مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه کباب چوبی مرغ با سس انار

[ad_1]

کباب چوبی مرغ با سس انار از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است که طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. این مرغ های گردویی شیرین، ترد، دوست داشتنی و گزینه ی سالم تری نسبت به مرغ سوخاری هستند.

طرز تهیه کباب چوبی مرغ با سس انار 
طرز تهیه کباب چوبی مرغ با سس انارکباب چوبی مرغ با سس انار از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است که طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. این مرغ های گردویی شیرین، ترد، دوست داشتنی و گزینه ی سالم تری نسبت به مرغ سوخاری هستند.
مواد لازم:

۹۰۰ گرم فیله مرغ
۲ پیمانه گردو
۳/۴ پیمانه آرد
به میزان لازم نمک
۱/۲ قاشق چای خوری پودر دارچین
به میزان لازم فلفل سیاه
۱ پیمانه خامه
به میزان لازم روغن
۲ قاشق غذاخوری کره
۲ عدد کوچک موسیر
یک و نیم پیمانه آب مرغ
۱/۲ پیمانه آب انار
۲ قاشق غذاخوری رب انار
۱ پیمانه دانه انار

طرز تهیه

این مرغ های گردویی شیرین، ترد، دوست داشتنی و گزینه ی سالم تری نسبت به مرغ سوخاری هستند.


نکاتی در رابطه با تهیه ی کباب چوبی مرغ با سس انار:
۱- یک و نیم پیمانه از گردوها را درشت خرد کنید و نصف پیمانه گردو را ریز خرد کنید.
۲- به سه چهارم پیمانه به علاوه ی ۲ قاشق غذاخوری آرد نیاز دارید.
۳- موسیر ها را ریز خرد کنید.
 از قبل فر را با حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد گرم کنید. برای آماده کردن نوارهای مرغ، فیله های مرغ را بین ۲ کیسه ی پلاستیکی قرار دهید و با سطح شیاردار بیفتک کوب بکوبید تا به پهنای نصف سانتی متر درآیند. سپس آن ها را به شکل نوارهایی با عرض تقریبا نیم سانتی متر برش دهید. یک و نیم پیمانه گردو، سه چهارم پیمانه آرد، ۱ قاشق چای خوری نمک، پودر دارچین و یک چهارم قاشق چای خوری فلفل سیاه را در غذاساز ریخته، بزنید تا پودر شده و با هم ترکیب شوند. آن ها را در کاسه ای بریزید. خامه را در ظرف دیگری بریزید. تکه های مرغ را در خامه بزنید، خامه ی اضافی آن ها را بگیرید و بعد در ترکیب آرد بزنید تا سطح آن ها را به خوبی بپوشاند. آرد اضافی را بتکانید. در صورت تمایل می توانید آن ها را در سیخ بزنید .۲ قاشق غذاخوری روغن در ماهیتابه ای روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید. در چند نوبت مرغ ها را برای حدود ۳ دقیقه تا زمانی که طلایی رنگ شوند، تفت دهید. آن ها را از ماهی تابه خارج کرده و روی توری قرار دهید. بعد از هر نوبت، ماهیتابه را با حوله کاغذی تمیز کنید، ۲ قاشق غذاخوری روغن در ماهیتابه بریزید و سرخ کردن مرغ ها را ادامه دهید.مرغ ها را در سینی فر بچینید و برای حدود ۱۰ دقیقه تا مغز پخت شوند، در فر قرار دهید. در این میان برای تهیه سس، ۲ قاشق غذاخوری کره را در ماهیتابه ای روی حرارت متوسط آب کنید. موسیر و نصف پیمانه گردو را در آن ریخته و برای حدود ۲ دقیقه تفت دهید تا موسیر نرم شده و گردو طلایی رنگ شود. یک و یک چهارم پیمانه آب مرغ، آب انار و رب انار را اضافه کنید، حرارت را زیاد کرده و آن ها را برای حدود ۱۰ دقیقه تا حجم مایع نصف شود، بپزید. یک چهارم باقیمانده ی آب مرغ را با ۲ قاشق غذاخوری آرد ترکیب کنید و به سس اضافه کنید و برای حدود ۱ دقیقه دیگر حرارت دهید. دانه های انار، کمی نمک و فلفل سیاه به آن ها اضافه کنید و با هم ترکیب کنید. مرغ های گردویی را با سس داغ میل کنید.

