مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راه‌اندازی ترجمه هم‌زمان مکالمات تلفنی در اسکایپ

[ad_1]

 

کد مطلب: 423554

راه‌اندازی ترجمه هم‌زمان مکالمات تلفنی در اسکایپ

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۹

مترجم هم‌زمان اسکایپ روی مکالمات تلفنی فعال شد.

 

به گزارش خبرآنلاین، کاربرانی که دائم در سفر خارجی هستند و یا با شرکت‌های خارجی مراوده دارند، می‌توانند از این قابلیت در اسکایپ نهایت بهره را ببرند.

البته ترجمه هم‌زمان روی اسکایپ از سال 2014 فعال‌شده است اما ترجمه مکالمه‌های تلفنی آنهم به‌صورت هم‌زمان قابلیت جدیدی است که در ارتباطات بین‌المللی بسیار کار راه‌انداز است.

بدین ترتیب در هر مکالمه تلفنی اعم از تلفن خط ثابت یا زمینی و موبایل که از طریق اسکایپ انجام می‌شود، می‌توان منوی مترجم هم‌زمان را فعال کرده و استفاده کرد.

اگر عضو توسعه‌دهندگان ویندوز اینسایدرهستید، می‌توانید نسخه جدید باقابلیت ذکرشده را دانلود کرده و آزمایش کنید.

بدین ترتیب ترجمه به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، چینی، ایتالیایی، پرتغالی، عربی و روسی برای کاربران امکان‌پذیر شده است و برای فعال کردن آن باید Dialer را بازکرده و Translate را تیک بزنید.

۱۳۹۴/۰۷/۱۷ ۱۶:۰۹

 

 

کلمات کلیدی : اسکایپ+ترجمه همزمان

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پارس کلیک سینمای برنامه نویساننویسندگی هر کسی شرایط ثبت نام به عنوان نویسنده در پارس کلیک را داراست اما همه قبول وب سایت پیام آنلاین صفحه اصلیاختصاص ۲هزار میلیارد ریال به فناوری فضایی دولت به موضوع فناوری فضایی در بودجه سال ۹۶ فروش آپارتمان در سعادت‌آباد متری میلیوندر جدول زیر قیمت قطعی واحد مسکونی نوساز در مناطقی از پایتخت که مطلوبیت بیشتر و قیمت خرید یک خانه با دو وامدنیای اقتصاد شهرهای مستعد راه‌اندازی موسسات پس‌انداز و تسهیلات مسکن منطقه‌ای الف کارناوال شادی در خیابان‌های شیراز بعد از پیروزی کارناوال شادی در خیابان‌های شیراز بعد از پیروزی قشقایی مقابل پرسپولیسالف تصاویر شیء مرموز زیر لباس کلینتون در مناظرهبعد از پایان نخستین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون، میلیون ها نفر در پارس کلیک سینمای برنامه نویسان نویسندگی هر کسی شرایط ثبت نام به عنوان نویسنده در پارس کلیک را داراست اما همه قبول نمی شوند وب سایت پیام آنلاین صفحه اصلی اختصاص ۲هزار میلیارد ریال به فناوری فضایی دولت به موضوع فناوری فضایی در بودجه سال ۹۶ مبلغی فروش آپارتمان در سعادت‌آباد متری میلیون در جدول زیر قیمت قطعی واحد مسکونی نوساز در مناطقی از پایتخت که مطلوبیت بیشتر و قیمت بالاتری خرید یک خانه با دو «وام» دنیای اقتصاد شهرهای مستعد راه‌اندازی موسسات پس‌انداز و تسهیلات مسکن منطقه‌ای شناسایی الف کارناوال شادی در خیابان‌های شیراز بعد از پیروزی قشقایی کارناوال شادی در خیابان‌های شیراز بعد از پیروزی قشقایی مقابل پرسپولیس الف تصاویر شیء مرموز زیر لباس کلینتون در مناظره بعد از پایان نخستین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون، میلیون ها نفر در توضیح



