مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ابتلا 40 درصد ایرانی ها به کبد چرب

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر سید مؤید علویان در هشتمین همایش باشگاه سلامتی امید که با موضوع هپاتیت های ویروسی و کبد چرب برای کارکنان اتوبوسرانی تهران برگزار شد، افزود: متأسفانه امروزه با صنعتی شدن شهرها، کم تحرکی، تغذیه نامناسب، کاهش مصرف مواد مغذی همچون ماهی و میگو، میوه ها و سبزیجات، فرآورده های لبنی کم چرب و نیز افزایش مصرف مواد قندی و نشاسته ای، روغن های ناسالم و مصرف بیش از حد غذاهای شور، شاهد بروز بیماری هایی همچون چاقی، دیابت، فشار خون، پوکی استخوان و کبد چرب هستیم.

وی تصریح کرد: این بیماری ها جز با رژیم غذایی سالم و متعادل، ورزش مداوم روزانه و پرهیز از دخانیات و مشروبات الکلی قابل کنترل و درمان نخواهند بود.

این متخصص گوارش و کبد ضمن تشریح عملکردهای مهم کبد در بدن و نیز بیماریهای شایع کبدی همچون هپاتیت های ویروسی، ضرورت آگاهی رانندگان از نحوه انتقال هپاتیت های ویروسی در صورت رویارویی با سرنگ های آلوده در محیط اتوبوس ها را یادآور شد.

وی خاطرنشان کرد: هپاتیت C طی دو تا سه سال گذشته جزء بیماری های خطرناک به شمار می آمد ولی اکنون به لطف داروهای ساخت داخل و ارزان قیمت تا حدود 98 درصد قابل درمان و ریشه کنی است.

رئیس شبکه هپاتیت ایران به اهمیت آزمایش هپاتیت سی C در کسانی که قبل از سال 1375 تحت عمل جراحی قرار گرفته و یا خون دریافت کرده اند اشاره داشت و گفت: انجام این آزمایش در آزمایشگاه های سراسر کشور و با هزینه بسیار پایین میسر است.

مؤیدیان همچنین تزریق واکسن هپاتیت بی B در سه نوبت صفر، یک و شش ماه را برای افراد بالای 20سال ضروری خواند.

وی ابراز امیدواری کرد برپایی همایشهای آموزشی گام موثری در فرهنگ سازی سلامت در سطح جامعه باشد و حساسیت و مسوولیت لازم را در همگان به ویژه مدیران ایجاد کند.

هشتمین همایش باشگاه سلامتی امید با عنوان «هپاتیت بی B و سی C و کبد چرب» و با هدف ارتقای سطح آگاهی کارکنان اتوبوسرانی از بیماریهای شایع کبدی برگزار شد و همیارانی از جنس سلامت به منظور ترویج فرهنگ سلامت در جامعه اتوبوسرانان تهران انتخاب شدند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کاملترین مرجع در مورد بیماری کبد چرب گرید و و و …پزشکی و سلامتعلائم و درمان کبد چربرزیم غذایی برای کبد چرب در گرید های مختلف کبد چربکبد چرب رژیم غذایی برای کبد چرب، چربی کبد، کبدهای چرب، علل کبد چرب رژیم غذایی برای کبد چربرژیم غذایی برای کبد چرب الکلیرژیم غذای برای کبد چربرژیم چربی کبدتان زیاد شده؟ کبد چرب چند نوع است؟ کبد چرب را می‌توان به سه نوع تقسیم کرد نوع اول این بیماری، کبد کبد چرب علائم و درمان کبد چربعلائمودرمانکبدچربکبد چرب مشکلی است که با اشتباهات غذایی ایجاد می شود و متاسفانه درصد از مردم ایران سنگ کلیه تکرر ادرارعفونت های ادراری پروستات …کبد چرب یکی از بیماری‌های شایع کبدی است و رسوب چربی‌ها در سلول‌های کبدی و در فضایی فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران نشانه های سرطان سینه چیست؟ سیمرغسرطان سینه یکی از شایع ‌ترین سرطان‌ها در میان زنان ایرانی محسوب می‌شود و سن ابتلا به رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایرانرابطه کم‌خوابی و پرخوری خواب و اضافه وزن همیشه به هم ربط داده می شود به گزارش کم کاری تیروئید چیست آکا ۴ روش برای پیشگیری از مشکلات تیروئید از هر نوزاد ایرانی یک نفر مبتلا به کم کاری معجزه‌ای به نام فیتواسترولغلات و دانه‌ها برخی از غلات حاوی مقادیر زیادی فیتواسترول می‌باشند که از جمله آن‌ها کاملترین مرجع در مورد بیماری کبد چرب گرید و و و و علائم ان پزشکی و سلامت علائم و درمان کبد چربرزیم غذایی برای کبد چرب در گرید های مختلف کبد چربکبد چرب چیستکبد رژیم غذایی برای کبد چرب، چربی کبد، کبدهای چرب، علل کبد چرب رژیم غذایی برای کبد چربرژیم غذایی برای کبد چرب الکلیرژیم غذای برای کبد چربرژیم غذایی برای چربی کبدتان زیاد شده؟ کبد چرب چند نوع است؟ کبد چرب را می‌توان به سه نوع تقسیم کرد نوع اول این بیماری، کبد چرب کبد چرب علائم و درمان کبد چرب علائمودرمانکبدچرب کبد چرب مشکلی است که با اشتباهات غذایی ایجاد می شود و متاسفانه درصد از مردم ایران مبتلا سنگ کلیه تکرر ادرارعفونت های ادراری پروستات مثانه کبد کبد چرب یکی از بیماری‌های شایع کبدی است و رسوب چربی‌ها در سلول‌های کبدی و در فضایی بین فان وسرگرمی فان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران ایرانی رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایران رابطه کم‌خوابی و پرخوری خواب و اضافه وزن همیشه به هم ربط داده می شود به گزارش هافینگتون کلرلا و اسپیرولینا سوپرغذاهای شگفت انگیز و درمان نازایی کلرلا و اسپیرولینا دو نوع جلبک دریایی هستن که قدمتشون به دو سه میلیارد سال پیش بر میگرده و دوران بارداری نشانه های هشدار شما خانم باردار در صورت بروز هر یک از نشانه ها و علایم زیر باید به فیلم تک چرخ های ایرانی ها لاین چت ایرانی ها ایرانی ها بین داعش اعدام فیس بوک ایرانی ها عروسی ایرانی ها ثروتمندترین ایرانی ها عکس ایرانی ها در برزیل عکس کون ایرانی ها بین



