مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه نان کدویی برای صبحانه

[ad_1]

وب سایت نوشیدنی: کدو حلوایی از آن دسته از خوراکی ها است که خیلی چیزها می شود با آن درست کرد. از سوپ و خورش گرفته تا نان کدو حلوایی. در این مطلب هم طرز تهیه نان کدو حلوایی را به شما آموزش می دهیم.

 

مواد لازم:
 
  • 3 فنجان آرد
  • 1 قاشق چای خوری جوز
  • 1 فنجان روغن سبزیجات
  • 2 قاشق چای خوری جوش شیرین
  • 1/2 قاشق چای خوری پودر میخک صدپر
  • 2/3 فنجان آب
  • 1 قاشق چای خوری نمک
  • 15 اونس پوره کدو تنبل
  • 1/4 قاشق چای خوری پودر زنجبیل
  • 3 فنجان شکر سفید
  • 1 قاشق چای خوری دارچین
  • 4 عدد تخم مرغ

 

طرز تهیه نان کدویی

طرز تهیه:


1-فر را روشن نموده و دمای آنرا روی 350 درجه فارنهایت (175 درجه سانتیگراد) تنظیم کنید. سه تابه ی  7x3 اینچی را چرب نموده و داخل آنها کمی آرد بپاشید.


2-در یک ظرف بزرگ پوره کدو تنبل، تخم مرغ، روغن، آب و شکر را به خوبی با هم ترکیب نمایید. در ظرف جداگانه ای آرد، جوش شیرین، نمک، دارچین، جوز، پودر میخک و زنجبیل را مخلوط نمایید. مواد خشک را به مخلوط کدویی اضافه نموده و به خوبی هم بزنید. در نهایت مخلوط آماده شده را داخل تابه بریزید.


3-مخلوط را به مدت 50 دقیقه در فری که از قبل گرم شده، قرار دهید. برای تست پخته شدن، خلال دندانی را مرکز نان فرو کنید، اگر خمیر به خلال نچسبیده باشد، نان شما آماده است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آشپزی در این مطلب طرز تهیه پیتزا لقمه ای های کوچک به شکل فرفره را به شما آموزش می دهیم آشپزی شیرینی و دسر در این مطلب طرز تهیه کیک آلبالو که کیک فوق العاده خوشمزه ای برای همه لحظات است را به مرداد نی نی به بهیکی از مواردی که خیلی برای من سوال میشه اینه که خوب امروز صبحانه چی درست کنم که با روش پخت کدو حلوایی – جدیدترین اخبار ایران و جهان …روشپختکدوحلواییکدو حلوائی کدو را پوست کنده چهار گوش چهارگوش و کوچک میبریم به دو طریق می توان کدو را خواص سبزیجات، خواص میوه جات ،خواص …میوه ها و سبزیجات موثر برای درمان نفخ شکم مصارف درمانی روغن هسته انگور تهیه نوشیدنی واضح پایگاه جامع ایرانیانصفحه اول تمام مطالب ارتباط با ما تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …دانشمندان دانشگاه ادینبورگ در دستاوردی نویدبخش برای زنان نابارور دریافتند که یک آدرس و تلفن مطب بهترین پزشکان متخصص مغز و …آدرستلفنمطبپزشکمتخصصمجموعه لیست پزشکان متخصص لیست پزشکان متخصص مغز و اعصاب تهران دکتر بلال آدی بیک مرداد نی نی به به یکی از مواردی که خیلی برای من سوال میشه اینه که خوب امروز صبحانه چی درست کنم که با روزهای قبل آشپزی در این مطلب طرز تهیه پیتزا لقمه ای های کوچک به شکل فرفره را به شما آموزش می دهیم، همچنین خمیر آشپزی شیرینی و دسر در این مطلب طرز تهیه کیک آلبالو که کیک فوق العاده خوشمزه ای برای همه لحظات است را به شما روش پخت کدو حلوایی – جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز روشپختکدوحلوایی کدو حلوائی کدو را پوست کنده چهار گوش چهارگوش و کوچک میبریم به دو طریق می توان کدو را طبخ کرد خواص سبزیجات، خواص میوه جات ،خواص خوراکیها،سبزیجات مقالات سلامت میوه ها و سبزیجات موثر برای درمان نفخ شکم مصارف درمانی روغن هسته انگور تهیه نوشیدنی ضد واضح پایگاه جامع ایرانیان کاملترین آرشیو وبسایتهای فارسی زبان احادیث و روایات امام صادق عروزه دارى در حکم دهانى پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی دانشمندان دانشگاه ادینبورگ در دستاوردی نویدبخش برای زنان نابارور دریافتند که یک داروی آدرس و تلفن مطب بهترین پزشکان متخصص مغز و اعصاب – جدیدترین آدرستلفنمطبپزشک مجموعه لیست پزشکان متخصص لیست پزشکان متخصص مغز و اعصاب تهران دکتر بلال آدی بیک‎ تلفن



