مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین جاذبه های گردشگری جنوب هند

[ad_1]

badami-caves

اگر برای هرکاری قصد سفر به جنوب هند را داشتید مطمئن شوید که از جاذبه های گردشگری بی نظیر این منطقه بی بهره نخواهید ماند.

به گزارش آلامتو و به نقل از الی گشت؛ هندوستان نیز از آن دسته از کشورهای توریست پذیر است که تعدد و تنوع مکان های دیدنی و بناهای تاریخی در آن باعث شده است بسیاری از مقاصد گردشگری دیگر به حاشیه رانده شود.

در صورتی که بسیاری از آنان قدمتی بسیار طولانی بوده و دارای جنبه های تاریخی چشمگیری هستند، در گذر زمان و در سایه جاذبه زیاد سایر مکان های دیدنی کشور، به دست فراموشی سپرده شده اند. اما به یاد داشته باشید همیشه این فراموش شده ها هستند که تجربیات منحصر به فرد را برای شما به وجود می آورند. پس برای اطلاع از ویژگی های این مکان های فراموش شده با ما همراه باشید.

araku-valley

روستای وتا

این روستای کوچک در ساحل شرقی گردنه‌ های غربی هندوستان قرار دارد. در این روستا که کلبه ‌های زیادی برای اقامت گردشگران ساخته شده است، جاذبه های گردشگری فراوانی به چشم می خورد. این پناهگاه دست نخورده و بکر در قله تپه Palaniمی‌تواند یکی از رویاهای شما را تحقق بخشد.

پناهگاه حیات وحش Chimmony و Ponmudi

پناهگاه حیات وحش Chimmony منطقه‌ای پنهان در گردنه‌ های ناشناخته غربی بوده و شما با بازدید از آن می‌توانید خود را در محیطی بکر تصور کرده و از زندگی شهری رها شوید. طی یک مسیر ۶ ساعته تا قله Ponmudi برای دوستداران طبیعت فرصت‌ فوق ‌العاده‌ای برای تماشای پرندگان و عکاسی می‌دهد.

آبشار Athirapilly

چشم ‌انداز جادویی و با شکوه آبشار Athirapilly در محدوده جنگل Sholayar برای مسافرینی که در جستجوی یک محیط آرام هستند، فرصتی فوق ‌العاده می باشد. هوای تازه و خنک نزدیک آبشار ۸۰ پایی و رودخانه Chalakudy در تمام آن چیزی است که از یک محیط با طراوت و خارق‌ العاده می توان انتظار داشت.

دره Araku

نزدیک به محدوده مرزی ایالت اوریسا در قسمت های شرقی، یک نقطه مخفی برای تعطیلات دوستداران طبیعت و حیات وحش قرار دارد که دره Araku نام دارد. این دره در دامنه کوه‌های با شکوه Galikonda، Raktakonda و Chitamogondi قرار دارد که از طریق با جاده زمینی و راه آهن قابل دسترس است. همین امر این مکان را به مقصد مناسبی برای تعطیلات گردشگران تبدیل کرده است.

ساحل Devbagh

در جزیره Devbagh ، تفریحاتی چون قایقرانی، غواصی، قایق‌سواری، اسکوتر آبی و سایر تفریحات هیجان ‌انگیز ساحلی و همچنین یک غروب آرام در انتظارتان است. ساحل نزدیک به karwar ، زیبایی فوق‌العاده و محیط آرام و بی سر و صدایی دارد.

پارک ملی Nagarhole

پارک ملی Nagarhole بخشی از ذخیره گاه زیستی Nilgiri است که تحت حفاظت سازمان میراث جهانی یونسکو قرار دارد. این منطقه که سابقا یک شکارگاه بوده است، مکان هیجان ‌انگیزی برای علاقه ‌مندان به حیات وحش و عکاسی می باشد.

غارهای Badami

این غارها که در Bagalkot در منطقه شمال Karnataka واقع شده اند، یادآور معماری بزرگ Chalukya هستند. این منطقه قبلا به عنوان Vatapi Badami شناخته می‌شد و در قرن ششم، پایتخت سلسله Chalukya بود. قطعا سفر به غارهای Badami می‌تواند فرصتی برای سفر به عمق تاریخ برای شما فراهم کند.

Pollachi

در ۴۰ کیلومتر جنوب Coimbatoreشهری کوچک و زیبا با گرما و جذابیتی فوق العاده انتظار شما را می کشد. این شهر با آب و هوای فوق ‌العاده‌ای که در تمام طول سال دارد، قادر است فعالیت ‌های ماجراجویی‌ را در اختیار گردشگران قرار دهد. در این شهر می توانید در زمان بازدید، نسیم با طراوتی را به روی گونه ها احساس کنید و از آن لذت ببرید.

