مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اولویت گردشگری همدان چیست؟

[ad_1]
تین‌نیوز| معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان، اولویت این اداره‌کل را خروج گردشگری این استان از فصلی‌بودن عنوان کرد و گفت: «سال‌های گذشته به علت نبود اعتبارات مالی، جشنواره زمستانی برگزار نشد اما برنامه‌ریزی برای استفاده بهتر و مطلوب‌تر از ظرفیت زمستان و زیبایی‌های این فصل برای گردشگری انجام شده و امیدواریم بتوانیم با این برنامه‌ریزی از رکود خارج شویم.»

علی خاکسار با اشاره به راه‌های ترغیب و تشویق گردشگران خاطرنشان کرد: «برگزاری جشنواره باید به‌گونه‌ای باشد که گردشگران برای سفر به همدان ترغیب شوند و از تخصیص تخفیف‌ها و مزایای جشنواره استفاده کنند.»

به گفته او، امسال برای برگزاری جشن اختصاصی برای شب یلدا در اول زمستان و برنامه‌ای برای بهمن‌ماه، تقاضای یکی از شرکت‌های خصوصی در کارگروه گردشگری همدان مطرح شده و به تصویب رسیده است. خاکسار ابراز امیدواری کرد که این جشنواره با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط به مرحله اجرا برسد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار گردشگری نشست مشورتی برنامه راهبردی ملی در گردشگری پایدار ایران برگزار شد نشست مشورتی سه روزه گردشگری کلید جذب سرمایه خارجی گردشگری در ترکیه دنیای اقتصاد، امیر شاملویی سایت فروش بلیت های چارتری ایران سایت شرکت …سیستم نمایش و فروش کلیه پرواز های چارتری ایران کلیه مسیرهای پروازیسیاستهای اقتصادی مناسب در شرایط کنونی چیست…سیاستهای اقتصادی مناسب در شرایط کنونی چیست؟ هشدارهای پولی مالی به دولت یازدهماستخدام استانداری همدان آخرین اخبار استخداماستخداماستانداریهمدانخبر ۲۴ تیر ۹۵ – پیش‌بینی ۳۵۰ میلیارد تومان برای ایجاد ۲۰ هزار شغل در همدان خبرگزاری نگاهی به پدیده‌ی رکود تورمی در ایران و ارائه‌ی چند …تورم یا رکود؛ اولویت با کدام است تورم رکودی، عاملی که در لایه‌های پنهان اقتصاد ایران استخدام فرزندان فرهنگیان در سال ای استخداماستخدامفرزندانفرهنگیانوزیر آموزش و پرورش گفت فرزندان فرهنگیان در اولویت استخدام قرار دارند و در دانشگاه استخدام بانک گردشگری در سال استخداماستخدامبانکگردشگریبانک گردشگری به منظور تکمیل کادر مدیریتی مورد نیاز جهت شعب جدید التاسیس خود از عوارض خروج از کشور ایران در سالمبلغ و شماره حساب دقبق جهت واریز عوارض خروج از کشور ایرانعوارض زمینی و هواییعوارض راهنمای سفر جمع و جور به زنجانزنجان به همراه شهر‌های اطرافش یکی از محل‌هایی است که تفاوت فصلی‌اش زیاد است به این اخبار گردشگری نشست مشورتی برنامه راهبردی ملی در گردشگری پایدار ایران برگزار شد نشست مشورتی سه روزه گردشگری کلید جذب سرمایه خارجی گردشگری در ترکیه دنیای اقتصاد، امیر شاملویی بخش سایت فروش بلیت های چارتری ایران سایت شرکت خدمات مسافرتی پارت ونک سیستم نمایش و فروش کلیه پرواز های چارتری ایران کلیه مسیرهای پروازی سیاستهای اقتصادی مناسب در شرایط کنونی چیست؟ هشدارهای پولی سیاستهای اقتصادی مناسب در شرایط کنونی چیست؟ هشدارهای پولی مالی به دولت یازدهم استخدام استانداری همدان آخرین اخبار استخدام استخداماستانداری خبر ۱۹ خرداد ۹۵ – ایجاد اشتغال زودبازده و خوشه‌های صنعتی در همدان خبرگزاری تسنیم خبرگزاری فارس تورم یا رکود؛ اولویت با کدام است تورم یا رکود؛ اولویت با کدام است تورم رکودی، عاملی که در لایه‌های پنهان اقتصاد ایران نفوذ استخدام فرزندان فرهنگیان در سال «ای استخدام» استخدامفرزندان وزیر آموزش و پرورش گفت فرزندان فرهنگیان در اولویت استخدام قرار دارند و در دانشگاه فرهنگیان استخدام بانک گردشگری در سال استخدام استخدامبانکگردشگری بانک گردشگری به منظور تکمیل کادر مدیریتی مورد نیاز جهت شعب جدید التاسیس خود از همکاران عوارض خروج از کشور ایران در سال مبلغ و شماره حساب دقبق جهت واریز عوارض خروج از کشور ایرانعوارض زمینی و هواییعوارض خروج از راهنمای سفر جمع و جور به زنجان زنجان به همراه شهر‌های اطرافش یکی از محل‌هایی است که تفاوت فصلی‌اش زیاد است به این مفهوم جاذبه های گردشگری همدان اماکن گردشگری همدان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری همدان مناطق گردشگری همدان همایش گردشگری همدان



