مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تماشا کنید: شرکت پورشه، تلفظ صحیح نام‌ خود را آموزش می دهد

[ad_1]

پورش صحیح است یا پورشه؟ اگر شما نیز از تلفظ صحیح نام این برند اطمینان ندارید در ادامه با زومیت همراه باشید.

شاید بسیاری نام «پورشه» را اشتباه تلفظ می‌کنند و البته تعداد این افراد نیز کم نیست. به همین دلیل شرکت پورشه تصمیم به انتشار ویدیویی گرفته است تا نحوه‌ی تلفظ صحیح نام این برند را آموزش دهد.

آیا تا به حال درباره‌ی تلفظ صحیح نام پورشه شک کرده‌اید؟ یا کسی را می‌شناسید که آن را به اشتباه تلفظ کند؟ اگر پاسخ شما مثبت است، حتما دیدن این ویدیو را به آن‌ها توصیه کنید.

به طور کلی انجام چنین کاری برای یک شرکت اصلا رایج نیست و حدس می‌زنیم که فرد شوخ‌طبعی در این شرکت، مسئول آگاهی افراد برای تلفظ صحیح نام این شرکت شده است تا آن را «پورشه» تلفظ کنند نه «پورش».

لینک دانلود


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خانه پدیده رایان بجنورداپل مشکلات گرافیکی مک بوک پرو با آپدیت جدید مک او اس برطرف می‌شود آپدیت جدید دنیای فناوری صفحه زومیت پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۷ از تغییر نام تاچ ویز به تا ورود به حلقه های تولید سلول های خورشیدی با نصف قیمت با سلام این جانب در حال حاضر مشتاق سرمایه گذاری در مونتاژ سلول های خورشیدی می باشم و با استفاده از نرم‌افزار ، اندروید را بر روی …نرم‌افزار اندروید را در مک و ویندوز شبیه‌سازی می‌کند و امکان اجرای اپلیکیشن‌های چگونگی فکتوری ریست کردن موبایل و تبلت های …یکی از گزینه های بسیار کاربردی برای حل مشکلات جدی در ابزارهای اندرویدی ، ورود لانچر سریع، سبک، قدرتمند و زیبا برای گوشی …بله نه‌تنها لانچرهای اختصاصی به شما اجازه داشتن محیط کاربری متفاوتی را می‌دهند راهنمای خرید مودم‌ همراه و ایرانسل فارنتهمانند مدل قبلی، برای استفاده از اینترنت این مودم همراه می‌توانید در صورت لزوم آن را نگار آنلاینتمامی اخبار توسط نرم افزار جستجوگر خبر ، گردآوری شده و سایت نگار آنلاین در قبال هاست ویندوز ایده پردازان نظری طراحی سایت هاست …سایت ساز حرفه ای فقط با هزارتومان صاحب یک وب سایت کامل شوید ایده پردازان نظری به دانلود فیلم دنیای ژوراسیک دوبله …دانلود آموزش حل مکعب روبیک دانلود خانه پدیده رایان بجنورد اپل مشکلات گرافیکی مک بوک پرو با آپدیت جدید مک او اس برطرف می‌شود آپدیت جدید تلگرام دنیای فناوری صفحه زومیت چهار شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ هواوی فردا بروزرسانی اندروید نوقا را برای گوشی های میت و پی منتشر می تولید سلول های خورشیدی با نصف قیمت با سلام این جانب در حال حاضر مشتاق سرمایه گذاری در مونتاژ سلول های خورشیدی می باشم و در این با استفاده از نرم‌افزار ، اندروید را بر روی کامپیوتر شخصی هر هدفی که داشته باشید ابزار می‌تواند جواب گو باشد برخلاف که تنها قادر به اجرای چگونگی فکتوری ریست کردن موبایل و تبلت های اندرویدی یکی از گزینه های بسیار کاربردی برای حل مشکلات جدی در ابزارهای اندرویدی ، ورود به لانچر سریع، سبک، قدرتمند و زیبا برای گوشی اندرویدی شما بله نه‌تنها لانچرهای اختصاصی به شما اجازه داشتن محیط کاربری متفاوتی را می‌دهند، بلکه راهنمای خرید مودم‌ همراه و ایرانسل فارنت در زبانه شما گزارش جزئی‌تری از میزان مصرف دیتا در مودم همراه خود و میزان شارژ مودم را نگار آنلاین سخنگوی وزارت امور خارجه برنامه جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد هاست ویندوز ایده پردازان نظری طراحی سایت هاست ویندوز فروشگاه ساز های رایگان ایده پردازان نظری قابلیت راه اندازی فروشگاه های ذیل را دارد فروشگاه دانلود فیلم دنیای ژوراسیک دوبله فارسی دانلود آموزش حل مکعب روبیک دانلود



