مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات درباره تاریخ تولدش

[ad_1]

 

کد مطلب: 423012

واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات درباره تاریخ تولدش

بخش دانش و فناوری الف،21 آذر95

در حالی که وزارت ارتباطات در موارد بسیار محدودی اقدام به صدور جوابیه و واکنش می‌کند اما باز انتشار تصویب کیک تولد سه سال پیش‌وزیر با واکنش سریع این وزارتخانه و همچنین شخص وزیر همراه شد.

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۴

خبرگزاری فارس؛ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله وزارتخانه‌‌هایی است که کمترین واکنش را به اخبار و گزارش‌های رسانه‌ها دارد؛ نمونه این مورد ادعایی بود که درباره اظهارات هفته گذشته وزیر ارتباطات درباره الزام کانال‌های پر کاربر به دریافت مجوز مطرح شد. 
 
در آن مورد گرچه اظهارات وزیر زیر سوال رفت اما شخص وزیر و وزارتخانه اقدامی برای تاکید بر صحت اظهارات نکرد تا آنجا که به دلیل زیر سوال بردن خبرگزاری فارس از سوی برخی، ناچارا اقدام به انتشار فایل صوتی مربوط به اظهارات وزیر کردیم.

اما امروز با رویه‌ای متفاوت از سوی وزیر ارتباطات مواجه بودیم؛ در آغازین روزهای تصدی محمود واعظی در وزارت ارتباطات عکس یک کیک تولد که از سوی وزیر در صفحه شخصی‌اش منتشر شد، خبرساز شد؛ کیکی که از سوی همسر وزیر تهیه شده و روی آن نوشته شده بود:«تولدت مبارک وزیر من»
 باز انتشار خبری با این مضمون که همسر واعظی، وزیر ارتباطات امروز کیک تولد همسرش را به وزارت‌خانه برد تا تولدش را تبریک بگوید؛ واکنش سریع وزیر ارتباطات را به دنبال داشت. 
هنوز دقایقی از انتشار آن خبر در یک کانال خبری نگذشته بود که وزیر در صفحه‌های اجتماعی‌اش با درج تصویر شناسنامه خود اقدام به تکذیب کرد. 

جالب‌تر آنکه تکذیبیه وزیر ارتباطات در کانال رسمی وزارتخانه نیز بلافاصله قرار گرفت.
 

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ وزیر ارتباطات

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

واکنش جالب رسول خادم به سلفی گرفتن خواننده …واکنش جالب رسول خادم به سلفی گرفتن خواننده سرشناس لس آنجلسی با ملی پوشان کشتیواکنش عبادی پور به خواستگاری دختر والیبالیستواکنشعبادیپوربهبه گزارش کاپ، برخی از کانال‌های تلگرامی اقدام به انتشار خبری کرده اند که یک دختر الف هشدار به مجلس درباره قراردهای نفتی؛ جلسه …هشدار به مجلس درباره قراردهای نفتی؛ جلسه یکشنبه را علنی کنیدست کردن لباس به سبک تیلور سویفتست های لباس شیکتیلور سویفتست به سبک تیلورمدل های روزشیک پوشیست کردن لباس به سبک عصر ایران رییس بانک مرکزی تبدیل پول ایران به تومان جای نگرانی ندارد امکان استفاده از اسکناس دعای ازدواج سریع بسیار مجرببه برادران و خواهرانی که قصد ازدواج دارند ولی موفق به انجام آن نمیشوند دعا و ختم مجرب دانلود متن کامل تاریخ طبریبرای دانلود کتاب تاریخ طبریتا زندگی حضرت موسیع اینجا را کلیک کنید دانلود کامل احادیثی گهربار از ائمه درباره نیکی به پدر و مادراحادیثی گهربار از ائمه درباره نیکی به پدر و مادر پیامبر اکرم ص نسبت‏ به پدر و مادر ۲۵ تکنیک ساده برای لاغری سریعلاغری سریع ایراد بزرگ اغلب رژیم غذائی، سخت بودن آنهاست که غیر عملی شان می کند با در سوک وی اضافه کرد این وضعیت سبب شده که ماهی‌های صید شده در این محدوده به دلیل آلودگی فاقد واکنش جالب رسول خادم به سلفی گرفتن خواننده سرشناس لس آنجلسی واکنش جالب رسول خادم به سلفی گرفتن خواننده سرشناس لس آنجلسی با ملی پوشان کشتی واکنش عبادی پور به خواستگاری دختر والیبالیست واکنشعبادیپوربه به گزارش کاپ، برخی از کانال‌های تلگرامی اقدام به انتشار خبری کرده اند که یک دختر الف هشدار به مجلس درباره قراردهای نفتی؛ جلسه یکشنبه را علنی هشدار به مجلس درباره قراردهای نفتی؛ جلسه یکشنبه را علنی کنید ست کردن لباس به سبک تیلور سویفت ست های لباس شیکتیلور سویفتست به سبک تیلورمدل های روزشیک پوشیست کردن لباس به سبک تیلور عصر ایران رییس بانک مرکزی تبدیل پول ایران به تومان جای نگرانی ندارد امکان استفاده از اسکناس‌های دعای ازدواج سریع بسیار مجرب به برادران و خواهرانی که قصد ازدواج دارند ولی موفق به انجام آن نمیشوند دعا و ختم مجرب زیر دانلود متن کامل تاریخ طبری برای دانلود کتاب تاریخ طبریتا زندگی حضرت موسیع اینجا را کلیک کنید دانلود کامل کتاب احادیثی گهربار از ائمه درباره نیکی به پدر و مادر احادیثی گهربار از ائمه درباره نیکی به پدر و مادر پیامبر اکرم ص نسبت‏ به پدر و مادر ۲۵ تکنیک ساده برای لاغری سریع لاغری سریع با کلسیمرژیم های لاغری راههای تکنیک ساده برای لاغری سریع انگیزه برای لاغریچقدر سوک وی اضافه کرد این وضعیت سبب شده که ماهی‌های صید شده در این محدوده به دلیل آلودگی فاقد توان



