مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برای پسردار شدن چه باید کرد؟

[ad_1]
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران،‌افراد بسیاری وجود دارند که تمایل دارند فرزندشان پسر شود. بر اساس نظر متخصصان برخی عوامل مانند رژیم غذایی، داروهای خانگی و برخی مراقبت های روزانه در دختر یا پسر شدن جنین موثر است.

گایافنازین قرص وشربتی برای پسردار شدن

قرص گایافنازین به دلیل ایجاد شرایط بهتر برای حرکت سلول هایی که شانس پسردار شدن جنین را افزایش می دهند بهتر است قبل از لقاح مورد استفاده قرار بگیرند.

مردان لباس های تنگ نپوشند

پوشیدن لباس های تنگ به دلیل اختلال در عملکرد هورمون های مردانه مانع سرعت تاثیر این هورمون ها شده و در صورتیکه این هورمون ها به آهستگی فعالیت کنند شانس پسر شدن جنین کاهش پیدا می کند.

آقایان از محیط گرم دوری کنند

درجه حرارت بدن آقایان بر روی سرعت حرکت هورمون ها مردان تاثرگذار است. گرما سرعت حرکت این هورمون ها را کم می کند به همین دلیل استفاده از کیسه یخ روی شکم و دوری کردن از محیط های گرم شانس پسرشدن جنین را افزایش می دهد.

این رژیم غذایی شانس پسردارشدن را زیاد می کنند

اسیدی بودن بدن عامل از بین رفتن سلول های جنسی ایجاد کننده فرزند پسر بوده بنابراین یک رژیم غذایی قلیایی از چند هفته قبل لقاح بسیار موثر است. تداوم مصرف سدیم و پتاسیم برای خانم ها و کاهش میزان کلسیم و منیزیم برای کسانی که تمایل پسردار شدن دارند مفید بوده و شانس تشکیل جنین پسر را چندین برابر می کند.

برای پسردار شدن چه باید کرد؟
برای پسردار شدن چه باید کرد؟
برای پسردار شدن چه باید کرد؟

خانم ها موادغذای مغذی مصرف کنند

به دلیل اینکه فرزندان پسر از نظر فیزیکی قوی تر از پسران هستند به همین دلیل مادران باید مواد غذایی مغذی و با انرژی بالا مصرف کرده تا سیستم ایمنی و عملکرد هورمونی آن ها قوی تر شود.خانم های ضعیف و با میزان انرژی پایین کمتر شانس پسردارشدن دارند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تمام کارهایی که برای پسردار شدن باید انجام داد …تمام کارهایی که برای پسردار شدن باید انجام داد از ماه پیش از بارداری مصرف قرص های رژیم غذایی برای پسردار شدنپسردار شدن ، چگونه پسردار شوم ، رژیم غذایی برای پسردار شدن ، تعیین جنسیت فرزند با رژیم یک نسخه گیاهی برای پسردار شدنپسر ، پسر دار شدن ، تعیین جنسیت ، داشتن پسر ، کاسنی و پسر دار شدن ، کاسنی یک نسخه گیاهی تغذیه پسردار شدن برای پسردار شدن چی بخوریم و …تغذیهپسردارشدنتغذیه پسردار شدن و برای پسردار شدن چه بخوریم و چی نخوریم و رژیم غذایی پسردار شدن و بچه برنامه ریزی قبل از بارداری برای دختر یا پسردار شدنیک مرد از همسر خود چه چیزهایی را می خواهد؟ ایمیل ها و پیامک های همسر خود را باید تمام باید نبایدها واسه نی‌نی دار شدن صفحه تأثیر بلای آلودگی بر خانم‌های باردار و روش برای کاهش آن روش ساده برای خلاص شدن از دستور غذایی خاصی برای فرزند پسر دار شدنآیا دستور غذایی خاصی برای فرزند پسر دار شدن وجود دارد؟ تحقیقات انجام شده در اگر برای شما پسر یا دختر دار شدن مهم استدختر دار شدن پسر دار شدن این اولین سوالی است که می‌توانم قبل از خواندن این مقاله از دکتر رهام صادقی راهنمایی برای بارداری شدن موفق …دکتر رهام صادقی اخبار و تازه ها ، پاسخ به سوالات راهنمایی برای بارداری شدن موفق قبل از بارداری چه کنیم که بچمون پسر …قبل از بارداری چه کنیم که بچمون پسر باشهدستورات سخت نباشه اطلاعات بیشتر قبل از تمام کارهایی که برای پسردار شدن باید انجام داد صفحه تمام کارهایی که برای پسردار شدن باید انجام داد از ماه پیش از بارداری مصرف قرص های جلوگیری رژیم غذایی برای پسردار شدن پسردار شدن ، چگونه پسردار شوم ، رژیم غذایی برای پسردار شدن ، تعیین جنسیت فرزند با رژیم غذایی یک نسخه گیاهی برای پسردار شدن پسر ، پسر دار شدن ، تعیین جنسیت ، داشتن پسر ، کاسنی و پسر دار شدن ، کاسنی یک نسخه گیاهی برای تغذیه پسردار شدن برای پسردار شدن چی بخوریم و چی نخوریم؟ تغذیهپسردارشدن تغذیه پسردار شدن و برای پسردار شدن چه بخوریم و چی نخوریم و رژیم غذایی پسردار شدن و بچه پسر برنامه ریزی قبل از بارداری برای دختر یا پسردار شدن یک مرد از همسر خود چه چیزهایی را می خواهد؟ ایمیل ها و پیامک های همسر خود را باید بررسی و تمام باید نبایدها واسه نی‌نی دار شدن صفحه تأثیر بلای آلودگی بر خانم‌های باردار و روش برای کاهش آن روش ساده برای خلاص شدن از درد دستور غذایی خاصی برای فرزند پسر دار شدن آیا دستور غذایی خاصی برای فرزند پسر دار شدن وجود دارد؟ تحقیقات انجام شده در خارج نشان اگر برای شما پسر یا دختر دار شدن مهم است این اولین سوالی است که می‌توانم قبل از خواندن این مقاله از شما بکنم ، اگر که برای شما پسر یا دکتر رهام صادقی راهنمایی برای بارداری شدن موفق پاسخ دکتر رهام صادقی اخبار و تازه ها ، پاسخ به سوالات راهنمایی برای بارداری شدن موفق پاسخ قبل از بارداری چه کنیم که بچمون پسر باشهدستورات سخت نباشه قبل از بارداری چه کنیم که بچمون پسر باشهدستورات سخت نباشه اطلاعات بیشتر قبل از بارداری چه



