مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات +عکس

[ad_1]

در حالی که وزارت ارتباطات در موارد بسیار محدودی اقدام به صدور جوابیه و واکنش می‌کند اما باز انتشار تصویب کیک تولد سه سال پیش‌وزیر با واکنش سریع این وزارتخانه و همچنین شخص وزیر همراه شد.

به گزارش مشرق، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله وزارتخانه‌‌هایی است که کمترین واکنش را به اخبار و گزارش‌های رسانه‌ها دارد؛ نمونه این مورد ادعایی بود که درباره اظهارات هفته گذشته وزیر ارتباطات درباره الزام کانال‌های پر کاربر به دریافت مجوز مطرح شد. 
 
امروز با رویه‌ای متفاوت از سوی وزیر ارتباطات مواجه بودیم؛ در آغازین روزهای تصدی محمود واعظی در وزارت ارتباطات عکس یک کیک تولد که از سوی وزیر در صفحه شخصی‌اش منتشر شد، خبرساز شد؛ کیکی که از سوی همسر وزیر تهیه شده و روی آن نوشته شده بود:«تولدت مبارک وزیر من»
 باز انتشار خبری با این مضمون که همسر واعظی، وزیر ارتباطات امروز کیک تولد همسرش را به وزارت‌خانه برد تا تولدش را تبریک بگوید؛ واکنش سریع وزیر ارتباطات را به دنبال داشت.  
 
هنوز دقایقی از انتشار آن خبر در یک کانال خبری نگذشته بود که وزیر در صفحه‌های اجتماعی‌اش با درج تصویر شناسنامه خود اقدام به تکذیب کرد.  
جالب‌تر آنکه تکذیبیه وزیر ارتباطات در کانال رسمی وزارتخانه نیز بلافاصله قرار گرفت.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پرتال خبری واکنش خودروی جدید چینی در کشور عکس واریز یک حقوقی ویژه به حساب کارگران عناوین روزنامه ست لباس های مجلسی به سبک آنجلینا جولی عکسآنجلینا جولیست های لباس مجلسیلباس های آنجلینا جولی در مراسملباس های به روزمدهای ست کردن لباس به سبک تیلور سویفتست های لباس شیکتیلور سویفتست به سبک تیلورمدل های روزشیک پوشیست کردن لباس به سبک واکنش جالب رسول خادم به سلفی گرفتن خواننده …واکنش جالب رسول خادم به سلفی گرفتن خواننده سرشناس لس آنجلسی با ملی پوشان کشتیواکنش استاندار به اتفاقات اخیر در استانداری البرز …واکنشاستانداربهطهائی با اشاره به اینکه شاهد هستیم که دیدگاه ها به ویژه در شبکه های اجتماعی کاملا عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی الف آرپی جی هفت جدید به بازار آمد عکسروسیه پیشرفته ترین سلاح سبک نفربر ضدزره و تانک در ردیابی، هدف گیری و شلیک را به بازار تکناز دیدنی ها، خبری، پزشکی، اس ام اس، عکس، …تکنازعکس خنده دارعاشقانهاس ام اس جدیدمطالب جالب و خواندنیطنزعکس های بازیگران بهترین ذکر برای پاک شدن و بازگشت به سوی خدا …بنده تصمیم می‌گیرد عمل نیکی را انجام دهد اگر بعد از تصمیم آن را انجام نداد، خدا به ارتباطات و رسانه ها مقالات مفیدارتباطاتارتباطات سیارارتباطات زیرساختارتباطات فن آواارتباطات سازمانیارتباطات پرتال خبری واکنش خودروی جدید چینی در کشور عکس واریز یک حقوقی ویژه به حساب کارگران عناوین روزنامه‌های ست لباس های مجلسی به سبک آنجلینا جولی عکس آنجلینا جولیست های لباس مجلسیلباس های آنجلینا جولی در مراسملباس های به روزمدهای جدید ست کردن لباس به سبک تیلور سویفت ست های لباس شیکتیلور سویفتست به سبک تیلورمدل های روزشیک پوشیست کردن لباس به سبک تیلور واکنش جالب رسول خادم به سلفی گرفتن خواننده سرشناس لس آنجلسی واکنش جالب رسول خادم به سلفی گرفتن خواننده سرشناس لس آنجلسی با ملی پوشان کشتی واکنش استاندار به اتفاقات اخیر در استانداری البرز پایگاه واکنشاستاندار طهائی با اشاره به اینکه شاهد هستیم که دیدگاه ها به ویژه در شبکه های اجتماعی کاملا آزادانه عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی عکس الف آرپی جی هفت جدید به بازار آمد عکس روسیه پیشرفته ترین سلاح سبک نفربر ضدزره و تانک در ردیابی، هدف گیری و شلیک را به بازار عرضه تکناز دیدنی ها، خبری، پزشکی، اس ام اس، عکس، مطالب جالب و تکنازعکس خنده دارعاشقانهاس ام اس جدیدمطالب جالب و خواندنیطنزعکس های بازیگرانلاغری و بهترین ذکر برای پاک شدن و بازگشت به سوی خدا چیست پایگاه بنده تصمیم می‌گیرد عمل نیکی را انجام دهد اگر بعد از تصمیم آن را انجام نداد، خدا به خاطر نیت