Tharangambadi

Tharangambadi به معنای «محل آواز امواج» است و در واقع به معنای دقیق کلمه، بیانگر آرامش و آسودگی است. این شهر از سال ۱۶۲۰ تا سال ۱۸۴۵ تحت استعمار کشور دانمارک بود و قلعه Fort Dansborg گواهی تاریخ استعمار دانمارک در این شهر می باشد Tharangambadi یا Tranquebar مکان ایده ‌آلی برای تجربه مناطق خارق ‌العاده و باورنکردنی جنوب هند باشد.

Thalassery یا Tellicherry

این شهر به «پاریس مالابار» نیز معروف است و گردشگران می توانند شب خوبی را در ساحل این شهر کوچک تجاری سپری کنند. این شهر به عنوان شهر کریکت، کیک و سیرک و نقاط توریستی بی ‌حد و حصری شناخته می‌شود. در زمان جزر آب دریا شما می‌توانید تا نزدیکی جزیره Dharmadam قدم زده یا تا ساحل Muzhappilangad رانندگی نمایید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مکان های دیدنی ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای …تور ترکیهمکان های گردشگری جهانتورگردشگری سواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور معرفی جاذبه های گردشگری دبی لست سکندموقعیت جغرافیایی دبی دبی در جنوب کشور پهناور ایران قرار دارد و جزئی از کشور امارات مکانهای دیدنی ،جاذبه های گردشگری ایران ،مکانهای …تور گردشگریمکان های دیدنیآبشار مارگونگردشگری تهرانتورگردشگری گردشگری ایران جاذبه های گردشگری مازندرانمازندرانسفال گری سفال یکی از مهمترین و قدیمی‌ترین دست ساخته‌های هنری بشر است که ریشه در جاهای دیدنی زنجان جاذبه‌های توریستی گردشگری زنجانجاهای دیدنی زنجانشهر زنجان در شمال غرب ایران یکی از شهرهای دیدنی ایران است این استان معرفی جاذبه های گردشگری سریلانکا لست سکندکشور سریلانکا طی سال های اخیر توانسته است نام خود را در کنار کشور های معروف توریستی پوکت جاذبه های تفریحی و گردشگری پوکت پوکت جاذبه های تفریحی و گردشگری پوکت با نام مروارید دریای آندامان نیز شناخته می جاذبه های گردشگری آذربایجان غربیآذربایجانغربیدلمه برگ مو دلمه برگ مو که در اکثر استان‌های کشورمان به شیوه یکسان با اندکی تغییرات گردشگری مکانهای تفریحی جهان دانستنی های …تصاویر دیدنی از عجیب ترین هتلهای دنیا خانه عباسیان، خانه محجبه نقاب دار جاذبه های دنیای سفر و گردشگریدنیای سفر؛ اخبار و جاذبه های گردشگری ایران و جهان مکان های دیدنی ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای تفریحی جهان تور ترکیهمکان های گردشگری جهانتورگردشگری سواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور اروپا معرفی جاذبه های گردشگری دبی لست سکند موقعیت جغرافیایی دبی دبی در جنوب کشور پهناور ایران قرار دارد و جزئی از کشور امارات متحده مکانهای دیدنی ،جاذبه های گردشگری ایران ،مکانهای تفریحی ایران تور گردشگریمکان های دیدنیآبشار مارگونگردشگری تهرانتورگردشگری گردشگری ایرانجاذبه های جاذبه های گردشگری مازندران مازندران سفال گری سفال یکی از مهمترین و قدیمی‌ترین دست ساخته‌های هنری بشر است که ریشه در اعماق وجود جاهای دیدنی زنجان جاذبه‌های توریستی گردشگری زنجان جاهای دیدنی زنجانشهر زنجان در شمال غرب ایران یکی از شهرهای دیدنی ایران است این استان با معرفی جاذبه های گردشگری سریلانکا لست سکند کشور سریلانکا طی سال های اخیر توانسته است نام خود را در کنار کشور های معروف توریستی جهان به جاذبه های تفریحی و گردشگری پوکت پوکت جاذبه های تفریحی و گردشگری پوکت با نام مروارید دریای آندامان نیز شناخته می شود جاذبه های گردشگری آذربایجان غربی آذربایجانغربی دلمه برگ مو دلمه برگ مو که در اکثر استان‌های کشورمان به شیوه یکسان با اندکی تغییرات مختص گردشگری مکانهای تفریحی جهان دانستنی های سفری ایران شناسی تصاویر دیدنی از عجیب ترین هتلهای دنیا خانه عباسیان، خانه محجبه نقاب دار جاذبه های زیبای دنیای سفر و گردشگری دنیای سفر؛ اخبار و جاذبه های گردشگری ایران و جهان



