مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سرمایه‌گذاری بیل گیتس برای انرژی‌های پاک

[ad_1]

به گزارش ایسنا،این تیم با همکاری بیل گیتس شرکتی با نام «پیشبرد فرصت‌های انرژی»، Breakthrough Energy Ventures (BEV)، را راه‌اندازی کرده‌اند که استفاده از انرژی پاک را ترویج داده و از پروژه‌هایی که در این زمینه هستند حمایت می‌کنند.

هدف از راه‌اندازی این شرکت، ایجاد شرایطی یکسان برای مردم سراسر جهان بوده که بتوانند به انرژی، غذا، کالا، سیستم‌های حمل‌ونقل و سرویس‌های مختلف قابل اطمینان دست یابند که هیچ نوع گاز گلخانه‌ای منتشر نمی‌کنند و به این طریق بتوان استفاده از انرژی‌های پاک را گسترش داد.

این گروه از افراد بنامی که در زمینه فناوری فعالیت دارند تشکیل شده که از استارتاپ‌های جدید و نوظهور حمایت می‌کنند.

هدف این شرکت کار بر روی پروژه‌هایی است که محور اصلی آنها انرژی پاک است.

آنها از این پروژه‌ها در هر مرحله‌ای که باشند از مراحل اولیه گرفته تا تجاری‌سازی حمایت خواهند کرد.

مقامات BEV بیشتر بر روی موضوعاتی مانند تولید برق، تولید، کشاورزی، ساخت‌وساز و حمل‌ونقل متمرکز شده‌اند.

BEV امروز یک چارچوب کلی به نام «افق نوآوری» (Landscape of Innovation) را برای سایر سرمایه‌گذاران خصوصی و عمومی که به دنبال راه حل‌هایی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای هستند منتشر کرده است.

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

در کدام صندوق سرمایه‌گذاری کنیم؟پاسخ سرمایه‌گذاری در بورس به دو روش مستقیم و غیرمستقیم انجام می‌پذیرد در سرمایه مطاللب توصیه شده صنعت خودرو جهان در تب ارز، خودروهای وارداتی را گرفت سمفونی کنسرت‌ها در روزهای ویندوزسنتر مایکروسافت ویندوز موبایل ویندوز …اخبار سامسونگ برای معرفی دو مدل گوشی انعطاف‌پذیر آماده می‌شود جاه‌طلبی‌های شرکت ایده های پولساز من مجله کارآفرینی کارخانه تبدیل …به نظر من ایده های دوستان به درد پیره زنا میخوره تی شرت و شمع و اینا ایده نیست اینا آزاده اردکانی کیست؟ عکس ساز و کار ترافیکی پایتخت برای مدیریت آلودگی هوا مناسب است؟موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ در کدام صندوق سرمایه‌گذاری کنیم؟ پاسخ سرمایه‌گذاری در بورس به دو روش مستقیم و غیرمستقیم انجام می‌پذیرد در سرمایه‌گذاری مطاللب توصیه شده صنعت خودرو جهان در تب ارز، خودروهای وارداتی را گرفت سمفونی کنسرت‌ها در روزهای آخر پاییز ویندوزسنتر مایکروسافت ویندوز موبایل ویندوز فون اخبار سامسونگ برای معرفی دو مدل گوشی انعطاف‌پذیر آماده می‌شود جاه‌طلبی‌های شرکت اپل ایده های پولساز من مجله کارآفرینی کارخانه تبدیل ایده به ثروت به نظر من ایده های دوستان به درد پیره زنا میخوره تی شرت و شمع و اینا ایده نیست اینا ترشحات آزاده اردکانی کیست؟ عکس ساز و کار ترافیکی پایتخت برای مدیریت آلودگی هوا مناسب است؟ موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ دوگانه سوز



