مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مشخصات گوشی زوک اج فاش شد +عکس

[ad_1]

گوشی زوک اج که هنوز معرفی نشده است دارای تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ و نمایشگری با حاشیه بسیار کم خواهد بود.

به گزارش صبحانه، بر اساس شایعات؛ انتظار می‌رفت زوک اج در ۱۷ آذر رونمایی شود. اوایل ماه، کمپانی زوک تیزری منتشر کرد که به برگزاری رویدادی در ۱۷ آذر اشاره داشت؛ اما برخلاف انتظارها از تلفن هوشمند زوک اج رونمایی نشد و تنها شاهد اخبار جدید و کاهش قیمت در بعضی از محصولات حاضر در بازار زوک بودیم.

در حال حاضر نمی‌دانیم چه زمانی قرار است از زوک اج رونمایی شود؛ اما با توجه به شایعات احتمالا این تلفن هوشمند قبل از پایان سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد. زوک اج توانسته است از تنا تأییدیه دریافت کند که به معنی آماده بودن این گوشی هوشمند برای عرضه در بازار چین است.

به‌تازگی تصویر جدیدی از زوک اج منتشر شده است که در آن، می‌شود حاشیه بسیار کم صفحه نمایشگر آن را مشاهده کرد. کیفیت نسبتا مناسب تصویر به ما کمک می‌کند تا متوجه شویم پرچم‌دار آینده زوک از چه طراحی بهره می‌برد. زوک اج دارای یک دکمه خانه در انتهای صفحه نمایشگر است که با توجه به آنچه در تصویر دیده می‌شود احتمالا دکمه فیزیکی خواهد بود که روی آن از یک حسگر اسکنر اثرانگشت استفاده شده است. البته در نظر داشته باشید این موضوع هنوز تائید نشده است.

مشخصات گوشی زوک اج فاش شد +عکس

در تصویر، می‌توان زوک اج را در رنگ‌بندی سفید مشاهده کرد که البته با در نظر گرفتن تصاویر منتشرشده قبلی، از این موضوع مطلع هستیم که این گوشی در رنگ‌بندی مشکی نیز عرضه خواهد شد. از نظر مشخصات سخت‌افزاری؛ انتظار می‌رود زوک اج دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی باشد و از ۴ یا ۶ گیگابایت رم و گزینه‌های حافظه داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی بهره ببرد.

در زیر قاب این تلفن هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ استفاده شده که دارای پردازنده ۴ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰ است. زوک در پشت پرچم‌دار خود از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است و در جلوی گوشی می‌توان یک دوربین ۸ مگاپیکسلی را مشاهده کرد.

هنوز مشخص نیست زوک اج مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو یا اندروید 7.0 نوقا خواهد بود؛ اما می‌دانیم که زوک می‌خواهدروی سیستم‌عامل این تلفن هوشمند، رابط کاربری ZUI را پیاده کند. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری زوک اج می‌توان به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، وزن ۱۶۰ گرم و ابعاد ۱۴۲.۹ در ۷۴.۵ در ۷.۶۸ میلی‌متر اشاره کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مشخصات بیشری از سرفیس فون مایکروسافت فاش شد …جزئیات بیشتری از این گوشی فاش شده است که احتمال معرفی سرفیس‌فون را اواخر برای اواخر هواوی زومیت هواوی کمپانی تولیدکننده موبایل و تبلت هواوی و صاحب برندهای آنر و ساعت هوشمند ایستنا گوشیپنجشنبه، آذرماه تاثیر سرما روی تلفن‌های همراه سه شنبه، آذرماه گوشی لبه پایگاه خبری تحلیلی صبحانه با خبرمجوز دولت برای واردات بالگرد نیمه سنگین آمریکایی چیست و چه امکاناتی دارد؟ سندآشنایی با لپ تاپ صبحانه …به گزارش صبحانه، لپ‌تاپ یک نمونه نسبتا سبک و با ظاهری بسیار زیبا، یکی از آخرین مشخصات بیشری از سرفیس فون مایکروسافت فاش شد زومیت جزئیات بیشتری از این گوشی فاش شده است که احتمال معرفی سرفیس‌فون را اواخر برای اواخر سال هواوی زومیت هواوی کمپانی تولیدکننده موبایل و تبلت هواوی و صاحب برندهای آنر و ساعت هوشمند هواوی ایستنا گوشی پنجشنبه، آذرماه تاثیر سرما روی تلفن‌های همراه سه شنبه، آذرماه گوشی لبه‌دار پایگاه خبری تحلیلی صبحانه با خبر مجوز دولت برای واردات بالگرد نیمه سنگین آمریکایی « » چیست و چه امکاناتی دارد؟ سند آشنایی با لپ تاپ صبحانه آنلاین به گزارش صبحانه، لپ‌تاپ یک نمونه نسبتا سبک و با ظاهری بسیار زیبا، یکی از آخرین محصولات



