مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خطر جدی پیرسینگ برای سلامتی

[ad_1]

خطر جدی پیرسینگ برای سلامتی

 

یکی از مدهای رایج این دوره سوراخ کردن بینی است . پیرسینگ روشی است که فرد با سوراخ کردن اندامش حلقه و نگینهای تزئینی را به بدن خود آویزان میکند که به گزارش ایران ناز  یکی از پرطرفدارترین نوع پیرسینگ ، پیرسینگ بینی است . اما خطرات این کار چیست ؟طرفداران پیرسینگ بینی باید مراقب این عضو از بدنشان باشند چراکه بینی عضوی حساس است و اگر توسط افراد فاقد صلاحیت پیرسینگ روی آن انجام شود، حتی می‌تواند به قیمت آسیب به حس بویایی آنها تمام شود

 

دکتر امیر هوشنگ احسانی، متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با بیان این مساله گفت: «حداقل عارضه‌ای که ممکن است پیرسینگ ایجاد کند، حساسیت است. همانطور که برخی از افراد حتی بعد از سوراخ کردن گوش از این مساله شکایت می‌کنند اگرچه سوراخ کردن نرمه گوش به نوعی کم‌عارضه‌ترین پیرسینگ‌هاست.»

 

این متخصص پوست و مو در ادامه افزود: «با توجه به اینکه بدن برخی از افراد به بدلیجات به‌خصوص کروم و نیکل واکنش نشان می‌دهد، این افراد فقط باید از طلا استفاده کنند چراکه احتمال حساسیت به طلا در دنیا بسیار کم است. ضمن اینکه گاهی حساسیت در محل نصب شی تزیینی، ایجاد نمی‌شود و عوارض حساسیت ممکن است خود را در سایر نقاط بدن نشان دهد و گاهی حتی تا پایان عمر با فرد بماند بنابراین اگر فردی به بدلیجات حساسیت دارد حتی برای یک شب و یک مهمانی هم از این اشیا استفاده نکند و اگرچه انجام پیرسینگ توصیه نمی‌شود ولی اگر فردی خیلی به پیرسینگ علاقه‌مند است، حتما از طلا استفاده کند.»

 

وی با اشاره به اینکه پیرسینگ نرمه گوش، نسبتا کم‌عارضه‌تر از سایر انواع پیرسینگ است، گفت: «کسانی که پیرسینگ بینی، غضروف گوش و… انجام می‌دهند، خطرات بیشتری را به جان می‌خرند. به طور کلی برای انجام عمل پیرسینگ دانستن آناتومی بدن لازم است و نباید این مساله را فراموش کرد که هر کسی صلاحیت انجام این کار را ندارد.»

 

این متخصص پوست و مو هشدار داد: «طرفداران پیرسینگ بینی باید مراقب این عضو از بدن باشند چراکه بینی عضو حساسی است و اگر توسط افراد فاقد صلاحیت پیرسینگ روی آن انجام شود، حتی می‌تواند به قیمت آسیب به حس بویایی فرد تمام شود.»

 

احسانی در پایان با هشدار اینکه گاهی دیده می‌شود که با استفاده از دستگاه مخصوص گوش، بینی سوراخ می‌شود، گفت: «این کار به هیچ‌وجه درست نیست چراکه اهرم دستگاهی که به وسیله آن نرمه گوش سوراخ می‌شود، خیلی قوی است و استفاده از آن برای سوراخ کردن بینی ممکن است باعث آسیب به استخوان‌های بینی شود.»

 

مطالب مرتبط:

 

توصیه های مهم به افرادی که پیرسینگ می کنند

 