لینک منبع :واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات درباره تاریخ تولدش

الف - واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات درباره تاریخ تولدش alef.ir/vdcjvtex8uqe8yz.fsfu.html?423012‎Cached11 دسامبر 2016 ... در حالی که وزارت ارتباطات در موارد بسیار محدودی اقدام به صدور جوابیه و واکنش می‌کند اما باز انتشار تصویب کیک تولد سه سال پیش‌وزیر با واکنش ... Images for واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات درباره تاریخ تولدش واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات درباره تاریخ تولدش - onvansho onvansho.ir/.../واکنش-سریع-به-سبک-وزیر-ارتباطات-درباره-تاریخ-تولدش.html الف واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات درباره تاریخ تولدش. در حالی که وزارت ارتباطات در موارد بسیار محدودی اقدام به صدور جوابیهواکنش می‌کند . مجله اینترنتی ... واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات عکس - onvansho onvansho.ir/result/واکنش-سریع-به-سبک-وزیر-ارتباطات-عکس.html الف واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات درباره تاریخ تولدش. واکنش سریع به سبک وزیر محمود واعظی در وزارت ارتباطات عکس یک کیک تولد که . وزیر ارتباطات به ... واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات / واعظی: اشتباه نکنید ... - رجانیوز www.rajanews.com/.../واکنش-سریع-به-سبک-وزیر-ارتباطات-واعظی-اشتباه-نکنید-من-متولد-خردادم‎Cached11 دسامبر 2016 ... واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات / واعظی: اشتباه نکنید من متولد ... مورد ادعایی بود که درباره اظهارات هفته گذشته وزیر ارتباطات درباره الزام ... باز انتشار خبری با این مضمون که همسر واعظی، وزیر ارتباطات امروز کیک تولد همسرش را به وزارت‌خانه برد ... صفحه اصلی · سیاست · بین الملل · اقتصاد · فرهنگ · جامعه · تاریخ ... واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات درباره تاریخ تولدش | در حالی - قطره www.ghatreh.com/.../واکنش-سریع-سبک-وزیر-ارتباطات-درباره-تاریخ-تولدش 11 دسامبر 2016 ... در حالی که وزارت ارتباطات در موارد بسیار محدودی اقدام به صدور جوابیه و واکنش می کند اما باز انتشار تصویب کیک تو. واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات / واعظی: اشتباه ... - تیتر امروز www.titreemroz.ir/.../واکنش-سریع-به-سبک-وزیر-ارتباطات-واعظی-اشتباه-نکنید-من-متولد-خردادم تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴. صفحه نخست » اقتصادی. واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات / واعظی: اشتباه نکنید من متولد خردادم ... مورد ادعایی بود که درباره اظهارات هفته گذشته وزیر ارتباطات درباره الزام کانال‌های ... باز انتشار خبری با این مضمون که همسر واعظی، وزیر ارتباطات امروز کیک تولد همسرش را به وزارت‌خانه برد تا تولدش را ... واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات +عکس - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../واکنش-سریع-به-سبک-وزیر-ارتباطات-عکس/ باز انتشار خبری با این مضمون که همسر واعظی، وزیر ارتباطات امروز کیک تولد همسرش را به وزارت‌خانه برد تا تولدش را تبریک بگوید؛ واکنش سریع وزیر ارتباطات را ... واکنش وزیر ارتباطات به عکس کیک تولدش! - بازدید https://buzdid.ir/post/.../واکنش-وزیر-ارتباطات-به-عکس-کیک-تولدش?type... وزیر ارتباطات در اینستاگرامش نوشت: متاسفانه برخی در شبکه های اجتماعی امروز را روز تولد بنده اعلام ... واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات درباره تاریخ تولدش. واکنش وزیر ارتباطات به کیک تولدش/عکس | بهار | خبروان khabarone.ir/news/5238875/واکنش-وزیر-ارتباطات-به-کیک-تولدش-عکس 11 دسامبر 2016 ... گروه عکس: واعظی وزیر ارتباطات در اینستاگرامش به شایعات بعضی ... واکنش سریع به سبک وزیر ارتباطات درباره تاریخ تولدش, الف, ۱ساعت پیش.