مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بیماری های قلبی با ساعت کار طولانی

[ad_1]

بامداد – تحقیقات جدید محققان نشان می دهد کار کردن به مدت طولانی، موجب افزایش ریسک بروز بیماری های قلبی می شود. بیماری های قلبی با ساعت کار طولانی را پی می گیریم.

به گزارش بامداد به نقل از مهر، محققان داده های بیش از ۱۹۰۰ فرد که دارای ساعات کاری طولانی بودند را در یک مطالعه بلندمدت مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. آنها دریافتند ۴۳ درصد از این افراد مبتلا به بیماری های قلبی-عروقی نظیر آنژین، بیماری عروق کرونر، نارسایی قلبی، حمله قلبی، فشار خون بالا یا سکته تشخیص داده شدند.

بیماری های قلبی با ساعت کار طولانی

در بین افراد دارای کارهای تمام وقت، افزایش بیماری های قلبی در طول ۱۰ سال به ازای هر یک ساعت کار اضافی در هفته به میزان یک درصد افزایش می یابد.

در مقایسه با افراد دارای میانگین ۴۵ ساعت کار در هفته در مدت ۱۰ سال یا بیشتر، ریسک بیماری قلبی در افراد با ساعت کاری ۵۵ ساعت در هفته ۱۶ درصد بیشتر و در افراد دارای ساعت کاری ۶۰ ساعت در هفته، ۳۵ درصد بیشتر بود.

نوشته بیماری های قلبی با ساعت کار طولانی اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

قلب انواع ، علت، علائم و نشانه های بیماری های قلب و …با سلام مطالب سایت کلی و فقط جهت آشنایی شما عزیزان با بیماری های قلبی عروقی می باشداثرات ورزش در کاهش بیماری های قلبی و عروقی علم روزاثراتورزشدرکاهشمهم ترین علائمی که در ارتباط با بیماری های قلب وعروق می باشند شامل موارد زیر است کاروفناوری کَلالهنمونه پروژه های درس کاروفناوری پروژه های ساخت عروسک های ساخته شده با دست دانش آموزان دکتر امام فوق تخصص روماتولوژیباور های …دکتر امام فوق تخصص روماتولوژیباور های نادرست در بیماری های قلبیآنچه باید در رابطه با حمله قلبی بدانید سایت …حمله قلبی عبارت است از مرگ سلول های عضلانی قلب در اثر کاهش یا توقف جریان خون لحظه های سخت پرستاران اورژانستصاویر و پوسترهای آموزشی فیلم آموزشی زایمان در اورژانس پیش بیمارستانیکتابچه های بیوشیمی آهن و بیماری های مرتبطمقدمه کم خونی یکی از بیماری های شایع در اغلب کشورهاست از نظر پاتوفیزیولوژی در مناطق بیماری های ویروسیبیماری های ویروسی ویروس یک عامل خارجی است که وارد بدن می‌شود و باعث ایجاد بیماری در قلب همه چیز در مورد سکته های قلبی حمله قلبی یا آترواسکلروز یا تصلب شرایین یکی از اصلی‌ترین علل حمله ها و سکته های قلبی می‌باشدبیماری های دستگاه گوارش بهارستان سلامت و …پیشگیری از این بیماری با ترک سیگار و الکل می‌تواند صورت گیرد افرادی که به داروهای قلب انواع ، علت، علائم و نشانه های بیماری های قلب و عروق انواع ، علل، علائم و نشانه های بیماریهای قلب و عروق مطالب مرتبط آشنایی با عوامل خطر بیماری کاروفناوری کَلاله نمونه پروژه های درس کاروفناوری پروژه های ساخت عروسک های ساخته شده با دست دانش آموزان عزیز اثرات ورزش در کاهش بیماری های قلبی و عروقی علم روز اثراتورزشدر مهم ترین علائمی که در ارتباط با بیماری های قلب وعروق می باشند شامل موارد زیر است دکتر امام فوق تخصص روماتولوژیباور های نادرست در دکتر امام فوق تخصص روماتولوژیباور های نادرست در بیماری های قلبی آنچه باید در رابطه با حمله قلبی بدانید سایت پزشکان بدون مرز حمله قلبی عبارت است از مرگ سلول های عضلانی قلب در اثر کاهش یا توقف جریان خون سرخرگ بیماری های ویروسی بیماری های ویروسی ویروس یک عامل خارجی است که وارد بدن می‌شود و باعث ایجاد بیماری در شخص می لحظه های سخت پرستاران اورژانس تصاویر و پوسترهای آموزشی فیلم آموزشی زایمان در اورژانس پیش بیمارستانیکتابچه های آموزشی قلب همه چیز در مورد سکته های قلبی حمله قلبی یا انفارکتوس آترواسکلروز یا تصلب شرایین یکی از اصلی‌ترین علل حمله ها و سکته های قلبی می‌باشد بیوشیمی » آهن و بیماری های مرتبط مقدمه کم خونی یکی از بیماری های شایع در اغلب کشورهاست از نظر پاتوفیزیولوژی در مناطق مختلف بیماری های دستگاه گوارش بهارستان سلامت و تندرستی پیشگیری از این بیماری با ترک سیگار و الکل می‌تواند صورت گیرد افرادی که به داروهای



