مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بعد از خوردن این سالاد، سیر می شوید

[ad_1]

وب سایت دکتر کرمانی: سالاد سالمون فرانسوی یکی از ساده ترین و سالمترین سالاد هایی است که می توانید برای خود درست کنید. در این سالاد همه درشت مغذی ها از جمله کربوهیدرات، پروتئین و چربی وجود دارد و همه هم از نوع سالم. سالمون علاوه بر پروتئین حاوی اسید چرب های سالم است و روغن زیتون نیز همینطور. این سالاد می تواند تا مدت زمان زیادی سیر نگهتان دارد و به بدن مواد مغذی بسیاری برساند.

مواد لازم:
  • 450 گرم سیب زمینی
  • یک سوم فنجان سبزیجات تازه خرد شده: جعفری، پیازچه، شوید
  • یک قاشق غذا خوری سس خردل
  • یک قاشق غذا خوری آب لیمو
  • یک چهارم قاشق چای خوری نمک
  • یک سوم فنجان روغن زیتون
  • یک عدد کاهو بزرگ، برگ های شسته شده و خشک شده
  • 113 گرم لوبیا سبز پخته شده
  • 2 عدد فیله سالمون پخته شده، که به قطعات کوچک برش خورده باشد
  • دو عدد تخم مرغ آب پز شده که از وسط دو نیم شده باشند
  • یک چهارم فنجان زیتون سیاه ( 56 گرم )

 

سالاد سالمون فرانسوی 

 

طرز تهیه:

1-سیب زمینی ها را در یک قابلمه بزرگ پر از آب قرار دهید و آب را به جوش بیاورید. شعله را کم کنید و درب قابلمه را بگذارید و اجازه دهید حدود 15 دقیقه بجوشند تا نرم شوند.

2-در همین حین، سبزیجات خرد شده، خردل، آب لیمو، نمک و روغن زیتون را با هم در یک کاسه متوسط ترکیب کنید و کنار بگذارید.

3-سیب زمینی ها را از قابلمه در بیاورید و وقتی به اندازه کافی خنک شدند که بتوان برشان داشت آنها را از وسط به دو قسمت تقسیم کنید. کاهو، سیب زمینی و لوبیا سبز ها را در چهار بشقاب به صورت مساوی تقسیم کنید. روی هر کدام سالمون، تخم مرغ و زیتون قرار دهید. سپس اگر سسی می خواهید اضافه کنید روی سالاد ها بریزید و سرو کنید.

 

اطلاعات تغذیه ای:

موادی که برای آمده کردن این دستور غذایی آمده برای چهار وعده می باشد، هر وعده شامل یک بشقاب سالاد است.

اطلاعاتی که در ادامه خواهد آمد مربوط به یک وعده از این سالاد می باشد.

  • کالری: 487
  • کلسیم در یک وعده: 87 میلی گرم
  • کالری از چربی در یک وعده: 1 درصد
  • کربوهیدرات در یک وعده: 24 گرم
  • کلسترول در یک وعده: 159 میلی گرم
  • چربی در یک وعده: 32 گرم
  • فیبر در یک وعده: 4 گرم
  • آهن در یک وعده: 3 میلی گرم
  • پروتئین در یک وعده: 26 میلی گرم
  • چربی اشباع در یک وعده: 6 گرم
  • سدیم در یک وعده: 414 میلی گرم

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی آیا غذا خوردن بعد از ورزش باعث چاقی می شود …آیا غذا خوردن بعد از ورزش باعث چاقی می شود چرا که معمولا عملیات جذب صورت نمی‏گیرد و آشپزی رنگین عکس و تزئین انواع دسر شیرینی ژله پودینگ ، بستنی و حلوا عکس و تزئین غذای نوزادان راهنمایی‌های تغذیه ای در بیماران سرطانی قبل، در طول و بعد راهنمایی‌های تغذیه ای در بیماران سرطانی قبل، در طول و بعد از درمان سبزی ها این سبزی پیری را از شما دور می کند محققان آمریکایی گزارش جالبی از تأثیر یک سبزی مهرطب اگر تصمیم دارید بچه دار شوید ، …اگر زن هیچ یک از این دو مورد اشکال را نداشته باشد، باید مداوا روی مرد انجام شودبرنامه تغذیه کودک نه و ده ماهگی دانشنامه فرزندنوزاددر این سن میزان غذای کودک بیشتر می شود، اما باید توجه داشته باشید که همچنان غذای اصلی روش صحیح غذا خوردن زیتوناین نسخه‌ی ذخیره شده‌ای از است زهره بسم الله الرحمن الرحیم باد صبا زردی ناشی از شیر مادر دانشنامه فرزندنوزاداز این محتوا راضی هستید؟ چنانچه از محتوای این صفحه رضایت دارید می‌توانید با فشردن سالاد ماکارونی با مواد و روش های مختلف متا … سالاد ماکارونی با کالباس مواد لازم سس مایونز به مقدار مورد نیاز بسته به عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی عکس آیا غذا خوردن بعد از ورزش باعث چاقی می شود نوشته های آیا غذا خوردن بعد از ورزش باعث چاقی می شود چرا که معمولا عملیات جذب صورت نمی‏گیرد و معده و آشپزی رنگین عکس و تزئین انواع دسر شیرینی ژله پودینگ ، بستنی و حلوا عکس و تزئین غذای نوزادان راهنمایی‌های تغذیه ای در بیماران سرطانی قبل، در طول و بعد از راهنمایی‌های تغذیه ای در بیماران سرطانی قبل، در طول و بعد از درمان سبزی ها این سبزی پیری را از شما دور می کند محققان آمریکایی گزارش جالبی از تأثیر یک سبزی پرخاصیت داده کاروفناوری کَلاله کاران ارجمند، سلام و عرض ادب خداوند را شاکریم که براساس سند تحوّل بنیادین آموزش و پرورش و مهرطب » » اگر تصمیم دارید بچه دار شوید ، حتما اگر زن هیچ یک از این دو مورد اشکال را نداشته باشد، باید مداوا روی مرد انجام شود برنامه تغذیه کودک نه و ده ماهگی دانشنامه فرزند نوزاد در این سن میزان غذای کودک بیشتر می شود، اما باید توجه داشته باشید که همچنان غذای اصلی کودک روش صحیح غذا خوردن زیتون این نسخه‌ی ذخیره شده‌ای از است زهره بسم الله الرحمن الرحیم باد صبا از



