مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی!

[ad_1]
وب‌سایت چیدانه: در دنیای پر استرس امروزی داشتن یک فضای سبز در محیط زندگی می تواند آرامش از دست رفته را به شما بازگرداند، مهم نیست فضای سبز شما چه فضایی باشد بالکن، پاسیو و یا حیاط هر کدام از  این فضاها اگر طراحی منحصر به فردی در خود داشته باشند می تواند به سادگی آرامش از دست رفته را به شما بازگرداند. به همین منظور امروز در اینجا می خواهیم پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی را برای شما به نمایش بگذاریم پس با ما همراه باشید.

طراحی فضای سبز پاسیو و حیاط خلوت

 

پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی !

در طراحی فضای سبز خانه حقیقی معمار پروژه در رابطه با دکوراسیون پاسیو می گویید: دوست داشتم حس آرامش و آسودگی در این فضا ایجاد کنم؛ برای همین یک حوض کوچک آبی فیروزه‌ای تهیه کردم و آن را در این فضا قرار دادم. تازه داخل حوضم را هم پر کردم از ماهی‌های قرمز کوچک. اگر شما دوست داشته باشید می‌توانید به جای حوض به آبنما فکر کنید؛ مخصوصا اگر فضای کوچکی دارید، آبنما برای‌تان مناسب‌‌تر است؛ آبنمایی با یک فواره کوچک که با یک پمپ مداربسته کار می‌کند. حالا فقط باید اینجا نشست و از صدای دلنشین آب و آرامش حاکم در فضا انرژی گرفت.

طراحی فضای سبز در بالکن و ایوان

 

پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی !

اگر می خواهید در طراحی فضای سبز خود از بالکن ها برای دور همی های عصر گاهی استفاده کنید، نباید فضای موجود خیلی شلوغ باشد و یا چشم انداز بیرون از خانه را پشت گیاهان پنهان کنید. یک زاویه بالکن را انتخاب کنید و گلدان های خوش آب و رنگ تان را در آن جا بچینید.

طراحی فضای سبز و باربیکیو

 

پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی !

باربیکیوهای گازی و ذغالی یکی از گزینه های ایده آل برای طراحی فضای سبز حیاط ویلای شما محسوب می شود چرا که این مدل چند منظوره می تواند تمام خواسته ی شما را فراهم آورد. می توانید آن را در فضای آلاچیق، پاسیو و یا حیاط خود قرار دهید و ظاهر آن را متحول کنید.

شومینه در طراحی فضای سبز

 

پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی !

در روزهای سرد سال هیچ چیز دلنشین تر از لذت از هوای بارانی سرد زمانی در حالی که در جلوی شومینه نشسته اید نیست. شومینه سنگی در طراحی فضای سبز گونه های متفاوتی دارد که می توانید بسته به نوع محوطه و فضای سبز خود یکی از آن ها را برای خود انتخاب کنید. این نوع از شومینه ها از جنس گابیون است و می تواند چهره ی متفاوتی به فضای آلاچیق شما بدهد و ظاهر محوطه ی شما را منحصر به فرد نماید.

انتخاب مبلمان در طراحی فضای سبز

 

پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی !

در طراحی فضای سبز زمانی را برای در نظر گرفتن جایی برای نشستن اختصاص دهید. بیشتر برای پاسیو و یا بالکن خانه می توانید یک میز و چند مبل تهیه کنید. حالا هر وقت که دوست دارید می‌تواند عصرانه یا حتی وعده‌های اصلی غذایی‌ را در این فضای سبز روح‌بخش میل کنید. همچنین می توانید برای روی مبل‌ها هم چند کوسن و بالش نرم رنگی کوچک به رنگ گل‌های شاد و رنگارنگ در نظر بگیرید تا راحت در آنجا استراحت یا مطالعه ‌کنید.

طراحی فضای سبز درب ورودی

 

پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی ! 

