مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پنیر بخورید تا دچار بیماری قلبی نشوید

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایندیپندنت،‌ این پژوهش که در دانشگاه برگن نروژ انجام شده است ثابت می‌کند که خوردن غذاهایی با چربی طبیعی همراه با محدود کردن مصرف کربوهیدرات ها ، کلسترول مضر خون را بالا نمی برد .

سیمون دانکل که رهبری این گروه تحقیقاتی را به عهده دارد می‌گوید ،بدن انسان به راحتی می تواند بخشی از انرژی های مورد نیازش را از این چربی های طبیعی تامین کند.

وی یادآور شد:باور مردم بر این است که با خوردن چربی های اشباع شده نمیتوان وزن را کم کرد اما باید گفت که خوردن چربی های طبیعی سوخت و ساز بدن را بالا می برد و تامین انرژی بدن با چربی یا کربوهیدراتها خیلی تفاوتی ندارد .

سیمون می‌گوید چربی های طبیعی همچون کره خامه و پنیر جزو چربی های مضر محسوب نشده و از ابتلا به بیماریهای مربوط به چاقی از جمله فشارخون و بیماریهای قلبی جلوگیری می‌کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

همه چیزدرمورد صبحانه،فواید،چه بخوریم،نقش صبحانه …همه چیر در مورد صبحانه مرجع کامل اطلاعات فواید صبحانه توازن انسولین بدن را حفظ می رژیم لاغری و کاهش وزن رژیم لاغری و کاهش وزن فقط با یک بار خواندن وبلاگ من حداقل کیلو وزن کم می کنید چون شما خون ریزی یا لکه بینی در دوران بارداری دانشنامه فرزندبارداریخون ریزی در سه ماهه اول بارداری در صورتی که در اوایل دوران بارداری، دچار خون ریزی یا سونوگرافی آنومالی دانشنامه فرزندبارداریسونوگرافی آنومالی چگونه انجام می شود؟ بر خلاف سونوگرافی سه ماهه اول شما نیازی به پر دیابت چیست ؟ دکتر علیرضا حقانی – متخصص …بیماری دیابت شیرین یا قند خون دیابت بیماری است که انسولین توسط بدن تولید نشده و یا تغذیه سالم زندگی سالم مقالات سلامتدر این بخش شما با انواع حالت تهوعخواص کنجدتغذیه کودکتغذیه سالمتغذیه ماه رمضان خواص سبزیجات، خواص میوه جات ،خواص …این سبزی پیری را از شما دور می کند آشنایی با خواص روغن بادام تلخ‏ میوه هایی که به کاهش رژیم غذایی مناسب در بیماری ام اسرژیم غذایی مناسب برای بیماران ام اسی که در دوره‌ی عود کننده و بهبود یابنده قرار داند زخم معده و اثنی عشر – سیب سلامتدر حقیقت، هرکسی گاهی از اوقات دچار سوء هاضمه می شود برای اکثر افراد این سوء هاضمه رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایرانمرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار همه چیزدرمورد صبحانه،فواید،چه بخوریم،نقش صبحانه درسلامتی ،و همه چیر در مورد صبحانه مرجع کامل اطلاعات فواید صبحانه توازن انسولین بدن را حفظ می کند رژیم لاغری و کاهش وزن رژیم لاغری و کاهش وزن فقط با یک بار خواندن وبلاگ من حداقل کیلو وزن کم می کنید چون شما را خون ریزی یا لکه بینی در دوران بارداری دانشنامه فرزند بارداری خون ریزی در سه ماهه اول بارداری در صورتی که در اوایل دوران بارداری، دچار خون ریزی یا لکه سونوگرافی آنومالی دانشنامه فرزند بارداری سونوگرافی آنومالی چگونه انجام می شود؟ بر خلاف سونوگرافی سه ماهه اول شما نیازی به پر کردن دیابت چیست ؟ « دکتر علیرضا حقانی – متخصص ارتوپدی – فوق تخصص بیماری دیابت چیست بیمارى دیابت یکى از شایع ترین بیمارى هاى غدد درون ریز است اکثر افراد تغذیه سالم زندگی سالم مقالات سلامت در این بخش شما با انواع حالت تهوعخواص کنجدتغذیه کودکتغذیه سالمتغذیه ماه رمضانتغذیه خواص سبزیجات، خواص میوه جات ،خواص خوراکیها،سبزیجات مقالات سلامت این سبزی پیری را از شما دور می کند آشنایی با خواص روغن بادام تلخ‏ میوه هایی که به کاهش وزن هر چیزی که تو لاغر شدن به دردمون میخوره اینجا هست روش هر چیزی که تو لاغر شدن به دردمون میخوره اینجا هست روش هایی به جز ورزش و رژیم رژیم غذایی مناسب در بیماری ام اس رژیم غذایی مناسب برای بیماران ام اسی که در دوره‌ی عود کننده و بهبود یابنده قرار داند همانی