لینک منبع :مشخصات گوشی زوک اج فاش شد +عکس

مشخصات گوشی زوک اج فاش شد +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/news/.../مشخصات-گوشی-زوک-اج-فاش-شد-عکس‎Cached12 دسامبر 2016 ... گوشی زوک اج که هنوز معرفی نشده است دارای تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ و نمایشگری با حاشیه بسیار کم خواهد بود. Images for مشخصات گوشی زوک اج فاش شد +عکس آخرین اخبار گوشی زوک اج - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/گوشی-زوک-اج طبق اخبار و تصاویر منتشرشده از این تلفن هوشمند، انتظار می رود زوک اج دارای مشخصات سخت افزاری بالارده باشد و از نرخ صفحه به بدنه بالایی بهره ببرد. مشخصات ... مشخصات فنی و قیمت گوشی لنوو زوک اج | Lenovo ZUK Edge - جی اس ام www.gsm.ir/item/mobile/show/26771/موبایل-Lenovo-ZUK-Edge/‎Cachedمشخصات فنی کامل گوشی لنوو زوک اج،قیمت گوشی Lenovo ZUK Edge به همراه گالری عکس، ... فلاش LED، ژئوتگینگ، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، پانوراما، HDR. لنوو زوک اج معرفی شد؛ نسبت صفحه نمایش ۸۶.۴ درصدی، پردازنده‌ ... https://www.zoomit.ir/2016/12/20/.../lenovo-zuk-edge-official/‎Cached20 دسامبر 2016 ... این گوشی به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز شده است و در دو نسخه با رم ۴ و ۶ ... کمپانی چینی لنوو به‌صورت رسمی گوشی مورد انتظار زوک اج را معرفی ... دوربین اصلی گوشی از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد و این دوربین را فلش .... ۶۰ ثانیه: از قیمت جدید محصولات سایپا تا مشخصات سخت افزاری گلکسی نوت 8 ... گوشی ZUK Edge با صفحه نمایش بدون حاشیه به زودی معرفی می شود ... www.zoomit.ir/2016/11/18/.../zuk-edge-flagship-coming-soon/‎Cached18 نوامبر 2016 ... بر اساس آنچه از وب‌سایت تنا به دست آمده، گوشی زوک اج به یک پردازنده‌ی ... که از طرف تنا درباره‌ی گوشی جدید زوک منتشر شده مربوط به زوک اج باشد. زوک اج یکی از ارزانترین گوشی های مجهز به اسنپدراگون 821 است - زومیت https://www.zoomit.ir/.../3/.../zuk-edge-one-cheapest-snapdragon-821/‎Cached4 دسامبر 2016 ... تا چند روز دیگر باید منتظر رونمایی از گوشی زوک اج باشیم. تا امروز تصاویر، مشخصات و قیمت این دستگاه فاش شده است و شاید روز معرفی زوک اج ... گوشی لنوو زوک اج Zuk Edge وارد ایران شد+قیمت | شهر ای تی | 30tyit.ir/2017/04/.../گوشی-لنوو-زوک-اج-zuk-edge-وارد-ایران-شدقیمت/‎Cached10 آوریل 2017 ... گوشی لنوو زوک اج Zuk Edge وارد ایران شد+قیمت ... گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی همراه با فلاش LED دوگانه، دوربین سلفی ۸ ... گوشی ZUK Edge لنوو رونمایی شد؛ سخت افزار قدرتمند با قیمت 330 ... khabarfarsi.com/u/30049028 21 دسامبر 2016 ... لنوو قیمت مدل شخصی سازی شده ی زوک اج ال را 360 دلار در نظر گرفته است. ... زیادی از گوشی موبایل جدید شرکت ZUK در رسانه های خبری فاش شده است. Lenovo Zuk Z1 - مشخصات گوشی موبایل لنوو زاک زد 1 | mobile.ir - مرجع ... https://www.mobile.ir/phones/specifications-37815-lenovo-zuk-z1.aspx‎Cached Rating: 7.9/10 - 79 votes Lenovo Zuk Z1 - مشخصات عمومی، ارتباطات، صفحه نمایش، حافظه، اندازه، دوربین، ... نوکیا · سامسونگ · اپل · اچ تی سی · سونی · مایکروسافت · ال جی · بلک بری ... 4160x3120 پیکسل, فوکوس اتوماتیک, تثبیت کننده تصویر اپتیکال, فلش LED دوتایی ... زد 1 می توانید از تجربه و اطلاعات دیگران در مورد این گوشی موبایل بهره مند شده و ...