مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

صفحه کلید جدید گوگل برای آیفون به نام جی بورد

[ad_1]

صفحه کلید جدید گوگل برای آیفون منتشر شد. این صفحه کلید که جی بورد (Gboard) نامیده شده است، قابلیت سرچ اموجی و گیف را به همراه دارد. همه به صرافت افتاده‌اند که برای آیفون صفحه کلید بهتری بسازند. صفحه کلید Word Flow مایکروسافت که ماه گذشته عرضه شد، پیام دادن با یک دست را آسان‌تر، کرد. صفحه کلید Giphy نیز مسلما بهترین صفحه کلید گیف بود و در حال حاضر Gboard، صفحه کلید جدید گوگل برای آیفون، با قابلیت سرچ اموجی و گیف و همچنین نوار جستجوی گوگل در اختیار کاربران است.

Gboard فقط یک صفحه کلید جدید گوگل برای IOS نیست، بلکه پر از ویژگی‌های مختص گوگل، مانند قابلیت درون برنامه‌ای جستجو را به همراه دارد.

جی بورد - Gboard - صفحه کلید جدید گوگل برای آیفون

با لمس آیکون گوگل در Gboard نوار جستجوی گوگل، باز می‌شود. از این طریق، شما می‌توانید هر چیزی را جستجو کنید و فورا از طریق برنامه‌های پیام رسانی مانند واتس اپ، بدون نیاز به خارج شدن از برنامه، به اشتراک بگذارید.

این صفحه کلید همچنین باعث می‌شود که آسان‌تر به جستجوی تصاویر گیف و از اموجی‌ها بپردازید. برای مقایسه در نظر بگیرید که با صفحه کلید پیش فرض آیفون، مجبورید که صفحه به صفحه تحت یک دسته‌بندی خاص، به دنبال پیدا کردن اموجی باشید ولی در اینجا می‌توانید به سادگی اموجی مورد نظر خود را تایپ کنید.

دیگر برنامه‌های پیام رسان مانند لاین، پشتیبانی بهتری از استیکرها و اموجی‌ها برای سنین مختلف دارند، اما صفحه کلید جدید گوگل برای آیفون نیز گام خوبی در این راستا محسوب می‌شود.

جی بورد - Gboard - صفحه کلید جدید گوگل برای آیفون

Gboard همچنین از قابلیت سوئیپ_کشیدن دست روی کیبورد نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین می‌توانید انگشت خود را از حرفی به حرف دیگر بکشید تا رشته‌ای از کلمات، سریع‌تر کنار هم قرار گیرند.

به نظر می‌رسد صفحه کلید جدید گوگل برای آیفون به زودی جایگزین صفحه کلید پیش فرض iOS شود. شما می‌توانید آن را از اپ استور دانلود و تست کنید.

صفحه کلید جدید گوگل برای آیفون

گردآوری: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آسان دانلوددانلود رایگان نرم افزاردانلوددانلود بازیدانلود فیلمدانلود کلیپدانلود موبایل پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و …نرم افزار را می توان به عنوان یک استودیوی مجازی کامل نام برد که تمامی ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند … قاب جالب و عجیب برای آی‌فون کانال تلگرام آکاایران لیست تمام بازی‌ های جدید پلی دانلود نرم افزار آموزش زبان انگلیسی با …محصولات امنیتی شرکت با نام و یکی از امن ترین و قابل اعتماد آی‌پد ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادآی‌پد رایانه‌ای بدون صفحه کلید است، از صفحه حساس لمسی بهره می‌گیرد و با کولیس فعال در بازارهای موبایل ساعت لباس عطر …شبکه فروشگاهی کولیس فعال در بازارهای لباس موبایل ساعت کتاب تبلت عطر دوربین فناوری و اطلاعات یکصدابه احتمال زیاد، اولین خاطره‌ای که در مورد اینترنت در ذهن ما تداعی می‌شود، صدای معروف آسان دانلود یک نرم افزار مفید و همه کاره برای تبدیل نمودن عکس های موجود در گوشی اندرویدیتان به پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه موبایل نرم افزار را می توان به عنوان یک استودیوی مجازی کامل نام برد که تمامی ابزارها و ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر قاب جالب و عجیب برای آی‌فون کانال تلگرام آکاایران لیست تمام بازی‌ های جدید پلی‌ استیشن آی‌پد ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد آی‌پد رایانه‌ای بدون صفحه کلید است، از صفحه حساس لمسی بهره می‌گیرد و با اشاره دانلود نرم افزار آموزش زبان انگلیسی با شیوه ای جدید محصولات امنیتی شرکت با نام و یکی از امن ترین و قابل اعتماد ترین فناوری و اطلاعات یکصدا تراشه تلسکوپی جدید امکان مشاهده سیارات دور دست که شانس وجود حیات بر روی آنها وجود دارد را کولیس فعال در بازارهای موبایل ساعت لباس عطر لپ تاپ شبکه فروشگاهی کولیس فعال در بازارهای لباس موبایل ساعت کتاب تبلت عطر دوربین دیجیتال



