مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شیک ترین بوفه‌ها را از این عکس ها انتخاب کنید

[ad_1]

وب‌سایت اتاق: بوفه از جمله مبلمان ضروری ای است که معمولا در اکثر منازل ما ایرانی ها قرار می گیرد. از یک مدل بوفه شیک معمولا برای بنمایش گذاشتن ست ظروف کریستالی زیبا و گران قیمت در دکوراسیون اتاق پذیرایی یا غذاخوری خانه استفاده می شود.

 

مانند هر مبلمانی دیگری برای دکوراسیون خانه، انواع بسیار زیادی از بوفه و کابینت ذخیره سازی مناسب اتاق غذاخوری و پذیرایی در بازار وجود دارند اما شکل نهایی این وسیله در نهایت توسط نحوه استفاده و نیاز شما از یک بوفه تعیین خواهد شد.

 

البته در اینجا باید اشاره کنم که در خانه های آپارتمانی کوچک نبود چنین وسیله جاگیری بسیار کمک خواهد کرد چرا که بوفه ها نیز بزرگ و حجیم بوده و فضای زیادی از اتاق نشیمن و پذیرایی اشغال می کنند.

 

در عوض بهتر است ظروف کریستالی و گران قیمت خود را بروی شلف و قفسه های باز یا کابینت های شیشه ای آشپزخانه بنمایش بگذارید. با این کار هم به زیبایی و دلبازی فضای اجتماعی خانه کمک کرده اید و هم دکوراسیون آشپزخانه خود را شیک تر نشان داده اید.
راهنمای انتخاب مدل بوفه شیک بهمراه جدیدترین عکس های بازار

اگر می خواهید بوفه خود رابا ظروف چینی و کریستالی شیک خود پر کنید و در کنار آن فضایی مناسب برای نگهداری قاشق و چنگال و ظروف استیل خود داشته باشید باید به سراغ مدل هایی با درب شیشه در قسمت بالایی و کشو و دراور در قسمت پایینی باشید. در مقابل اگر بدنبال بوفه ایی فقط برای نگهداری ظروف خود در اتاق پذیرایی و غذاخوری هستید انتخاب مدل هایی کوتاه قد و کشیده که حالتی شبیه به کابینت های آشپزخانه دارند گزینه مناسب تری خواهد بود.
راهنمای انتخاب مدل بوفه شیک بهمراه جدیدترین عکس های بازار

 

راهنمای انتخاب مدل بوفه شیک بهمراه جدیدترین عکس های بازار 

 

راهنمای انتخاب مدل بوفه شیک بهمراه جدیدترین عکس های بازار 

بعداز خرید یک مدل بوفه شیک و مناسب باید در مورد محل قرار گیری آنها در خانه خود تصمیم گیری کنید. همانطور که در بالا گفتم، از آنجایی که بوفه ها جای زیادی از فضای اتاق را اشغال می کنند بهتر است آنها را فقط در مکان هایی قرار بدهید که اطراف آنها خلوت تر است. قرار دادن بوفه ها در مکان هایی که به فضای ذخیره سازی نیاز دارند ایده بسیار خوبی خواهد بود. در بعضی مواقع قرار دادن بوفه در آشپزخانه می تواند به زیبایی دکوراسیون این مکان دوچندان اضافه کند و  از طرفی دسترسی آسان تر به ظروف را ممکن می سازد.
راهنمای انتخاب مدل بوفه شیک بهمراه جدیدترین عکس های بازار

 

راهنمای انتخاب مدل بوفه شیک بهمراه جدیدترین عکس های بازار 

 


اگر خیلی علاقه دارید از بوفه در پذیرایی خود استفاده کنید و از طرفی با محدودیت فضا نیز مواجه بوده و به قول معروف خدا و خرما را با هم می خواهید، بهترین گزینه پیش رو خریداری بوفه های آینه دار و تمام شیشه ای است. مدل های شیشه ای جلوی دید را نمی گیرند و باعث پیوستگی جریان دکوراسیون شده و در عین اینکه فضا اشغال می کنند به هیچ عنوان انرا گرفته نشان نمی دهند. برخی مدل های آینه دار نیز برای بزرگ تر نشان دادن محیط مناسب هستند اما تاثیرگذاری و زیبایی مدل های شیشه ای در خانه های کوچک را ندارند.
راهنمای انتخاب مدل بوفه شیک بهمراه جدیدترین عکس های بازار

