مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درمان آلزایمر با چراغ چشمک‌زن

[ad_1]

درمان آلزایمر با چراغ چشمک‌زن

دانش > پزشکی - همشهری آنلاین:
نورهای چشمک‌زن ظاهر زیبایی دارند، اما اگر این حالت در فرکانس خاصی انجام شود، شاید بتواند به درمان آلزایمر کمک کند.

به گزارش ایسنا به نقل از انگجت، گروهی از محققان موسسه فناوری ماساچوست (MIT) از لامپ‌ ال‌ای‌دی چشمک‌زن با نیروی 40 هرتز برای درمان موش‌های مبتلا به آلزایمر استفاده کرده‌اند.

آن‌ها دریافتند موش‌هایی که در مراحل اولیه بیماری برای یک ساعت در معرض این نور قرار گرفته بودند، سطوح پروتئین بتاآمیلوئید مغز آن‌ها کاهش یافته بود.

تجمع این پروتئین در مغز باعث ایجاد پلاک‌هایی می‌شود که در عملکرد این ارگان اختلال وارد می‌کند.

علاوه بر آن، زمانی که این روش برای هفت روز روی موش‌هایی آزمایش شد که در مراحل پیشرفته‌تر بیماری قرار داشتند،‌ به کاهش قابل توجه پلاک‌ها در مغز این حیوانات کمک کرد.

نورهای چشمک زن با تحریک نوسانات گاما بوجود می‌آیند که تصور می‌شود در افراد مبتلا به آلزایمر از کار افتاده است.

نوسانات گاما، سلول‌های ایمنی موسوم به میکروگلیا را که متورم شده و در بیماران آلزایمری از خود مواد شیمیایی سمی ترشح می‌کند، به حالت اولیه بازمی‌گرداند.

از آنجایی که مسئولیت میکروگلیا پاکسازی آمیلوئیدهاست، تبدیل آن‌ها به سلول‌های ایمنی کارا با شکل‌گیری پلاک مبارزه می‌کند.

البته باید توجه کرد که هنوز امکان استفاده از این روش در بیماران آلزایمری واقعی وجود نداشته و به آزمایشات بیشتر برای تاثیر طولانی‌مدت آن نیاز است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اوباما و هیلاریکاریکاتوربه گزارش خبرآنلاین، در حاشیه حمایت ویژه باراک اوباما از نامزدی هیلاری کلینتون در اطلاعیه ستاد احیای دریاچه ارومیهبه دنبال برگزاری نشست خبری دبیر و مدیر دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه گیاهان دارویی و سردرد استفاده از گیاهان دارویی و خاصیت درمانی آن‌ها به زمان‌های بسیار قدیم بازمی‌گردد بایدها و نباید های نحوه رفتار با همسر افسردهنحوهرفتارباهمسرافسردهرفتار با همسر افسرده و همسری که مشکل روحی دارد از هر چهار خانم یک نفر در دوره ای از الف هزینه شیمی درمانی در ایراندبیر انجمن کلینیکال آنکولوژی ایران از سهم اندک هزینه های درمان سرطان در بخش رادیو الف فناوریبا استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر واقعی از مکان های مورد نظر خود را مشاهده عمل لیزیک چشم جراحی چشم با لیزر سایت پزشکان …عمل لیزیک چشم جراحی چشم با لیزر لیزیک کلمه لیزیک به معنی لیزر در ضخامت قرنیه ترنجی سبکی نو در دنیای دیجیتالترنجی یکی از پویاترین وبگاه‌های حرفه‌ای در زمینه فناوری است که در بهمن‌ماه ۱۳۹۲ دکوراسیون اتاق خواب را رویایی بچینید تصاویردکوراسیوناتاقخوابوجود حتی ﯾک پنجره در اتاق خواب می تواند ﯾک فضای دل انگیز را اﯾجاد کند برای آراستن افشای خیانت اوباما به همسرش تصویرباراک اوباما حدود دو سال پیش، یعنی زمانی که عضو مجلس سنای آمریکا بود، به همسرش اوباما و هیلاریکاریکاتور به گزارش خبرآنلاین، در حاشیه حمایت ویژه باراک اوباما از نامزدی هیلاری کلینتون در انتخابات اطلاعیه ستاد احیای دریاچه ارومیه به دنبال برگزاری نشست خبری دبیر و مدیر دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه گیاهان دارویی و سردرد استفاده از گیاهان دارویی و خاصیت درمانی آن‌ها به زمان‌های بسیار قدیم بازمی‌گردد؛ اما در بایدها و نباید های نحوه رفتار با همسر افسرده نحوهرفتارباهمسرافسرده رفتار با همسر افسرده و همسری که مشکل روحی دارد از هر چهار خانم یک نفر در دوره ای از زندگی الف هزینه شیمی درمانی در ایران دبیر انجمن کلینیکال آنکولوژی ایران از سهم اندک هزینه های درمان سرطان در بخش رادیو تراپی الف فناوری با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر واقعی از مکان های مورد نظر خود را مشاهده کنید و عمل لیزیک چشم جراحی چشم با لیزر سایت پزشکان بدون مرز عمل لیزیک چشم جراحی چشم با لیزر لیزیک کلمه لیزیک به معنی لیزر در ضخامت قرنیه می ترنجی سبکی نو در دنیای دیجیتال ترنجی یکی از پویاترین وبگاه‌های حرفه‌ای در زمینه فناوری است که در بهمن‌ماه ۱۳۹۲ خورشیدی دکوراسیون اتاق خواب را رویایی بچینید تصاویر دکوراسیوناتاقخواب اتاق خواب محل استراحت است پس دکوراسیون ، چیدمان ، طراحی و نورپردازی آن رازهایی هستند که با افشای خیانت اوباما به همسرش تصویر «باراک اوباما» حدود دو سال پیش، یعنی زمانی که عضو مجلس سنای آمریکا بود، به همسرش خیانت کرد و مدار چراغ چشمک زن چراغ چشمک زن