لینک منبع :صفحه کلید جدید گوگل برای آیفون به نام جی بورد

صفحه کلید جدید گوگل برای آیفون به نام جی بورد | ستاره setare.com/.../news/.../صفحه-کلید-جدید-گوگل-برای-آیفون-به-نام-جی-بورد‎Cachedصفحه کلید جدید گوگل برای آیفون منتشر شد. این صفحه کلید که جی بورد (Gboard ) نامیده شده است، قابلیت سرچ اموجی و گیف را به همراه دارد. همه به صرافت افتاده‌اند که ... صفحه کلید جدید گوگل برای آیفون به نام جی بورد -آکا - آکاایران www.akairan.com/tecnoloji/mobile/.../news20165152141673760.html 15 مه 2016 ... صفحه کلید جدید گوگل برای آیفون منتشر شد. این صفحه کلید که جی بورد (Gboard ) نامیده شده است، قابلیت سرچ اموجی و گیف را به همراه دارد. صفحه کلید جدید گوگل برای آیفون به نام جی بورد - آکاایران www.akairan.com/tecnoloji/.../news20165152141673760.html‎Cached15 مه 2016 ... صفحه کلید جدید گوگل برای آیفون منتشر شد. این صفحه کلید که جی بورد (Gboard ) نامیده شده است، قابلیت سرچ اموجی و گیف را به همراه دارد. همه به ... Gboard گوگل، بهترین کیبورد آیفون - زومیت www.zoomit.ir/2016/6/10/.../google-made-best-iphone-keyboard/‎Cached11 ژوئن 2016 ... جی بورد با قابلیت موتور جستجوی دااخلی و مولتی تسکینگ بهتر، ... گوگل به تازگی کیبورد جدیدی به نام جی‌بورد را برای آیفون عرضه کرده است و ... gboard گوگل بهترین کیبورد آیفون - onvansho onvansho.ir/result/gboard-گوگل-بهترین-کیبورد-آیفون.html دانلود جیبورد Gboard کیبورد عالی گوگل جی از بهترین کیبورد مثل کیبورد آیفون . صفحه کلید جدید گوگل برای آیفون به نام جی بورد صفحه کلید جدید گوگل برای ... صفحه کلید جدید گوگل برای آیفون به نام جی بورد - مجله خبری شوش مال shooshmall.com/blog/صفحه-کلید-جدید-گوگل-برای-آیفون-به-نام-جی/ صفحه کلید جدید گوگل برای آیفون منتشر شد. این صفحه کلید که جی بورد (Gboard ) نامیده شده است، قابلیت سرچ اموجی و گیف را به همراه دارد. همه به صرافت افتاده اند ... چگونه جستجوگر گوگل را در جی بورد کیبورد (Gboard Keyboard ... tarfandha.net/how-to-enable-or-disable-google-search-in-androids-gboard-keyboard/‎Cached21 دسامبر 2016 ... گوگل کیبورد اندروید در آخرین آپدیت خود، به یک نام دیگر یعنی جی ... های جدید و کاربردی بسیار برای آیفون داران سرانجام پا به سرزمین مادری خود ... کیبورد Gboard با پیش بینی جمله های کامل و تشخیص اموجی از نقاشی ... digiato.com/article/2017/06/13/آپدیت-جی-بورد/‎Cached13 ژوئن 2017 ... کیبورد رسمی کمپانی گوگل موسوم به جی بورد گزینه فوق العاده ای برای ... جی بورد بر نمی دارد و ساعاتی پیش دو قابلیت کاربردی جدید را هم به آن ... صفحه کلید گوگل جی بورد از قابلیت ترجمه هم‌زمان برخوردار خواهد شد ... techrato.com/2017/03/10/gboard_gets_live_translation/‎Cached10 مارس 2017 ... طی آپدیت جدیدی که برای صفحه کلید گوگل جی بورد منتشر شده است، این صفحه کلید به قابلیت ترجمه همزمان، اموجی ها و تصاویر زمینه جذاب مجهز خواهد ... Gboard گوگل، بهترین کیبورد آیفون - TopInEarth.com www.topinearth.ir/Content/.../Gboard-گوگل-بهترین-کیبورد-آیفون‎Cached13 ژوئن 2016 ... گوگل به تازگی کیبورد جدیدی به نام جی بورد را برای آیفون عرضه کرده است و این کیبورد در حال حاضر به صورت انحصاری در اختیار آی او اس قرار دارد ...