مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گسترش خدمات گوگل در کوبا

[ad_1]
خبرگزاری ایرنا: شبکه تلویزیونی فرانس انفو روز دوشنبه در خبری از گسترش خدمات اینترنتی شرکت گوگل در کوبا خبر داد.

این شبکه تلویزیونی فرانسه افزود، گسترش خدمات شرکت اینترنتی گوگل در کوبا به دنبال عادی سازی روابط میان واشنگتن و هاوانا صورت می گیرد.


این اقدام شرکت گوگل پس از آن صورت می گیرد که باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در سفر تاریخی اش به کوبا، از قرارداد گوگل برای گسترش دسترسی مردم کوبا به خدمات اینترنتی قویتر با پهنای باند وسیع تر خبر داد.


به دنبال سفر ماه مارس رئیس جمهوری آمریکا به کوبا و دیدار با رائول کاسترو همتای کوبایی وی که پس از رفع تحریم های واشنگتن علیه هاوانا صورت گرفت، بسیاری از تحریم ها از جمله تحریم های اینترنتی علیه این کشور برداشته شد.


بر اساس این گزارش، در چند سال گذشته تحریم‏های آمریکا علیه کوبا، از دسترسی شهروندان کوبایی به فناوری‏هایی که توانمندسازی افراد در سطح جهانی را به دنبال دارد، جلوگیری کرده است.


از سویی دیگر، علاوه بر تحریم های اینترنتی، ممنوعیت استفاده از فناوری های نوین در کوبا، یکی دیگر از علل دسترسی محدود مردم این کشور به اینترنت است.


دولت کمونیست کوبا تقریبا تمام صنایع ارتباطی فعال در این کشور را تحت قیمومیت و کنترل کامل خود دارد اما در سال های گذشته به تدریج از کنترل های دولتی کاسته شده است.


هر چند دفتر آمار ملی کوبا مدعی است حدود 23 درصد مردم کوبا به اینترنت دسترسی دارند، ولی این تعداد اندک هم به نظر اغراق‏آمیز می‏آید، زیرا بسیاری از این 23 درصد فقط به یک شبکه اینترانت (اینترنت داخلی) که شدیدا توسط دولت کوبا کنترل می‏شود دسترسی دارند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادصفحهٔاصلیپترا، شهری باستانی است که در سده ۴ پیش از میلاد و در زمان تمدنِ نبطی‌ها ساخته شد؟خبرگزاری کار ایران ایلناموضوع ممنوع‌التصویری خاتمی در حیطه اختیارات وزارت دادگستری نیست به‌احترام مجلس در مهمترین اخبار ایران و جهان عکس سر در کاخ هشت بهشت که اثری از آن نیست تصاویر قطاری مخصوص ثروتمندان عکس لحظات پارسینهپارسینه سایت خبری پارسینه تقلا برای بقا در روزهای آشفته موصلتصاویرکولیس فعال در بازارهای موبایل ساعت لباس عطر …شبکه فروشگاهی کولیس فعال در بازارهای لباس موبایل ساعت کتاب تبلت عطر دوربین ارائه خدمات به شهروندان یا سد معبر مدرنارائهخدماتبهمدرنشهرنت یا دکه های بانک شهر و دیگر بانک ها اولین بار در پایانه بیحقی افتتاح شد و بعد از انصاف نیوز ویروس ایمان‌کُش در آب زمزم؟ انصاف ……به گزارش انصاف نیوز، رضا بابایی، پژوهشگر فرهنگی در یادداشتی تلگرامی نوشت آقای انصاف نیوز عکس بابک زنجانی در بیمارستان …عکسبابکزنجانیدرشنیده شده که بابک زنجانی در بیمارستانی در تهران مورد عمل جراحی قرار گرفت بنا بر شنیده پیوندهای مفید با استناد به قانون جرایم رایانه ای دسترسی به تارنمای فراخوانده شده امکان پذیر نمی خبرگزاری جمهوری اسلامیوب سایت خبرگزاری جمهوری اسلامیایرنا آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های سیاسی انصاف نیوز ایرانیان مدافع حرم در سوریه، دختر اسب سوار اسد ایرانیانمدافع در حالی که ایرانیانی جان بر کف مدافع حرم در سوریه هستند، برادرزاده یا دختر بشار اسد برای ارائه خدمات به شهروندان یا سد معبر مدرن ارائهخدماتبهمدرن شهرنت یا دکه های بانک شهر و دیگر بانک ها اولین بار در پایانه بیحقی افتتاح شد و بعد از آن نیز انصاف نیوز عکس بابک زنجانی در بیمارستان انصاف نیوز عکسبابکزنجانیدر شنیده شده که بابک زنجانی در بیمارستانی در تهران مورد عمل جراحی قرار گرفت بنا بر شنیده های لیست جستجو آدرس نمایندگی اسکیچرز آدرسنمایندگی بیشتر ما برند اسکیچرز رو به کتونی هاش می شناسیم اما این فروشگاه علاوه بر کتونی و کفش، کوله خبرگزاری جمهوری اسلامی وب سایت خبرگزاری جمهوری اسلامیایرنا آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های سیاسی مهمترین اخبار ایران و جهان عکس سر در کاخ هشت بهشت که اثری از آن نیست تصاویر قطاری مخصوص ثروتمندان عکس لحظات بچه اقتصاد مالی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد اقتصادمالی اقتصاد مالی شاخه ای از اقتصاد است که مشخصاً بر فعالیتهای پولی تمرکز دارد که در آن به احتمال کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه درگاه خدمات الکترونیک کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ، فیلتر ، رفع فیلتر خبرگزاری کار ایران ایلنا آخرین خبرها در خبرگزاری ایلنا٬ بنگاه خبررسانی بخش خصوصی کار ایران آنتی ویروس کسپرسکی امنیت و کنترل کودکان در فضای مجازی محافظت در مقابل خطرات محیط آنلاین کمک شما به کودکان بهترین راهنمایی برای آنها دانلود خدمات گوگل پلی بروز رسانی خدمات گوگل پلی خدمات گوگل پلی دریافت خدمات گوگل پلی ورژن جدید خدمات گوگل پلی خدمات گوگل