سوراخ کردن پوست چه عوارضی دارد؟


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پزشکی و سلامتی پزشکیپزشکی و سلامتیپیشگیری و درمانبیماریسرطانپزشکانتزریقبارداریجراحیسکته غذاهای مفید برای تقویت قوای جنسی مردان ایران نازدر کنار غذاهای اصلی ، مواد غذایی زیر می‌توانند تاثیر زیادی بر افزایش قوای جنسی در آرمان فارمد شرکت دارویی آرمان فارمددر حالیکه بیشتر سردردها جدی نیستند اما علائم هشدار دهنده‌ای نیز…بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان …بهترین راه برای پولدار شدن حتما ببینید عشق و شهوت نیاز جنسی مشهد هر شب هزار تومان ماسکهای ویژه برای سفید کردن و نرم شدن پوست دستشما احتما لا برای انجام اعمال مراقبتی از پوستتان صورتتان به سالنهای آرایش مراجعه نقش موثرآب پیاز در از بین بردن لک و جوشسایر مطالب زیبایی و آرایش تعویض شامپو برای حفظ سلامت موها چگونه باید باشد؟ صاف کردن پزشکی و سلامتی پزشکیپزشکی و سلامتیپیشگیری و درمانبیماریسرطانپزشکانتزریقبارداریجراحیسکتهعفونت غذاهای مفید برای تقویت قوای جنسی مردان ایران ناز در کنار غذاهای اصلی ، مواد غذایی زیر می‌توانند تاثیر زیادی بر افزایش قوای جنسی در مردان آرمان فارمد شرکت دارویی آرمان فارمد شرکت آرمان فارمد دارو در سال ۱۳۸۷ با هدف تامین داروهاـــی طبیعـــی، ویتامینـــی بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان بیماری ها ویتامین از جمله مواد مغذی ضروری برای بدن انسان است تعریق بیش از اندازه روی پیشانی، به ویژه ماسکهای ویژه برای سفید کردن و نرم شدن پوست دست شما احتما لا برای انجام اعمال مراقبتی از پوستتان صورتتان به سالنهای آرایش مراجعه کرده و یا نقش موثرآب پیاز در از بین بردن لک و جوش سایر مطالب زیبایی و آرایش تعویض شامپو برای حفظ سلامت موها چگونه باید باشد؟ صاف کردن موها



لینک منبع :خطر جدی پیرسینگ برای سلامتی

خطر جدی پیرسینگ برای سلامتی - ایران ناز www.irannaz.com/خطر-جدی-پیرسینگ-سلامتی.html‎Cachedخطر جدی پیرسینگ برای سلامتی یکی از مدهای رایج این دوره سوراخ کردن بینی است پیرسینگ روشی است که فرد با سوراخ کردن اندامش حلقه و نگینهای تزئی. Images for خطر جدی پیرسینگ برای سلامتی خطر جدی پیرسینگ برای سلامتی | بهداشت نیوز behdashtnews.ir/fa/news.../خطر-جدی-پیرسینگ-برای-سلامتی/‎Cached9 ژوئن 2017 ... به گزارش بهداشت نیوز، یکی از مدهای رایج این دوره سوراخ کردن بینی است . پیرسینگ روشی است که فرد با سوراخ کردن اندامش حلقه و نگینهای ... خطر جدی پیرسینگ برای سلامتی - بهداشت نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/149699550007598‎Cached9 ژوئن 2017 ... به گزارش بهداشت نیوز، یکی از مدهای رایج این دوره سوراخ کردن بینی است . پیرسینگ روشی است که فرد با سوراخ کردن اندامش حلقه و نگینهای ... خطر جدی پیرسینگ برای سلامتی | عمل بینی در مشهد datechest00.over-blog.ir/2017/.../خطر-جدی-پیرسینگ-برای-سلامتی/‎Cachedیکی از مدهای همگانی این دوره رخنه‌ کردن بینی است . پیرسینگ روشی است که شخص با ترک کردن اندامش حلقه و نگینهای تزیینی را به تن خویش معلق می کند که به نقل از ... خطر جدی پیرسینگ برای سلامتی - بهداشت نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/39660059 خطر جدی پیرسینگ برای سلامتی. یکی از مدهای رایج این دوره سوراخ کردن بینی است . پیرسینگ روشی است که فرد با سوراخ کردن اندامش حلقه و نگینهای تزئینی را به ... پیرسینگ یا سوراخ کردن بدن و خطرات آن - نمناک namnak.com/پیرسینگ-خطرات-آن.p24324‎Cachedنمناک بهداشت و سلامتتازه های سلامت پیرسینگ یا سوراخ کردن بدن و خطرات آن ... به تازگی فلزات جدید از جنس استیل برای سوراخ کردن بدن ساخته شده اند، اما حتی آنها ... خطر جدی پیرسینگ برای سلامتی - مجموعه تجمیع و بازنشر خبر ir.infrc.com/news/609615‎Cachedمردم نباید نگران سلامت سوسیس وکالباس باشند/نظارت سازمان غذا ودارو ... زنگ خطر تکرار «بحران دارویی» در کشور به گوش می رسد ... خطر جدی پیرسینگ برای سلامتی - بیا تو اخبار https://www.bia2akhbar.com/details.php?id=7112975‎Cachedبه گزارش بهداشت نیوز، یکی از مدهای رایج این دوره سوراخ کردن بینی است . پیرسینگ روشی است که فرد با سوراخ کردن اندامش حلقه و نگینهای تزئینی را به بدن خود ... خطرات سوراخ کردن بینی | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/81167‎Cachedخطر جدی پیرسینگ برای سلامتی یکی از مدهای رایج این دوره سوراخ کردن بینی است . پیرسینگ روشی است که فرد با سوراخ کردن اندامش حلقه و نگینهای تزئینی را به ...