لینک منبع :بیماری های قلبی با ساعت کار طولانی

ساعت کار طولانی خطر ابتلا به بیماری های قلبی را بالا می برد ... www.mehrnews.com/.../ساعت-کار-طولانی-خطر-ابتلا-به-بیماری-های-قلبی-را-بالا-می-برد‎Cached16 مارس 2016 ... در مقایسه با افراد دارای میانگین ۴۵ ساعت کار در هفته در مدت ۱۰ سال یا بیشتر، ریسک بیماری قلبی در افراد با ساعت کاری ۵۵ ساعت در هفته ۱۶ درصد ... ساعت کار طولانی و خطر بیماری‌های قلبی - روزنامه جام جم press.jamejamonline.ir/Newspreview/2320591588728810269 به گزارش مهر، محققان داده‌های بیش از ۱۹۰۰ نفر که ساعات کاری طولانی داشتند را ... مدت ۱۰ سال یا بیشتر، ریسک بیماری قلبی در افراد با ساعت کاری ۵۵ ساعت در هفته ۱۶ ... ساعت کار طولانی و رابطه آن با بیماری قلبی و سکته مغزی - YouTube ► 2:48https://www.youtube.com/watch?v=5yNqphU6fVA Aug 29, 2015 - 3 min - Uploaded by VOA Farsi نتیجه یک پژوهش که به تازگی در نشریه پزشکی لنست منتشر شده؛ نشان می دهد؛ ساعت کار طولانی، خطر بیماری های قلبی-عروقی و سکته مغزی را به ... ساعات کار طولانی ناراحتی‌های قلبی را «افزایش می‌دهد» - رادیو فردا https://www.radiofarda.com/a/heart-and-work.../27624408.html‎Cached20 مارس 2016 ... محققان با بررسی بیش از ۱۹۰۰ نفر که ساعات کار طولانی‌مدت داشته&zwn. ... رابطه ساعات کار طولانی و افزایش خطر بیماری‌های قلبی و عروقی به ما می‌دهد. ساعت کار طولانی و رابطه آن با بیماری قلبی و سکته مغزی - صدای آمریکا https://ir.voanews.com/a/2937670.html‎Cached29 آگوست 2015 ... نتیجه یک پژوهش که به تازگی در نشریه پزشکی لنست منتشر شده؛ نشان می دهد؛ ساعت کار طولانی، خطر بیماری های قلبی-عروقی و سکته مغزی را به ... ساعات کار طولانی چگونه باعث مرگ شما می شود؟ - کلینیک آنلاین پزشکی www.behpu.com/.../ساعات-کار-طولانی-چگونه-باعث-مرگ-شما-می-شود؟‎Cached27 مارس 2016 ... ... که ساعات طولانی کار کردن ممکن است خطر بیماری های قلبی را افزایش دهد. ... در مقایسه با کسانی که بطور متوسط 45 ساعت یا بیشتر در هفته کار می ... روزهای کاری طولانی مدت می تواند خطر مشکلات قلبی را افزایش هد - طیف نما www.teyfnama.ir/.../روزهای-کاری-طولانی-مدت-می-تواند-خطر-مشکلات-قلبی-را-افزایش-هد.html‎Cached15 جولای 2017 ... شرکت‌کنندگان با توجه به الگوهای کاری خود به گروه‌هایی تقسیم بندی ... ی اثر ساعات کار طولانی‌ مدت است و تنها مربوط به بیماری‌های قلبی عروقی ... بیماری های قلبی با ساعت کار طولانی - پایگاه خبری تحلیلی دیدبان ... tnews.ir/news/327475799189.html‎Cached19 ژوئن 2017 ... تحقیقات جدید محققان نشان می دهد کار کردن به مدت طولانی، موجب افزایش ریسک بروز بیماری های قلبی می شود. بیماری های قلبی با ساعت کار طولانی را ... اثرات منفی ساعات کاری زیاد بر سلامت بدن - نمناک namnak.com/عوارض-ساعات-کاری-طولانی.p52993‎Cachedساعات کاری و ساعات کاری زیاد در هفته و خطرات ساعات کاری زیاد و تعدید سلامت قلب با ساعات کاری زیاد را در نمناک بخوانید. ... کاری طولانی. تحقیقی جدید محققان نشان می دهد که ساعات کاری طولانی مدت، موجب افزایش ریسک بروز بیماری های قلبی می شود. عوارض ساعت کاری طولانی بر سلامت بدن - نمناک namnak.com/عوارض-ساعت-کاری-طولانی.p28428‎Cachedساعت کار طولانی و خطر ساعت کاری طولانی و عوارض ساعت کاری طولانی و زمان کاری ... کاری با ساعت طولانی را انتخاب کنند، سلامت روان و جسم شان را به خطر می اندازند. ... می دهد کار کردن به مدت طولانی، موجب افزایش ریسک بروز بیماری های قلبی می شود.