مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۴ راه حل برای پیشگیری از سرفه‌های مکرر

[ad_1]

 

 ۴ راه حل برای پیشگیری از سرفه‌های مکرر

کنار آمدن موثر با علائم سرفه و راهکارهای کنترل آن چندان هم سخت نیست و شما می‌توانید با ۴ روش سرفه‌های مدوام خود را تخفیف دهید.

نوشیدن آب زیاد: مصرف آب منجر به نرم شدن خلط در قفسه سینه شما می‌شود. اگر علت سرفه ابتلا به سرماخوردگی یا آنفلوآنزا، باشد، مصرف زیاد آب و مایعات بهترین راه برای کاهش طول مدت آن است. حداقل روزانه ۸ لیوان آب بنوشید. می‌توانید کمی آب لیمو‌ترش نیز به آن اضافه کنید.

حفظ رطوبت خانه: هوای خشک باعث خارش گلو و ایجاد سرفه خشک می‌‌شود، پس با یک دستگاه بخور هوای خانه را مرطوب نگه دارید. هوای گرم و مرطوب، خلط را نرم کرده و راه‌‌های تنفسی را باز می‌کند. اضافه کردن قطره اکالیپتوس به آب دستگاه خلط ها را سریع ‌تر از بین می‌برد، زیرا ریه ها را تحریک کرده و راه‌های بینی را پاک می‌‌کند.

خوردن عسل: در یک بررسی روی کودکان ۲ سال به بالا که مبتلا به عفونت دستگاه تنفسی فوقانی بودند، محققان قبل از خواب شبانه ۲ قاشق مرباخوری عسل به کودکان دادند و مشخص شد که عسل به اندازه داروهای ضد سرفه در کاهش سرفه‌های شبانه (در خواب) و بهبود کیفیت خواب کودکان موثر بوده است.

اجتناب از محرک‌های داخل هوا: مواد شیمیایی موجود در تمیز کننده‌ها و ضد عفونی کننده‌‌های خانگی و نیز در خوشبو کننده‌‌های هوا می‌توانند مخاط گلو را اذیت کنند، سرفه را بدتر کنند و باعث سوزش چشم‌ها، گلو و دهان شوند. اگر می‌‌خواهید سرفه‌ شما بهبود یابد، نباید از مواد شیمیایی پاک کننده با بوی تند و زننده استفاده کنید. همچنین سیگار نکشید و در جاهایی هم که دود سیگار وجود دارد، توقف نکنید یعنی حتی در معرض دود سیگار افراد دیگر هم قرار نگیرید.

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سریعترین روش برای درمان آفت دهان سلامت و پزشکیسریعترین روش برایسلاماول از همه ببینید بیماری بهجت دارین یا نه اگه نداشتین برین از آفتین ژل استفاده روش های عملی در درمان سرماخوردگیبسم الله الرّحمن الرّحیم وصلی الله علی محمّد و آله الطاهرین ولعنه الله علی اعدایهم کتاب کودک، دبستان و پیش دبستانسایت جدید کتاب کودک با نشانی راه اندازی شد والدین و مربیان گرامی برای روش های عملی در درمان سرماخوردگیارزش های پست مدرن، نارضایتی از پزشکی؛ گرایش به طب مکمل اهمیت طب و طبیب در نگاه علامه ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی۲ ـ ممنون از سایت خوبتون دختری ساله هستم دموی مزاج در جنوب زندگی میکنم سالی است که مطالب مفید برای مامانای اسفند و فروزدین و …خواندن لالایی ودر آغوش گرفتن بهترین راه حل آرام کردن نوزادان مبتلا به کولیک خواندن پروای بی پرواترسوی نترسسلام به طرز فجیعی پروای بی پروا ترسوی نترس هستم اینجا برای من حکم دفتر شخصی ام را توضیحات فرمانده کل ارتش درباره پیشنهاد جایزه ۲۰ …خانه سایت خوان توضیحات فرمانده کل ارتش درباره پیشنهاد جایزه ۲۰ میلیونی برای آلرژی کودکان ایرانی به ماده غذاییچندی پیش، یکی از دوستانم صاحب فرزند زیبایی شد که از همان ابتدای تولد، دل‌ درد و نفخ الف نشنال اینترست درسی که آمریکا باید از …انتخاب نوشت درسی که از سیاست های دولت پوتین در منطقه باید گرفت این است که چطور یک قدرت روش های عملی در درمان سرماخوردگی بسم الله الرّحمن الرّحیم وصلی الله علی محمّد و آله الطاهرین ولعنه الله علی اعدایهم اجمعین کتاب کودک، دبستان و پیش دبستان سایت جدید کتاب کودک با نشانی راه اندازی شد والدین و مربیان گرامی برای اطلاعات روش های عملی در درمان سرماخوردگی ارزش های پست مدرن، نارضایتی از پزشکی؛ گرایش به طب مکمل اهمیت طب و طبیب در نگاه علامه حسن ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی ـ من خیلی خوشحال شدم که دیدم به سوال من جواب داده شده است واقعا از شما تشکر میکنم مطمئن الف متن استیضاح وزیر آموزش و پرورش ۱۲ دلیل برای استیضاح با شما موافق نیستم از قدیم گفتند ماهی ز سر بگندد نی ز دم دوست عزیز من و شمای فرهنگی هر چه قدر هفته چهارم مرداد طب سنتی اسلامی بلاگفا ۱ـ دخترساله ای دارم که خیلی دوست دارم از نظر رشد در حد عالی باشه هم قد هم وزن ما تو خونه از خانواده مهدوی دوران بارداری علائم سیستیت نیز ممکن است در عفونت کلیه دیده شود عفونت کلیه یکی از خطرناک ترین عوارض دوران اولین داروی گیاهی برای درمان قطعی سینوزیت،بهبود میگرن،آلرژی اطلاعاتپزشکیوگیاهی اولین داروی گیاهی برای درمان قطعی سینوزیت،بهبود میگرن،آلرژی ،سردرد شدید،کمردرد ،زانودرد فرآیند مراقبت پرستاری در بیماران دیالیزی پرستاران توانمند ایران … پرستاری ارولوژی کسب افتخاری دیگر برای سایت پرستاران توانمند ایران به اطلاع عموم بازدیدکنندگان می رساند با بیماری آسپرژیلوزیس قارچ آسپرژیلوس،علل و درمان … بیماری‌ها استئومیلیت این بیماری شایع نیست و معمولاً در کودکان مبتلا به بروز می کند عفونت به نواحی