لینک منبع :طرز تهیه نان کدویی برای صبحانه

طرز تهیه نان کدویی برای صبحانه | اتاق خبر 24 otaghkhabar24.ir/news/75648‎Cached11 دسامبر 2016 ... کدو حلوایی از آن دسته از خوراکی ها است که خیلی چیزها می شود با آن درست کرد. از سوپ و خورش گرفته تا نان کدو حلوایی. در این مطلب هم طرز تهیه نان ... Images for طرز تهیه نان کدویی برای صبحانه طرز تهیه نان کدویی برای صبحانه - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../طرز-تهیه-نان-کدویی-برای-صبحانه/ 11 فوریه 2017 ... کدو حلوایی از آن دسته از خوراکی ها است که خیلی چیزها می شود با آن درست کرد. از سوپ و خورش گرفته تا نان کدو حلوایی. در این مطلب هم طرز تهیه نان ... طرز تهیه نان کدویی برای صبحانه | پایگاه خبری - تحلیلی زنان شرقی zanemruz.ir/item/23389/طرز-تهیه-نان-کدویی-برای-صبحانه 11 دسامبر 2016 ... کدو حلوایی از آن دسته از خوراکی ها است که خیلی چیزها می شود با آن درست کرد. از سوپ و خورش گرفته تا نان کدو حلوایی. در این مطلب هم طرز تهیه نان ... طرز تهیه نان کدویی برای صبحانه - هشدار نیوز www.hoshdarnews.ir/146091/تهیه-کدویی-صبحانه.html 11 دسامبر 2016 ... طرز تهیه نان کدویی برای صبحانه - وب سایت نوشیدنی: کدو حلوایی از آن دسته از خوراکی -تهیه-کدویی-صبحانه. طرز تهیه نان کدویی برای صبحانه - خبرلند khabarland.com/news/9456/طرز-تهیه-نان-کدویی-برای-صبحانه‎Cached16 دسامبر 2016 ... طرز تهیه نان کدویی برای صبحانه کدو حلوایی از آن دسته از خوراکی ها است که خیلی چیزها می شود با آن درست کرد. از سوپ و خورش گرفته تا نان کدو ... طرز تهیه نان کدویی برای صبحانه ! – توده www.todeh.ir/طرز-تهیه-نان-کدویی-برای-صبحانه/ 11 دسامبر 2016 ... کدو حلوایی از آن دسته از خوراکی ها است که خیلی چیزها می شود با آن درست کرد. از سوپ و خورش گرفته تا نان کدو حلوایی. در این مطلب هم طریقه تهیه نان ... طرز تهیه نان کدویی برای صبحانه - کمونه | دمادم https://damadam.ir/news/طرز-تهیه-نان-کدویی-برای-صبحانه/5151037 کدو حلوایی از آن دسته از خوراکی ها است که خیلی چیزها می شود با آن درست کرد. از سوپ و خورش گرفته تا نان کدو حلوایی. در این مطلب هم طرز تهیه نان کدو ... طرز تهیه نان کدویی برای صبحانه - مجله خبر روز |خبر آنلاین khabrroz.ir/طرز-تهیه-نان-کدویی-برای-صبحانه/‎Cached11 دسامبر 2016 ... کدو حلوایی از آن دسته از خوراکی ها است که خیلی چیزها می شود با آن درست کرد. از سوپ و خورش گرفته تا نان کدو حلوایی. در این مطلب هم طرز تهیه نان ... طرز تهیه نان کدویی برای صبحانه | کدو حلوایی از آن دسته از - قطره www.ghatreh.com/news/nn35230274/طرز-تهیه-نان-کدویی-برای-صبحانه 25 دسامبر 2016 ... کدو حلوایی از آن دسته از خوراکی ها است که خیلی چیزها می شود با آن درست کرد. از سوپ و خورش گرفته تا نان کدو حلوایی.