مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصاویر جدید از پروژه ساخت ساختمان اپل

[ad_1]
وب سایت دیجیاتو - حمید مقدسی: اپل به تازگی تعداد تصاویر جدید و اطلاعاتی را در مورد سفینه فضایی اش منتشر ساخته که از سوی وب سایت فرانسوی MacGeneration به اشتراک گذاشته شده است. در این عکس ها می توان جزئیاتی در مورد نمای خارجی ساختمان را مشاهده کرد، ضمن اینکه این بار شاهد نمای داخلی این سازه نیز هستیم.
 تصاویر جدید از پیشرفت قابل توجه پروژه ساخت مقر اپل حکایت دارند

همان طور که می دانید بیش از دو سال از شروع عملیات احداث مقر دوم اپل می گذرد و به تدریج به بازگشایی آن نزدیک می شویم. تا به امروز ویدیوهای متعددی برای نمایش پیشرفت پروژه منتشر شده، و اکنون می دانیم ساختمان مدور اصلی تقریباً کامل شده، و اپل مشغول محوطه سازی است.
 تصاویر جدید از پیشرفت قابل توجه پروژه ساخت مقر اپل حکایت دارند

به تازگی اهالی کوپرتینو مراحل نصب پنل های شیشه ای را برای راهروهای داخلی به پایان رسانده اند، که بخشی از آن به عنوان کافه تریا برای کارکنان استفاده خواهد شد. در این قسمت، فضای غذاخوری وسیعی تعبیه شده که پوشش گیاهی طبیعی ایالت کالیفرنیا را در خود دارد.
 تصاویر جدید از پیشرفت قابل توجه پروژه ساخت مقر اپل حکایت دارند

درب های تمام قد این بخش که از کف تا سقف امتداد یافته اند، هرکدام از 10 قطعه شیشه تشکیل شده اند و شبیه درب های شیشه ای عظیم به کار رفته در اپل استور سان فرانسیسکو به نظر می رسند. این درب ها به طور کامل یک ضلع ساختمان را باز می کنند تا نور و هوای کافی وارد محوطه شده و حس کار کردن در محیط بیرون را ایجاد نماید.
 تصاویر جدید از پیشرفت قابل توجه پروژه ساخت مقر اپل حکایت دارند

برای نصب درب ها، اپل از کرین های مجهز به بادکش استفاده می کند.
 تصاویر جدید از پیشرفت قابل توجه پروژه ساخت مقر اپل حکایت دارند

سقف ساختمان اصلی که حالتی گرد دارد، با پنجره های سقفی متعددی پوشانده شده که نور طبیعی را وارد فضای داخل می کنند، ضمن اینکه بریدگی های تعبیه شده در دیوارهای مرمری نیز محل قرار گرفتن بلندگوها هستند.
 تصاویر جدید از پیشرفت قابل توجه پروژه ساخت مقر اپل حکایت دارند

در این ساختمان به کوچک ترین جزئیات، توجه ویژه ای معطوف شده و اپل می گوید فقط در مورد یکی از راهروهای دسترسی، بیش از 60 کارگر به مدت 5 ماه مشغول نصب کاشی های کوچک روی دیواره منحنی آن بوده اند.
 تصاویر جدید از پیشرفت قابل توجه پروژه ساخت مقر اپل حکایت دارند

 تصاویر جدید از پیشرفت قابل توجه پروژه ساخت مقر اپل حکایت دارند

خارج از ساختمان، درخت های بزرگی نصب می شوند. گفتنیست اپل در محلی جداگانه اقدام به کاشت و پرورش این درخت ها کرده و می گوید بیش از 3000 گونه درخت، از جمله انواع میوه دار، در این مقر وجود خواهند داشت.
 تصاویر جدید از پیشرفت قابل توجه پروژه ساخت مقر اپل حکایت دارند

 تصاویر جدید از پیشرفت قابل توجه پروژه ساخت مقر اپل حکایت دارند

گفتنیست اپل وعده داده ساخت این مجموعه در سه ماهه اول سال 2017 به پایان خواهد رسید، اگرچه محوطه سازی و توسعه فضای سبز اطراف به سه ماهه دوم کشیده خواهد شد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و سایتبا کمک این ابزار ، ظاهری جدید به صفحه سایتوبلاگ خود بدهید تغییر نوار اسکرول با سبکی عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، …عکس ماشین،عکس ماشین های جدید،عکس ماشین بوگاتی،عکس ماشین پورشه،عکس ماشین لامبورگینی مجله تصویری تاپ ناپ طراحی بسیار واقعی با مداد عکس ارسال شده در هنر آبان ماه ، که بیشتر با نام جت اسکی باز خودنما با خوش اقبالی از مرگ گریخت تصاویرجت اسکی باز خودنما با خوش اقبالی از مرگ گریخت تصاویرآسان دانلوداحتمالا هریک از ما کاربران تا به حال در هنگام استفاده از ویندوز به خطای برخورد کرده پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده استالف تصاویر کمتر دیده شده از زندگی خصوصی ترامپبه گزارش العالم، این تصاویر، دونالد ترامپ را درحالت ها و شرایط مختلف ازجمله با لباس گرافیران – دانلود، آموزش فتوشاپ، طراحیمحتویات این مجموعه به اجمال عبارتند از طرح آگهی و تراکت تبلیغاتی لایه باز محصول دانلود برنامه اپل دانلود برنامه اپل باز هم برای اولین بار از وطن دانلود دانلود دیکشنری انگلیسی به برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات ساختمان مطلب دانلود کنید ساختمان ترانسفورماتور ترانسفورماتورها یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و سایت با کمک این ابزار ، ظاهری جدید به صفحه سایتوبلاگ خود بدهید تغییر نوار اسکرول با سبکی مدرن عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، تصویر ماشین های گران عکس ماشین،عکس ماشین های جدید،عکس ماشین بوگاتی،عکس ماشین پورشه،عکس ماشین لامبورگینی،عکس مجله تصویری تاپ ناپ طراحی بسیار واقعی با مداد عکس ارسال شده در هنر آبان ماه ، که بیشتر با نام جت اسکی باز خودنما با خوش اقبالی از مرگ گریخت تصاویر جت اسکی باز خودنما با خوش اقبالی از مرگ گریخت تصاویر آسان دانلود دانلود رایگان نرم افزاردانلوددانلود بازیدانلود فیلمدانلود کلیپدانلود موبایلدانلود پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده است الف تصاویر کمتر دیده شده از زندگی خصوصی ترامپ به گزارش العالم، این تصاویر، دونالد ترامپ را درحالت ها و شرایط مختلف ازجمله با لباس خواب و گرافیران – دانلود، آموزش فتوشاپ، طراحی محتویات این مجموعه به اجمال عبارتند از طرح آگهی و تراکت تبلیغاتی لایه باز محصول دانلود برنامه اپل دانلود برنامه اپل باز هم برای اولین بار از وطن دانلود دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی



لینک منبع :تصاویر جدید از پروژه ساخت ساختمان اپل

Images for تصاویر جدید از پروژه ساخت ساختمان اپل تصاویر جدید از پیشرفت قابل توجه پروژه ساخت مقر اپل حکایت دارند ... digiato.com/article/.../تصاویری-از-داخل-سفینه-فضایی-اپل/‎Cached12 دسامبر 2016 ... در این عکس ها می توان جزئیاتی در مورد نمای خارجی ساختمان را مشاهده کرد، ضمن ... تصاویر جدید از پیشرفت قابل توجه پروژه ساخت مقر اپل حکایت دارند. تصاویر جدید از پروژه ساخت ساختمان اپل - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../تصاویر-جدید-از-پروژه-ساخت-ساختمان-اپل/ حمید مقدسی: اپل به تازگی تعداد تصاویر جدید و اطلاعاتی را در مورد سفینه فضایی اش منتشر ساخته که از سوی وب سایت فرانسوی MacGeneration به اشتراک گذاشته ... تصاویر جدید از پروژه ساخت ساختمان اپل+عکس - پایگاه خبری ریشه tnews.ir/news/bf2875965091.html‎Cached13 دسامبر 2016 ... اپل به تازگی تعداد تصاویر جدید و اطلاعاتی را در مورد سفینه فضایی اش منتشر ساخته که از سوی وب سایت فرانسوی MacGeneration به اشتراک ... آخرین اخبار پیشرفت ساخت مقر اپل - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/پیشرفت-ساخت-مقر-اپل این ساختمان از آن زمان در دست ساخت است و تنها چند هفته ای تا فرا رسیدن پایان موعد تکمیل ... تصاویر جدید از پیشرفت قابل توجه پروژه ساخت مقر اپل حکایت دارند. آپارات - ساختمان اپل www.aparat.com/result/ساختمان_اپل‎Cachedاپل پارک - ساختمان جدید اپل - خرداد ۱۳۹۶ · نیکوو - نخستین ... تصاویر هوایی پهپادها از ساخت مقر جدید اپل · ویدئو گردی ... بزرگترین پروژه عمرانی در جهان · تی وی 2017. پروژه رویایی پردیس جدید شرکت اپل (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/.../news/.../پروژه-رویایی-پردیس-جدید-شرکت-اپل-عکس‎Cached Similarسایت شهر کوپرتینو هر از گاهی با صفحه‌ای جدید حاوی پیشرفت ساخت و ساز در پروژه پردیس ۲ اپل به روز می‌شود و اطلاعات بیشتری را در اختیار اهالی محلی قرار می‌دهد. ساختمان بسیار جالب شرکت اپل به شکل سفینه فضایی - ایران ناز www.irannaz.com/apple-is-a-very-interesting-building-safin.html‎Cached Similarایران ناز مدتی پیش بود که خبر ساخت یک ساختمان مرکزی جدید در کوپرتینو توسط اپل منتشر شد Apple ... اپل روزانه به این پروژه سر می‌زند و با استفاده از محتوای خود سعی می‌کند پیمان‌کاران را ... خودنمایی نابجا باعث له شدن BMW لوکس شد +تصاویر. ساختمان جدید اپل درمراحل پایانی عکس - onvansho onvansho.ir/result/ساختمان-جدید-اپل-درمراحل-پایانی-عکس.html پروژه عظیم دفتر اصلی جدید شرکت اپل در کوپرتینو که از زمان استیو جابز فقید در ... آن به مراحل پایانی عکس خبری مستند از اتمام ساخت ساختمان جدید پارک اپل در . احداث ساختمان جدید اپل رو به اتمام است+عکس - خبرگزاری میزان www.mizanonline.ir/.../news/.../احداث-ساختمان-جدید-اپل-رو-به-اتمام-است-عکس‎Cached28 فوریه 2017 ... کمپانی اپل از سال 2011 کار ساخت ساختمان جدید خود را با عنوان ... می‌شود که نقل و انتقالات کامل از زمان افتتاح پروژه پارک اپل، حدود 6 ماه زمان می‌برد.