مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چرا باید سبز سفر کرد؟

[ad_1]
تین‌نیوز| سفر و صنعت گردشگری تاثیر بسزایی بر محیط زیست و گاز گلخانه‌ای ساطع‌شده در هر سال دارد. مصرف ما از منابع طبیعی زمین ۲۵ درصد بیشتر از توانایی زمین برای جایگزین کردن و تقویت زندگی روی خودش است. سفر یکی از صنایعی است که به نوبه خود بر محیط زیست فشار وارد می‌آورد.

اکنون برخی هتل‌ها در کشورهای پیشرفته، هدف خود را ترفیع راه‌های دست یافتنی برای کم کردن ردپایِ کربنی قرار داده‌اند. برخی از این هتل‌ها امکانی فراهم آورده‌اند تا مهمانانشان بتوانند ردپایِ کربنی خود را از بین ببرند؛ به این ترتیب که با دریافت کمکی کوچک، یک درخت از طرف این میهمانان می‌کارند که در طول عمر این درخت، یک تن کربن تولید شده جبران می‌شود.

در اینفوگرافی زیر به برخی اثرات زیست‌محیطی گردشگری خواهیم پرداخت و توضیح خواهیم داد که چگونه باید از اثر کربنی سفر بکاهیم.

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چرا باید از مالدیو دیدن کرد؟ عکسسفر به مالدیو تور مالدیو مکانهای دیدنی مالدیوآثار تاریخی مالدیومالدیودیدنیهای چرا باید کارها را با نام خدا شروع کردمی‌دهد که در هنگام حرکت و در موقع توقف کشتی بسم الله بگویند و قال ارکبوا فیها بسم چرا باید قاسم آباد مشهد تغییر نام دهد؟ خلیج فارسقاسم اباد یا خورشید شهر یا شهرک غرب منطقه ۱۳ شهرداری مشهد است که هنوز نام رسمی ندارد الف چرا باید کالای بی کیفیت ایرانی بخریم؟اینکه باید کالای داخلی را حمایت کنیم شکی نیست اما چه کسی تضمین میکند که با تحمل ضرر و چرا باید ساعت‌هایمان را یک ساعت به جلو بکشیم؟چرا باید ساعت‌هایمان را یک ساعت به جلو بکشیم؟ کشور ایران در عرض‌های جغرافیایی میانی برای متوقف کردن سریع بیرون‌ روی اسهال چه باید کردمعمولاً اسهال به دلیل وجود ویروس یا باکتری بروز می‌کند و مشکلاتی برای فرد به وجود می مشاوره حقوقی پارسینه؛ با فروش مال غیر چه باید کرد؟زندگی در شرایط پر اضطراب شهری در کنار پیچیدگیهای روابط انسانها در زندگی مدرن امروزی سایت خبری تحلیلی کلمه اطاعت شعار داده‌ایم و کار علمی نکرده‌ایم ابتکار امیدوارم کسی بابت نگ مصوبه چرا خدا بعضی از انسان ها را بدبخت آفریده؟ شهر سوالعزیز دلم الهی من فدات شم چرا از انرژی درمانی استفاده نمیکنی فقط کافیه خدا رو صدا بزنی فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران چرا باید از مالدیو دیدن کرد؟ عکس سفر به مالدیو تور مالدیو مکانهای دیدنی مالدیوآثار تاریخی مالدیومالدیودیدنیهای مالدیو چرا باید کارها را با نام خدا شروع کرد می‌دهد که در هنگام حرکت و در موقع توقف کشتی بسم الله بگویند و قال ارکبوا فیها بسم الله چرا باید قاسم آباد مشهد تغییر نام دهد؟ خلیج فارس قاسم اباد یا خورشید شهر یا شهرک غرب منطقه ۱۳ شهرداری مشهد است که هنوز نام رسمی ندارد ولی در الف چرا باید کالای بی کیفیت ایرانی بخریم؟ واقعا که کالای داخلی نمیخریم ، اونوقت توقع داریم بیکاری هم نداشته باشیم به نظر من باید چرا باید ساعت‌هایمان را یک ساعت به جلو بکشیم؟ چرا باید ساعت‌هایمان را یک ساعت به جلو بکشیم؟ کشور ایران در عرض‌های جغرافیایی میانی واقع برای متوقف کردن سریع بیرون‌ روی اسهال چه باید کرد بیرون‌روی ، اسهال ، روشهای درمان بیرون روی ، روشهای درمان اسهال ، روش سریع قطع اسهالبرای مشاوره حقوقی پارسینه؛ با فروش مال غیر چه باید کرد؟ زندگی در شرایط پر اضطراب شهری در کنار پیچیدگیهای روابط انسانها در زندگی مدرن امروزی سایت خبری تحلیلی کلمه » اطاعت شعار داده‌ایم و کار علمی نکرده‌ایم ابتکار امیدوارم کسی بابت نگ » مصوبه کنگره