لینک منبع :گسترش خدمات گوگل در کوبا

گسترش خدمات گوگل در کوبا - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/440532/گسترش-خدمات-گوگل-در-کوبا 12 دسامبر 2016 ... شبکه تلویزیونی فرانس انفو روز دوشنبه در خبری از گسترش خدمات اینترنتی شرکت گوگل در کوبا خبر داد. انصاف نیوز | خدمات گوگل در کوبا گسترش می یابد - انصاف نیوز www.ensafnews.com/46523/خدمات-گوگل-در-کوبا-گسترش-می-یابد/ 12 دسامبر 2016 ... به گزارش ایرنا، این شبکه تلویزیونی فرانسه افزود، گسترش خدمات شرکت اینترنتی گوگل در کوبا به دنبال عادی سازی روابط میان واشنگتن و هاوانا ... خدمات گوگل در کوبا گسترش می‌یابد | انصاف | خبروان khabarone.ir/news/5269927/خدمات-گوگل-در-کوبا-گسترش-می‌یابد 12 دسامبر 2016 ... شبکه تلویزیونی فرانس انفو روز دوشنبه در خبری از گسترش خدمات اینترنتی شرکت گوگل در کوبا خبر داد. به گزارش ایرنا، این شبکه تلویزیونی ... گسترش خدمات گوگل در کوبا - مفیدستان mofidestan.ir/گسترش-خدمات-گوگل-در-کوبا/ این شبکه تلویزیونی فرانسه افزود، گسترش خدمات شرکت اینترنتی گوگل در کوبا به دنبال عادی سازی روابط میان واشنگتن و هاوانا صورت می گیرد. این اقدام شرکت ... گسترش خدمات گوگل در کوبا - تدبیر و امید | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29627189 12 دسامبر 2016 ... گسترش خدمات گوگل در کوبا. شبکه تلویزیونی فرانس انفو روز دوشنبه در خبری از گسترش خدمات اینترنتی شرکت گوگل در کوبا خبر داد. گوگل خدمات اینترنتی در کوبا را گسترش می دهد - صدای آمریکا https://ir.voanews.com/a/google-cuba-internet/3247421.html‎Cached21 مارس 2016 ... گوگل خدمات اینترنتی اش در کوبا را گسترش می دهد. باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در آغاز سفر تاریخی اش به کوبا در گفتگو با شبکه خبری ای ... چرا حضور گوگل در کوبا پر رنگ می‌شود؟ - Gerdab.IR | گرداب gerdab.ir/fa/news/19885/چرا-حضور-گوگل-در-کوبا-پر-رنگ-می‌شود‎Cachedاوباما در سفر اخیر خود به کوبا، اعلام کرد شرکت گوگل به‌زودی نمایشگاهی موقت از ... و سبک زندگی آمریکایی را در جهان گسترش می‌دهد؛ اما همیشه از خدمات گوگل استقبال ... گسترش خدمات گوگل در کوبا | برترینها vista.ir/news/32016244/گسترش-خدمات-گوگل-در-کوبا شبکه تلویزیونی فرانس انفو روز دوشنبه در خبری از گسترش خدمات اینترنتی شرکت گوگل در کوبا خبر داد. خدمات گوگل در کوبا گسترش می یابد - ایرنا - شهرخبر www.shahrekhabar.com/world/148155252088728 عکس/ خبر خوب پزشک بنگر برای تراکتورسازی · عکس/ فرش ایرانی زیر پای زائران حرم حضرت عباس(ع) · جنجال خرید خانه میلیاردی از سوی ستاره فوتبال و همسرش + ... چند روز پس از درگذشت فیدل کاسترو / خدمات گوگل در کوبا گسترش می ... livanco.ir/1395/09/22/چند-روز-پس-از-درگذشت-فیدل-کاسترو-خدمات/ 12 دسامبر 2016 ... به گزارش ایرنا، این شبکه تلویزیونی فرانسه افزود، گسترش خدمات شرکت اینترنتی گوگل در کوبا به دنبال عادی سازی روابط میان واشنگتن و هاوانا ...