مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مرغ سوخاری تان را اینطوری مزه دار کنید

[ad_1]

وب سایت آشپزباشی: مرغ سوخاری با طعم سیر از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. این روش، راهی ساده و سریع برای مزه دار کردن و پختن مرغ، گوشت و حتی ماهی است.

 


  •     کراکر نمکی  ۶ عدد
  •     کره  ۲ قاشق غذاخوری
  •     سیر ۱ حبه
  •     جعفری  ۴ شاخه
  •     لیمو  ۱ عدد
  •     نمک  به میزان لازم
  •     فلفل سیاه  به میزان لازم
  •     آرد  ۲ قاشق غذاخوری
  •     تخم مرغ  ۱ عدد بزرگ
  •     سینه مرغ  ۲ عدد
  •      روغن زیتون  به میزان لازم

 

مرغ سوخاری با طعم سیر 

 

طرز تهیه:

1-برای تهیه پودر سوخاری، کراکرهای نمکی را به همراه کره، سیر، شاخه های جعفری، رنده پوست لیمو، مقداری نمک و فلفل سیاه در غذاساز ریخته و بزنید تا کاملا ریز شده، سپس آن را در بشقاب بریزید.


2-آرد را در بشقاب دوم بریزید. تخم مرغ را در کاسه ای بشکنید و با چنگال بزنید.


3-فیله ها را ابتدا در آرد زده و خوب به آن آغشته کنید، سپس در تخم مرغ بزنید و در آخر آن ها را در ترکیب پودر سوخاری ای که تهیه کردید، بزنید. با دست آرد سوخاری را روی فیله ها فشار دهید تا خوب به آنها بچسبد.


4-هم می توانید فیله ها را در فر بپزید و هم می توانید آن ها را سرخ کنید. برای پخت در فر، از قبل فر را با حرارت ۲۴۰ درجه سانتی گراد گرم کنید، در سینی فر کاغذ روغنی پهن کنید، فیله ها را روی آن قرار دهید و برای ۱۵ دقیقه بپزید.


5- برای سرخ کردن فیله ها، ماهیتابه ای را روی حرارت متوسط گرم کنید، کمی روغن زیتون در آن بریزید و فیله ها را برای ۴ تا ۵ دقیقه از هر طرف، تا زمانی که مغز پخت و ترد شوند، سرخ کنید.

 

6-فیله های مرغ سوخاری را با برش های لیمو و در کنار سالاد میل کنید.

 

نکاتی در رابطه با تهیه ی مرغ سوخاری با طعم سیر:

1- سیر را پوست بگیرید.


2- پوست لیمو را رنده کنید.


3- بر روی سینه های مرغ با چاقو چند خط بیاندازید. آن ها را در کیسه ی پلاستیکی قرار دهید و با بیفتک کوب و یا پشت ماهیتابه بکوبید تا کمی صاف شوند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مرغ کنتاکی، طرز تهیه مرغ کنتاکی آکاطرز تهیه مرغ سوخاری چیکن کیو طرز تهیه فیله مرغ سوخاری با پنیر گودا روش تهیه فیله مرغ افطار و سحر، چی بپزم؟ وادی روز هفتم رفتنش مراسم هفت را تصمیم گرفتیم در خانه خودشان بگیریم مثل روضه خانگی؛ روضه خورش قیمه خوش رنگ و خوش طعم را با ترفندهای زیر درست کنیدخورش قیمه خوش رنگ و خوش طعم را با ترفندهای زیر درست کنیدعشاق موفق کلوب ازدواج و عشقبرای کنار هم بودن هزینه می دهیم عیوب همسرتان را عاشقانه ببینید ازدواج سالم این شکلی مجله اینترنتی کمونهسرگرمیسلامتورزشسبک …هیچ گاه مگذار آن چه را که نمی توانی انجام دهی مانع انجام کارهایی شود که توانایی انجام صد خبر وزیر بهداشت ضمن تشریح جزییات بودجه وزارت بهداشت و طرح تحول نظام سلامت در سال ۹۶،‌ گفت با تهوع بارداری چه ‌کار کنیم؟خانم دکتر تهوع بارداری به چه علتی ایجاد می‌شود؟ البته علت قطعی آن مشخص نیست ولی آموزش و تغذیه عروس هلندی هنگام خرید کاکتوس گلدان آن را عوض کنید کاکتوس از گیاهان مناسب برای آپارتمان استعکسهای داغ داغ طوطی کاسکو١ از تخم آفتاب گردان سالم و تازه ،‌نخود و لوبیای پخته ، تخم مرغ آب پز نسبتا سفت ، گوشت مرغ کنتاکی، طرز تهیه مرغ کنتاکی آکا طرز تهیه مرغ سوخاری چیکن کیو طرز تهیه فیله مرغ سوخاری با پنیر گودا روش تهیه فیله مرغ افطار و سحر، چی بپزم؟ « وادی روز هفتم رفتنش مراسم هفت را تصمیم گرفتیم در خانه خودشان بگیریم مثل روضه خانگی؛ روضه ای که خورش قیمه خوش رنگ و خوش طعم را با ترفندهای زیر درست کنید خورش قیمه خوش رنگ و خوش طعم را با ترفندهای زیر درست کنید عشاق موفق کلوب ازدواج و عشق برای کنار هم بودن هزینه می دهیم عیوب همسرتان را عاشقانه ببینید ازدواج سالم این شکلی است مجله اینترنتی کمونهسرگرمیسلامتورزشسبک زندگیگردشگریمددانلود هیچ گاه مگذار آن چه را که نمی توانی انجام دهی مانع انجام کارهایی شود که توانایی انجام آنها صد خبر از منظر بسیاری از کارآفرینان، شروع و اجرای کسب و کاری موفق در طول زندگی شغلی شان، چالشی نسبی عکسهای داغ داغ طوطی کاسکو ١ از تخم آفتاب گردان سالم و تازه ،‌نخود و لوبیای پخته ، تخم مرغ آب پز نسبتا سفت ، گوشت پخته با تهوع بارداری چه ‌کار کنیم؟ خانم دکتر تهوع بارداری به چه علتی ایجاد می‌شود؟ البته علت قطعی آن مشخص نیست ولی احتمالاً آموزش و تغذیه عروس هلندی هنگام خرید کاکتوس گلدان آن را عوض کنید کاکتوس از گیاهان مناسب برای آپارتمان است



