مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نقش آثار تاریخی در معرفی ایران به جهان

[ad_1]
تین‌نیوز| مدیر گروه مرمت اشیا و آثار باستانی گروه SPA ایتالیا گفت: «معرفی ایران و اصفهان به جهان در گرو عزم مدیران ایرانی در حفظ آثار و بقایای تاریخی این تمدن است.»

آلساندرو زنینی در یک سمینار تخصصی اظهار کرد: «ارتباط تاریخی و فرهنگی ایران و ایتالیا به خصوص ارتباط با شهر اصفهان هرگز در تاریخ قطع نشده است و حتی در دوران سیاه جنگ، ایتالیایی‌ها در مرمت آثار ایران نقش داشته‌اند.» وی ادامه داد: «فرهنگ می‌تواند زبان مشترک و کلیدی برای برقراری رابطه بین کشورهای جهان باشد و باعث شود کشورهای ریشه‌دار بتوانند از تکنولوژی یکدیگر برای مرمت آثار تاریخی خود استفاده کنند.»

زنینی گفت: «تحقیق و اجرا در زمینه مرمت باید به‌صورت موازی و همزمان حرکت کند. همکاران من اطلاعات خود را در اختیار متخصصان ایرانی قرار خواهند داد و در مقابل از تجارب متخصصان ایرانی استفاده می‌کنند.»


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آثار باستانی ایران ،مکان های تاریخی ایراناماکن تارخیبنای تارخی آثار تاریخی ایرانآثار باستانی ایرانبناهای تاریخیمکانهای نقــــــش نگـــــــار بزرگترین بانک اطلاعاتی معماری و نقــــــش نگـــــــار بزرگترین بانک اطلاعاتی معماری و عمران بزرگترین بانک اطلاعاتی آثار تاریخی شهر شیرازبیشاپور یکی از شهرهای باستانی ایران در شهرستان کازرون و در استان فارس است که در زمان زندگی نامه هادی میرمیران به همراه معرفی آثارسید هادی میرمیران در ۲۳ اسفند ۱۳۲۳ در شهر قزوین به دنیا آمد تحصیلات خود را در رشته عصر ایران رییس بانک مرکزی تبدیل پول ایران به تومان جای نگرانی ندارد امکان استفاده از اسکناس سفر به شهر تاریخی یزد شهر تاریخی یزد شهر تاریخی یزد یکی از بهترین شهرهای خشتی جهان است که همواره به عنوان به نام خدای زیبایی هاآشنایی با گذشته و آثار تاریخی شهرستان سبزوار بر اساس مطالعات باستان شناسی مشترک ایران سرزمین بهشت گمشده علم ها علائم و آثار سنگ …رایحه باستانی کندر یادآور بوی کلیسا و عهد عتیق است با تاریخی به قدمت انجیل، جاذبه و آلبوم عکس بناهای تاریخیبرج کج پیزا به ایتالیایی ‏ واقع شده در شهر پیزا در ایتالیا، با وجودی که درباره میدان میدان امام به جای میدان کوچکی که از دوران تیموریان باقی مانده بود احداث گردید آثار باستانی ایران ،مکان های تاریخی ایران اماکن تارخیبنای تارخی آثار تاریخی ایرانآثار باستانی ایرانبناهای تاریخیمکانهای تاریخی آثار تاریخی شهر شیراز آثار تاریخی شهر شیراز بیشاپور یکی از شهرهای باستانی ایران در شهرستان کازرون و در استان نقــــــش نگـــــــار بزرگترین بانک اطلاعاتی معماری و عمران نقــــــش نگـــــــار بزرگترین بانک اطلاعاتی معماری و عمران بزرگترین بانک اطلاعاتی زندگی نامه هادی میرمیران به همراه معرفی آثار موزه ملی آب ایران ایران – تهران – ۱۳۷۴ در فرهنگ ایران ، آب همواره با خاکح همراه است و در به نام خدای زیبایی ها آشنایی با گذشته و آثار تاریخی شهرستان سبزوار بر اساس مطالعات باستان شناسی مشترک ایران و ایران سرزمین بهشت گمشده علم ها علائم و آثار سنگ نگاره ها رایحه باستانی کندر یادآور بوی کلیسا و عهد عتیق است با تاریخی به قدمت انجیل، جاذبه و فواید آلبوم عکس بناهای تاریخی آلبوم عکس بناهای تاریخی مسرور یک قرن پیش٬ مسافرت با قطار های ریلی به اوج خود در عصر ایران رییس بانک مرکزی تبدیل پول ایران به تومان جای نگرانی ندارد امکان استفاده از اسکناس‌های سفر به شهر تاریخی یزد آثار تاریخی یزد آثار باستانی یزد دیدنیهای یزدعمکانهای تفریحی یزدگردشگری یزدتور گردشگری درباره میدان میدان امام به جای میدان کوچکی که از دوران تیموریان باقی مانده بود احداث گردید