لینک منبع :پنیر بخورید تا دچار بیماری قلبی نشوید

پنیر بخورید تا دچار بیماری قلبی نشوید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../پنیر-بخورید-تا-دچار-بیماری-قلبی-نشوید‎Cached13 دسامبر 2016 ... مطالعات دانشمندان نشان می دهد که خوردن پنیر ،‌کره و خامه می تواند از ابتلا افراد به بیماریهای قلبی و امراض مربوط به چاقی افراد جلوگیری کند. Images for پنیر بخورید تا دچار بیماری قلبی نشوید پنیر بخورید تا دچار بیماری قلبی نشوید | پایگاه اطلاع رسانی رجا www.rajanews.com/news/.../پنیر-بخورید-تا-دچار-بیماری-قلبی-نشوید 13 دسامبر 2016 ... پنیر بخورید تا دچار بیماری قلبی نشوید. مطالعات دانشمندان نشان می دهد که خوردن پنیر ،‌کره و خامه می تواند از ابتلا افراد به بیماریهای قلبی و امراض ... پنیر بخورید تا دچار بیماری قلبی نشوید - بهداشت نیوز | دمادم https://damadam.ir/.../پنیر-بخورید-تا-دچار-بیماری-قلبی-نشوید/5437121 مطالعات دانشمندان نشان می دهد که خوردن پنیر ،‌کره و خامه می تواند از ابتلا افراد به بیماریهای قلبی و امراض مربوط به چاقی افراد جلوگیری کند. به گزارش ... پنیر بخورید تا دچار بیماری قلبی نشوید - عصر خبر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148164768014545 13 دسامبر 2016 ... مطالعات دانشمندان نشان می دهد که خوردن پنیر ،‌کره و خامه می تواند از ابتلا افراد به بیماریهای قلبی و امراض مربوط به چاقی افراد جلوگیری کند. پنیر بخورید تا دچار بیماری قلبی نشوید | مطالعات دانشمندان - قطره www.ghatreh.com/news/.../پنیر-بخورید-دچار-بیماری-قلبی-نشوید 15 دسامبر 2016 ... مطالعات دانشمندان نشان می دهد که خوردن پنیر ، کره و خامه می تواند از ابتلا افراد به بیماریهای قلبی و امراض مربو. پنیر بخورید تا دچار بیماری قلبی نشوید | - مطالعات دانشمندان - قطره www.ghatreh.com/news/.../پنیر-بخورید-دچار-بیماری-قلبی-نشوید 14 دسامبر 2016 ... مطالعات دانشمندان نشان می دهد که خوردن پنیر ، کره و خامه می تواند از ابتلا افراد به بیماریهای قلبی و امراض مرب. پنیر بخورید تا دچار بیماری قلبی نشوید | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&id=68974&idG=2 13 دسامبر 2016 ... پنیر بخورید تا دچار بیماری قلبی نشوید. به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایندیپندنت، این پژوهش که در دانشگاه برگن نروژ انجام شده است ثابت ... رژیم غذایی مناسب | مرکز اطلاعات فنی ایران tici.info/default.aspx?dir=Learn_sdn‎Cached Similarصدای غذا خوردن‌تان را بشنوید، تا اشتهای تان کم شود؛ در سکوت غذا بخورید ... بیماری‌های قلبی، چربی خون و چاقی موضوعاتی هستند که دائم درباره آنها می‌شنویم و .... افرادی که دچار اضافه وزن هستند، به دنبال راهی می گردند تا چربی های اضافی را آب کرده و ..... یک فوق‌تخصص گوارش گفت: مصرف غذاهای فست‌فود مانند سوسیس و کالباس و پنیر ... باورهای قلبی - صفحه نخست delaraaam-ba.zozanaqe.ir/tag/باورهای+قلبی 22 دسامبر 2016 ... مصرف بالای اسیدهای چرب اشباع و افزایش ریسک بیماری های قلبی 95/9/30. مصرف بالای اسیدهای چرب ... پنیر بخورید تا دچار بیماری قلبی نشوید.