لینک منبع :سرمایه‌گذاری بیل گیتس برای انرژی‌های پاک

سرمایه‌گذاری بیل گیتس در حوزه انرژی‌های پاک - ایسنا www.isna.ir/news/.../سرمایه-گذاری-بیل-گیتس-در-حوزه-انرژی-های-پاک‎Cached12 دسامبر 2016 ... "بیل گیتس" بنیانگذار شرکت مایکروسافت، با همکاری یک تیم مطرح سرمایه‌گذار یک میلیارد دلار را به نوآوری‌های مرتبط با انرژی پاک اختصاص ... سرمایه‌گذاری بیل گیتس برای انرژی‌های پاک namanews.com | نما‌نیوز www.namanews.com/.../سرمایه‌گذاری-بیل-گیتس-برای-انرژی‌های-پاک‎Cached13 دسامبر 2016 ... «بیل گیتس» بنیانگذار شرکت مایکروسافت، با همکاری یک تیم مطرح سرمایه‌گذار یک میلیارد دلار را به نوآوری‌های مرتبط با انرژی پاک اختصاص داده‌اند. سرمایه گذاری بیل گیتس و سایر ثروتمندان دنیای تکنولوژی در انرژی ... digiro.ir/bill-gates-clean-energy-one-billion-fund/‎Cached12 دسامبر 2016 ... سرمایه گذاری بیل گیتس و سایر ثروتمندان دنیای تکنولوژی در انرژی های پاک ... برای تحقیق و توسعه در مورد انرژی های نوین و پاک، کمک مالی کردند. سرمایه گذاری بیل گیتس در بخش انرژی‌های پاک - عصر ایران www.asriran.com/.../سرمایه-گذاری-بیل-گیتس-در-بخش-انرژی‌های-پاک‎Cached29 نوامبر 2015 ... گیتس نه در بخش تکنولوژی انرژی بلکه در بخش‌ مبارزه با فقر سرمایه‌گذاری می‌کند که در این صورت بعید است سرمایه‌اش برگشت‌پذیر باشد. گیتس ... سرمایه‌گذاری بیل گیتس در حوزه انرژی‌های پاک | خبرنامه دانشجویان ایران iusnews.ir/fa/news.../سرمایه‌گذاری-بیل-گیتس-در-حوزه-انرژی‌های-پاک/‎Cached13 دسامبر 2016 ... «بیل گیتس» بنیانگذار شرکت مایکروسافت، با همکاری یک تیم مطرح سرمایه‌گذار یک میلیارد دلار را به نوآوری‌های مرتبط با انرژی پاک اختصاص ... بیل گیتس بزرگ ترین سرمایه گذاری تاریخ در زمینه تولید انرژی پاک ... digiato.com/.../بیل-گیتس-بزرگ-ترین-سرمایه-گذاری-تاریخ-د/‎Cached Similar28 نوامبر 2015 ... بیل گیتس را تقریبا همه ما می شناسیم، موسس کمپانی مایکروسافت که یکی از ثروتمندترین افراد جهان نیز به شمار می رود و مجله فوربز در سال گذشته ... همکاری بیل گیتس و مارک زاکربرگ برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌ ... - زومیت www.zoomit.ir/.../bill-gates-has-teamed-up-with-mark-zuckerberg-to-form-multi-billion-dollar-clean-energy-fund/‎Cached5 دسامبر 2015 ... بیل گیتس اخیرا گروهی را با هدف جذب سرمایه برای توسعه‌ی فناوری‌های نوین در زمینه‌ی انرژی‌های پاک تشکی. ایتنا - سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری بیل گیتس در حوزه انرژی‌های پاک itna.ir/.../سرمایه-گذاری-یک-میلیارد-دلاری-بیل-گیتس-حوزه-انرژی-های-پاک 13 دسامبر 2016 ... بیل گیتس با گسترش دامنه فعالیت‌های خود در حوزه فناوری قصد دارد بیش از یک میلیارد دلار در شرکت‌هایی که در زمینه انرژی‌های پاک فعالیت می‌کنند، ... سرمایه‌گذاری بیل گیتس برای انرژی‌های پاک downloadestan.net/mag/news/860 به گزارش ایسنا،این تیم با همکاری بیل گیتس شرکتی با نام «پیشبرد فرصت‌های انرژی»، Breakthrough Ener. سرمایه‌گذاری بیل گیتس در حوزه انرژی‌های پاک - انجمن مبتکران و نخبگان www.nokhbegan.net/.../705-سرمایه‌گذاری-بیل-گیتس-در-حوزه-انرژی‌های-پاک.html‎Cachedسرمایه‌گذاری بیل گیتس در حوزه انرژی‌های پاک «بیل گیتس» بنیانگذار شرکت مایکروسافت، با همکاری یک تیم مطرح سرمایه‌گذار یک میلیارد دلار را به نوآوری‌های ...