مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

داروی جدید ضد افسردگی کشف شد!

[ad_1]

 

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۴۳

Share/Save/Bookmark

 

یکی از بزرگترین چالش‌های افسردگی این است که چطور انرژی را بدست آورید و انگیزه لازم برای ادامه حرکت داشته باشید. با سفر عادت و یکنواختی را بشکنید و راه بیفتید.

به گزارش بلاغ، سفر راهی مناسب برای رهایی از افسردگی است؛ سفر میان شما و مشکلات‌تان فاصله می اندازد. حتی برنامه ریزی برای تعطیلات هم می‌تواند ذهن و فکر را از استرس خالی کند. تصور مقصد مسافرت، زمان آن و کاری‌هایی که می‌خواهید انجام دهید ذهنتان را از افکاری که باعث بی‌خوابی، فشار خون بالا و تنش شده است خالی می‌کند.

 

 سفر؛ داروی جدید ضد افسردگی!

مسافرت باعث می‌شود استرس‌های بیرونی را فراموش کنید
سفر می‌تواند بهترین گزینه کسانی باشد که محیط اطراف برایشان آزار دهنده و فشارهای بیرونی غیر قابل تحمل است. تغییر کامل محیط احساس خوبی به انسان می‌دهد. میتوان ذهنتان را آزاد کنید و به سمتی که دوست دارد سوق دهید. ذهن و جسم فرقی نمیکند، مسافرت شما را آزاد میگذارد تا به آنچه که دوست دارد بیشتر فکر کنید.

مسافرت فرصتی است تا دوباره بیندیشید و ذهنتان را شارژ کنید
بهترین زمان برای تامل و دوباره اندیشیدن و تصمیم گیری زمانی است که ذهنتان عاری از استرس است. صخره نوردی؟ پیاده روی در مسیری طولانی؟ دراز کشیدن کنار ساحل و گوش کردن به صدای امواج؟ سفر این امکان را به شما می‌دهد تا در زمانی که مخصوص شماست، که هر آنچه می‌خواهید انجام دهید؛ به آرامش برسید و به آنچه واقعا خوشحالتان می‌کند فکر کنید.

در مورد آنچه انجام می‌دهید، قضاوت نکنید
سفر شما را از کارهایی که مجبور به انجام آن هستید، رها می‌کند. وقتتان را صرف کاری کنید که مایلید. نظر بقیه در مورد کارتان و قضاوت شان، مرکز توجه شما قرار نگیرد. زمانی را به خود اختصاص دهید، اگر دوست داشتید در اتاق هتل بمانید و خود را با خواندن کتابی مشغول کنید یا جزر و مد دریا را به نظاره بنشینید، فقط هر کاری که مایلید انجام دهید.

مسافرت شما را به حرکت در می‌آورد
گاهی اوقات ممکن است حس کنید، سنگی به پایتان بسته شده و توان حرکت ندارید، اما سفر راه حالی عجیب در جیب دارد، تا این سنگ‌ها را چون پر سبک کند. گویی که انگار که اصلا وجود نداشتند. یکی از بزرگترین چالش‌های افسردگی این است که چطور انرژی را بدست آورید و انگیزه لازم برای ادامه حرکت داشته باشید. با سفر عادت و یکنواختی را بشکنید و راه بیفتید.

فقط خودتان باشید
آنچه که می‌خواهیم باشیم برای جسم و ذهنمان ضروری و بسیار با ارزش است. اما اینکه چطور خودمان باشیم، از شخصی به شخص دیگر متفاوت است. چه از صبح تا شب در حال فعالیت باشیم، چه در استرس رسیدن به کلاس‌ها و یا حتی در ماراتن بی انتهای روزمرگی گرفتار شده باشیم از ارزش سلامتی و وقتمان غافل شده‌ایم. ترشح آدرنالین، احساس گناه و یا حتی مسولیت همه و همه مرهمی است برای آنکه دردهایمان را فراموش کنیم. سفر می‌تواند به آرامش و آسایش ذهن و جان را برایمان فراهم کند.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آشنایی با داروهای ضد افسردگی و عوارض آنها، درمان افسردگی افسردگیداروهای ضد افسردگیداروهای ضد افسردگی سه حلقه ایداروهای ضد افسردگی گیاهی اولین داروی گیاهی برای درمان قطعی سینوزیت،بهبود …داروی گیاهی نیکوصفت یکبرای درمان قطعی سینوزیتی که شدید و مزمن نباشد، سردرد های که داروی گیاهی ضد جوش صورت و بدنضد جوش صورت و بدن داروی گیاهی ضد جوش گیاه دارویی برای جوش در طب گیاه درمانی،اعتقاد ما مردمان پورتال جوانان ایرانیهیچکس منکر درمان‌های جدید و پیشرفته نیست واقعاً بدون داروهایی مثل پنیسیلین برای سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز مواد خوراکی برای از بین بردن احساسات بد خنده دارترین اس ام اس جدید دی ماه خفن ترین اس اطلاعات دارویی مختصر در مورد داروی استیل …جهت مشاوره تلفنی یا تعیین وقت ویزیت حضوری در مطب، فقط یک پیامک به شماره ارسال تازه های پزشکی مرکز اطلاعات فنی ایرانکشف جدید برای مقابله با سوء‌هاضمه و زخم معده محققان علوم پزشکی در دانشگاه ناتینگهام مهمترین اخبار ایران و جهان عکس سر در کاخ هشت بهشت که اثری از آن نیست تصاویر قطاری مخصوص ثروتمندان عکس لحظات اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …گونه جدیدی از ماهی های غول پیکر که اکسیژن تنفس می کنند کشف شده است به گزارش… آشنایی با داروهای ضد افسردگی و عوارض آنها، درمان افسردگی افسردگیداروهای ضد افسردگیداروهای ضد افسردگی فلوکستینداروهای ضد افسردگی شدیدداروهای ضد اولین داروی گیاهی برای درمان قطعی سینوزیت،بهبود میگرن،آلرژی اولین داروی گیاهی برای درمان قطعی سینوزیت،بهبود میگرن،آلرژی ،سردرد شدید،کمردرد ،زانودرد اطلاعات دارویی،شناخت داروها،عوارض داروها،داروشناسی مقالات سلامت اطلاعات داروییشناخت داروهاعوارض داروهاداروشناسی داروهای ناسازگار داروهای کشنده مصرف پزشکی بالینی داروی جدید ایران پلاویکس نام ژنریک کلوپیدوگرل شکل دارویی قرص میلیگرم مکانیسم اثر پلاویکس داروی ضد داروی گیاهی ضد جوش صورت و بدن ضد جوش صورت و بدن داروی گیاهی ضد جوش گیاه دارویی برای جوش در طب گیاه درمانی،اعتقاد ما بر این اطلاعات دارویی مختصر در مورد داروی استیل سیستئین یا در ایران تفریح کمه، شادی کمه دوستان ناباب داشتم خودم تصمیمات اشتباه گرفتم از روی کنجکاوی علف چای و درمان افسردگی علف چای و درمان افسردگی گونه‌ها نام علمی نام انگلیسی تازه های پزشکی مرکز اطلاعات فنی ایران کشف جدید برای مقابله با سوء‌هاضمه و زخم معده محققان علوم پزشکی در دانشگاه ناتینگهام اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی گونه جدیدی از ماهی های غول پیکر که اکسیژن تنفس می کنند کشف شده است به گزارش… بهترین داروی ضد افسردگی داروی ضد افسردگی لیست داروهای ضد افسردگی بهترین قرص ضد افسردگی داروی گیاهی ضد افسردگی انواع داروهای ضد افسردگی اسامی قرص های ضد افسردگی عوارض داروهای ضد افسردگی



لینک منبع :داروی جدید ضد افسردگی کشف شد!