 

راهنمای انتخاب مدل بوفه شیک بهمراه جدیدترین عکس های بازار 

 

مورد بعدی که در خرید مدل بوفه شیک حتما باید مد نظر داشته باشید هماهنگی سبک طراحی آن با دکوراسیون کلی خانه بخصوص در قسمت اتاق پذیرایی و غذاخوری است. البته بیشتر مواقع بوفه همراه با ست مبلمان خانه خریداری می شود و سبک ها عمدتا یکی است اما برای آنهایی که قصد خرید بوفه جدا را دارند این موضوع اهمیت می یابد. اگر مبلمان مدرن دارید، بوفه نیز باید مدرن باشد. بوفه های مدرن چهارگوش و مستطیلی هستند در صورتی که بوفه های کلاسیک گرد بوده و انحنا دارند. بوفه های کلاسیک چوبی دارای حاشیه های منبت کاری شده هستند اما بوفه های مدرن ساده و بدون نقش و نگار تولید می شوند.
راهنمای انتخاب مدل بوفه شیک بهمراه جدیدترین عکس های بازار

 

راهنمای انتخاب مدل بوفه شیک بهمراه جدیدترین عکس های بازار 

 


مدل بوفه شیک حتما نباید بزرگ و چند طبقه و جاگیر باشد نمونه های کوچک بوفه نیز تولید شده اند که برای بنمایش گذاشتن ظروف دکوری در خانه های کوچک بسیار مناسب هستند. این بوفه ها اغلب در نمونه های مدرن مسطتیلی طراحی شده و تقریبا تمام شیشه ای هستند.

 

شلف های دیواری شیشه ای نیز که مستقیما به دیوار وصل شده و فاقد پایه هستند نیز می توانند بخوبی نقش یک بوفه شیک را ایفا کنند. هدف از بوفه بنمایش گذاشتن طراحی های زیبای ظروف در کنار سلیقه، نظم و شخصیت اعضای خانواده بخصوص خانوم خانه است که یک بوفه شیک همانند یک ویترین این کار را به بهترین شکل انجام می دهد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تصاویری از رستوران های لوکس تهران آدرسجدید ترین این بخش تصاویر دیدنی از منطقه حفاظت شده دنا آشنایی با دره هندوستان ایران نکته برای اقامت در هتل پیش از هر چیز باید انتخاب درستی درباره هتل داشته باشید مدت اقامت شما می‌تواند در پست مدرن های آویزان دکوراسیوندرست است که قاب ها را برای طرح های نقاشی یا عکس ها می سازند اما گاهی فریم ها خودشان به هر قرص را چه موقع باید خورد؟هرقرصراچهموقعبایدخوردشب‌ها میل شود با مصرف قرص‌های فشار خون هنگام شب می‌توان کنترل بهتری روی این بیماری روزانه های مادر خانومی روز از سفر گذشته و وقتش رسیده که به سمت سانفرانسیسکو و شهر عمه ام برویم یک راهش این صدای خرامه اولین پایگاه خبری خرامهپول سازی آلمانی‌ها از زباله‌های شیراز کشف محموله سنگین سلاح در شهرستان کوار تصاویردکوراسیون فضای داخلی این آپارتمان با رنگ های جالب توجه و با طراوتی مثل آبی فیروزه ای، آبی آسمانی تصاویری از رستوران های لوکس تهران آدرس جدید ترین این بخش تصاویر دیدنی از منطقه حفاظت شده دنا آشنایی با دره هندوستان ایران عکس نکته برای اقامت در هتل پیش از هر چیز باید انتخاب درستی درباره هتل داشته باشید مدت اقامت شما می‌تواند در انتخاب پست مدرن های آویزان دکوراسیون درست است که قاب ها را برای طرح های نقاشی یا عکس ها می سازند اما گاهی فریم ها خودشان به تنهایی هر قرص را چه موقع باید خورد؟ راچهموقعبایدخورد شب‌ها میل شود با مصرف قرص‌های فشار خون هنگام شب می‌توان کنترل بهتری روی این بیماری داشت و روزانه های مادر خانومی روز از سفر گذشته و وقتش رسیده که به سمت سانفرانسیسکو و شهر عمه ام برویم یک راهش این بود که صدای خرامه اولین پایگاه خبری خرامه پول سازی آلمانی‌ها از زباله‌های شیراز کشف محموله سنگین سلاح در شهرستان کوار تصاویر دکوراسیون مجله اینترنتی برترین ها در خانه‌ای که خشت به خشت آن از خاطره و رگه به رگه‌اش از چوب گردو ساخته‌ شده، چه دلنواز است