لینک منبع :بهترین جاذبه های گردشگری جنوب هند

Images for بهترین جاذبه های گردشگری جنوب هند بهترین جاذبه های گردشگری جنوب هند - آلامتو www.alamto.com/south-india-tourist-attractions.html‎Cached12 دسامبر 2016 ... بهترین جاذبه های گردشگری جنوب هند:اگر برای هرکاری قصد سفر به جنوب هند را داشتید مطمئن شوید که از جاذبه های گردشگری بی نظیر این منطقه بی ... نگاهی به جاذبه های گردشگری "هند"+ تصاویر - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../نگاهی-به-جاذبه-های-گردشگری-هند-تصاویر‎Cached Similar16 جولای 2013 ... برخی از زیباترین جاذیه های گردشگری هند به شمار می‌آید. ... کِرالا (به زبان مالایالم: കേരളം) ایالتی در جنوب کشور هند است که خط ساحلی طولانی و زیبایی با ..... تأثیر معماری ایرانی به بهترین وجهی در بنای آرامگاه همایون مشهود است. ده جاذبه برتر توریستی هند - آژانس هواپیمایی قصر شیرین https://www.ghasreshirin.com/.../10-Top-Tourist-Attractions-in-India‎Cachedهند هفتمین کشور بزرگ جهان است که از کوه های بلند هیمالیا تا منطقه گرمسیر کرالا ... ای بی پایان از جاذبه های توریستی در هند وجود دارد که هرگز هیبت و جذابیت خود را برای ... مناظر حیات وحش در آسیا و یکی از بهترین نقاط برای مشاهده اجمالی ببر درهند است. هند| هندوستان| دیدنی های هند| گالری عکس هند| هندوستان | تاج محل|دماغه دلفین https://www.findatour.co/fa/tourist-countries/india‎Cachedتور هند بی شک یکی از هیجان انگیز ترین و به یاد ماندنی ترین سفر های عمر هر ... سفر به هند، سفر به صندوقچه اسرار در جنوب آسیا ... 15 جاذبه توریستی برتر هندوستان ... شد از سوی دیگر این زبان، بهترین زبان برای برنامه نویسی کامپیوتری است. جاذبه گردشگری هند - جاده های سبز www.jadehayesabz.ir/tourism/asia/india/‎Cachedجاذبه گردشگری هند: جاذبه‌های گردشگری هندوستان,جاذبه‌های توریستی هند,مناطق تفریحی ... های زیبا و دیدنی هند,برترین جاذبه‌های گردشگری هند,معرفی جاذبه های گردشی هند. ... هند و پایتخت ایالت تلنگانا است این شهر در سواحل رودخانه میوسی در جنوب هند و . مناطق دیدنی هند| جاذبه های گردشگری هند| تور هند - ندای پارسه www.nedayeparseh.com/اطلاعات-سفر-تور-هند‎Cachedجهت اطلاع از مناطق دیدنی هند، جاذبه های توریستی هند ، جاذبه های گردشگری هند به وب سایت ... هند. هند یا هندوستان با نام رسمی جمهوری هندوستان کشوری در جنوب آسیا است که .... در این مرکز خرید بهترین لباس هایی که نخ های آن به وسیله دست ریسیده شده است به ... 15 جاذبه گردشگری برتر هند (India) - مپگرد www.mapgard.com/جهانگردی/برترین-های-جهان/برترین-جهان/جاذبه-برتر-هند.html‎Cached Rating: 5 - 100 reviews با مپگرد همراه باشید تا با بهترین دیدنی های هند آشنا شوید. ... یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی جنوب هند، پارک ملی و پناهگاه حیات وحش پریار (Periyar) است که ... معرفی جاذبه های گردشگری گوا | لست سکند lastsecond.ir/news/goa1‎Cached7 ژانویه 2017 ... بمبئی هم شهری بسیار مدرن با انواع جاذبه های تفریحی و گردشگری می باشد که ... گوا نام شهری بندری و ایالتی در حاشیه جنوب غربی هندوستان است. کرالا، بهشتی بی همتا در هند | لست سکند lastsecond.ir/news/kerala-india‎Cached15 فوریه 2017 ... بهترین سرویس های بین شهری در هند به این ایالت اتوبوس دارند و از طریق دریا نیز می توان به کرالا رسید. ... جاذبه های توریستی کرالا. 1. .... در ابتدا به مرتفع ترین قله در جنوب هند رفته و از منظره پانوراما ANAIMUDI لذت می برید.