مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شیر غیرپاستوریزه به کودکان ندهید

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا،‌ حسن فرهاد بیگی گفت: در حال حاضر شیری که در کارخانه تولید می‌شود به دو صورت پاستوریزه و استریلیزه ارائه شده و به دست مصرف کننده می‌رسد.

وی در توضیح شیر استریلیزه اظهار کرد: شیر پاستوریزه تنها سه روز ماندگاری داشته و جوشانده نمی‌شود ولی شیر استریلیزه در حرارت بسیار بالا جوشانده شده و در بسته‌های تتراپاک بسته‌بندی می‌شود و کاملا عاری از میکروب و دارای ماندگاری بسیار بالا است.

وی تاکید کرد: هیچ نگهدارنده‌ای به این شیرها در کارخانه‌ها افزوده نمی‌شود و مردم می‌توانند با اطمینان کامل این فرآورده‌ها را مصرف کنند.

بیگی بیان کرد: کارخانه‌ها در خرید شیر به چهار فاکتور مهم توجه کرده و با سنجش میزان بار میکروبی، آنتوبیوتیک‌ها، افلاتوکسین و اسپور قارچ در شیر اقدام به خرید آن می‌کنند و اگر زمانی میزان این فاکتورها بیش از حد استاندارد بود، کارخانه‌ها از خریدن شیر امتناع کرده و این شیر برگشتی از طرف کارخانه‌ها در بازار آزاد و در لبنیاتی‌های سنتی به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه احتمال افزودن برخی مواد به منظور افزایش ماندگاری شیر توسط دامداران و لبنیات سنتی وجود دارد، گفت: یکی از افزودنی‌هایی که ممکن است به شیر غیر پاستوریزه افزوده شود، جوش شیرین است که با قلیایی کردن محیط، ماندگاری را بالا می‌برد.

وی تاکید کرد: باید از دادن شیرهای غیرپاستوریزه و محلی به کودکان امتناع شود، چرا که احتمال آلودگی این شیرها در سطح وسیع وجود دارد که حتی با جوشیدن نیز از بین نمی‌روند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کودک، اخبار کودکان، خبرهای کودک، حوادث کودکان، …اخبار یودیاناخبار طنز کودکانهاخبار کودکان و نوجواناناخبار کودکانجدیدترین اخبار دارونما، اطلاعات دارویی و مشخصات داروها جستجوی …شیر مادر خاصیت ایمنی زایی دارد نوزادان محروم از شیر مادر یک پزشک مشاور ترویج تغذیه اطلاعات دارویی اطلاعات عمومی دارو آتورواستاتین موارد و مقدار مصرف موارد و مقدار مصرف الف درمان کمکی همراه اخبار پزشکی و سلامت جدیدترین و آخرین اخبار …اخبارپزشکیسلامتبخش‌های بدن که بدون آنها هم می‌توان زنده ماند به گفته محققان، برخی از بخش های درونی تاپیک آمنوره های ثانویه مامانای بالقوه، پر انرژی و …داروی اشتباه به کودک‌تان داده‌اید؟ با پزشک او تماس بگیرید چرا نمی‌توان از نقص کفش و لباس ورزشکاران در راه ریو تصاویر پایگاه …به گزارش تراز ، لباس ورزشکاران کاروان المپیک ایران در ریو آماده شد کامران بختیاری فیلم حمله موشکی به ایران با تبلت سامسونگ …اقتصاد ایران به هیچ وجه تولیدمحور نیست، کسی هم کاری نمیکند دستمزد کارگران بازنگری و نگهداری موادغذایی درمنزل نگهداری عسل درمنازل عسل برابر ۴ و به شدت اسیدی است،‌ بنابراین باید از نگه‌داری آن آموزش ایجاد و ویرایش جدول ها فرهنگ نیوزجدول ها را به جز ایجاد کردن از طریق انتخاب تعداد سطر و ستون، می توان رسم کرد برای رسم قیمت انواع اتومبیل‌های ایران‌خودرو در ایرانشرکت آرین موتور به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن در ایران، روز یکشنبه آیین کودک، اخبار کودکان، خبرهای کودک، حوادث کودکان، کودک آزاری دیدار دوستانه کریستیانو رونالدو با کودکان معلول عکس از کشف جسد کارگر تا قطع انگشتان کودک دارونما، اطلاعات دارویی و مشخصات داروها جستجوی اطلاعات شیر مادر خاصیت «ایمنی زایی» دارد نوزادان محروم از شیر مادر یک پزشک مشاور ترویج تغذیه با اطلاعات دارویی اطلاعات عمومی دارو آتورواستاتین موارد و مقدار مصرف موارد و مقدار مصرف الف درمان کمکی همراه رژیم تاپیک آمنوره های ثانویه مامانای بالقوه، پر انرژی و پر امید داروی اشتباه به کودک‌تان داده‌اید؟ با پزشک او تماس بگیرید چرا نمی‌توان از نقص ایمنی اخبار پزشکی و سلامت جدیدترین و آخرین اخبار پزشکی و سلامت اخبارپزشکیسلامت آخرین و جدیدترین اخبار پزشکی و سلامت مصرف بیش از حد پروتئین عامل کاهش تراکم استخوان کفش و لباس ورزشکاران در راه ریو تصاویر پایگاه خبری تراز به گزارش تراز ، لباس ورزشکاران کاروان المپیک ایران در ریو آماده شد کامران بختیاری، طراح فیلم حمله موشکی به ایران با تبلت سامسونگ پایگاه خبری تراز محرم سال هجری به روایت هنر و گرافیک حقوق نجومی، وال استریت ایرانی هتاکان این بار علیه نگهداری موادغذایی درمنزل نگهداری عسل درمنازل عسل برابر ۴ و به شدت اسیدی است،‌ بنابراین باید از نگه‌داری آن در آموزش ایجاد و ویرایش جدول ها فرهنگ نیوز جدول ها را به جز ایجاد کردن از طریق انتخاب تعداد سطر و ستون، می توان رسم کرد برای رسم جدول از قیمت انواع اتومبیل‌های ایران‌خودرو در ایران شرکت آرین موتور به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن در ایران، روز یکشنبه آیین رونمایی از فیلم تجاوز به کودکان زیبا تدریس زبان به کودکان آموزش نماز به کودکان آموزش شطرنج به کودکان کمک به کودکان بی سرپرست اموزش خلاقیت به کودکان تجاوز جنسی به کودکان اموزش مسواک زدن به کودکان