لینک منبع :برای پسردار شدن چه باید کرد؟

برای پسردار شدن چه باید کرد؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5894449/برای-پسردار-شدن-چه-باید-کرد‎Cached11 دسامبر 2016 ... برای پسردار شدن چه باید کرد؟ مردان لباس های تنگ نپوشند. پوشیدن لباس های تنگ به دلیل اختلال در عملکرد هورمون های مردانه مانع سرعت تاثیر این ... راه و روش “پسر دار شدن” - نمناک namnak.com/پسر-دار-شدن.p7279‎Cachedتعیین جنسیت برای پسردار شدن ، پسردار شدن ، نوزاد پسر ، بهترین روش پسردار ... برای پسردار شدن باید از مواد غذایی حاوی سدیم و پتاسیم بالا استفاده کرد و مصرف ... تغذیه پسردار شدن | برای پسردار شدن چی بخوریم و چی نخوریم؟ - نمناک namnak.com/تغذیه-پسردار-شدن.p22710‎Cachedتغذیه پسردار شدن و برای پسردار شدن چه بخوریم و چی نخوریم و رژیم غذایی ... و خوراکی های گیاهی و طب سنتی برای پسردارشدن را به شما معرفی خواهیم کرد. ... اگر طبع تان سرد است و قصد دارید پسردار شوید باید با مصرف این خوراکی ها توصیه می شوند:. 8 راهکار برای پسردار شدن مادر باردار - مامانم mamanam.com/birth-control/700-هشت-راهکار-برای-پسردار-شدن‎Cachedپوزیشن درست رابطه جنسی برای پسردار شدن،2. ... در این مورد، شتلز ادعا می کند که خانم ها باید برای افزایش احتمال بارداری یک جنین ... با دانستن فاز دقیق تخمک گذاری در بدن خود، به حقیقت پیوستن رویای داشتن نوزاد پسر را خیلی آسان تر خواهید کرد. بهترین روش نزدیکی و رژیم غذایی برای پسردار شدن - مسبی www.masbi.com/article.aspx?p_id=5749‎Cached Similarمواد و غذاهایی که باید در ماهی که قرار است اقدام به بارداری کرد، مصرف شود: از روز اول قاعدگی ... وظایف مرد و زن برای انجام نزدیکی (برای پسر دار شدن): 1- آماده کردن شرایط ... تمام کارهایی که برای پسردار شدن باید انجام داد | تبادل نظر نی نی سایت www.ninisite.com/.../تمام-کارهایی-که-برای-پسردار-شدن-باید-انجام-داد‎Cached25 جولای 2016 ... تمام کارهایی که برای پسردار شدن باید انجام داد دوستان اونوهایی که دوست دارن ... از روزهای شروع پریود به قلیایی تر شدن بدنتان بسیار کمک خواهد کرد. چه کنم بچه ام پسر شود؟ - نی نی بان https://niniban.com/fa/news/43531/چه-کنم-بچه-ام-پسر-شود‎Cached8 جولای 2017 ... درحالی که بعضی‌ها ادعا کردند که نمی‌توان جنسیت کودک را تشخیص داد، شواهد ... مطابق این علم، فهرست روزانه «پسردار شدن» شامل غذاهای خیلی شور، ... جمله‌ای مشابه گفتند: برای پسردار شدن باید مقاربتی بدون برنامه و غیر رمانتیک داشت. برای پسردار شدن چه باید کرد؟ - نی نی بان niniban.com/fa/news/141297/برای-پسردار-شدن-چه-باید-کرد‎Cached8 فوریه 2017 ... برای پسردار شدن چه باید کرد؟ زنانی که قصد بارداری دارند، اگر صبحانه و رژیم غذایی چرب بخورند، احتمال اینکه فرزندشان پسر شود، افزایش پیدا ... برای پسردار شدن چه باید کرد - آفتاب www.aftabir.com/articles/.../برای-پسردار-شدن-چه-باید-کرد‎Cached10 ژوئن 2017 ... با وجود اینکه دختر و پسر فرقی ندارد, اما برخی از خانواده ها به یکی از آنها تمایل بیشتری دارند, برای اینکه جنین شما تبدیل به نوزاد پسر شود راه های ... روش های قدرتمند پسر دار شدن - مشاوره پزشکی زنان izanan.com/روش-های-قدرتمند-پسر-دار-شدن/‎Cached17 ا کتبر 2016 ... خانه بارداری روش های قدرتمند پسر دار شدن .... برای پسردار شدن باید از مواد غذایی حاوی سدیم و پتاسیم بالا استفاده کرد و مصرف کلسیم محدود گردد.