مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه املت تره فرنگی و اسفناج خوشمزه

[ad_1]

طرز تهیه املت تره فرنگی و اسفناج خوشمزه

طرز تهیه املت تره فرنگی و اسفناج خوشمزه 

این وعده غذایی خوشمزه را می توانید هنگام صبحانه میل نمایید تا در تمام طول روز سرحال و پرانرژی باشید. حتما درست کردن آن را به شما پیشنهاد می دهیم. برای صبحانه روز تعطیل تان به شما یک املت خوشمزه و حسابی تند را در این هوای سرد پیشنهاد می کنیم. اسفناج که خواص زیادی دارد هم در این املت استفاده شده است.

 

مواد لازم:
روغن زیتون 2 قاشق سوپخوری
فلفل قرمز خردکرده بدون دانه 1 عدد بزرگ
پودر زیره 1 قاشق چایخوری
تره‌فرنگی خردکرده 3 عدد (حدود 450 گرم)
نمک و فلفل سیاه به میزان لازم
برگ‌های کوچک اسفناج 150 گرم
مغزهای برشته کرده 3 قاشق سوپخوری
تخم‌مرغ 5 عدد
ریحان تازه و خردکرده 1 قاشق سوپخوری
جعفری تازه و خردکرده 1 قاشق سوپخوری
طرز تهیه املت تره فرنگی و اسفناج خوشمزهطرز تهیه:

تابه‌ مناسبی روی اجاق قرار دهید. روغن را در آن بریزید و فلفل قرمز را به مدت 6 – 8 دقیقه با حرارت متوسط در آن تفت دهید و گاه‌گاهی هم بزنید تا نرم شود. سپس زیره را بیفزائید و 1 دقیقه‌ی دیگر تفت دهید.آن‌گاه تره‌فرنگی را اضافه کنید. بعد درِ تابه را بگذارید و در حدود 5 دقیقه به آرامی بپزید تا تره‌فرنگی، نرم شود. نمک و فلفل را نیز اضافه کنید.

 

حالا اسفناج، ریحان و جعفری را درون آن بریزید، در تابه را بگذارید و 3-4 دقیقه بپزید. آن‌گاه مخلوط مغزها و تخم‌مرغ‌های زده را به مواد قبلی بیفزائید و صبر کنید تا تخم‌مرغ ببندد.سپس املت را برگردانید تا طرف دیگر آن نیز برشته شود. بعد آن را به اندازه‌ی دلخواه ببرید و در ظرف مناسبی بچینید. مغزهای برشته شامل بادام، گردو و فندق می‌باشد.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

املت گوجه فرنگی، طرز تهیه املت گوجه فرنگی آکااملت گوجه فرنگیطرز تهیه املت گوجه فرنگیاملت گوجه فرنگی خوشمزهاملت گوجه فرنگی با طرز تهیه تره فرنگی پلو تره فرنگی پلو غذایی بسیار زیبا و خوشمزه است و میتوانید آن را به عنوان غذای جدید و سوپ تره فرنگی، طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب …سوپ تره فرنگیطرز تهیه سوپ تره فرنگیسوپ تره فرنگی با قارچسوپ تره فرنگی طرز تهیهسوپ طرز تهیه دسر شکلاتی بسیار آسان و خوشمزه به آرامی کاکائو و کره را در ظرف آب کنید و سپس مخلوط تخم مرغ و شکر را به آن اضافه کنیدآموزش کامل طرز تهیه گوشت و لوبیا با روش اصفهانیآشپزیآموزش کامل طرز تهیه گوشت و لوبیا با روش اصفهانی گوشت و لوبیا اصفهانی تهیه گوشت و آموزش طرز تهیه انواع کتلت های خوشمزهآموزش طرز تهیه انواع کتلت های خوشمزه کتلت یکی از غذاهای نانی است که تقریبا همه آن را پرتال آموزشی تخصصی ســـرآشپـــزبا در یافت و نصب تولبار اختصاصی ســـــــرآشپـــــــــز می توانید از آخرین مطالب املت گوجه فرنگی، طرز تهیه املت گوجه فرنگی آکا املت گوجه فرنگیطرز تهیه املت گوجه فرنگیاملت گوجه فرنگی خوشمزهاملت گوجه فرنگی با پنیر طرز تهیه تره فرنگی پلو تره فرنگی پلو غذایی بسیار زیبا و خوشمزه است و میتوانید آن را به عنوان غذای جدید و زیبایی در سوپ تره فرنگی، طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی سوپ تره فرنگیطرز تهیه سوپ تره فرنگیسوپ تره فرنگی با قارچسوپ تره فرنگی طرز تهیهسوپ تره طرز تهیه دسر شکلاتی بسیار آسان و خوشمزه به آرامی کاکائو و کره را در ظرف آب کنید و سپس مخلوط تخم مرغ و شکر را به آن اضافه کنید آموزش کامل طرز تهیه گوشت و لوبیا با روش اصفهانی آشپزی آموزش کامل طرز تهیه گوشت و لوبیا با روش اصفهانی گوشت و لوبیا اصفهانی تهیه گوشت و لوبیا درست آموزش طرز تهیه انواع کتلت های خوشمزه آموزش طرز تهیه انواع کتلت های خوشمزه کتلت یکی از غذاهای نانی است که تقریبا همه آن را دوست پرتال آموزشی تخصصی ســـرآشپـــز با در یافت و نصب تولبار اختصاصی ســـــــرآشپـــــــــز می توانید از آخرین مطالب ، آموزشها