لینک منبع :چرا باید سبز سفر کرد؟

چرا باید سبز سفر کرد؟ - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1082567‎Cached11 دسامبر 2016 ... دنیای اقتصاد: سفر و صنعت گردشگری تاثیر بسزایی بر محیط زیست و گاز گلخانه‌ای ساطع‌شده در هر سال دارد. مصرف ما از منابع طبیعی زمین ۲۵ درصد ... سازمان توسعه گردشگری - چرا باید سبز سفر کرد؟ tourism.tabriz.ir/News/969/چرا-باید-سبز-سفر-کرد؟.html 12 دسامبر 2016 ... چرا باید سبز سفر کرد؟ سفر و صنعت گردشگری تاثیر بسزایی بر محیط زیست و گاز گلخانه‌ای ساطع‌شده در هر سال دارد. مصرف ما از منابع طبیعی ... چرا باید سبز سفر کرد؟ - پایگاه خبری تحلیلی 55 آنلاین - تی نیوز tnews.ir/55-آنلاین/39e075788059.html چرا باید سبز سفر کرد؟ شناسه خبر: 91651 سرویس: NGO ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷. چرا باید سبز سفر کرد؟ سفر و صنعت گردشگری تاثیر بسزایی بر محیط زیست و گاز ... سبز سفر کنید، سبز! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/231131/سبز-سفر-کنید-سبز‎Cached25 آگوست 2015 ... خب وقتی به سفر می روید یعنی خانه تان را ترک خواهید کرد. ... اگر مصمم به افروختن آتش هستید، نکاتی وجود دارد که باید حتما آنها را رعایت کنید. چرا باید سبز سفر کرد؟ | سایت خبری گردشگری tour118.work/چرا-باید-سبز-سفر-کرد؟ سفر یکی از صنایعی است که به نوبه خود بر محیط زیست فشار وارد می آورد. سفر و صنعت گردشگری تاثیر بسزایی بر محیط زیست و گاز. سفر به ریشه‌ها: - Google Books Result https://books.google.com/books?isbn=6001759545 راضیه تجار - ‎2015 چرا؟! - من باید بروم. - این مقدمهٔ چه می تواند باشد؟! - اینکه می خواهم خودم را پیدا کنم. ... ورود به خیابان، از زمستان حال گذشته و در مسیر گرده افشانی خاطرات، سبز شده بود: « اسم خیابان اذر بود، اتش. ... یک قطره گرم اشک، گونهٔ پسرکی را که خواب می دید تر کرد .گذرنامه ایرانی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/گذرنامه_ایرانی‎Cached Similarگُذَرنامهٔ ایرانی یا پاسپورت ایرانی برای شهروندان ایران جهت سفر به خارج صادر می‌شود. ... ایالات متحده آمریکا، کانادا و همه کشورهای آمریکای لاتین حتماً باید ویزا می‌گرفتند. ... ۲۰۱۳ - در این سال، اعتبار گذرنامه ایران، کمی بهبود یافت و ایران به رده ۱۰۰ صعود کرد. ... در جدول‌های زیر، رنگ سبز به معنای عدم نیاز به روادید و سفید به معنای صدور ... گردشگری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/گردشگری‎Cached Similarگردشگری، سیاحت یا توریسم و نیز جهانگردی به طور کلی به عنوان مسافرت تفریحی ... از زمانی که مردم توانایی مالی بیشتری پیدا کردند و عمرشان طولانی‌تر شد، این امر ممکن شد. .... وقتی گردشگران به کشوری وارد می‌شوند الزاماً باید هزینه‌هایی را در آن کشور ..... امروزه تنها ۱۱٪ منطقه و فضای سبز آن دست نخورده باقی‌مانده‌است که این امر باعث ... ارتش سبز: راهنمای سفر کم خرج و مسافرت ارزان قیمت به خارج از کشور ... arteshesabz.blogspot.com/2011/08/blog-post.html‎Cached Similar8 آگوست 2011 ... چرا که اگر یک نسل استقامت می کرد تمامی نسل های بعد آن سرزمین طعم میوه شیرین ... چرا باید به مسافرت خارج از کشور برویم و دیگران را هم به این کار ... 10 جاذبه گردشگری برتر فرانسه - جاده‌های سبز www.jadehayesabz.ir/tourism/.../france-top-10-tourist-attractions/‎Cached9 مه 2016 ... شهری است که حتما باید یکبار به آنجا سفر کرد. چرا خود را مهمان نکنید و تمام مسیر را با تجربه کردن روح حقیقی پاریس طی کنید و در جایی واقعا زیبا ...