 

 نحوه چینش این لوورها کاملا به سلیقه شما بستگی دارد، در بعضی قسمت های می تواند لوور ها را حذف کرد تا جا برای رشد گیاهان پشت آن وجود داشته باشد. در ضمن این لوورها می توانند یک سره باشند یا این که به وسیله جدا کننده های فلزی در طول آن ها فواصلی ایجاد شود که از یکنواختی و یکدستی آن بکاهد. این کاملا بسته به نظر شما و صد البته طول بالکن شما است.


سایبان در طراحی فضای سبز

 

پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی !

سایبان های انواع و اقسام متنوعی دارند، نیاز نیست برای سایبان های خود از انواع سنتی آن استفاده کنید بلکه می توانید نمونه های مدرن آن را برای فضای بیرونی خود استفاده کنید، سازه های پارچه ای به دلیل انعطاف پذیر بودن به سادگی قابلیت تبدیل به انواع اشکال را دارند و می توانند فضای بیرونی منحصر به فردی برای شما ایجاد نمایند.

 

آبنما در طراحی فضای سبز

 

پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی !

آبنماهای پیش ساخته و آماده غالبا برای فضاهای داخلی استفاده می شوند اما شما می توانید از آن برای طراحی فضای سبز کوچک خود استفاده نمایید، این آبنماها در طرح، ابعاد و رنگ های مختلف ساخته می شوند و شما می تواند با توجه به بودجه و متراژ فضای خود از این آبنماها استفاده کنید و فضای حیاط خود را طراحی کنید.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چیدانه طراحی دکوراسیون داخلی منزل، معماری و طراحی …رنگ زرد شاید در نگاه اول کمترین کسی از رنگ زرد و مکمل های آن برای طراحی و دکوراسیون یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و سایتبا درج این ابزار در سایت و وبلاگ خود ، می توانید صفحاتی که بیشترین بازدید را در بازه فضای سبز کیمیا دیزاینطراحی خانه باغ و معماری محوطه باغ و ویلا طراحی محوطه باغ و طراحی خانه باغ تخصص ماست در مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …حمله وران و توهین کنندگان در فضای مجازی هر روز بیشتر می شوند و این مختص ایران نیستاول گروه معماری پارساکد مرجع دانلود معماریدر طراحی این ساختمان و فضای داخلی آن، به گفته کارفرما، هدف گذاری شد تا طبقه همکف با عروس مد ارایشلیست بهترین و پربازدیدترین کانال های تلگرام در ایران در این مطلب لیستی از بهترین جدیدترین مطالب دکوراسیون و ایده های طراحی و معماری …ارائه جدیدترین مطالب در حوزه دکوراسیون داخلی به همراه عکس و جدیدترین ایده های طراحی عصر خودرو صفحه اصلی عصر خودرو وب سایت تخصصی خودرو شش سال پیش در چنین روزی؛ تکالیف جدید دولت به ۳ دستگاه دانلود کتاب های مهندسی معماریمهندسیدانلود کتاب صوتی انسان های موفق چگونه فکر می کنند؟ ۲۹۲۳ دانلود کتاب ۹ مرد موفق، ۹۰ فضای سبز کیمیا دیزاین طراحی خانه باغ و معماری محوطه باغ و ویلا طراحی محوطه باغ و طراحی خانه باغ تخصص ماست در طراحی چیدانه طراحی دکوراسیون داخلی منزل، معماری و طراحی داخلی رنگ زرد شاید در نگاه اول کمترین کسی از رنگ زرد و مکمل های آن برای طراحی و دکوراسیون داخلی جدیدترین مطالب دکوراسیون و ایده های طراحی و معماری داخلی چیدانه ارائه جدیدترین مطالب در حوزه دکوراسیون داخلی به همراه عکس و جدیدترین ایده های طراحی داخلی و گروه معماری پارساکد مرجع دانلود معماری در طراحی این ساختمان و فضای داخلی آن، به گفته کارفرما، هدف گذاری شد تا طبقه همکف با کاربری یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و سایت با درج این ابزار در سایت و وبلاگ خود ، می توانید صفحاتی که بیشترین بازدید را در بازه زمانی پل کابلی شیراز، پروژه ای منحصر بفرد در زیبایی طراحی و ابتکار پل کابلی شیراز، پروژه ای منحصر بفرد در زیبایی طراحی و ابتکار مهندسی کشور مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی حمله وران و توهین کنندگان در فضای مجازی هر روز بیشتر می شوند و این مختص ایران نیستاول در عروس مد ارایش لیست بهترین و پربازدیدترین کانال های تلگرام در ایران در این مطلب لیستی از بهترین کانالهای مطالعات معماری تالار شهر سیتی هال صفحه رساله معماری مطالعات معماری تالار شهررساله معماری تالار شهرطرح نهائی معماری تالار شهرپایان نامه