لینک منبع :شیک ترین بوفه‌ها را از این عکس ها انتخاب کنید

Images for شیک ترین بوفه‌ها را از این عکس ها انتخاب کنید شیک ترین بوفه‌ها را از این عکس ها انتخاب کنید - برترین ها www.bartarinha.ir/.../شیک-ترین-بوفه‌ها-را-از-این-عکس-ها-انتخاب-کنید‎Cached11 دسامبر 2016 ... شیک ترین بوفه‌ها را از این عکس ها انتخاب کنید. بوفه از جمله مبلمان ضروری ای است که معمولا در اکثر منازل ما ایرانی ها قرار می گیرد. از یک مدل بوفه ... شیک ترین بوفه‌ها را از این عکس ها انتخاب کنید! - انجمن قصه سرا www.ghessesara.com/thread10621.html‎Cachedوب‌سایت اتاق: بوفه از جمله مبلمان ضروری ای است که معمولا در اکثر منازل ما ایرانی ها قرار می گیرد. از یک مدل بوفه شیک معمولا برای بنمایش گذاشتن ... شیک ترین بوفه‌ها را از این عکس ها انتخاب کنید - میهن مگ https://mihanmag.com/.../شیک_ترین_بوفه_ها_را_از_این_عکس_ها_انتخاب_کنید‎Cached11 دسامبر 2016 ... میهن مگ : وب‌سایت اتاق: بوفه از جمله مبلمان ضروری ای است که معمولا در اکثر منازل ما ایرانی ها قرار می گیرد. از یک مدل بوفه شیک معمولا برای بنمایش ... شیک ترین بوفه ها را از این عکس ها انتخاب کنید | بوفه از جمله - قطره www.ghatreh.com/news/.../شیک-ترین-بوفه-این-عکس-انتخاب-کنید‎Cached4 ژانویه 2017 ... بوفه از جمله مبلمان ضروری ای است که معمولا در اکثر منازل ما ایرانی ها قرار می گیرد. از یک مدل بوفه شیک معمولا برØ. شیک‌ترین بوفه‌ها را از این عکس‌ها انتخاب کنید - خبروان khabarone.ir/.../شیک-ترین-بوفه‌ها-را-از-این-عکس-ها-انتخاب-کنید‎Cached11 دسامبر 2016 ... شیک‌ترین بوفه‌ها را از این عکس‌ها انتخاب کنید. بوفه از جمله مبلمان ضروری ای است که معمولا در اکثر منازل ما ایرانی‌ها قرار می‌گیرد. از یک مدل بوفه ... شیک ترین بوفه‌ها را از این عکس ها انتخاب کنید - محبوب ها mahboobha.ir/tag/شیک-ترین-بوفه‌ها-را-از-این-عکس-ها-انتخاب-کنید‎Cached1 آگوست 2017 ... بوفه از جمله مبلمان ضروری ای است که معمولا در اکثر منازل ما ایرانی ها قرار می گیرد. از یک مدل بوفه شیک معمولا برای بنمایش گذاشتن ست ظروف ... مدل بوفه باشگاه - onvansho onvansho.ir/result/مدل-بوفه-باشگاه.html شیک ترین بوفه‌ها را از این عکس ها انتخاب کنید. از یک مدل بوفه شیک معمولا برای بنمایش گذاشتن ست ظروف کریستالی زیبا باشگاه های . وبی بوفه کوچک در تهران ... شیک ترین بوفه‌ها را از این عکس ها انتخاب کنید - جدید ترین بوفه ها ... pooyamag.ir/detail/1140623/article/1‎Cached25 جولای 2017 ... شیک ترین بوفه‌ها را از این عکس ها انتخاب کنید سه‌شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ منوی سایت Toggle navigation کد خبر: ۴۳۸۵۸۸ تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ... اتاق_پذیرایی photos on Flickr | Flickr https://www.flickr.com/photos/tags/اتاق_پذیرایی Flickr photos, groups, and tags related to the "اتاق_پذیرایی" Flickr tag. ... شیک ترین بوفه‌ها را از این عکس ها انتخاب کنید. وب‌سایت اتاق: بوفه از جمله مبلمان ضروری ...