آشپزباشی


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کباب چوبی مرغ با سس انار ، یک غذای خارجی خوش طعم …کبابچوبیمرغباسسانارکباب چوبی مرغ با سس انار از مجموعه ۱ پیمانه دانه انار طرز تهیه این مرغ های گردویی طرز تهیه کباب چوبی مرغ با سس انار کباب چوبی مرغ با سس انار از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است که طرز تهیه آن را طرز تهیه ی کباب چوبی مرغ طرز تهیه کباب مرغ چوبی طرز تهیه سالاد انار با سس ورستر شایر طرز تهیه طرز تهیه جوجه کباب با سس انارسرگرمیآشپزیطرز تهیه جوجه کباب با سس انار طرز تهیه جوجه کباب با سس طرز تهیه کباب کوبیده مرغ طرز تهیه کباب چوبی مرغ با سس انارکباب چوبی مرغ با سس انار از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است که طرز تهیه آن را طرز تهیه کباب چوبی طرز تهیه کباب چوبی با طرز تهیه ژله انار و طرز تهیه سس سالاد با کباب چوبی مرغ با سس انار ، یک غذای خارجی خوش طعم …کباب چوبی مرغ ، طرز تهیه کباب چوبی مرغ ، کباب چوبی مرغ با سس انار ، کباب چوبی مرغ با سس کباب چوبی آموزش انواع غذاهاکباب چوبی طرز تهیه کباب ترکی با سس طرز تهیه رول مرغ با طرز تهیه کباب چوبی مرغ با سس انارطرزتهیهکبابچوبیمرغباسسطرز تهیه کباب چوبی مرغ با سس انار تاریخ درج تعداد نمایش کباب چوبی مرغ با سس طرز تهیه جوجه کباب با سس گردو و رب انارطرز تهیه جوجه کباب ، مواد لازم برای تهیه جوجه کباب با رب انار ، روش تهیه جوجه کباب ، سس مرغ تندوری طرز تهیه کباب مرغ تندوری هندی با ادویه مخصوص طرز تهیه کباب مرغ تندوری هندی مرغ ها را بشویید و با استفاده از چاقو روی سطح مرغ ها شیارهایی کباب کوبیده مرغ طرز تهیه کباب کوبیده مرغ زعفرانی ایران کوک کباب کوبیده مرغ زعفرانی برای تهیه کباب کوبیده مرغ سینه های مرغ را بهمراه عدد پیاز و طرز تهیه کباب کوبیده مرغ تابه ای طرز تهیه ابتدا مرغ را بار چرخ کنید و با نمک ورز دهید، پیاز رنده شده را با سیر رتده شده شده طرز تهیه جوجه کباب لاری یکی از خوشمزه‌ترین و نرم‌ترین انواع طرز تهیه جوجه کباب لاری،جوجه کباب لاری،جوجه کبابطرز تهیه جوجه کباب لاری یکی از خوشمزه انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه طرز تهیه سالاد مرغ و ذرت و لوبیا طرز تهیه کباب ران مرغ بدون استخوان طرز تهیه قلیه سیر کباب ، غذاهای گوشتی ،انواع کباب ایرانی آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه استیک با سس فلفل کباب چنجه خانگی کباب تابه ای این بار با جگر کباب کره ای، کباب کره ای طرز تهیه سینه مرغ شکم پر با فلفل هالوپینو ، برای مهمانی ها طرز تهیه سته مرغ مالزیایی ، از پخت این غذا لذت خواهید برد کتلت گردویی ، برای کودکانی که از کباب چوبی طرز تهیه گوشت را به قطعاتی بزرگتر از گردو به سیخ های چوبی بزنید بعد در روغن تفت دهید طرز تهیه ی پیراشکی کرم دار طرز تهیه کله گنجشکی یا سر گنجشکی طرز تهیه مرغ فلورنتاین طرز تهیه مرغ سوخاری با پوشش کرن فلکس آشپزی مروری بر گذشته انار چه خواص درمانی دارد؟ لیلا بلوکات و خواهرزاده‌اش در برف عکس بهترین طرز تهیه کباب چوبی مرغ



لینک منبع :طرز تهیه کباب چوبی مرغ با سس انار

کباب چوبی مرغ با سس انار | آشپزی با آشپزباشی https://ashpazbashy.com/recipe/کباب-چوبی-مرغ-با-سس-انار/‎Cached50 min 10 دسامبر 2016 ... کباب چوبی مرغ با سس انار از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است. سایت آشپزباشی طرز تهیه کباب چوبی مرغ با سس انار را برای شما آماده کرده ... طرز تهیه کباب چوبی مرغ با سس انار - Hendevaneh hendevaneh.com/طرز-تهیه-کباب-چوبی-مرغ-با-سس-انار/ کباب چوبی مرغ با سس انار از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است که طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. این مرغ های گردویی شیرین، ترد، دوست داشتنی و گزینه ... طرز تهیه کباب چوبی مرغ با سس انار +عکس - - خوش آب و هوا www.goodclimate.ir/cooking/trzthyhkbabchvbymrghbassanar.html طرز تهیه کباب چوبی مرغ با سس انار +عکس - menuدوشنبه 01 / 03 / 96 تازه های آشپزی و شیرینی پزی تازه های آشپزی و شیرینی پزی تاریخ انتشار : سه شنبه 03 / 01 ... خبرگزاری آریا - کباب چوبی مرغ با سس انار ، یک غذای خارجی خوش طعم ... www.aryanews.com/.../کباب-چوبی-مرغ-با-سس-انار-،-یک-غذای-خارجی-خوش-طعم-برای-مهمانی-ها یک و نیم پیمانه آب مرغ 1/2 پیمانه آب انار 2 قاشق غذاخوری رب انار 1 پیمانه دانه انار کباب چوبی مرغ با سس انار ، یک غذای خارجی خوش طعم برای مهمانی ها طرز تهیه این مرغ ... طبخ تکه‌های مرغ با کمک چوب - سامانه جستجو و تحلیل خبر www.8tag.ir/.../5060262571751447557-15200965872844310530?...طبخ%20تکه‌های%20مرغ%20با%20کمک%20چوب 3 ژانویه 2017 ... کباب چوبی مرغ با سس انار از مجموعه دستور غذایی های مارتا استوارت است که ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. این مرغ های گردویی شیرین، ترد، ... طرز تهیه کباب چوبی مرغ با سس انار عکس - onvansho onvansho.ir/result/طرز-تهیه-کباب-چوبی-مرغ-با-سس-انار-عکس.html طرز تهیه کباب مرغ چوبی کردن کباب مرغ سیخی عکس کباب با سس گردورب انار . آموزش طرز تهیه مرغ شکم پر شمالی با رب انار بسیار خوشمزه آموزش طرز تهیه مرغ شکم ... کباب چوبی مرغ با سس انار | پارسی پو - حادثه ساختمان پلاسکو parsipoo.ir/news/148370502026249/کباب-چوبی-مرغ-با-سس-انار/ 6 ژانویه 2017 ... کباب چوبی مرغ با سس انار از مجموعه دستور غذایی های مارتا استوارت است که ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم این مرغ های گردویی شیرین ترد ... کباب چوبی های سالم تر، به جای مرغ سوخاری - میهن مگ https://mihanmag.com/.../کباب_چوبی_های_سالم_تر،_به_جای_مرغ_سوخاری‎Cached3 ژانویه 2017 ... میهن مگ : وب سایت آشپزباشی: کباب چوبی مرغ با سس انار از مجموعه دستور غذایی های مارتا استوارت است که ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. جوجه کباب ترش www.chefartist.ir/showpages749.html‎Cachedسایت آموزش آشپزی آشپز هنرمند. ... رب انار یا سس انار: 2 قاشق غ خ. نمک و فلفل. کره: 15 گرم ... بعد اون ها رو به سیخ چوبی بکشید. ته تابه گریل یا ... در انتها موادی که سینه مرغ رو توش خوابوندید رو هم اضافه و سرخ کنید و با کباب سرو کنید. این کباب هم ... طرز تهیه جوجه‌ کباب با سس گردو و رب انار https://www.webgardha.com/.../طرز-تهیه-جوجه‌-کباب-با-سس-گردو-و-رب-انار‎Cachedنتایج جستجوی عبارت طرز تهیه جوجه‌ کباب با سس گردو و رب انار در سایت وبگردها. ... 4-3 ق س رب انار به تعداد لازم سیخ چوبی 100 گرم گردوی آسیاب شده 2 ق س روغن‌زیتون طرز تهیه: 1. ... در این مطلب آشپزی طرز تهیه نوعی مرغ ترش را به شما آموزش داده ایم.