لینک منبع :اولویت گردشگری همدان چیست؟

اولویت گردشگری همدان چیست؟ - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1082771 12 دسامبر 2016 ... معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، اولویت این اداره کل را خروج گردشگری این استان از فصلی بودن عنوان ... اولویت گردشگری همدان چیست؟ | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/12/1574644 12 دسامبر 2016 ... معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان، اولویت این اداره‌کل را خروج گردشگری این استان از فصلی‌بودن عنوان کرد ... اولویت گردشگری همدان چیست؟ - تین نیوز www.tinn.ir/بخش-گردشگری.../112590-اولویت-گردشگری-همدان-چیست‎Cached12 دسامبر 2016 ... تین‌نیوز| معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان، اولویت این اداره‌کل را خروج گردشگری این استان از ... خروج استان همدان از فصلی بودن گردشگری - دنیای سفر www.donyayesafar.com/n/9011‎Cached11 دسامبر 2016 ... اولویت اداره کل #میراث #فرهنگی، صنایع دستی و #گردشگری استان #همدان خروج از فصلی بودن گردشگری است. اولویت گردشگری همدان چیست؟ - صفحه اصلی - شهر وبلاگ itnw.rzb.shahreweblog.ir/post473204.html تین‌نیوز| معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان، اولویت این اداره‌کل را خروج گردشگری این استان از فصلی‌بودن عنوان کرد و ... «گردشگری»، مهمترین اولویت استان همدان در طرح‌های توسعه‌ای اقتصادی ... www.isna.ir/.../گردشگری-مهمترین-اولویت-استان-همدان-در-طرح-های-توسعه-ای-اقتصادی‎Cached27 جولای 2016 ... استاندار همدان با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای در استان گفت: مهمترین اولویت استان همدان در طرح‌های توسعه‌ای اقتصادی، «گردشگری» است. به گزارش ... جاذبه‌های گردشگری همدان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/جاذبه‌های_گردشگری_همدان‎Cached Similarنام موزه, موضوع, مکان, تصویر. موزه تاریخ طبیعی همدان, مجموعه‌ای از نمونه انواع گونه‌های حیوانی، گیاهی و طبیعی. دانشگاه کشاورزی دانشگاه بوعلی‌سینا، در انتهای چهارباغ ... خبرگزاری تسنیم - ساخت هتل‌های جدید در اولویت سرمایه‌گذاری همدان قرار ... https://www.tasnimnews.com/.../ساخت-هتل-های-جدید-در-اولویت-سرمایه-گذاری-همدان-قرار-گیرد‎Cached20 نوامبر 2014 ... به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سعید شیرکوند در نشست تخصصی گردشگری و صنایع دستی استان همدان اظهار کرد: صنعت توریسم و گردشگری ... گردشگری و میراث فرهنگی از اولویت‌های استان همدان است - رویداد ۲۴ rooydad24.com/.../گردشگری_و_میراث_فرهنگی_از_اولویت_های_استان_همدان_است‎Cached17 ژوئن 2017 ... به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد ناصر نیکبخت در دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به حضور بیش از ... گردشگری و میراث فرهنگی از اولویت‌های استان همدان است ...... ماجرای رقص خانواده سریاس صادقی چیست؟ «گردشگری»، مهمترین اولویت استان همدان در طرح های توسعه ای اقتصادی www.ghatreh.com/.../گردشگری-مهمترین-اولویت-استان-همدان-طرح-های-توسعه-اقتصادی 27 جولای 2016 ... استاندار همدان با اشاره به برنامه های توسعه ای در استان گفت: مهمترین اولویت استان همدان در طرح های توسعه ای اقت. ... «گردشگری»، مهمترین اولویت استان همدان در طرح های توسعه ای اقتصادی. استاندار همدان با اشاره .... بیمه آتش سوزی چیست؟