مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نقش صنایع‌دستی در ثبات اقتصادی

[ad_1]
تین‌نیوز| معاون رئیس جمهوری در گردهمایی ملی دانش آموختگان و دانشجویان صنایع‌دستی و رشته‌های مرتبط در دانشگاه الزهرا گفت: «تمام چارچوب‌هایی که در سیاست اقتصاد مقاومتی نظیر درون‌زا بودن، توسعه پایدار و مقاوم کردن اقتصاد ایران روی آنها تاکید شده، در صنایع دستی متمرکز است.»

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، زهرا احمدی‌پور با بیان این مطلب افزود: «با توجه به ظرفیت‌هایی که برای توسعه در کشور داریم، می‌توان گفت که توسعه از مسیر صنایع‌دستی فراهم می‌شود. این مساله در بلندمدت نیز در سیاست‌های کلان کشور جای خود را باز خواهد کرد.»

 
به باور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، با توجه به محدودیت‌های زیست‌محیطی و مشکلاتی که در زمینه زیرساخت‌های صنعتی بزرگ برای کشور به وجود آمده است، صنایع‌دستی می‌تواند کشور را به یک ثبات اقتصادی برساند. وی همچنین خاطرنشان کرد: «می‌توان بین تولیدکنندگان صنایع‌دستی و تولید‌کنندگان بزرگ در کشور ارتباط برقرار کرد. حتی برندهای بزرگ می‌توانند محصولاتی را تولید کنند که با استفاده از خلاقیت و ایده فعالان صنایع دستی باشد. سرانجام نتیجه این همفکری می‌تواند به تولید محصول فرهنگی‌تر منجر شود.»

احمدی‌پور با تاکید بر اینکه فعالان حوزه صنایع‌دستی می‌توانند این مساله را به عنوان یک راهبرد مد نظر قرار دهند، ادامه داد: «این مساله یک اولویت برای من و سازمان میراث فرهنگی است. برای رسیدن به این اهداف نیازمند کمک فعالان حوزه صنایع‌دستی هستیم تا بتوانیم هسته‌هایی را شکل دهیم و از ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف صنایع‌دستی استفاده کنیم؛ روندی که علاوه‌بر تولید ثروت برای کشور، منجر به تغییرات جدی در فرهنگ و سبک زندگی ما خواهد شد.» براساس این خبر، در این مراسم همچنین از 8نفر از دانش آموختگان موفق حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی تقدیر به عمل آمد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

شاهسون‌ها ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…از زمان‌های بسیار قدیم اقوامی در سرزمین مغان سکنی گزیده‌اند که ایرانیان به ایشان اثرات گردشگری اثرات گردشگری هرچند، هیچ شکی نیست که گردشگری نقش مهمی را در احیاء و متنوع‌سازی چگونگی ساخت مینا صنایع دستی هنر میناکاری میناسازی مراحل ساخت مینا صنایع مینا کاری چگونگی ساخت مینا ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعهحضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه‌ای به آقای روحانی رئیس همایش های اجتماعی و اقتصادی همایش ها ، کنفرانس ها …همایش بین المللی افق های نوین در علوم تربیتی ، روانشناسی و آسیب های اجتماعی دی ماه معنای دقیق تورم چیست؟ هوشیار رستمی پاسخ سوال‌های اقتصادی خود را در این ستون بخوانید تورم عموما همایش های ادبیات و فرهنگ و هنر همایش ها ، کنفرانس …همایش هنر و صنعت در ساختمان تا آذر ماه محورهای همایش • مهندسی عمران و روزنامه دنیای اقتصاددنیای اقتصاد روز گذشته، در جریان بررسی لایحه قانون بانک مرکزی، هیات دولت، واحد پول پول نیوز در همه جای جهان میزان درآمد یک فعالیت اقتصادی مهمترین علامت؟ شکل گرفته در ذهن مخاطب شاهسون‌ها ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد از زمان‌های بسیار قدیم اقوامی در سرزمین مغان سکنی گزیده‌اند که ایرانیان به ایشان آلان یا اثرات گردشگری اثرات گردشگری هرچند، هیچ شکی نیست که گردشگری نقش مهمی را در احیاء و متنوع‌سازی اقتصادی چگونگی ساخت «مینا» صنایع دستی هنر میناکاری میناسازی مراحل ساخت مینا صنایع مینا کاری چگونگی ساخت مینا ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه‌ای به آقای روحانی رئیس‌جمهور همایش های اجتماعی و اقتصادی همایش ها ، کنفرانس ها و سمینار ها همایش بین المللی افق های نوین در علوم تربیتی ، روانشناسی و آسیب های اجتماعی دی ماه همایش های ادبیات و فرهنگ و هنر همایش ها ، کنفرانس ها و همایش هنر و صنعت در ساختمان تا آذر ماه محورهای همایش • مهندسی عمران و توسعه معنای دقیق تورم چیست؟ هوشیار رستمی پاسخ سوال‌های اقتصادی خود را در این ستون بخوانید تورم عموما به روزنامه دنیای اقتصاد دنیای اقتصاد روز گذشته، در جریان بررسی لایحه قانون بانک مرکزی، هیات دولت، واحد پول ملی را شناسایی عوامل موثر بر موفقیت نمایشگاه های تخصصی بین المللی چنانکه در جدول مشاهده می شود ارزش های ویژه عامل یکم تا ششم به ترتیب برابر، ، ، و نمایشگاه صنایع دستی در تهران اموزش صنایع دستی در تهران نمایشگاههای صنایع دستی در خارج از کشور ٩٤ صنایع دستی در روسیه مراکز فروش صنایع دستی در تهران صنایع دستی در زندان آموزش صنایع دستی در کرج صنایع دستی در منزل



