مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راه‌های طبیعی برای افزایش تستوسترون

[ad_1]
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سلامتیسم،‌ ویتامین D به‌طور طبیعی تستوسترون را تقویت می‌کند، چون نقش بسیار مهمی در تولید هورمون‌های بدن دارد.

ماهی بخورید!

انواع ماهی‌های چرب مانند ماهی سالمون، تُن و خال‌مخالی، سرشار از ویتامین D هستند.ویتامین D به‌طور طبیعی تستوسترون را تقویت می‌کند، چون نقش بسیار مهمی در تولید هورمون‌های بدن دارد. برای این‌که فواید ماهی را کامل دریافت کنید، حداقل ۲ بار در هفته ماهی بخورید.

بیشتر منیزیم مصرف کنید

منیزیم از چسبیدن پروتئین به تستوسترون جلوگیری می‌کند. درنتیجه، عناصر مورد نیاز برای تولید اسپرم،‌ بیشتر در خون به گردش درمی‌آیند. اسفناج، سرشار از منیزیم است. منابع دیگر بدین ترتیب هستند: بادام و بادام‌زمینی.

صدف بخورید!

این غذای دریایی برای افزایش قدرت باروری در مردان واقعا فوق‌العاده است. میزان زینک (روی) موجود در صدف، تقریبا ۵ برابر بیشتر از نیاز روزانه بدن تخمین زده می‌شود. زینک در تولید تستوسترون به بدن کمک می‌کند. علاوه بر این، شما می‌توانید زینک را از منابع دیگر مانند گوشت گوساله یا حبوبات دریافت کنید. بیشتر تولیدکنندگان غلات صبحانه، از زینک در ترکیبات خودشان استفاده می‌کنند. بنابراین، می‌توانید صبح‌ها از غلات صبحانه غنی‌شده با زینک، برای بالا بردن سطح این املاح در بدن استفاده کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

توصیه برای افزایش حجم عضله پایگاه تخصصی …۷ توصیه برای افزایش حجم عضله تستوسترون هورمون مردانه ای است که از رشدش ماهیچه حمایت اثرات هورمون تستوسترون در مردانتستوسترون یک هورمون مردانه می باشد که در بیضه ها تولید می شود مقدار تولید تستوسترون پوست و مو پزشکان ایران صاحبان علم برای کشف راه های جدید حفظ زیبایی و پیشگیری از پیری زودرس پوست و بخصوص ریزش درمان لاغری راه های افزایش وزن آرشیو …چگونه می توانم وزنم را افزایش دهم؟ ما همیشه فکر می کنیم چاقی ، مشکلی است که بر طرف کردن فرمول ساخت اکستازی اسلامی یا معجون عشق ابن …توجه این معجون شهوت را زیاد نمی کند فقط شادی بخش و محبت اور است دارچین در خورشت غذا ی درمان لاغری راه های افزایش وزن آرشیو سلام من سالمه قدم و وزنم من خیلی لاغرم چیکار کنم که کمی وضعم خوب بشه؟ نزدیک به راه های باردار شدن هرچه سریع تر صفحه روش برای افزایش شانس آبستنی اکثر زوج ها ماه ها و سال های بسیاری را برای باردار نشدن آموزش بدنسازی و پرورش اندام ورزش ، بدنسازیرساندن آب به بدن برای انجام تمرینات سخت علم ورزش تمرین تاباتا چیست و چگونه انجام می آشنایی با درمان‌های خانگی برای بوی عرق بدن …بوی عرق بدن و درمان‌های خانگی بوی عرق بدن افراد به نوعی خود یک بیماری محسوب نمی‌شودبررسی بوی بد بدن و راه های پیشگیری و درمان آن …بدن برخی از افراد بوی ناخوشایندی دارد که باعث ناراحتی و آزار دیگران می شود بخصوص در توصیه برای افزایش حجم عضله پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ ۷ توصیه برای افزایش حجم عضله تستوسترون هورمون مردانه ای است که از رشدش ماهیچه حمایت می کند اثرات هورمون تستوسترون در مردان بالاترین میزان تستوسترون در دوران نوجوانی و اوایل بلوغ ترشح می شود همانطور که سن افزایش می پوست و مو پزشکان ایران صاحبان علم برای کشف راه های جدید حفظ زیبایی و پیشگیری از پیری زودرس پوست و بخصوص ریزش مو درمان لاغری راه های افزایش وزن آرشیو سلام شاید اینی که می گم ربطی نداشته باشه ولی با استفاده از این نرم افزار که از یکی گرفتم می راه های باردار شدن هرچه سریع تر صفحه روش برای افزایش شانس آبستنی اکثر زوج ها ماه ها و سال های بسیاری را برای باردار نشدن پشت سر فرمول ساخت اکستازی اسلامی یا معجون عشق ابن سینا اکستاسی توجه این معجون شهوت را زیاد نمی کند فقط شادی بخش و محبت اور است دارچین در خورشت غذا ی خود به آموزش بدنسازی و پرورش اندام ورزش ، بدنسازی آموزش بدنسازی در منزلآموزش بدنسازی تصویریآموزش بدنسازی دانلوداموزش بدنسازی با تصویر درمان لاغری راه های افزایش وزن آرشیو سلام من سالمه قدم و وزنم من خیلی لاغرم چیکار کنم که کمی وضعم خوب بشه؟ نزدیک به ماه آشنایی با درمان‌های خانگی برای بوی عرق بدن پزشکان ایران بوی عرق بدن و درمان‌های خانگی بوی عرق بدن افراد به نوعی خود یک بیماری محسوب نمی‌شود



