مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جاسوسی از گوشی ‎های مسافران هواپیماها

[ad_1]

طبق گزارشی جدید بر مبنای اسناد سری منتشر شده از آژانس امنیت ملی توسط ادوارد اسنودن، سرویس‎ های امنیتی ایالات متحده و بریتانیا اقدام به کنترل و نظارت و جاسوسی از گوشی ‎های مسافران هواپیماها از سال ۲۰۰۵ نموده ‎اند.

به گزارش صبحانه،این گزارش ادعا می ‎کند که در صورت روشن شدن گوشی در ارتفاع ۱۰ هزار پا یا بالاتر از آن، موقعیت آن برای آژانس امنیت ملی ارسال می ‎شود.
جاسوسی از گوشی ‎های مسافران هواپیماها
در ادامه جاسوسان این آژانس‎ ها می ‎توانند با استفاده از ابزاری به نام Thieving Magpie اقدام به استخراج اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل، PIN گوشی ‎های بلک بری و داده‎ های سرویس ‎های اجتماعی مانند اسکایپ و فیسبوک کنند.

نهادهای امنیتی علاوه بر جاسوسی از گوشی ‎های مسافران هواپیماها می ‎توانند کارهایی که کاربر با گوشی خود انجام می ‎دهد را هم تحت نظر داشته باشند. برای مثال آژانس امنیتی بریتانیایی GCHQ اعلام کرده است که مسافران را در هنگام استفاده از فیسبوک، توییتر، سرویس نقشه گوگل و حتی دانلود فایل توسط بیت تورنت تحت نظر داشته است. طبق گزارش این نهاد می ‎توان از این ابزار برای اطمینان از حضور مسافران خاص در هواپیما جهت تحت نظر گرفتن آن‎ ها یا دستگیری پس از فرود استفاده کرد.

آژانس هواپیمایی ایرفرانس یکی از مهم ‎ترین خطوط تحت نظر گرفته شده به شمار می ‎رفته است. آژانس امنیت ملی در یادداشتی مربوط به سال ۲۰۰۵ نحوه ردیابی پروازها از جمله خطوط ایر فرانس برای جلوگیری از حملات تروریستی را توضیح داده است. ایر فرانس از تمامی موارد ذکر شده اظهار بی اطلاعی کرده است.

منبع : وب سایت برسام


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسیال جی یکی از برندهای کره ای است که در صنایع مختلف فعالیت می کند امروز واقعیت از این دانستنی های گران ترین و مدرن ترین جت جنگنده …دانستنی های گران ترین و مدرن ترین جت جنگنده جهان ، از قدیم الایام بشر همواره تمایل روزنامه وطن امروز شماره تاریخ گروه سیاسی سرانجام پس از چند ماه کش‌وقوس و عدم همکاری دستگاه‌های دولتی و دیوان پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده استشگفتی ها و تازه های فیزیک فناوری و تکنولوژی و …گروه فناوریهای نوین از امروز شنبه دی ماه هر روز ساعت یک تصویر از آلبوم پر رمز و بدو علم علوم فضایی و هوانوردیحمایت‌های گسترده آمریکا از رژیم غاصب صهیونیستی باعث گشته میلیاردهادلار هزینه بر یکصدا ایستگاه خبری افغانستانقضیه از آن‌جا آغاز شده که دختری در روستای لقیه‌های ولسوالی بغلان مرکزی با دوست‌پسرش دانستنی های گران ترین و مدرن ترین جت جنگنده جهان عکس دانستنی های گران ترین و مدرن ترین جت جنگنده جهان ، از قدیم الایام بشر همواره تمایل داشته خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسی ال جی یکی از برندهای کره ای است که در صنایع مختلف فعالیت می کند امروز واقعیت از این کمپانی روزنامه وطن امروز شماره تاریخ گروه سیاسی سرانجام پس از چند ماه کش‌وقوس و عدم همکاری دستگاه‌های دولتی و دیوان محاسبات در پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده است شگفتی ها و تازه های فیزیک فناوری و تکنولوژی و اختراعات گروه فناوریهای نوین از امروز شنبه دی ماه هر روز ساعت یک تصویر از آلبوم پر رمز و راز بدو علم علوم فضایی و هوانوردی حمایت‌های گسترده آمریکا از رژیم غاصب صهیونیستی باعث گشته میلیاردهادلار هزینه بر مالیات یکصدا ایستگاه خبری افغانستان قضیه از آن‌جا آغاز شده که دختری در روستای لقیه‌های ولسوالی بغلان مرکزی با دوست‌پسرش پا به



