مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نامه پیرترین فضانورد تاریخ به رئیس آمازون قبل از مرگ

[ad_1]

نامه پیرترین فضانورد تاریخ به رئیس آمازون قبل از مرگ

دانش > فضا - همشهری آنلاین:
مجله اسمتسونیان هفته گذشته مراسم سالانه جایزه نبوغ آمریکا را برگزار کرد که طی آن، رئیس سایت آمازون و بنیانگذار شرکت هوانوردی بلواوریجین موفق به دریافت جایزه دستاوردهای فناورانه برای کار در زمینه ساخت موشک قابل استفاده مجدد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از واشنگتن‌پست، جف بزوس در این مراسم، نامه‌ای از جان گلن، نخستین مدارگرد آمریکایی که همان روز در سن 95 سالگی فوت کرده بود، دریافت کرد.

گلن در این نامه که در تاریخ 28 نوامبر تهیه شده بود، بزوس را برای دریافت این جایزه تحسین کرده و گفته بود که از نامگذاری نسل آینده موشک‌های بلواوریجینز به اسم خود بسیار شاد شده است.

در این نامه آمده است: من به عنوان گلن واقعی می‌توانم به شما بگویم که روزی را می‌بینم که مردم بر روی فضاپیماها مانند هواپیماهای امروزی سفر می‌کنند. وقتی این اتفاق بیفتد، تا حد زیادی به دلیل دستاوردهای حماسی شما در این سال خواهد بود.

این نامه در یک قاب به بزوس اهدا شد.

نامه پیرترین فضانورد تاریخ به رئیس آمازون قبل از مرگ

جان گلن در فوریه 1962 به عنوان نخستین فضانورد آمریکایی در کپسول «Friendship 7» پروژه مرکوری سه بار دور زمین به مدت چهار ساعت و 55 دقیقه گردش کرده و در اقیانوس آتلانتیک فرود آمد.

وی 36 سال بعد در سن 77 سالگی مجددا بر روی شاتل فضایی دیسکاوری به مدار زمین بازگشت و پیرترین انسانی لقب گرفت که در فضا پرواز کرده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

این نامه را به فیش حقوقی پدر موشکی پیوست …ایننامهرابهفیشطهرانی مقدم در نامه‌اش آورده که از سال تاکنون زمان نامه روز از مرخصی استحقاقی علامت های هشدار دهنده درد معده پایگاه اطلاع رسانی رجابعضی از انواع درد معده علامت جدی بیماری خاصی نیست و به سرعت از بین می رود با این حال نمایندگان در تذکری خواستار شدند؛ رئیس جمهور از …۵ نماینده مجلس در تذکری به رئیس جمهور خواستار جلوگیری از فعالیت های اقتصادی و سیاسی عصر ایران رییس بانک مرکزی تبدیل پول ایران به تومان جای نگرانی ندارد امکان استفاده از اسکناس قتل همسر ثروتمند به دست شوهر رابطه با پزشک …قتل همسر ثروتمند به دست شوهر رابطه با پزشک زیبایی و اصرار بر طلاق، کار دست زن جوان دادمهمترین اخبار ایران و جهان عکس سر در کاخ هشت بهشت که اثری از آن نیست تصاویر قطاری مخصوص ثروتمندان عکس لحظات این نامه را به فیش حقوقی پدر موشکی پیوست کنید پایگاه اطلاع ایننامهرابه طهرانی مقدم در نامه‌اش آورده که از سال تاکنون زمان نامه روز از مرخصی استحقاقی علامت های هشدار دهنده درد معده پایگاه اطلاع رسانی رجا بعضی از انواع درد معده علامت جدی بیماری خاصی نیست و به سرعت از بین می رود با این حال بروز این نمایندگان در تذکری خواستار شدند؛ رئیس جمهور از فعالیت‌های ۵ نماینده مجلس در تذکری به رئیس جمهور خواستار جلوگیری از فعالیت های اقتصادی و سیاسی دستیار عصر ایران رییس بانک مرکزی تبدیل پول ایران به تومان جای نگرانی ندارد امکان استفاده از اسکناس‌های قتل همسر ثروتمند به دست شوهر رابطه با پزشک زیبایی و اصرار بر قتل همسر ثروتمند به دست شوهر رابطه با پزشک زیبایی و اصرار بر طلاق، کار دست زن جوان داد مهمترین اخبار ایران و جهان عکس سر در کاخ هشت بهشت که اثری از آن نیست تصاویر قطاری مخصوص ثروتمندان عکس لحظات بچه



