مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چتر هوشمندی که احتمال بارش را هشدار می دهد

[ad_1]

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، خلاقیت و نوآوری در ذات بشر وجود دارد و در دوره ای زندگی می کنیم که کمتر محصولی یافت می شود که «هوشمند» نباشد

یکی از محصولاتی که توسط ذهن خلاق جمعی از مهندسین سابق شرکت سامسونگ طراحی شده، چتر هوشمندی است که تمام باورهای ساده انگارانه سابق کاربر را در این مورد متحول می سازد.

چتر Opus One که شمایل عجیبی داشته و از بینی و سبیل نیز برخوردار است، توانایی پیش بینی وضعیت آب و هوا و هشداردهی احتمال بارش را دارد.

این چتر خوش ساخت که از چهار باتری قلمی برای تامین نیروی مورد نیازش تغذیه می کند، به وسیله بلوتوث به تلفن هوشمند کاربر متصل شده و وضعیت آب و هوا طی 7 روز آینده را به خاطر می سپارد.

سپس به کمک سیستم ویبره و LED به کار رفته در بالای دسته، در مورد احتمال بارش باران یا برف و همینطور نوتیفیکیشن های تماس و پیامک هشدار می دهد.

چتر هوشمند Opus One در حال حاضر فقط در کشورهای کره جنوبی و ژاپن، با قیمت 100 دلار در دسترس است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گروه بندی کالاها با عضویت فروشگاه خود در میهن مارکت ، تجارتتان را به کل ایران عزیز توسعه دهید جهت تماس فیلم آیا می توانیم در مریخ گیاه پرورش دهیم؟ کانال بیگ بنگ شاید فیلممریخی را دیده باشیدطرح شکایتتقدیر با عضویت فروشگاه خود در میهن مارکت ، تجارتتان را به کل ایران عزیز توسعه دهید جهت تماس پربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهاناخبارعلمیدختر سرخپوشی که آزادی را به هم ریختعکس دختر مشهور سینمای ایران در خارج از کشور مدل شد اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …گونه جدیدی از ماهی های غول پیکر که اکسیژن تنفس می کنند کشف شده است به گزارش…همکاری با ما فضول محلههمکاریباما متاسفانه این موضوع درست است که دنیا پر از شیادان شده است گروه بندی کالاها هوش مصنوعی با موفقیت تبهکاران را از روی خصوصیات چهره شناسایی کرد فیلم آیا می توانیم در مریخ گیاه پرورش دهیم؟ کانال بیگ بنگ شاید فیلممریخی را دیده باشید طرح شکایتتقدیر تفاوت فاحش میان افراد موفق و ناموفق در این است که افراد موفق از راهکارهای ساده و میانبرهایی پربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهان اخبارعلمی دختر سرخپوشی که آزادی را به هم ریختعکس دختر مشهور سینمای ایران در خارج از کشور مدل شدتصویر اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی گونه جدیدی از ماهی های غول پیکر که اکسیژن تنفس می کنند کشف شده است به گزارش… همکاری با ما فضول محله همکاریباما فضول محله از هم میهنانی که توانایی نوشتن مقالاتی پُر بار و پُر مایه دارند، خواهشمند است که



لینک منبع :چتر هوشمندی که احتمال بارش را هشدار می دهد

چتر هوشمندی که احتمال بارش را هشدار می دهد [تماشا کنید] - دیجیاتو digiato.com/article/.../چتر-هوشمندی-که-احتمال-بارش-را-هشدار-می-د/‎Cached12 دسامبر 2016 ... چتر Opus One که شمایل عجیبی داشته و از بینی و سبیل نیز برخوردار است، توانایی پیش بینی وضعیت آب و هوا و هشداردهی احتمال بارش را دارد. Images for چتر هوشمندی که احتمال بارش را هشدار می دهد چتر هوشمندی که احتمال بارش را هشدار می دهد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/click/.../چتر-هوشمندی-که-احتمال-بارش-را-هشدار-می-دهد 12 دسامبر 2016 ... یکی از محصولاتی که توسط ذهن خلاق جمعی از مهندسین سابق شرکت سامسونگ طراحی شده، چتر هوشمندی است که تمام باورهای ساده انگارانه سابق کاربر را ... چتر هوشمندی که احتمال بارش را هشدار می دهد - آپارات ► 1:32www.aparat.com/v/OekRK/چتر_هوشمندی_که_احتمال_بارش_را_هشدار_می_دهد Dec 13, 2016 - 2 min کانون اندیشه خلاق چتر هوشمندی که احتمال بارش را هشدار می دهد تیزر تبلیغاتی,ساخت تیزر تبلیغاتی,کلیپ تبلیغاتی , کانون اندیشه خلاق. چتری هوشمند که احتمال بارش را هشدار میدهد - آپارات ► 1:57www.aparat.com/v/MTNw0/چتری_هوشمند_که_احتمال_بارش_را_هشدار_میدهد Dec 12, 2016 - 2 min tech_know چتری هوشمند که احتمال بارش را هشدار میدهد گجت,چتر, تک_نو , tech_know. چتر هوشمندی که بارش را هشدار می دهد - وبلاگ فناوری اطلاعات داتیران blog.datiran.com/چتر-هوشمندی-که-بارش-را-هشدار-می-دهد/‎Cachedچتر هوشمندی که بارش را هشدار می دهد ... که شمایل عجیبی داشته و از بینی و سبیل نیز برخوردار است، توانایی پیش بینی وضعیت آب و هوا و هشداردهی احتمال بارش را دارد. چتر هوشمندی که وضعیت آب و هوا را پیش بینی می کند | Hendevaneh.com hendevaneh.com/چتر-هوشمندی-که-وضعیت-آب-و-هوا-را-پیش-بین/ سپس به کمک سیستم ویبره و LED به کار رفته در بالای دسته، در مورد احتمال بارش باران یا برف و همینطور نوتیفیکیشن های تماس و پیامک هشدار می دهد.چتر هوشمند ... میهن مگ - چتر هوشمندی که احتمال بارش را هشدار می دهد [تماشا کنید] https://mihanmag.com/.../چتر_هوشمندی_که_احتمال_بارش_را_هشدار_می_دهد_[تماشا_کنید] 11 دسامبر 2016 ... خلاقیت و نوآوری در ذات انسان در دوره ما زندگی می کنند در این خانه کمتر یافت می شود که. ... چتر هوشمندی که احتمال بارش را هشدار می دهد [تماشا کنید]. آخرین خبر | ویدئو/ چتر هوشمندی که احتمال بارش را هشدار می دهد akharinkhabar.ir/cinema/3144695‎Cached12 دسامبر 2016 ... دیجیاتو/ خلاقیت و نوآوری در ذات بشر وجود دارد و در دوره ای زندگی می کنیم که کمتر محصولی یافت می شود که «هوشمند» نباشدیکی از محصولاتی که ... چتر هوشمندی که احتمال بارش را هشدار می دهد [تماشا کنید] — وبلاگ ... i-sel.ir/blog/چتر-هوشمندی-که-احتمال-بارش-را-هشدار-می-د/ ۱۲ دسامبر ۲۰۱۶ ... چتر هوشمندی که احتمال بارش را هشدار می دهد + فیلم. خلاقیت و نوآوری ... پیشنهاد می کنیم ویدیوی عملکرد و تشریح توانایی های این چتر را تماشا کنید:.