لینک منبع :بعد از خوردن این سالاد، سیر می شوید

بعد از خوردن این سالاد، سیر می شوید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../بعد-از-خوردن-این-سالاد-سیر-می-شوید‎Cached13 دسامبر 2016 ... سالاد سالمون فرانسوی یکی از ساده ترین و سالمترین سالاد هایی است که می توانید برای خود درست کنید. در این سالاد همه درشت مغذی ها از جمله ... بعد از خوردن این سالاد، سیر می شوید - کمونه kamooneh.com/fa/news/.../بعد-از-خوردن-این-سالاد-سیر-می-شوید‎Cached14 دسامبر 2016 ... سالاد سالمون فرانسوی یکی از ساده ترین و سالمترین سالاد هایی است که می توانید برای خود درست کنید. در این سالاد همه درشت مغذی ها از جمله ... بعد از خوردن این سالاد، سیر می شوید - کمونه | دمادم https://damadam.ir/news/بعد-از-خوردن-این-سالاد-سیر-می-شوید/5468974 سالاد سالمون فرانسوی یکی از ساده ترین و سالمترین سالاد هایی است که می توانید برای خود درست کنید. در این سالاد همه درشت مغذی ها از جمله کربوهیدرات، ... بعد از خوردن این سالاد، سیر می شوید - خبرلند khabarland.com/news/9444/بعد-از-خوردن-این-سالاد-سیر-می-شوید‎Cached16 دسامبر 2016 ... بعد از خوردن این سالاد، سیر می شوید سالاد سالمون فرانسوی یکی از ساده ترین و سالمترین سالاد هایی است که می توانید برای خود درست کنید. در این ... بعد از خوردن این سالاد، سیر می شوید | سالاد سالمون فرانسوی - قطره www.ghatreh.com/news/nn35230210/بعد-خوردن-این-سالاد-سیر-شوید 25 دسامبر 2016 ... سالاد سالمون فرانسوی یکی از ساده ترین و سالمترین سالاد هایی است که می توانید برای خود درست کنید. در این سالاد هÙ. هرلحظه، بعد از خوردن این سالاد، سیر می شوید harlahze.com/اخبار-خواندنی/بعد-از-خوردن-این-سالاد-سیر-می-شوید سالاد سالمون فرانسوی یکی از ساده ترین و سالمترین سالاد هایی است که می توانید برای خود درست کنید در این سالاد همه درشت مغذی ها از جمله کربوهیدرات پروتئین و ... بعد از خوردن این سالاد، سیر می شوید - بازار خبر www.news-bazar.com/news/.../بعد-از-خوردن-این-سالاد--سیر-می-شوید 13 دسامبر 2016 ... سالاد سالمون فرانسوی یکی از ساده ترین و سالمترین سالاد هایی است که می توانید برای خود درست کنید. در این سالاد همه درشت مغذی ها از جمله ... بعد از خوردن این سالاد، سیر می شوید - ماه سرا www.mahsara.com/?p=21185 20 دسامبر 2016 ... وب سایت دکتر کرمانی: سالاد سالمون فرانسوی یکی از ساده ترین و سالمترین سالاد هایی است که می توانید برای خود درست کنید. در این سالاد همه درشت ... بعد از خوردن این سالاد، سیر می شوید - صفحه اصلی - شهر وبلاگ c4u.rzb.shahreweblog.ir/post509218.html وب سایت دکتر کرمانی: سالاد سالمون فرانسوی یکی از ساده ترین و سالمترین سالاد هایی است که می توانید برای خود درست کنید. در این سالاد همه درشت مغذی ها از جمله ... پس از خوردن این سالاد، سیر می شوید - سرزه www.serze.com/خوردن-سالاد-شوید-2529786/ 15 دسامبر 2016 ... بعد از خوردن این سالاد، سیر می شوید سالاد ماهی سالمون فرانسوی یکی از ساده ترین و سلامت ترین سالاد هایی است که قادر هستید برای خود تهیه کنید.