لینک منبع :پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی!

Images for پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی! پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی! - برترین ها www.bartarinha.ir/.../پربازدیدترین-طراحی-فضای-سبز-در-خانه-های-ایرانی‎Cached11 دسامبر 2016 ... پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی! در دنیای پر استرس امروزی داشتن یک فضای سبز در محیط زندگی می تواند آرامش از دست رفته را به ... پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی ! | چیدانه https://www.chidaneh.com/ideabooks/exterior-spaces/.../82501‎Cached24 نوامبر 2016 ... به همین منظور امروز در چیدانه می خواهیم پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی را برای شما به نمایش بگذاریم پس با ما همراه باشید. طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی | | حیاط خلوت hayatkhalvat.com/2016/12/طراحی-فضای-سبز-در-خانه-های-ایرانی/‎Cached12 دسامبر 2016 ... به همین منظور امروز در اینجا می خواهیم پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی را برای شما به نمایش بگذاریم پس با ما همراه باشید. پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی! | در دنیای - قطره www.ghatreh.com/.../پربازدیدترین-طراحی-فضای-سبز-خانه-های-ایرانی‎Cached4 ژانویه 2017 ... به همین منظور امروز در اینجا می خواهیم پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی را برای شما به نمایش بگذاریم پس با ما همراه باشید. پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی! - میهن مگ https://mihanmag.com/.../پربازدیدترین_طراحی_فضای_سبز_در_خانه_های_ایرانی!‎Cached11 دسامبر 2016 ... میهن مگ : وب‌سایت چیدانه: در دنیای پر استرس امروزی داشتن یک فضای سبز در محیط زندگی می تواند آرامش از دست رفته را به شما بازگرداند، مهم نیست ... پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی ! - چیدانه | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28605549 24 نوامبر 2016 ... پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی ! ... فیش های نجومی محصول نبودن تفکر بسیجی/ایستادگی بسیج بر اصول و مبانی ... طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی برای بازگشت آرامش ! +تصاویر ... tnews.ir/نیک-صالحی/b7a176684168.html‎Cachedطراحی فضای سبز در خانه های ایرانی می تواند به سادگی آرامش از دست رفته را به شما ... به همین منظور امروز در اینجا می خواهیم پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ... مشاهده نظرات پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی! amlakkarimnejad.mihanblog.com/post/comment/1842‎Cachedپربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی! یکشنبه 1395/09/21 06:00 ب.ظ . تعداد نظرات قابل مشاهده : 0 / تعداد نظر های پنهان : 0. نام : ایمیل : آدرس وب/وبلاگ :. طراحی فضای سبز حیاط در 10 ویلای ایرانی! - چیدانه - شهرخبر www.shahrekhabar.com/gardeshgari/1464430140884808‎Cached28 مه 2016 ... در طراحی فضای سبز حیاط این پروژه از حوض، قلب معماری سنتی ایران در وسط استفاده شده است .... پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی !