مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصویر جدیدی از گوشی شیائومی Mi 5c منتشر شد

[ad_1]

این اولین بار نیست که تصویر جدیدی از گوشی هوشمند شیائومی Mi 5c به بیرون درز می‌کند. اما به نظر می‌رسد که زمان زیادی به رونمایی رسمی این محصول نمانده و باید منتظر عرضه آن در روزهای آتی باشیم.

اگرچه پیشتر از این عنوان شد که شیائومی در ۶ دسامبر از محصول جدیدش رونمایی می‌کند اما به هر دلیلی این اتفاق صورت نگرفت. حالا اما بار دیگر تصویر جدیدی از این محصول منتشر شده که تایید می‌کند Mi 5c از یک بدنه فلزی و صفحه نمایشی با وضوح ۱۰۸۰p برخوردار است. به این ترتیب شیائومی قصد دارد تا بدنه پلاستیکی را از محصولات میان رده خود کنار گذاشته و تنها برای تولید گوشی‌های پایین رده از آن استفاده کند. همچنین این محصول از یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت ۲.۲ گیگاهرتز، فضای حافظه ۳۲ گیگابایتی به همراه سه گیگابایت رم برخوردار خواهد بود.

هنوز صحبتی در مورد اینکه آیا شیائومی Mi 5c با دو اندازه متفاوت عرضه خواهد شد یا خیر صورت نگرفته است. قیمت این محصول چیزی در حدود ۱,۵۰۰ یوان خواهد بود. گفته می‌شود که Mi 5c با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو به همراه MIUI 8‌ روانه بازار خواهد شد و در آینده نیز آپدیت اندروید نوقا برای آن عرضه خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان



لینک منبع :تصویر جدیدی از گوشی شیائومی Mi 5c منتشر شد

Images for تصویر جدیدی از گوشی شیائومی Mi 5c منتشر شد تصویر جدیدی از گوشی Xiaomi Mi 5c منتشر شد - شیائومی mihamrah.com/تصویر-جدیدی-از-گوشی-xiaomi-mi-5c-منتشر-شد/‎Cached Rating: 5 - 1 vote همانطور که مشاهده می‌کنید ۳ تصویر جدید از گوشی Mi 5c شیائومی پخش شده که دست به دست شده است. با مشاهده تصویری که نمای روی گوشی را نمایش می‌دهد، این گوشی ... تصاویر جدیدی از گوشی Mi 5C شیائومی منتشر شد - زومیت https://www.zoomit.ir/2016/11/23/.../xiaomi-mi-5c-appears-renders/‎Cached24 نوامبر 2016 ... تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند جدید شیائومی با نام Mi 5C منتشر شده اند که این دستگاه را با ظاهر بسیار کمی در اطراف نمایشگر دستگاه نمایش می دهند. تصویر جدیدی از گوشی شیائومی Mi 5c منتشر شد - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../تصویر-جدیدی-از-گوشی-شیائومی-mi-5c-منتشر-شد/.html‎Cachedاین اولین بار نیست که تصویر جدیدی از گوشی هوشمند شیائومی Mi 5c به بیرون درز می‌کند. اما به نظر می‌رسد که زمان زیادی به رونمایی رسمی این محصول نمانده و باید ... تصاویر جدیدی از گوشی Mi 5C شیائومی منتشر شد - تکنومون technomon.com/.../تصاویر-جدیدی-از-گوشی-mi-5c-شیائومی-منتشر-شد‎Cached24 نوامبر 2016 ... تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند جدید شیائومی با نام Mi 5C منتشر شده اند که این دستگاه را با ظاهر بسیار کمی در اطراف نمایشگر دستگاه نمایش می دهند. تصاویر جدیدی از گوشی شیائومی meri منتشر شد آکا - onvansho onvansho.ir/.../تصاویر-جدیدی-از-گوشی-شیائومی-meri-منتشر-شد-آکا.html تصاویر جدیدی از گوشی Mi 5C شیائومی منتشر شد زومیت. تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند از گوشی Mi 5C شیائومی منتشر شد نام رمز Meri شایع شده . شیائومی Mi Note ... تصاویر جدیدی از گوشی Mi 5C شیائومی منتشر شد - زومیت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28601353 24 نوامبر 2016 ... تصاویر رندر جدیدی از گوشی هوشمند جدید شیائومی با نام Mi 5C منتشر شده ... پیش از این گفته می شد گوشی کوچک تر می میکس با نام شیائومی Mi ... انتشار طراحی جدید گوشی Mi 5C شیائومی + تصاویر - نمناک namnak.com/گوشی-Mi-5C-شیائومی-.p40010‎Cached24 نوامبر 2016 ... تصاویر رندر جدیدی از گوشی هوشمند جدید شیائومی با نام Mi 5C منتشر شده اند که نمایی ... گوشی پرچمدار شیائومی Mi 5 رسما در MWC 2016 معرفی شد. تصاویر گوشی شیائومی ۵ Mi در رنگ‌های مختلف فاش شد | گجت نیوز gadgetnews.ir/.../صاویر-گوشی-شیائومی-۵-mi-در-رنگ‌های-مختلف/‎Cached28 دسامبر 2015 ... حال مشخص شده که آن تصویر واقعیت داشته و رندرهای جدید این گوشی در ... در ادامه می‌توانید تصاویر رندرهای منتشر شده از شیائومی Mi 5 در رنگ های ... Xiaomi Mi 5s | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/mag/tag/xiaomi-mi-5s/‎Cachedتیزر جدیدی از این گوشی منتشر شده است که نشان می‌دهد که گوشی Mi 5s از حسگر اثر ... تصویر و اطلاعات جدیدی از شیائومی Mi 5s در آستانه معرفی لو رفت ... شرکت شیائومی در حال ساخت جانشین گوشی Mi 5‌ است؛ محصولی که با نام Mi 5s شناخته می‌شود.