لینک منبع :نقش آثار تاریخی در معرفی ایران به جهان

Images for نقش آثار تاریخی در معرفی ایران به جهان نقش آثار تاریخی در معرفی ایران به جهان - دنیای سفر www.donyayesafar.com/n/9020‎Cached12 دسامبر 2016 ... معرفی #ایران و #اصفهان به #جهان در گرو عزم مدیران ایرانی در حفظ آثار و بقایای # تاریخی این تمدن است. نقش آثار تاریخی در معرفی ایران به جهان | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/12/1574647 12 دسامبر 2016 ... مدیر گروه مرمت اشیا و آثار باستانی گروه SPA ایتالیا گفت: «معرفی ایران و اصفهان به جهان در گرو عزم مدیران ایرانی در حفظ آثار و بقایای تاریخی ... معرفی اصفهان به جهان وابسته به حفظ آثار تاریخی است - ایسنا www.isna.ir/.../معرفی-اصفهان-به-جهان-وابسته-به-حفظ-آثار-تاریخی-است 11 دسامبر 2016 ... ... و آثار باستانی گروه SPA ایتالیا گفت: معرفی ایران و اصفهان به جهان ... و حتی در دوران سیاه جنگ، ایتالیایی ها در مرمت آثار ایران نقش داشته اند. آثار تاریخی که ایران را بیشتر به جهان شناساند - برترین ها www.bartarinha.ir/.../آثار-تاریخی-که-ایران-را-بیشتر-به-جهان-شناساند‎Cached23 جولای 2015 ... میدان نقش جهان که 8 بهمن 1313 در فهرست آثار ملی به ثبت رسید، پس از .... ساماندهی، حفاظت و مرمت و معرفی مجموعه آثار تاریخی شوشتر تشکیل شد. فهرست میراث جهانی یونسکو در ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/فهرست_میراث_جهانی_یونسکو_در_ایران‎Cached Similarشهر تاریخی یزد، به عنوان نخستین شهر تاریخی ایران و بیست‌ودومین اثر تاریخی کشور در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید. پس از گذشت ۹ ... میدان نقش جهان به شکل امروزین در دوره سلطنت شاه عباس صفوی پایه‌گذاری شده‌است. بناهای تاریخی ... گردشگری در ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/گردشگری_در_ایران‎Cached Similarبدیهی است بخش گردشگری سلامت ایران باعث شد که در سالهای اخیر ایران به مرکز .... رستم و خرابه‌های استخر، تخت سلیمان، پاسارگاد (مقبره کوروش) و آثار تاریخی پس ... شهر اصفهان نیز با وجود میدان نقش جهان، عمارت عالی قاپو، مسجد امام خمینی (ع)، مسجد ... خود به یک منطقه فراهم آورند در چند سال اخیر سایت‌ها و پرتال‌های زیادی برای معرفی ... معروف ترین آثار تاریخی ایران در خارج کشور کدامند | معرفی جاذبه های ... www.elmesafar.ir/معروف-ترین-آثار-تاریخی-ایران-در-خارج-کش/‎Cached14 سپتامبر 2016 ... در این شماره سعی کرده‌ایم نگاهی کلی به معروف‌ترین جاذبه‌های تاریخی ... لوور شاید بهترین و جامع‌ترین موزه در دنیا نباشد، اما بی‌گمان معروف‌ترین موزه جهان است. ... اما از مهم‌ترین آثار دوران هخامنشیان در موزه لوور باید به نقش یک شیر و گاو ... معرفی آثار تاریخی ایران ثبت شده در یونسکو + عکس - تالاب www.talab.org/.../introducing-the-monuments-of-iran-registered-in-yunus.html‎Cachedچند ماه پیش که ایرینا بوکووا، رئیس سازمان یونسکو چند روزی را مهمان ایران بود، نام میدان نقش جهان هم در خبرها بیش از گذشته دیده می شد. این میدان که به خاطر ساخت و ساز ... سفارت جمهوری اسلامی ایران - - آثار ثبت شده ایران در یونسکو stockholm.mfa.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=88&pageid...‎Cachedباعنایت به تاریخی بودن سرزمین کهن ایران، تاکنون اثار متعددی از ایران در سازمان جهانی یونسکو به ثبت ... میدان نقش جهان میدان مرکزی شهر اصفهان است که در مجموعه تاریخی نقش جهان قرار دارد. .... معرفی آثار تاریخی ایران ثبت شده در یونسکو + عکس ...