لینک منبع :ابتلا 40 درصد ایرانی ها به کبد چرب

ابتلا 40 درصد ایرانی ها به کبد چرب www.entekhab.ir/fa/news/.../ابتلا-40-درصد-ایرانی-ها-به-کبد-چرب‎Cachedرئیس شبکه هپاتیت ایران ضمن ابراز نگرانی نسبت به شیوع بیماری کبد چرب و چاقی در جامعه، آمار مبتلایان به کبد چرب در ایران را حدود 40 درصد اعلام کرد. به گزارش ... ابتلای 40 درصد ایرانی ها به کبد چرب - بیماری - مراقبت - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/200645/ابتلا40-درصد-ایرانی-ها-به-کبد-چرب 12 دسامبر 2016 ... رئیس شبکه هپاتیت ایران ضمن ابراز نگرانی نسبت به شیوع بیماری کبد چرب و چاقی در جامعه، آمار مبتلایان به کبد چرب در ایران را حدود 40 درصد ... ٤٠ درصد ایرانی‌ها به کبد چرب مبتلا هستند - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/.../٤٠-درصد-ایرانی‌ها-به-کبد-چرب-مبتلا-هستند‎Cached٤٠ درصد ایرانی‌ها به کبد چرب مبتلا هستند. «متأسفانه امروزه با صنعتی‌شدن شهرها، کم‌تحرکی، استفاده از تغذیه نامناسب، کاهش مصرف مواد مغذی همچون گوشت ماهی و میگو، ... ابتلا 40 درصد ایرانی ها به کبد چرب - سلامتی salamati.ir/2016/12/15/ابتلا-40-درصد-ایرانی-ها-به-کبد-چرب/‎Cached15 دسامبر 2016 ... متأسفانه امروزه با صنعتی شدن شهرها، کم تحرکی، تغذیه نامناسب، کاهش مصرف مواد مغذی همچون ماهی و میگو، میوه ها و سبزیجات، فرآورده های لبنی کم چرب ... ابتلای 40 درصد ایرانیان به کبد چرب roozplus.com/fa/news/18436/ابتلای-40-درصد-ایرانیان-به-کبد-چرب 12 دسامبر 2016 ... ابتلای 40 درصد ایرانیان به کبد چرب ... مصرف مواد مغذی همچون ماهی و میگو، میوه ها و سبزیجات، فرآورده های لبنی کم چرب و نیز افزایش مصرف مواد قندی و ... ایرنا - 50 درصد مبتلایان به کبد چرب با ورزش درمان می‌شوند/به ... www.irna.ir/fa/News/82404432/‎Cached28 ژانویه 2017 ... حدود 30 درصد افراد جامعه به درجاتی از کبد چرب از خفیف تا شدید مبتلا هستند و به ... شده و به 30 تا 40 درصد نیز می‌رسد و تجمع بافت چربی در سلول های کبد ایجاد می‌شود. ... کبد چرب غالبا مصرف مشروبات الکلی است ولی در ایران اصطلاح کبد چرب ... سهراب پور: تعداد بسیار محدودی از ژن ها شناسایی شده اند که با کبد چرب ... ایرنا - ابتلای 40 درصد جمعیت ایران به کبد چرب www.irna.ir/lorestan/fa/News/82393496/ 19 ژانویه 2017 ... ابتلای 40 درصد جمعیت ایران به کبد چرب ... پروفسور علویان دلیل اصلی شلوغی مطب پزشکان و داروخانه ها را کم تحرکی و تغذیه ناسالم دانست و گفت ... ابتلا40 درصد ایرانی ها به کبد چرب - onvansho onvansho.ir/result/ابتلا40-درصد-ایرانی-ها-به-کبد-چرب.html تهران ایرنا رئیس شبکه هپاتیت ایران ضمن ابراز نگرانی نسبت به شیوع بیماری کبد چرب . 40 درصد بزرگسالان گیلان به بیماری کبد چرب مبتلا هستند کبد چرب در ... عواملی که در شیوع کبد چرب نقش بسیار مهمی دارند ! | بهداشت نیوز behdashtnews.ir/.../عواملی-که-در-شیوع-کبد-چرب-نقش-بسیار-مهمی-دارند-!/‎Cached6 روز پیش ... علویان با اشاره به اینکه بیماری کبدچرب در ایران روبه افزایش است، گفت: حداقل 40 تا 50 درصد ایرانی ها به درجاتی از این بیماری مبتلا هستند. کبد چرب بیماری خفته ایرانیان - نمناک namnak.com/کبد-چرب-بیماری-خفته-ایرانیان.p5464‎Cachedحدود 40 درصد ایرانی ها دارای کبد چرب هستند، اما از بیماری خود اطلاع ندارند، اگر کبد چرب شدت یابد، درمانی ندارد. ... مصرف فست فود و افزایش احتمال ابتلا به کبد چرب.