لینک منبع :شیر غیرپاستوریزه به کودکان ندهید

شیر غیرپاستوریزه به کودکان ندهید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../شیر-غیرپاستوریزه-به-کودکان-ندهید‎Cached11 دسامبر 2016 ... تصویر شیر غیرپاستوریزه به کودکان ندهید. به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، حسن فرهاد بیگی گفت: در حال حاضر شیری که در کارخانه ... شیر غیرپاستوریزه به کودکان ندهید - ایسنا www.isna.ir/news/95092112309/‎Cached11 دسامبر 2016 ... وی در توضیح شیر استریلیزه اظهار کرد: شیر پاستوریزه تنها سه روز ماندگاری ... وی تاکید کرد: باید از دادن شیرهای غیرپاستوریزه و محلی به کودکان ... شیر غیرپاستوریزه به کودکان ندهید - مواد غذایی - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../-شیر-غیرپاستوریزه-به-کودکان-ندهید شیر غیرپاستوریزه به کودکان ندهید. ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۰:۴۵ - کد خبر: 200441. شیر غیرپاستوریزه به کودکان ندهید. سلامت نیوز:یک متخصص تغذیه با بیان اینکه ... Images for شیر غیرپاستوریزه به کودکان ندهید شیر غیرپاستوریزه به کودکان ندهید - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/12/1574615 12 دسامبر 2016 ... شیر غیرپاستوریزه به کودکان ندهید. شیر,آنتی‌بیوتیک‌ها,سلامت,لبنیات. همشهری آنلاین: شیرهای کارخانه‌ای قابل اعتمادتر هستند، توصیه می‌شود که ... شیر غیرپاستوریزه به قصد کودکان ندهید - Ncpll1392.ir ncpll1392.ir/ار-اس-اس-خوان/شیر-غیرپاستوریزه-به-کودکان-ندهید/ شیر غیرپاستوریزه به قصد کودکان ندهید. نوشته شده توسط: adminدر آذر ۲۱, ۱۳۹۵ در: ار اس اس خوانهنوز دیدگاهی برای این نوشته وجود ندارد. چاپ ایمیل. [ad_1] شیر غیرپاستوریزه به کودکان ندهید - بهداشت نیوز | دمادم https://damadam.ir/news/شیر-غیرپاستوریزه-به-کودکان-ندهید/5091163 شیر غیرپاستوریزه به کودکان ندهید. یک متخصص تغذیه با بیان اینکه شیرهای کارخانه ای قابل اعتمادتر هستند، گفت: توصیه می شود مصرف کنندگان از شیرهای ... - شیر غیرپاستوریزه به کودکان ندهید - پایگاه خبری تحلیلی بانو www.banounews.ir/News/3960/شیر-غیرپاستوریزه-به-کودکان-ندهید 11 دسامبر 2016 ... شیر غیرپاستوریزه به کودکان ندهید. بزرگنمایی: حسن فرهاد بیگی گفت: در حال حاضر شیری که در کارخانه تولید می‌شود به دو صورت پاستوریزه و ... شیر غیرپاستوریزه به کودکان ندهید - بهداشت نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148144824014131 یک متخصص تغذیه با بیان اینکه شیرهای کارخانه‌ای قابل اعتمادتر هستند، گفت: توصیه می‌شود مصرف کنندگان از شیرهای پاستوریزه و استریلیزه‌ کارخانه‌ای استفاده ... آنا | شیر غیرپاستوریزه به کودکان ندهید 79.175.173.146/news/167008 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از ایسنا، حسن فرهاد بیگی گفت: اکنون شیری که در کارخانه تولید می‌شود به دو صورت پاستوریزه و استریلیزه ارائه شده و به دست ...