لینک منبع :نامه پیرترین فضانورد تاریخ به رئیس آمازون قبل از مرگ

نامه پیرترین فضانورد تاریخ به رئیس آمازون قبل از مرگ - ایسنا www.isna.ir/.../نامه-پیرترین-فضانورد-تاریخ-به-رئیس-آمازون-قبل-از-مرگ‎Cached12 دسامبر 2016 ... مجله اسمتسونیان هفته گذشته مراسم سالانه جایزه نبوغ آمریکا را برگزار کرد که طی آن ، رئیس سایت آمازون و بنیانگذار شرکت هوانوردی بلواوریجین ... نامه پیرترین فضانورد تاریخ به رئیس آمازون قبل از مرگ | پایگاه اطلاع ... www.rajanews.com/.../نامه-پیرترین-فضانورد-تاریخ-به-رئیس-آمازون-قبل-از-مرگ‎Cached12 دسامبر 2016 ... مجله اسمتسونیان هفته گذشته مراسم سالانه جایزه نبوغ آمریکا را برگزار کرد که طی آن ، رئیس سایت آمازون و بنیانگذار شرکت هوانوردی بلواوریجین ... الف - نامه پیرترین فضانورد تاریخ به رئیس آمازون قبل از مرگ alef.ir/vdchvxnkq23nikd.tft2.html?423407 12 دسامبر 2016 ... مجله اسمتسونیان هفته گذشته مراسم سالانه جایزه نبوغ آمریکا را برگزار کرد که طی آن ، رئیس سایت آمازون و ... نامه پیرترین فضانورد تاریخ به رئیس آمازون قبل از مرگ - ایسنا | دمادم https://damadam.ir/.../نامه-پیرترین-فضانورد-تاریخ-به-رئیس-آمازون-قبل-از-مرگ/5141245 مجله اسمتسونیان هفته گذشته مراسم سالانه جایزه نبوغ آمریکا را برگزار کرد که طی آن ، رئیس سایت آمازون و بنیانگذار شرکت هوانوردی بلواوریجین موفق به ... نامه پیرترین فضانورد تاریخ به رئیس آمازون قبل از مرگ - onvansho onvansho.ir/.../نامه-پیرترین-فضانورد-تاریخ-به-رئیس-آمازون-قبل-از-مرگ.html نامه پیرترین فضانورد تاریخ به رئیس آمازون قبل از مرگ گلن در این نامه که در تاریخ 28 . شرایط فضانورد شدن ایرانی ها چیست رئیس پژوهشکده اعزام انسان به فضا در ... نامه پیرترین فضانورد تاریخ به رئیس آمازون قبل از مرگ - خبرگزاری ... tnews.ir/news/72a475888712.html 12 دسامبر 2016 ... مجله اسمتسونیان هفته گذشته مراسم سالانه جایزه نبوغ آمریکا را برگزار کرد که طی آن ، رئیس سایت آمازون و بنیانگذار شرکت هوانوردی بلواوریجین ... نامه پیرترین فضانورد تاریخ به رئیس آمازون قبل از مرگ - علم فیزیک physicssadri.com/نامه-پیرترین-فضانورد-تاریخ-به-رئیس-آما/‎Cached13 دسامبر 2016 ... نامه پیرترین فضانورد تاریخ به رئیس آمازون جف بزوس نامه ای از جان گلن، درهمان روز در سن 95 سالگی فوت کرده بود، دریافت کرد. نامه پیرترین فضانورد تاریخ به رئیس - spinews spinews.ir/.../74478-نامه-پیرترین-فضانورد-تاریخ-به-رئیس.html‎Cached13 دسامبر 2016 ... نامه پیرترین فضانورد تاریخ به رئیس آمازون قبل از مرگ. دانش > فضا - همشهری آنلاین: مجله اسمتسونیان هفته گذشته مراسم سالانه جایزه نبوغ آمریکا را ... نامه پیرترین فضانورد تاریخ به رئیس آمازون قبل از مرگ+عکس نامه ... khabarfarsi.com/u/29605455/redirect/goftemaan.com نامه پیرترین فضانورد تاریخ به رئیس آمازون قبل از مرگ+عکس نامه. مجله اسمتسونیان هفته گذشته مراسم سالانه جایزه نبوغ آمریکا را برگزار کرد که طی آن، رئیس سایت ... آخرین اخبار بلواوریجین - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/بلواوریجین نامه پیرترین فضانورد تاریخ به رئیس آمازون قبل از مرگ · همشهری آنلاین ۷۵ روز پیش ۰. - همشهری آنلاین: مجله اسمتسونیان هفته گذشته مراسم سالانه جایزه نبوغ آمریکا را ...