لینک منبع :راه‌اندازی ترجمه هم‌زمان مکالمات تلفنی در اسکایپ

راه‌اندازی ترجمه هم‌زمان مکالمات تلفنی با موبایل و تلفن ثابت در اسکایپ www.khabaronline.ir/detail/611718/ict/software‎Cached12 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرآنلاین، کاربرانی که دائم در سفر خارجی هستند و یا با شرکت‌های خارجی مراوده دارند، می‌توانند از این قابلیت در اسکایپ نهایت بهره را ... راه‌اندازی ترجمه هم‌زمان مکالمات تلفنی با موبایل و تلفن ثابت در اسکایپ https://radrayaneh.ir/.../راه‌اندازی-ترجمه-هم‌زمان-مکالمات-تلفنی-با-موبایل-و-تلفن-ثابت-در-اسکایپ‎Cachedالبته ترجمه هم‌زمان روی اسکایپ از سال 2014 فعال‌شده است اما ترجمه مکالمه‌های تلفنی آنهم به‌صورت هم‌زمان قابلیت جدیدی است که در ارتباطات بین‌المللی بسیار کار راه‌انداز ... راه‌اندازی ترجمه هم‌زمان مکالمات تلفنی با موبایل و تلفن ثابت در اسکایپ www.3neshaneh.com/.../راه‌اندازی+ترجمه+هم‌زمان+مکالمات+تلفنی+با+موبایل+و+تلفن+ثابت+در+اسکایپ فناوری اطلاعات > نرم افزار - مترجم هم‌زمان اسکایپ روی مکالمات تلفنی فعال شد. راه‌اندازی ترجمه هم‌زمان مکالمات تلفنی با موبایل و تلفن ثابت در اسکایپ https://damadam.ir/.../راه‌اندازی-ترجمه-هم‌زمان-مکالمات-تلفنی...تلفن...اسکایپ/.../5213287 البته ترجمه هم زمان روی اسکایپ از سال 2014 فعال شده است اما ترجمه مکالمه های تلفنی آنهم به صورت هم زمان قابلیت جدیدی است که در ارتباطات بین المللی بسیار کار راه ... خبر ایرانی - راه‌اندازی ترجمه هم‌زمان مکالمات تلفنی در اسکایپ newsirani.com/news/.../راه-اندازی-ترجمه-هم-زمان-مکالمات-تلفنی-اسکایپ راه‌اندازی ترجمه هم‌زمان مکالمات تلفنی در اسکایپ. تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۵. کد مطلب: 64001. مترجم هم‌زمان اسکایپ روی مکالمات تلفنی فعال شد. راه‌اندازی ترجمه هم‌زمان مکالمات تلفنی با موبایل و تلفن ثابت در اسکایپ khordadnews.ir/.../راه‌اندازی-ترجمه-هم‌زمان-مکالمات-تلفنی-با-موبایل-و-تلفن-ثابت-در-اسکایپ 13 دسامبر 2016 ... بدین ترتیب ترجمه به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، چینی، ایتالیایی، پرتغالی، عربی و روسی برای کاربران امکان‌پذیر شده ... راه اندازی ترجمه هم زمان مکالمات تلفنی با موبایل و تلفن ثابت در اسکایپ www.ghatreh.com/.../راه-اندازی-ترجمه-زمان-مکالمات-تلفنی-موبایل-تلفن-ثابت-اسکایپ 13 دسامبر 2016 ... کلید واژه ها: تلفن ثابت - تلفن - موبایل - اسکایپ - ترجمه. راه‌اندازی ترجمه هم‌زمان مکالمات تلفنی در اسکایپ - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/health.../راه-اندازی-ترجمه-هم-زمان-مکالمات/.../6121606/‎Cached12 دسامبر 2016 ... البته ترجمه هم زمان روی اسکایپ از سال ۲۰۱۴ فعال شده است اما ترجمه مکالمه های تلفنی آنهم به صورت هم زمان قابلیت جدیدی است که در ارتباطات بین ... راه‌اندازی ترجمه هم‌زمان مکالمات تلفنی در اسکایپ - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../راه-اندازی-ترجمه-هم-زمان-مکالمات-تلفنی-در-اسکایپ‎Cached12 دسامبر 2016 ... با عنایت به اینکه سایت «رویکرد ۲۴» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در ... راه‌اندازی ترجمه هم‌زمان مکالمات تلفنی با موبایل و تلفن ثابت در اسکایپ www.khabarhadaf.ir/?p=10654 13 دسامبر 2016 ... فناوری اطلاعات > نرم افزار - مترجم هم‌زمان اسکایپ روی مکالمات تلفنی فعال شد. به گزارش خبرهدف کاربرانی که دائم در سفر خارجی هستند و یا با ...