لینک منبع :طرز تهیه املت تره فرنگی و اسفناج خوشمزه

طرز تهیه املت تره فرنگی و اسفناج خوشمزه - پارس ناز www.parsnaz.com/طرز-تهیه-املت-تره-فرنگی-اسفناج-خوشمزه.html‎Cachedطرز تهیه املت تره فرنگی و اسفناج خوشمزه ،املت خوشزه و عالی سبزیجات،بهترین و خوشمزه ترین املت تره فرنگی،املت اسفناج با طعم عالی،املت خوشمزه برای صبحانه. طرز تهیه املت تره فرنگی و اسفناج خوشمزه | پرشین سورنا www.persiansurena.com/طرز-تهیه-املت-تره-فرنگی-و-اسفناج-خوشمزه/ 11 دسامبر 2016 ... "پایگاه اینترنتی روبات سورنا": طرز تهیه املت تره فرنگی و اسفناج خوشمزه این وعده غذایی خوشمزه را می توانید هنگام صبحانه میل نمایید تا در تمام ... Images for طرز تهیه املت تره فرنگی و اسفناج خوشمزه املت تره فرنگی و اسفناج - انواع املت - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/omlet/12485.html‎Cached Similarروغن را در تابه بزرگیحرارت داده و فلفل ‌دلمه ‌ایرا به مدت پنج تا هفت دقیقه در آن سرخ کنید. سپس زیره را به آن بیفزایید. بعد از دو دقیقه تره‌ فرنگی‌ها را در تابه ... طرز تهیه ی املت تره فرنگی و اسفناج - سوران www.sooran.com/fa/recipes/a972431/‎Cached Similarطرز تهیه املت تره فرنگی ... اسفناج‌ ها را به صورت درسته روی تره ‌فرنگی بریزید و در تابه را ببندید تا بخارپز شوند. ... طرز تهیه ترین تره فرنگی (شیک و خوشمزه) ... طرز تهیه املت تره‌ فرنگی تند با اسفناج برای صبحانه - ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/163755/spicy-leek-omelet-spinach/‎Cachedبرای صبحانه روز تعطیل تان به شما یک املت تره‌ فرنگی خوشمزه و حسابی تند را در این هوای سرد پیشنهاد می کنیم. اسفناج که خواص زیادی دارد هم در این املت استفاده. املت تره فرنگی و اسفناج - تبیان article.tebyan.net/105521/املت-تره-فرنگی-و-اسفناج‎Cached24 ا کتبر 2009 ... طرز تهیه: * روغن را در تابه بزرگی حرارت داده و فلفل ‌دلمه ‌ای را به مدت پنج تا هفت ... اسفناج‌ ها را به صورت درسته روی تره ‌فرنگی بریزید و در تابه را ... من مامانم - املت تره فرنگی و اسفناج https://manmamanam.com/post/.../املت-تره-فرنگی-و-اسفناج‎Cached1 جولای 2017 ... طرز تهیه: روغن را در تابه بزرگی حرارت داده و فلفل ‌دلمه ‌ای را به مدت پنج‌ تا هفت دقیقه در آن سرخ‌کنید. سپس زیره را به آن بیفزایید. بعد از دو دقیقه ... طرز تهیه املت تره فرنگی • مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/طرز-تهیه-املت-تره-فرنگی/‎Cachedاملت تره فرنگی خوش عطر و خوشمزه هست. این املت خوش طعم رو درست کنید و از خواص تره فرنگی بهره مند بشین. آماده سازی: 5 دقیقه مدت ... مواد اولیه تهیه املت تره فرنگی برای ۲ نفر : تخم مرغ ۲ عدد ... طرز تهیه املت اسفناج برای صبحانه. هشتگ : انواع املت و ... شیوه پخت املت تره فرنگی و اسفناج طعم دار (2 عکس) - سرزه www.serze.com/شیوه-املت-فرنگی-اسفناج-عکس-2527405/‎Cached14 دسامبر 2016 ... طرز تهیه املت تره فرنگی و اسفناج خوشمزه تصویر و عکس شماره 1 ⇩ شیوه پخت املت تره فرنگی و اسفناج طعم دار این قول غذایی طعم دار را قادر هستید ...