لینک منبع :۴ راه حل برای پیشگیری از سرفه‌های مکرر

۴ راه حل برای پیشگیری از سرفه‌های مکرر - فردا www.fardanews.com/fa/.../۴-راه-حل-برای-پیشگیری-از-سرفه‌های-مکرر 12 دسامبر 2016 ... ۴ راه حل برای پیشگیری از سرفه‌های مکرر. هوای خشک باعث خارش گلو و ایجاد سرفه خشک می‌‌شود، پس با یک دستگاه بخور هوای خانه را مرطوب نگه دارید. ۴ راه حل برای پیشگیری از سرفه‌های مکرر roozplus.com/fa/news/18396/۴-راه-حل-برای-پیشگیری-از-سرفه‌های-مکرر 12 دسامبر 2016 ... ۴ راه حل برای پیشگیری از سرفه‌های مکرر. هوای خشک باعث خارش گلو و ایجاد سرفه خشک می‌‌شود، پس با یک دستگاه بخور هوای خانه را مرطوب نگه دارید. ۴ راه حل برای پیشگیری از سرفه‌های مکرر - فردا نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/148153902095363 12 دسامبر 2016 ... سرویس سبک زندگی فردا: سرفه‌های مکرر و پشت سر هم برای اغلب افراد نگران کننده است و این در حالی است که داروهای ضد سرفه هم فقط به طور موقتی ... ۴ راه حل برای پیشگیری از سرفه‌های مکرر - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../۴-راه-حل-برای-پیشگیری-از-سرفه-های-مکرر‎Cached13 دسامبر 2016 ... هوای خشک باعث خارش گلو و ایجاد سرفه خشک می‌‌شود، پس با یک دستگاه بخور هوای خانه را مرطوب نگه دارید. هوای گرم و مرطوب، خلط را نرم کرده و... چهار راه حل برای پیشگیری از سرفه‌های مکرر - پیام روز - سایت خبری ... www.payamerooz.net/NewsDetail.aspx?NsId=7039‎Cached12 دسامبر 2016 ... سرفه‌های مکرر و پشت سر هم برای اغلب افراد نگران کننده است و این در حالی است که دواهای ضد سرفه هم فقط به طور موقتی علائم آن را کاهش می‌دهند و باعث ... درمان سریع سرفه های خشک در خانه - نمناک namnak.com/درمان-سریع-سرفه-های-خشک.p9287‎Cachedدرمان سریع سرفه های خشک در خانه با تهیه 4 دمنوش ساده با موادی همچون زردچوبه و سبزیجات و عسل و.. را می خوانید که به سرعت و تاثیری فوق العاده سرفه های خشک و پی در ... 15 درمان خانگی برای سرفه بچه ها - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../15-درمان-خانگی-برای-سرفه-بچه-ها‎Cached Similar28 ژانویه 2013 ... همیشه برای درمان انواع سرفه بسیاری از مایعات تسکین‌دهنده هستند. ..... کودکی پنج ماهه دارم که یک مدت سرفه های خشک میکرد دکتر بردم دارو داد مصرف ... ۱۰ درمان خانگی برای سرفه - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/415807/۱۰-درمان-خانگی-برای-سرفه‎Cached24 دسامبر 2016 ... در این نوشتار ۱۰ برترین درمان خانگی برای سرفه بیان می شود. ... یک سوپ گرم یا یک لیوان چای گیاهی راه‌حل بهتری است. ۴. هنگام خواب سرتان را بالا بگیرید ... گلو می‌توان بر سوزش ایجاد شده توسط سرفه‌های مکرر نیز غلبه کرد. یک راه ساده و خانگی برای درمان سرفه های شدید و مزمن !!! - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=327005‎Cached Similarبه نام خدا قرار بود این هفته یک شربت ضد سرفه معرفی کنم . من هم به قول خود عمل کردم و میخواهم امروز طرز تهیه یک معجون ضد سرفه و بسیار مقوی به شما آموزش دهم ؛ که با نرم ... راهکارهای خانگی موثر برای درمان سرفه - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../286353-راهکارهای-خانگی-موثر-برای-درمان-سرفه‎Cached Similar27 نوامبر 2013 ... این معجون در درمان سرفه، سرماخوردگی و سینوزیت موثر است. ۵. شیرین بیان ریشه شیرین بیان برای درمان سرفه و برونشیت توصیه می شود. این گیاه ...