مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بازی پوکمون گو دنیا را تکان داد

[ad_1]

بازی پوکمون گو (Pokemon Go) یکی از محبوب‌ترین بازی‌های فعلی است که توانسته رکورد فروش را بشکند و در بلندای قله‌ی دانلودهای اندروید و حتی آی او اس قرار گیرد.

بازی پوکمون گو - Pokemon Go - پوکمون گو - بازی


معرفی بازی پوکمون گو (Pokemon Go)

بی‌شک می‌توان بازی Pokemon Go را یکی از محبوب‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین بازی‌های حال حاضر خواند؛ بازی که توانسته رکورد فروش را بشکند و در بلندای قله‌ی دانلودهای اندروید و حتی آی او اس قرار گیرد. حال برای شما عزیزان گجت نیوزی لینک دانلود بازی Pokemon Go را قرار داده‌ایم تا بتوانید به آخرین نسخه‌ی بازی دسترسی داشته باشید.

بازی پوکمون گو - Pokemon Go - پوکمون گو - بازی


در صورتی که قصد دانلود بازی Pokemon Go را دارید بهتر است بدانید که این بازی در نسخه‌ی 0.29.2 به سر می‌برد و این یعنی هنوز تا تکمیل بازی زمان زیادی مانده است؛ البته این موضوع بدی نیست زیرا نویدبخش عرضه‌ی محتوای بیشتری برای بازی پوکمون گو خواهد بود.

البته باید قبول کرد بازی‌هایی که بازی دارای باگ‌هایی هست؛ اما به‌قدری روند گیم پلی بازی معتاد کننده و جالب است که این مسائل به چشم نمی‌آید. در بازی پوکمون گو شما در نقش یک آموزش دهنده (Trainer) قرار خواهید گرفت که باید موجوداتی به نام پوکمون را آموزش دهد؛ البته برای آموزش آنها ابتدا باید پوکمون دلخواه خود را پیدا کرده و سپس آن را در اختیار بگیرید و سپس با آموزش پوکمون و مبارزه‌ی آن با پوکمون‌های دیگر، می‌توانید سطح و لول موجودات دوست داشتنی خود را ارتقا دهید.

بازی پوکمون گو - Pokemon Go - پوکمون گو - بازی

نکته‌ی جالبی که در مورد بازی پوکمون گو وجود دارد استفاده از واقعیت افزوده به بازی است که باعث می‌شود پوکمون‌ها را به لطف دوربین تلفن هوشمند خود در فضای اطراف مشاهده کنید و از یک گیم پلی پویا و نوآورانه لذت ببرید. همین امر سبب شده تا بازی پوکمون گو با نسخه‌های پیشین خود متفاوت باشد و به‌جای اینکه کاربر بر روی یک مبل لم داده و به انجام بازی بپردازد، برای یافتن موجودات جدید و نبرد یا تصاحب آنها تحرک کند.

جالب است بدانید که چنین بازی زیبایی مجانی (Free to Play) بوده و شما برای انجام آن نیاز به پرداخت وجهی ندارید و تنها در شرایطی هزینه می‌کنید که بخواهید از آیتم‌های داخل بازی خریداری کنید.

گردآوری: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جام نیوز مشروبات الکلی معروف در …به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، هجوم گسترده برند‌های معروف مشروبات الکلی به اموزش کامل تصویری کار با شیرین وبفااموزشکاملتصویریکاربابعد از منقرض شدن مسنجر خیلی از مسنجر های دیگه روی کار امدن و در حال رشد هستند که از الف جنگ لفظی مقامات ایران و عربستانپس از واکنش تند سخنگوی وزارت خارجه به سخنان عادل جبیر، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند … قاب جالب و عجیب برای آی‌فون کانال تلگرام آکاایران لیست تمام بازی‌ های جدید پلی الف عربستان می خواهد پرونده ایران را به شورا ببردآنچه حکومت ها را به تعارض یا تعامل می رساند، لزوما فرهنگ مشترک یا زبان مشترک یا قومیت چگونه گوشی‌های سونی را ریست فکتوری کنیم؟ ……موبایل و تبلتچگونه گوشی‌های سونی را ریست فکتوری کنیم؟ آموزش تصویریاخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز جام نیوز مشروبات الکلی معروف در سوپرمارکت‌های به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، هجوم گسترده برند‌های معروف مشروبات الکلی به سوپرمارکت اموزش کامل تصویری کار با شیرین وبفا اموزشکاملتصویریکاربا بعد از منقرض شدن مسنجر خیلی از مسنجر های دیگه روی کار امدن و در حال رشد هستند که از جمله الف جنگ لفظی مقامات ایران و عربستان پس از واکنش تند سخنگوی وزارت خارجه به سخنان عادل جبیر، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری نیز ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل الف عربستان می خواهد پرونده ایران را به شورا ببرد آنچه حکومت ها را به تعارض یا تعامل می رساند، لزوما فرهنگ مشترک یا زبان مشترک یا قومیت مشترک چگونه گوشی‌های سونی را ریست فکتوری کنیم؟ آموزش تصویری … موبایل و تبلت چگونه گوشی‌های سونی را ریست فکتوری کنیم؟ آموزش تصویری اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروزاخبار عکسی که دنیا را تکان داد