کشف داروی ضد افسردگی جدید با تاثیرگذاری سریع - دارو - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../کشف-داروی-ضد-افسردگی-جدید-با-تاثیرگذاری-سریع‎Cached Similar10 سپتامبر 2007 ... محققان گروه جدیدی از داروهای ضد افسردگی را کشف کردند که در آزمایش بر ... این داروهای جدید بر روی موش‌ها، تاثیرگذاری آن بعد از سه روز آغاز شد، این در ... کشف دارویی برای درمان افسردگی با اثربخشی 24 ساعته - کوی دانش kooy.ir/News3522.html‎Cachedعلم به سمت کشف درمانی موثر برای افسردگی پیش رفته است. در تحقیقات جدید درمان افسردگی از زوایای جدیدی بررسی شده است و داروی جدید ساخته شده با احتمال زیاد ... کشف داروی ضد افسردگی جدید با تاثیرگذاری سریع آرشیو شده www.aftabir.com/news/...drug.../کشف-داروی-ضد-افسردگی-جدید-با-تاثیرگذاری-سریع 10 سپتامبر 2007 ... محققان گروه جدیدی از داروهای ضد افسردگی را کشف کردند که در آزمایش بر روی حیوانات دست کم چهار تا هفت برابر سریعتر از داروهای کنونی تاثیر ... کشف داروی جدید ضد افسردگی در آمریکا+عکس - دانلود سخنرانی رائفی ... www.zohur12.ir/.../کشف-داروی-جدید-ضد-افسردگی-در-آمریکاعکس‎Cached Similar20 آگوست 2013 ... کشف داروی جدید ضد افسردگی در آمریکا+عکس ... آن در بزرگسالان مبتلا به اختلال افسردگی اساسی، در ۳ مطالعه دوسوکور فاز ۳ با دارونما مقایسه شد. کشف جدید برای درمان ۲۴ ساعته افسردگی - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/301360/Science/medical‎Cached19 جولای 2015 ... همشهری آنلاین: محققان آمریکایی ترکیبی کشف کرده‌اند که به نظر می‌رسد ... این در حالی است که داروهای ضد افسردگی که اکنون تجویز می‌شوند هفته‌ها طول ... محققان دانشگاه مریلند آمریکا در این مطالعه که بر روی موش انجام شده است، محور توجه ... کشف ژ‌ن و داروی جدید افسردگی - نوروسافاری www.neurosafari.com/کشف-ژ‌ن-و-داروی-جدید-افسردگی/‎Cached Similar31 ا کتبر 2014 ... تحقیقی که اخیرا انجام شده است نشان می‌‌دهد ژنی به نام REDD1 اجازه می دهد استرس به ... کتامین استنشاقی نسل جدید داروهای ضدّ افسردگی خواهد بود. داروی جدید ضد افسردگی کشف شد! | یکی از بزرگترین چالش های - قطره www.ghatreh.com/news/nn35032754/داروی-جدید-افسردگی-کشف‎Cached12 دسامبر 2016 ... یکی از بزرگترین چالش های افسردگی این است که چطور انرژی را بدست آورید و انگیزه لازم برای ادامه حرکت داشته باشید. کشف داروی ضد افسردگی جدید با تاثیرگذاری سریع tasalamati.com/e/zVNBa/‎Cachedبه گفته محققان کانادایی در آزمایش این داروهای جدید بر روی موش‌ها، تاثیرگذاری آن بعد از سه روز آغاز شد، این در حالی است که داروهای ضد افسردگی مرسوم (SSRIs) تازه بعد ... کشف داروی ضد افسردگی جدید با تاثیرگذاری سریع - آکا www.akairan.com/health/mobile/drug-information/201552895824.html 28 مه 2015 ... محققان گروه جدیدی از داروهای ضد افسردگی را کشف کردند که در آزمایش بر ... این داروها ی جدید بر روی موش ها، تاثیرگذاری آن بعد از سه روز آغاز شد، این در ... Rebecca Brachman: آیا استفاده از دارو می تواند از افسردگی و استرس ... ► 18:23https://www.ted.com/talks/rebecca_brachman_could_a_drug_prevent_depression_and_ptsd/transcript?language=fa Dec 14, 2016 - 18 min پس دکتر ها دارویی جدید،ایبرونیازید،کشف کردند که امید داشتند می تواند سل را درمان کند، ... شاد" بودند و این گونه اولین داروی ضد افسردگی کشف شد.