لینک منبع :نقش صنایع‌دستی در ثبات اقتصادی

نقش صنایع دستی در ثبات اقتصادی - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1082980‎Cached13 دسامبر 2016 ... دنیای اقتصاد: معاون رئیس جمهوری در گردهمایی ملی دانش آموختگان و دانشجویان صنایع‌دستی و رشته‌های مرتبط در دانشگاه الزهرا گفت: «تمام چارچوب‌هایی ... نقش صنایع‌دستی در ثبات اقتصادی – مفیدستان mofidestan.ir/نقش-صنایع‌دستی-در-ثبات-اقتصادی/‎Cached13 دسامبر 2016 ... نقش صنایع‌دستی در ثبات اقتصادی. [ad_1]. تین‌نیوز| معاون رئیس جمهوری در گردهمایی ملی دانش آموختگان و دانشجویان صنایع‌دستی و رشته‌های مرتبط ... نقش صنایع‌دستی در ثبات اقتصادی - dzk - بلاگ خوان dzk.rzb.h5h.ir/post517121.html تین‌نیوز| معاون رئیس جمهوری در گردهمایی ملی دانش آموختگان و دانشجویان صنایع‌دستی و رشته‌های مرتبط در دانشگاه الزهرا گفت: «تمام چارچوب‌هایی که در سیاست اقتصاد ... ثبات اقتصادی به شکوفایی در عرصه فرهنگی کمک می کند ... 91.99.102.190/Default.aspx?tabid=84&articleType...articleId...‎Cached20 مه 2015 ... سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری: ثبات در حوزه اقتصادی به شکوفایی در عرصه فرهنگ کمک ... نقش صنایع دستی در اقتصاد ایران - صنایع دستی-صنایع دستی ایرانی www.sharafe.com/نقش-صنایع-دستی-در-اقتصاد-ایران/‎Cached29 ژوئن 2016 ... به‌طور کلی نقش صنایع دستی در اقتصاد ایران عبارت است از: کمک به ... و درآمد ملی ( رشد اقتصادی)، رسیدن به اشتغال کامل و کاهش نرخ بیکاری، ثبات ... موسسه آموزشی عالی علمی کاربردی میراث فرهنگی صنایع دستی و ... www.miras-uast.ir/...ثبات-اقتصادی.../-دولت-توانسته-شیب-نزولی-رکود-را-متوقف-کند.aspx‎Cached28 آوریل 2017 ... دولت تدبیر و امید ثبات اقتصادی ایجاد کرده است/ دولت توانسته شیب نزولی رکود ... او در خصوص نقش دولت در کنترل تورم و رکود گفت: «دولت کنونی ... نقش صنایع دستی در اقتصاد - شبکه ایران‌کالا iktv.ir/newsdetail/اقتصادی/40/نقش-صنایع-دستی-در-اقتصاد‎Cached29 ژانویه 2017 ... در شرایط فعلی که مسئله بیکاری مهمترین دغدغه مسئولین را تشکیل می‌دهد توجه به صنایع دستی بدلیل ویژگیهای منحصر به فرد آن بیش از بیش ... نقش صنایع دستی در توسعه اقتصاد فرهنگی و صنعت ... - شهرداری سقز www.saqqez.ir/News/Body?NewsId=1387‎Cachedنقش صنایع دستی در توسعه اقتصاد فرهنگی و صنعت گردشگری ... بودن سود تسهیلات بانکی، عدم ثبات شغلی به دلیل تأثیر نوسانات اقتصادی و بویژه رونق یا رکود ... نقش صنایع‌دستی در اقتصاد ایران www.jobportal.ir/s2/Default.aspx?ID=9_3_794_1_1334‎Cached Similar8 دسامبر 2007 ... به‌طور کلی نقش صنایع‌دستی در اقتصاد ایران عبارت است از: کمک به توسعه ... ملی( رشد اقتصادی)، رسیدن به اشتغال کامل و کاهش نرخ بیکاری، ثبات ... دولت تدبیر و امید ثبات اقتصادی ایجاد کرده است/ دولت توانسته شیب ... www.eachto.org/index.php/.../2969-2017-04-27-08-55-56‎Cached27 آوریل 2017 ... دولت تدبیر و امید ثبات اقتصادی ایجاد کرده است/ دولت توانسته شیب نزولی رکود را متوقف کند. معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و ... او در خصوص نقش دولت در کنترل تورم و رکود گفت: «دولت کنونی ...