لینک منبع :واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات +عکس

Images for واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات +عکس واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات +عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../واکنش-سریع-به-سبک-وزیر-ارتباطات-عکس‎Cached11 دسامبر 2016 ... به گزارش مشرق، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله وزارتخانه‌‌هایی است که کمترین واکنش را به اخبار و گزارش‌های رسانه‌ها دارد؛ نمونه این مورد ادعایی ... واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات / واعظی: اشتباه نکنید من متولد ... www.rajanews.com/.../واکنش-سریع-به-سبک-وزیر-ارتباطات-واعظی-اشتباه-نکنید-من-متولد-خردادم‎Cached11 دسامبر 2016 ... واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات / واعظی: اشتباه نکنید من متولد خردادم ... واعظی در وزارت ارتباطات عکس یک کیک تولد که از سوی وزیر در صفحه ... واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات +عکس - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../واکنش-سریع-به-سبک-وزیر-ارتباطات-عکس/ واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات +عکس. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله وزارتخانه‌‌هایی است که کمترین واکنش را به اخبار و گزارش‌های رسانه‌ها دارد؛ نمونه این ... واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات +عکس - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../واکنش-سریع-به-سبک-وزیر-ارتباطات-عکس/ 9 مه 2017 ... وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله وزارتخانه‌‌هایی است که کمترین واکنش را به اخبار و گزارش‌های رسانه‌ها دارد؛ نمونه این مورد ادعایی بود که درباره ... واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات - فریادگر | دمادم https://damadam.ir/news/واکنش-سریع-به-سبک-وزیر-ارتباطات/5111397 بازانتشار خبری با این مضمون که همسر واعظی، وزیر ارتباطات دیروز کیک تولد همسرش را به وزارتخانه برد تا تولدش را تبریک بگوید، واکنش سریع وزیر ارتباطات ... واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات - تابناک | دمادم https://damadam.ir/news/واکنش-سریع-به-سبک-وزیر-ارتباطات/5124015 واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات ... نهاد بازداشت کننده ادمین کانال‌های تلگرامی نیست · ۱۰ تیپ و چهره جنیفر لوپز وقتی با فرزندانش به پیک نیک می رود! +عکس ... واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات +عکس - پایگاه خبری تحلیلی ... tnews.ir/news/dac575825777.html امروز با رویه ای متفاوت از سوی وزیر ارتباطات مواجه بودیم؛ در آغازین روزهای تصدی محمود واعظی در وزارت ارتباطات عکس یک کیک تولد که از سوی وزیر در صفحه شخصی ... تکذیب چشن تولد وزیر ارتباطات +عکس - صبح قزوین | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29576483 12 دسامبر 2016 ... واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات باز انتشار خبر ی با این مضمون که همسر واعظی ، وزیر ارتباطات امروز کیک تولد همسرش را به وزارت خانه برد تا ... واکنش وزیر ارتباطات به عکس کیک تولدش! - بازدید https://buzdid.ir/post/.../واکنش-وزیر-ارتباطات-به-عکس-کیک-تولدش?type... وزیر ارتباطات در اینستاگرامش نوشت: متاسفانه برخی در شبکه های اجتماعی امروز را ... محمود واعظی وزیر ارتباطات به عکس کیک تولدش که در رسانه ها و فضای مجازی پخش شده ... واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات / واعظی: اشتباه نکنید من متولد خردادم.