دانستنیهای علمی فرزند پسر دانستنیهای علمیدانستنی های علمیآیا میدانید علمیعلمی گزارش های علمیگزارشهای مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده سایت خبرنو اخبار روزخبر نــو مجله اینترنتی بیشتر ما به طور معمول هشت ساعت از روز خود را در محیط کار می گذرانیم؛ یعنی با ارفاق می توانیم بیولوژی بیماریهای قابل درمان با این روش آلزایمر، آنمی ، آسیب مغزی ، سرطان ، فلج مغزی ، سستی و بی آشنایی با سرویس و کالیبراسیون تجهیزات پزشکی آشنایی با سرویس و کالیبراسیون تجهیزات پزشکیآشنایی با سرویس و کالیبراسیون تجهیزات پزشکی زبان انگلیسی سرایان اندیشه فرامکین و همکارانش در ویراست هشتم کتاب اظهار می کنند که ظاهرا طولانی ترین



لینک منبع :استفاده از چراغ های LED در درمان آلزایمر

استفاده از چراغ های LED در درمان آلزایمر - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../استفاده-از-چراغ-های-led-در-درمان-آلزایمر‎Cached10 دسامبر 2016 ... چراغ های چشمک زن نه تنها از زیبایی خاصی برخوردارند، بلکه اگر از تناوب خاصی در روشن و خاموش شدن برخوردار باشند شاید بتوانند در درمان بیماری ... استفاده از چراغ های LED در درمان آلزایمر - ساعت24 www.saat24.com/news/.../استفاده-از-چراغ-های-LED-در-درمان-آلزایمر 10 دسامبر 2016 ... گروهی از محققین تاثیر چراغ های LED چشمک زن با فرکانس 40 هرتز را در درمان آلزایمر در موش هایی که از نظر ژنتیکی طوری دستکاری شده بودند که ... استفاده از چراغ های LED در درمان آلزایمر payeshonline.com/news/122515/استفاده-چراغ-های-LED-درمان-آلزایمر 10 دسامبر 2016 ... گروهی از محققین تاثیر چراغ های LED چشمک زن با فرکانس 40 هرتز را در درمان آلزایمر در موش هایی که از نظر ژنتیکی طوری دستکاری شده بودند که ... درمان آلزایمر با چراغ‌های LED - ایسنا www.isna.ir/news/94082716298/درمان-آلزایمر-با-چراغ-های-LED‎Cached18 نوامبر 2015 ... محققان مؤسسه پیشرفته علم و صنعت در دائجون کره جنوبی، با استفاده از چراغ‌های LED آبی و حساسگر‌ها - موادی که یک ارگانیسم، سلول یا بافت را به ... درمان آلزایمر به کمک چراغ های چشمک زن - مجله علمی ایران | irsci www.irsci.com/درمان-آلزایمر-کمک-چراغ-های-چشمک-زن/‎Cached17 ژانویه 2017 ... موش هایی با ویژگی های مشابه با بیماران آلزایمری مورد بررسی قرار گرفته تند که طی این فرایند اشعه لامپ های LED با تابش در فرکانس ۴۰ هرتزی، ... استفاده از چراغ های LED در درمان آلزایمر | چراغ های چشمک زن www.ghatreh.com/news/nn34991674/استفاده-چراغ-های-درمان-آلزایمر 10 دسامبر 2016 ... چراغ های چشمک زن نه تنها از زیبایی خاصی برخوردارند، بلکه اگر از تناوب خاصی در روشن و خاموش شدن برخوردار باشند ش. چراغ های چشمک زن به کمک درمان آلزایمر می آیند - کلیک | نبض فناوری و ... click.ir/1395/10/27/lamp-flickers-can-help-to-alzeihmer-patients/‎Cachedدانشمندان به تازه گی کشف کرده اند؛ چراغ های چشمک زن علاوه بر زیبایی، چنانچه بر ... این فرایند اشعه لامپ های LED با تابش در فرکانس ۴۰ هرتزی، زمینه سازی برای کاهش ... محققان با استفاده از سنگ های جمع آوری شده طی ماموریت آپولو ۱۴ توانستند به سن ... درمان آلزایمر با چراغ‌های LED www.3neshaneh.com/news/single/335108 محققان مؤسسه پیشرفته علم و صنعت در دائجون کره جنوبی، با استفاده از چراغ‌های LED ... را برای جلوگیری از تجمع غیر طبیعی یک پروتئین مغز که در بیماری آلزایمر ... استفاده از نور چراغ برای درمان بیماری آلزایمر - اخبار - Nomo Group Co ... af.smartnewenergy.com/.../using-led-light-to-treat-alzheimer-s-disease-6471294.html‎Cachedسول، 16 نوامبر (IANS) محققان راهی برای جلوگیری از مونتاژ غیر عادی پروتئین مغزی مرتبط با بیماری آلزایمر را با استفاده از چراغ های آبی LED و مواد حساس کننده به ... استفاده از چراغ های LED در درمان آلزایمر – مجله راگا - راگانیوز raganews.ir/magazine/291923/ گروهی از محققین تاثیر چراغ های LED چشمک زن با فرکانس ۴۰ هرتز را در درمان آلزایمر در موش هایی که از نظر ژنتیکی طوری دستکاری شده بودند که علایم مشابهی را نشان ...