لینک منبع :راه‌های طبیعی برای افزایش تستوسترون

14 راه برای افزایش تستوسترون طبیعی بدن :: مجله ورزشی رونین roninpower.blog.ir/.../14-راه-برای-افزایش-تستوسترون-طبیعی-بدن‎Cached Similar22 جولای 2015 ... 14 راه برای افزایش تستوسترون طبیعی بدن لینک کانال اموزش زبان 504 در مورد ماهیت هورمون مردانه تستوسترون و عملکرد و اهمیت ان در بدن چه مردان ... روشهای طبیعی برای افزایش تستوسترون - پارسی طب fa.parsiteb.com/روشهای-طبیعی-برای-افزایش-تستوسترون/‎Cached Similarاگر به دنبال راه‌هایی برای تقویت سطح تستوسترونتان هستید، بد نیست اول نگاهی به سبک زندگیتان بیندازید. بعضی تغییرات که برای بقیه چیزها خوب است ... 7 راه برای افزایش طبیعی سطح تستوسترون بدن | قدرت نامحدود https://unlimitedpower.ir/?p=904‎Cached۷ روش طبیعی برای افزایش سطح تستوسترون. ۱٫ فضای بیشتری را اشغال کنید : تحقیقات نشان میدهد مردانی که فضای بیشتری اشغال کرده و حین نشستن یا راه ... راه‌های طبیعی افزایش تستسترون - ویستا vista.ir/article/236300/راه‌های-طبیعی-افزایش-تستسترون‎Cached Similar7 ا کتبر 2006 ... میزان نرمال تستسترون در جریان خون بین ۳۵۰ تا ۱۰۰۰ نانوگرم در هر دسی‌لیتر (ng/d) می‌باشد. همانند موی سر که در حدود سن ۴۰ سالگی تعدادش سبز نزولی ... جایگزین طبیعی قرص و آمپول افزایش تستوسترون در مردان - مجله سلامت www.majalesalamat.com/.../secrets-increasing-testosterone-men/‎Cached22 ژوئن 2016 ... روش های افزایش طبیعی تستوسترون : از وزن خود ... بیشتر راه بروید از پله ها بالا و پایین بروید یک قدم شمار بخرید و روزی ۱۰۰۰۰ قدم راه بروید. راه های طبیعی افزایش تستسترون - آفتاب www.aftabir.com/...p1.../راه-های-طبیعی-افزایش-تستسترون‎Cached Similar27 ا کتبر 2006 ... خواب شبانه کمتر از ۷ یا ۸ ساعت می تواند موجبات اختلال در ساعت بیولوژیکی بدن را در پی داشته باشد در صورت داشتن خواب کافی و تنظیم بودن ... 69 روش برای تولید تستوسترون طبیعی - MAXSTAR www.maxstar.ir/69-روش-برای-تولید-تستوسترون-طبیعی/‎Cached7 ا کتبر 2014 ... آیا تستوسترون کم شما را خسته و نا امید کرده است؟ این مقاله ۶۹ روش برای افزایش مقادیر تستوسترون بدن با استفاده از مواد غذایی , ورزش , مکمل ها و ... با این غذاها ، تستوسترون خود را به طور طبیعی افزایش دهید www.hidoctor.ir/19778_با-این-غذاها-،-تستوسترون-خود-را-به-طور-ط.html/‎Cached Similarبسیاری از افرادی که قصد دارند به طور حرفه ای ورزش بدن سازی را دنبال کنند ، از هورمون ها وهمچنین داروهای مختلف که افزایش دهنده ی هورمون است استفاده می کنند. اما این مواد ... پنج روش ساده برای افزایش قدرت مردانگی - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/.../simple2-strength1-manhood.html‎Cached Similarافزایش هورمون تستوسترون افزایش قدرت مردانگی تستوسترون راههای افزایش قوای جنسی مردان,تقویت نیروی جنسی مردان,روشهای افزایش هورمون جنسی مردان,افزایش میل جنسی,دانستنیهای جنسی. ... چه تعداد نزدیکی برای شما و همسرتان طبیعی است؟ روش‌هایی طبیعی برای افزایش تستوسترون در مردان - عصر ایران www.asriran.com/.../روش‌هایی-طبیعی-برای-افزایش-تستوسترون-در-مردان‎Cachedآگاهی از اهمیت این مشکل گامی رو به جلو برای یافتن بهترین راه حل است، و مشورت با پزشک گام مهم دیگر محسوب می شود. روش‌هایی طبیعی برای افزایش تستوسترون در ...