لینک منبع :جاسوسی از گوشی ‎های مسافران هواپیماها

جاسوسی از گوشی های مسافران هواپیماها - برسام barsam.ir/جاسوسی-از-گوشی-‎های-مسافران-هواپیماها/ 8 دسامبر 2016 ... اسناد منتشرشده آژانس امنیت ملی توسط ادوارد اسنودن، سرویس های امنیتی ایالات متحده و بریتانیا اقدام به کنترل و نظارت و جاسوسی از گوشی های ... جاسوسی از گوشی های مسافران هواپیماها - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/438481/جاسوسی-از-گوشی-‎های-مسافران-هواپیماها 10 دسامبر 2016 ... طبق گزارشی جدید بر مبنای اسناد سری منتشر شده از آژانس امنیت ملی توسط ادوارد اسنودن، سرویس های امنیتی ایالات متحده و بریتانیا اقدام به کنترل ... جاسوسی از گوشی های مسافران هواپیماها - خبرگزاری اقتصادی ایران econews.com/fa/content/534945 19 دسامبر 2016 ... نهادهای امنیتی علاوه بر جاسوسی از گوشی های مسافران هواپیماها می توانند کارهایی که کاربر با گوشی خود انجام می دهد را هم تحت نظر داشته باشند. جاسوسی از گوشی های مسافران هواپیماها - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/626588/جاسوسی-از-گوشی-‎های-مسافران-هواپیماها/ 10 دسامبر 2016 ... نهادهای امنیتی علاوه بر جاسوسی از گوشی های مسافران هواپیماها می توانند کارهایی که کاربر با گوشی خود انجام می دهد را هم تحت نظر داشته باشند. جاسوسی از گوشی های مسافران هواپیماها — وبلاگ - اطلاعات و ارتباطات ... i-sel.ir/blog/جاسوسی-از-گوشی-‎های-مسافران-هواپیماها/ 8 دسامبر 2016 ... نهادهای امنیتی علاوه بر جاسوسی از گوشی های مسافران هواپیماها می توانند کارهایی که کاربر با گوشی خود انجام می دهد را هم تحت نظر داشته باشند. جاسوسی از گوشی های مسافران هواپیماها - search zendegi.xyz/search/جاسوسی+از+گوشی+های+مسافران+هواپیماها هواپیمای جاسوسی لاکهید یو-۲ (u-2) کماکان برای تحقیقات سنسورهای الکترونیکی ، کالیبراسیون ماهواره ای ، اعتبار سنجی داده ها و اهداف ارتباطاتی مورد استفاده قرار می ... جاسوسی آمریکا و انگلیس از مسافران خطوط هوایی جهان www.iribnews.ir/.../جاسوسی-آمریکا-و-انگلیس-از-مسافران-خطوط-هوایی-جهان‎Cached8 دسامبر 2016 ... در سال 2012 دست کم 27 خطوط هواپیمایی از جمله بریتیش ایرویز، آئروفلوت ... در این صورت ایستگاه های مخفی هوایی در روی زمین می توانند سیگنالها و علائم ... فهرست مسافران پرواز ، شماره پرواز و کد خطوط ، نام کاربر گوشی تلفن همراه ... جاسوسی دولت چین با استفاده از نرم افزار Silent Logging cert.yazd.ac.ir/news/614-silent-logging‎Cached27 سپتامبر 2015 ... محققان امنیتی با قرار دادن نرم‌ا‌فزار شناسایی در داخل گوشی‌های هوشمند مبتنی ... man in the middle به صدها مسافر چهار شرکت هواپیمایی بزرگ می‌کند. جاسوسی دولت چین از مسافران 4 شرکت هواپیمایی بزرگ از طریق نرم ... papsa.ir/?q=news/خبر/جاسوسی-دولت...مسافران...هواپیمایی...‎Cached22 سپتامبر 2015 ... محققین امنیتی با قرار دادن نرم افزار شناسایی در داخل گوشی های هوشمند مبتنی بر اندروید پی بردند که هکرهای چینی با توسعه ی دستگاه IMSI-catcher ... جاسوسی از گوشی‌های مسافران هواپیماها - خبروان khabarone.ir/news/5203120/جاسوسی-از-گوشی-‎های-مسافران-هواپیماها‎Cached10 دسامبر 2016 ... جاسوسی از گوشی‌های مسافران هواپیماها. طبق گزارشی جدید بر مبنای اسناد سری منتشر شده از آژانس امنیت ملی توسط ادوارد اسنودن، سرویس‌های امنیتی ...