لینک منبع :درمان آلزایمر با چراغ چشمک‌زن

درمان آلزایمر با چراغ چشمک‌زن - ایسنا www.isna.ir/news/95092112433/درمان-آلزایمر-با-چراغ-چشمک-زن‎Cached11 دسامبر 2016 ... نورهای چشمک‌زن ظاهر زیبایی دارند، اما اگر این حالت در فرکانس خاصی انجام شود، شاید بتواند به درمان آلزایمر کمک کند. الف - درمان آلزایمر با چراغ چشمک زن alef.ir/vdcdjk0onyt0s56.2a2y.html?435789 ... مطلب: 435789. درمان آلزایمر با چراغ چشمک زن. http://click.ir/1395/10/27/lamp- flickers-can-help-to-alzeihmer-patients/. تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۸. چراغ های چشمک زن به کمک درمان آلزایمر می آیند - برترین ها www.bartarinha.ir/.../چراغ-های-چشمک-زن-به-کمک-درمان-آلزایمر-می-آیند‎Cached16 ژانویه 2017 ... دانشمندان به تازه گی کشف کرده اند؛ چراغ های چشمک زن علاوه بر زیبایی، ... با افزایش بیماری آلزایمر در جوامع که فرایند پیری مغز و در نتیجه فراموشی ... درمان آلزایمر به کمک چراغ های چشمک زن - مجله علمی ایران | irsci www.irsci.com/درمان-آلزایمر-کمک-چراغ-های-چشمک-زن/‎Cached17 ژانویه 2017 ... به گزارش msn ; با افزایش بیماری آلزایمر در جوامع که فرایند پیری مغز و در نتیجه فراموشی را به همراه دارد، دانشمندان در پی بهترین راه برای درمان این ... درمان آلزایمر با چراغ چشمک‌زن - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1143712 درمان آلزایمر با چراغ چشمک‌زن. سایت خوان روزنامه دنیای اقتصاد تاریخ خبر:1395/09/ 22 ساعت انتشار:08:17:17 بازدید:532بار کد خبر: DEN-1143712. درمان آلزایمر با ... چراغ های چشمک زن به کمک درمان آلزایمر می آیند - کلیک | نبض فناوری و ... click.ir/1395/10/27/lamp-flickers-can-help-to-alzeihmer-patients/‎Cachedدانشمندان به تازه گی کشف کرده اند؛ چراغ های چشمک زن علاوه بر زیبایی، چنانچه بر ... به گزارش کلیک – با افزایش بیماری آلزایمر در جوامع که فرایند پیری مغز و در ... درمان آلزایمر با چراغ های چشمک زن LED - 1panjareh یک پنجره 1panjareh.ir/Article/685/درمان-آلزایمر-با-چراغ-های-چشمک-زن-LED‎Cached11 دسامبر 2016 ... تعدادی از دانشمندان در تازه‌ترین تحقیق خود تأثیر چراغ‌های چشمک‌زن LED با فرکانس 40 هرتز به‌منظور درمان بیماری آلزایمر در موش‌هایی که از لحاظ ... عصر تعادل - چراغ های چشمک زن به کمک درمان آلزایمر می آیند www.asretaadol.ir/news/.../چراغ-های-چشمک-زن-کمک-درمان-آلزایمر-می-آیند 16 ژانویه 2017 ... با افزایش بیماری آلزایمر در جوامع که فرایند پیری مغز و در نتیجه فراموشی را به همراه دارد، دانشمندان در پی بهترین راه برای درمان این معضل برآمدند. الف - درمان آلزایمر با چراغ چشمک زن t2.amedia.ir/vdcdjk0onyt0s56.2a2y.html?435789 توصیه به دیگران. کد مطلب: 435789. درمان آلزایمر با چراغ چشمک زن. http://click.ir/ 1395/10/27/lamp-flickers-can-help-to-alzeihmer-patients/. تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ ... درمان آلزایمر با چراغ چشمک‌زن | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/12/1574683 12 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: نورهای چشمک‌زن ظاهر زیبایی دارند، اما اگر این حالت در فرکانس خاصی انجام شود، شاید بتواند به درمان آلزایمر کمک کند.