لینک منبع :مرغ سوخاری تان را اینطوری مزه دار کنید

مرغ سوخاری تان را اینطوری مزه دار کنید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../مرغ-سوخاری-تان-را-اینطوری-مزه-دار-کنید‎Cached11 دسامبر 2016 ... مرغ سوخاری تان را اینطوری مزه دار کنید. مرغ سوخاری با طعم سیر از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ... مرغ سوخاری تان را اینطوری مزه دار کنید - - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news201612119301154534.html‎Cached11 دسامبر 2016 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد مرغ سوخاری تان را اینطوری مزه دار کنید ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته غذای ... مرغ سوخاری تان را اینطوری مزه دار کنید - جستجوگر خبر فارسی | خبرلند khabarland.com/news/.../مرغ-سوخاری-تان-را-اینطوری-مزه-دار-کنید‎Cached16 دسامبر 2016 ... مرغ سوخاری تان را اینطوری مزه دار کنید مرغ سوخاری با طعم سیر از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ... Images for مرغ سوخاری تان را اینطوری مزه دار کنید مرغ سوخاری تان را اینطوری مزه دار کنید - onvansho onvansho.ir/result/مرغ-سوخاری-تان-را-اینطوری-مزه-دار-کنید.html انجمن راسخون مرغ سوخاری تان را اینطوری مزه دار کنید . طرز تهیه مرغ سوخاری با طعم سیر مجله سلامتی عطارباشی مرغ سوخاری با طعم سیر از راهی سادهسریع برای مزه دار ... میهن مگ - مرغ سوخاری تان را اینطوری مزه دار کنید https://mihanmag.com/.../مرغ_سوخاری_تان_را_اینطوری_مزه_دار_کنید‎Cached11 دسامبر 2016 ... میهن مگ - وب سایت آشپزباشی: مرغ سوخاری با طعم سیر از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. مرغ سوخاری تان را اینطوری مزه دار کنید - البرز - خبر اول tehran.khabareavval.com/.../مرغ-سوخاری-تان-را-اینطوری-مزه-دار-کنید‎Cachedمرغ سوخاری با طعم سیر از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. این روش، راهی ساده و سریع برای مزه دار کردن و پختن ... مرغ سوخاری تان را اینطوری مزه دار کنید | ایران ویج | خبروان khabarone.ir/news/5271990/مرغ-سوخاری-تان-را-اینطوری-مزه-دار-کنید 13 دسامبر 2016 ... مرغ سوخاری با طعم سیر از مجموعه دستورغذایی‌های جیمی الیور است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. این روش، راهی ساده و سریع برای مزه ... هرلحظه، مرغ سوخاری تان را اینطوری مزه دار کنید harlahze.com/اخبار-خواندنی/مرغ-سوخاری-تان-را-اینطوری-مزه-دار-کنید مرغ سوخاری با طعم سیر از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است این روش راهی ساده و سریع برای مزه دار کردن و پختن ... مرغ سوخاری تان را اینطوری مزه دار کنید - گذار نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29526779 11 دسامبر 2016 ... مرغ سوخاری تان را اینطوری مزه دار کنید ... عسل 1⁄2 پیمانه شکر 1⁄2 پیمانه شکر قهوه ای 1⁄4 پیمانه تخم مرغ 2 عدد روغن سبزیجات 1⁄2 پیمانه اسانس وانیل ...