مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با خوردن این غذاها راحت تر بخوابید

[ad_1]

وب‌سایت تناسب اندام: این موضوع خیلی مهم است که به بدن و ذهنتان استراحت بدهید. این کار می‌تواند با مقداری خواب کافی صورت پذیرد. به همین جهت زمانی که خوب نمی خوابید احساس سرحال بودن نمی‌کنید و انرژی ندارید. زمان هایی هست که شما برای به خواب رفتن مشکل دارید، بنابراین ما در این نوشته فهرستی از ۹ غذا را برایتان جمع آوری کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند راحت بخوابید.

 

 ۹ غذایی که به خواب راحت کمک می‌کند

۱. ماست

بدن ما کلسیم مورد نیاز خود را از محصولات لبنی دریافت می‌کند. ماست هم از شیر درست شده است که می‌تواند این کلسیم را برای بدن ما فراهم کند. اگر بدن شما کمبود کلسیم داشته باشد، ممکن است باعث شود که با مشکل به خواب روید. پس با رساندن مقدار کافی کلسیدم به بدنتان، به خودتان کمک خواهید کرد تا راحت‌تر بخوابید.


۲. موز

موز سرشار از پتاسیوم و یک منبع عالی ویتامین B6 می‌باشد. این مواد مغذی به ساخت هورمونی به نام ملاتونین کمک می‌کند که نتیجه ی آن این است که راحت‌تر خواهید خوابید.

۳. نخود

نخود نیز منبع خوبی برای ویتامین B6 است که به تولید ملاتونین کمک می‌کند، هورمونی که در آسودگی خواب شما تأثیرگذار است.


۴. ماهی

ماهی‌هایی مثل ماهی تن، سالمون و قزل آلا، منبعی سرشار از ویتامین B6 هستند. و این هم مانند دو مورد قبل در تولید ملاتونین و نهایتاً خوابی آسوده به شما کمک خواهد کرد.


۵. شیر گرم پیش از رفتن به رختخواب

شیر مقدار زیادی کلسیوم داشته و پر از مواد معدنی مهم دیگر است. شیر تأثیر آرامبخشی دارد. شیر گرم با مقدار کمی زردچوبه، شکر و میوه‌های خشک به تسکین سیستم بدن شما کمک کرده و خوابی عالی را برایتان رقم خواهد زد.


۶. برنج

غذاهای غنی از کربوهیدرات به شما کمک می‌کنند تا بهتر بخوابید. برنج یکی از این غذاهاست که با خوردن آن بدن شما تحریک می‌شود که بخوابد!


۷. آب آلبالو

به بسیاری از مردم که از بی خوابی خفیف تا مزمن رنج می‌برند توصیه می‌شود که از آب آلبالو استفاده کنند! آب آلبالو میزان بالایی ملاتونین تولید می‌کند که بدن شما را وادار به خواب عمیقی در شب می‌کند.

۸. گندم و محصولات بر پایه‌ی گندم

گندم کامل، جو و نان‌های ساخته شده از گندم با سطوح بالایی از منیزیم غنی شده‌اند. وجود منیزیم در بدن به شما کمک خواهد کرد تا خواب خوب و بی‌وقفه ای داشته باشید.


۹. کلم و کلم پیچ

سبزیجات برگ دار سبز مانند کلم و کلم پیچ سرشار از کلسیم هستند، دقیقاً مانند شیر و دیگر محصولات لبنی. آن‌ها باعث افزایش سطح کلسیم بدن شما شده و به شما کمک خواهند کرد تا چرخه‌ی خواب سالمی داشته باشید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

با خوردن این غذاها راحت تر بخوابیداین موضوع خیلی مهم است که به بدن و ذهنتان استراحت بدهید این کار می‌تواند با مقداری با خوردن این غذاها راحت تر بخوابیدبا خوردن این غذاها راحت تر بخوابید خواب راحت،تغذیه مناسب،سلامت آکاایران با خوردن با خوردن این غذاها راحت تر بخوابید آرایشی و …سلامتیتغذیهوب‌سایت تناسب اندام این موضوع خیلی مهم است که به بدن و ذهنتان استراحت بدهید این کار با خوردن این غذاها راحت تر بخوابیدردیف تیتر تاریخ با خوردن این غذاها راحت تر بخوابید ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ آذر آغاز با خوردن این غذا راحت تر بخوابید …تغذیه و سلامتبا خوردن این غذا راحت تر بخوابید تجربه یک روز با پوکمون گو این دستکش جایگزین این غذاها را بخورید تا راحت تر بخوابید نیک صالحی …این غذاها را بخورید تا راحت تر بخوابید این غذاها را خوردن انار این میوه پاییزی این غذاها را بخورید تا راحت تر بخوابیدتصاویراین غذاها را بخورید تا راحت تر بخوابیدتصاویراین غذاها را تزیئن ته دیگ با سیب با خوردن این غذاها راحت تر بخوابیدوب‌سایت تناسب اندام این موضوع خیلی مهم است که به بدن و ذهنتان استراحت بدهید این کار هرلحظه، با خوردن این غذاها راحت تر بخوابیدسلامتباخوردناینغذاهاراحتاین موضوع خیلی مهم است که به بدن و ذهنتان استراحت بدهید این کار می تواند با مقداری با خوردن این غذاها راحت تر بخوابید این موضوع خیلی …با خوردن این غذاها راحت تر بخوابید با خوردن این غذاها راحت تر کاروفناوری کَلاله پرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با حوصله و دقت نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی موجود آنفولانزا با سرماخوردگی چه تفاوتهایی دارد ؟ پزشکان ایران آنفولانزا با سرماخوردگی تفاوت دارد؛ به طور معمول نشانه‌های آنفولانزا شدید‌تر است و بیمار پوست و مو پزشکان ایران آیا شما هم ریزش مژه دارید؟ آیا به طور مکرر دچار گل مژه می شوید؟ آیا این موضوع باعث ناراحتی مطالب مفید برای مامانای اسفند و فروزدین و صفحه برای نگهداری بهتر از یک نوزاد باید ابتدا در مورد نیازهای او اطلاعات به دست بیاورید آیا غذا خوردن بعد از ورزش باعث چاقی می شود نوشته های آیا غذا خوردن بعد از ورزش باعث چاقی می شود نوشته های خاکستری ๑۩۞۩๑ جدیدترینها فقط در این مزاج شناسی بلغم ؛ مشخصات بلغمی ها و درمان سایت شخصی مشخصات افراد بلغمی و درمان آن با سلام من بیش از ده ساله که هر روز حالت تهوع دارم بعضی وقتا لاغر شدن،لاغری فوری،لاغری موضعی ،لاغر شوید مقالات سلامت لاغر شدن جاق ها بخوانند مقالات مخصوص چاق ها جاقی شکم لاغر شدن فوری لاغر شدن با برنامه روش صحیح غذا خوردن زیتون این نسخه‌ی ذخیره شده‌ای از است زهره بسم الله الرحمن الرحیم باد صبا از بهترین دستور برای لاغر شدن ایران جدید سلام این قسمت که با خوردن غذا لاغر شوید جمله ها را خوب متوجه نمیشوم کدام حرف شماست کدام رژیم



لینک منبع :با خوردن این غذاها راحت تر بخوابید

با خوردن این غذاها راحت تر بخوابید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../با-خوردن-این-غذاها-راحت-تر-بخوابید‎Cached11 دسامبر 2016 ... با خوردن این غذاها راحت تر بخوابید. این موضوع خیلی مهم است که به بدن و ذهنتان استراحت بدهید. این کار می‌تواند با مقداری خواب کافی صورت پذیرد. با خوردن این غذاها راحت تر بخوابید - فرارو fararu.com/fa/news/298758/با-خوردن-این-غذاها-راحت-تر-بخوابید‎Cached11 دسامبر 2016 ... با خوردن این غذاها راحت تر بخوابید. این موضوع خیلی مهم است که به بدن و ذهنتان استراحت بدهید. این کار می‌تواند با مقداری خواب کافی صورت پذیرد. با خوردن این غذاها راحت تر بخوابید - - آکاایران www.akairan.com/health/taghziyeh.../news201612118372253180.html 11 دسامبر 2016 ... خواب راحت،تغذیه مناسب،سلامت,[categoriy]. آکاایران: با خوردن این غذاها راحت تر بخوابید. ۱. ماست بدن ما کلسیم مورد نیاز خود را از محصولات لبنی ... با خوردن این غذاها راحت تر بخوابید - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/10895985/با-خوردن-این-غذاها-راحت-تر-بخوابید/ با خوردن این غذاها راحت تر بخوابید. این موضوع خیلی مهم است که به بدن و ذهنتان استراحت بدهید. این کار می‌تواند با مقداری خواب کافی صورت پذیرد. به همین جهت زمانی که ... با خوردن این غذاها راحت تر بخوابید - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/895985/با-خوردن-این-غذاها-راحت-تر-بخوابید/ 10 دسامبر 2016 ... با خوردن این غذاها راحت تر بخوابید. این موضوع خیلی مهم است که به بدن و ذهنتان استراحت بدهید. این کار می‌تواند با مقداری خواب کافی صورت پذیرد. با خوردن این غذاها راحت تر بخوابید - کمونه | دمادم https://damadam.ir/news/با-خوردن-این-غذاها-راحت-تر-بخوابید/5151019 این موضوع خیلی مهم است که به بدن و ذهنتان استراحت بدهید. این کار می‌تواند با مقداری خواب کافی صورت پذیرد. به همین جهت زمانی که خوب نمی خوابید احساس ... با خوردن این غذاها راحت تر بخوابید - برترین‌ها | دمادم https://damadam.ir/news/با-خوردن-این-غذاها-راحت-تر-بخوابید/5042659 این موضوع خیلی مهم است که به بدن و ذهنتان استراحت بدهید. این کار می‌تواند با مقداری خواب کافی صورت پذیرد. به همین جهت زمانی که خوب نمی خوابید احساس ... با خوردن این غذاها راحت تر بخوابید | این موضوع خیلی مهم است - قطره www.ghatreh.com/news/nn35006498/خوردن-این-غذاها-راحت-بخوابید 11 دسامبر 2016 ... این موضوع خیلی مهم است که به بدن و ذهنتان استراحت بدهید. این کار می تواند با مقداری خواب کافی صورت پذیرد. به همیÙ. خبرگزاری آریا - با خوردن این غذاها راحت تر بخوابید www.aryanews.com/News/.../با-خوردن-این-غذاها-راحت-تر-بخوابید 25 دسامبر 2016 ... ظ. با خوردن این غذاها راحت تر بخوابید. خبرگزاری آریا - خبرگزاری آریا- این موضوع خیلی مهم است که به بدن و ذهنتان استراحت بدهید. این کار می‌تواند با ... با خوردن این غذا راحت تر بخوابید - shebreh.com www.shebreh.com/با-خوردن-این-غذا-راحت-تر-بخوابید/‎Cachedبه نقل از ایرنا، محققان دانشگاه کانازاوای ژاپن با مطالعه بر روی حدود ۲ هزار نفر متوجه شدند افرادی که پلو بیشتری مصرف می کردند کیفیت خواب بهتری داشتند. محققان در ...