لینک منبع :بازی پوکمون گو دنیا را تکان داد

Images for بازی پوکمون گو دنیا را تکان داد بازی پوکمون گو دنیا را تکان داد | ستاره setare.com/fa/news/5415/بازی-پوکمون-گو-دنیا-را-تکان-داد‎Cached18 جولای 2016 ... بازی پوکمون گو (Pokemon Go) یکی از محبوب‌ترین بازی‌های فعلی است که توانسته رکورد فروش را بشکند و در بلندای قله‌ی دانلودهای اندروید و حتی ... بازی پوکمون گو دنیا را تکان داد - ستاره | دمادم https://damadam.ir/news/بازی-پوکمون-گو-دنیا-را-تکان-داد/3054848‎Cached18 جولای 2016 ... بازی پوکمون گو (Pokemon Go) یکی از محبوب‌ترین بازی‌های فعلی است که توانسته رکورد فروش را بشکند و در بلندای قله‌ی دانلودهای اندروید و حتی ... بازی پوکمون گو دنیا را تکان داد - وسریا wesria.xyz/news/415860 بازی پوکمون گو دنیا را تکان داد از وبلاگ مجله مطالب خواندنی دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در سایت مرجع نمایش داده شده است. در صورت تمایل به خواندن متن کامل ... بازی-پوکمون-گو-دنیا-را-تکان-داد - دانا باش danabash.ir/.../بازی-پوکمون-گو-pokemon.../بازی-پوکمون-گو-دنیا-را-تکان-داد-2/‎Cachedبازی-پوکمون-گو-دنیا-را-تکان-داد. منابع : ناموجود. نویسندگان : ناموجود. مطالب مشابه. 6 views فال روزانه : فال امروز ۱۵ مرداد:به نقل از آلامتو; 6 views تاثیر کافئین بر ... بازی پوکمون گو دنیا را تکان داد | جستجو در وبلاگها | آرشیو وبلاگ 724 weblog724.gdn/list/بازی-پوکمون-گو-دنیا-را-تکان-داد عبارت بازی پوکمون گو دنیا را تکان داد در بین وبلاگهای سایتهای وبلاگی جستجو شده و نتایج با ذکر منبع به صورت خ ر بازنشر شده و در این صفحه نمایش داده شده است. بازی پوکمون گو دنیا را تکان داد | آرشیو وبلاگ 724 weblog724.gdn/data/iranmg/1912839 پست با عنوان بازی پوکمون گو دنیا را تکان داد از سایتهای وبلاگی با ذکر منبع به صورت خودکار بازنشر شده و در این صفحه نمایش داده شده است. در صورتیکه این ... بازی پوکمون گو دنیا را تکان داد | مرندی blogs.marande.ir/search.php?q=بازی+پوکمون+گو+دنیا+را+تکان+داد بازی - پوکمون - گو - دنیا - را - تکان - داد,بازی - پوکمون - گو - دنیا - را - تکان - داد, بازی - پوکمون - گو - دنیا - را - تکان - داد,بازی - پوکمون - گو - دنیا - را - تکان - داد ... بازی پوکمون گو دنیا را تکان داد - مجله اینترنتی 2bia.ir/بازی-پوکمون-گو-دنیا-را-تکان-داد.html‎Cachedبازی پوکمون گو دنیا ra تکان داد. در صورتی ke قصد دانلود بازی Pokemon Go ra دارید بهتر است بدانید ke in بازی dar نسخه‌ی 0.29.2 be سر می‌برد va in یعنی هنوز ta ... مردم سالاری آنلاین - بازی پوکمون گو چیست؟ mardomsalarionline.com/fa/doc/report/.../بازی-پوکمون-گو-چیست‎Cached24 جولای 2017 ... همه چیز درباره پوکمون؛ بازی جدیدی که دنیا را تکان داد ... اما این روزها پوکمون یا پوکمون گو به مهمترین رویداد جهان واقعی ما تبدیل شده و پای آن به ایران هم ...