لینک منبع :تماشا کنید: شرکت پورشه، تلفظ صحیح نام‌ خود را آموزش می دهد

تماشا کنید: شرکت پورشه، تلفظ صحیح نام‌ خود را آموزش می دهد - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/.../porsche-shows-everyone-how-to-correctly/‎Cached13 دسامبر 2016 ... تماشا کنید: شرکت پورشه، تلفظ صحیح نام‌ خود را آموزش می دهد ... اگر شما نیز از تلفظ صحیح نام این برند اطمینان ندارید در ادامه با زومیت همراه باشید. تماشا کنید: شرکت پورشه، تلفظ صحیح نام‌ خود را آموزش می دهد ... share4u.ir/?p=40759‎Cachedتماشا کنید: شرکت پورشه، تلفظ صحیح نام‌ خود را آموزش می دهد. پورش صحیح است یا پورشه؟ اگر شما نیز از تلفظ صحیح نام این برند اطمینان ندارید در ادامه با زومیت همراه ... تماشا کنید: شرکت پورشه، تلفظ صحیح نام‌ خود را آموزش می دهد | سایت ... 4min.tk/تماشا-کنید-شرکت-پورشه،-تلفظ-صحیح-نام‌/‎Cached13 دسامبر 2016 ... تماشا کنید: شرکت پورشه، تلفظ صحیح نام‌ خود را آموزش می دهد. ترجمه جملات انگلیسی به فارسی آنلاین , سایت تبدیل فارسی به انگلیسی معنی به ... تماشا کنید: شرکت پورشه، تلفظ صحیح نام خود را آموزش می دهد - قطره www.ghatreh.com/.../تماشا-کنید-شرکت-پورشه-تلفظ-صحیح-نام-خود-آموزش-دهد‎Cached12 دسامبر 2016 ... تماشا کنید: شرکت پورشه، تلفظ صحیح نام خود را آموزش می دهد. پورش صحیح است یا پورشه؟ اگر شما نیز از تلفظ صحیح نام این برند اطمینان ندارید در ... تماشا کنید : شرکت پورشه , تلفظ صحیح نام‌ خود را آموزش می‌دهد | خرید و ... actrubber80.isoblogs.ir/.../تماشا-کنید-شرکت-پورشه-تلفظ-صحیح-نام/‎Cachedپورش درست است یا این که پورشه؟ در‌صورتی‌که شما هم از تلفظ صحیح اسم این برند اطمینان ندارید به دنبال با زومیت همراه باشید . تبلیغاتآیفون 7 با ضمانت نامه ... تماشا کنید: شرکت پورشه، تلفظ صحیح نام خود را آموزش می دهد - زومیت ... khabarfarsi.com/u/29634924 تماشا کنید: شرکت پورشه، تلفظ صحیح نام خود را آموزش می دهد ... به نام پی سی سی یا شرکت بازرگانی پتروشیمی وجود دارد که این شرکت محصولات نفتی تولیدی را می ... تماشا کنید : کمپانی پورشه , تلفظ درست نام‌ خود را آموزش میدهد | خرید ... actpull96.tblogz.ir/.../تماشا-کنید-کمپانی-پورشه-تلفظ-درست-نا/‎Cachedپورش درست است یا پورشه؟ در حالتی که شما نیز از تلفظ صحیح اسم این مارک اطمینان ندارید به دنبال با زومیت همراه باشید . تبلیغاتآیفون 7 با ضمانت نامه اصلیپکیج ... تماشا کنید: شرکت پورشه، تلفظ صحیح نام‌ خود را آموزش می دهد dgchekhabar.com/news/technology/18588‎Cachedتماشا کنید: شرکت پورشه، تلفظ صحیح نام‌ خود را آموزش می دهد. منبع: خبرگزاری زومیت۱۳۹۵-۹-۲۳-۰۱:۳۰:۰۷. تماشا کنید: شرکت پورشه، تلفظ صحیح نام‌ خود را آموزش می ... تماشا کنید: شرکت پورشه، تلفظ صحیح نام‌ خود را آموزش می دهد - SiteDev sitedev.ir/fview.php?id=15461 پورش صحیح است یا پورشه؟ اگر شما نیز از تلفظ صحیح نام این برند اطمینان ندارید در ادامه با زومیت همراه باشید. تماشا کنید : شرکت پورشه , تلفظ صحیح نام‌ خود را یادگرفتن میدهد ... canvasdeal42.blogzet.ir/.../تماشا-کنید-شرکت-پورشه-تلفظ-صحیح-نام/‎Cachedتماشا کنید : شرکت پورشه , تلفظ صحیح نام‌ خود را یادگرفتن میدهد ... پورشه تصمیم به انتشار ویدیویی گرفته است تا نحوه‌ی تلفظ صحیح نام این برند را آموزش دهد .