مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ویدیوی زنده اینستاگرام آغاز شد

[ad_1]

قابلیت ویدئوی زنده اینستاگرام از امروز برای تمام کاربران آمریکا شروع می‌شود و کاربران می‌توانند ویدیوهای زنده خود را ضبط کرده و در بخش استوریز قرار دهند.

به گزارش مشرق به نقل از ورج، پس از اینکه اینستاگرام قابلیت ویدیوی زنده را به صورت آزمایشی برای گروهی از کاربران خود فراهم کرده بود، این شبکه اجتماعی اعلام کرد که این ویژگی از امروز در دسترس همه کاربران آمریکایی قرار می‌گیرد.
 
پیش از این اینستاگرام وعده داده بود که ویدیوهای زنده را به اپلییکشن خود اضافه خواهد کرد. کاربران اکنون می‌توانند ویدیوی زنده را از طریق دوربینی که در بخش استوریز این اپلیکیشن وجود دارد ضبط کرده و فالوئرهایی (دنبال‌کنندگان) که برنامه اینستاگرام برایشان باز است، در حالی که ویدیوی زنده در حال پخش است، می‌توانند آن را در قیمت «live» مشاهده کنند.
 
اما آنچه رویکرد اینستاگرام را از شرکت مادر خود فیس‌بوک و دیگر اپلیکیشن‌ها جدا می‌کند، این است که زمانی که ویدیوی زنده یک بار نمایش داده می‌شود، از اپلیکیشن حذف شده و دیگر برای پخش در دسترس نیست.
 
همچنین یک بخش «Top Live» در بخش جستجوی (explore) اینستاگرام وجود دارد که کاربران می‌توانند ویدیوهای زنده افراد مشهوری را که دنبال نمی‌کنند و در همان لحظه ضبط شده‌اند در آنجا مشاهده کنند، اما زمانی که آنها تمام شوند، دیگر نمایش داده نمی‌شوند. اینستاگرام می‌گوید این کار را برای این انجام داده که از این پس افراد با خیال راحت آنچه که می‌خواهند را در لحظه به اشتراک بگذارند.
 
البته این قابلیت که امروز آغاز به کار رسمی کرده، برای کاربران آمریکایی فراهم شده است و کاربران در این کشور می‌توانند از چند روز آینده، از قابلیت ویدئوی زنده در اندروید و iOS بهره ببرند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرام آپدیت اینستاگرام با قابلیت های جدید تاثیر حواشی محصول جدید رنو گروه خودرو در شرایطی که قرار است فردا از مدل جدید رنو ساندرو در پارس‌خودرو رونمایی پرفروش ترین فیلم های سال فروش بالای فیلم ها همواره یکی از دغدغه های صاحبان فیلم ها بوده است به طوری که برای کسب حواشی عجیب درگذشت علی طباطبایی ، از شایعه …حواشی درگذشت سید علی طباطبایی بازیگر جوان ، علی طباطبایی فرزند سید کمال طباطبایی لینکدونی سافت مسابقه ای متفاوت با جایزه ای فوق العاده استثنایی شما کدام رنگ را انتخاب می کنید؟خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریخبرگزاری تابناک ورزشیخبرگزاری تابناک فارسیخبرگزاری تابناک اقتصادیخبرگزاری رسوایی ترامپ رسواییترامپبه گزارش بی بی سی، ترامپ گفته است من اشتباه کردم و عذر می‌خواهم انتشار این ویدیو با ویدئو کلیپ سیاره من از گروه کاکوبند به …موسیقی ما پیش از این که سخنم را در مورد ترانه‌های آلبوم منشور اثر کاوه یغمایی آغاز مایلی سایرس ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادمایلیسایرسسال‌های آغازین زندگی سایرس در شهر نشویل واقع در ایالت تنسی زاده شد مادرش لتیشیا تیشقطعه جدید احسان خواجه‌امیری در آستانه کنسرت …قطعه جدید احسان خواجه‌امیری در آستانه کنسرت تابستانی‌اش منتشر شد ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرام آپدیت اینستاگرام با قابلیت های جدید تاثیر سرما بر حواشی محصول جدید رنو گروه خودرو در شرایطی که قرار است فردا از مدل جدید رنو ساندرو در پارس‌خودرو رونمایی شود پرفروش ترین فیلم های سال فروش بالای فیلم ها همواره یکی از دغدغه های صاحبان فیلم ها بوده است به طوری که برای کسب حواشی عجیب درگذشت علی طباطبایی ، از شایعه خودکشی تا انتقاد از حواشی درگذشت سید علی طباطبایی بازیگر جوان ، علی طباطبایی فرزند سید کمال طباطبایی ، یکی از لینکدونی سافت مسابقه ای متفاوت با جایزه ای فوق العاده استثنایی شما کدام رنگ را انتخاب می کنید؟ خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری خبرگزاری تابناک ورزشیخبرگزاری تابناک فارسیخبرگزاری تابناک اقتصادیخبرگزاری تابناک رسوایی ترامپ رسواییترامپ به گزارش بی بی سی، ترامپ گفته است من اشتباه کردم و عذر می‌خواهم انتشار این ویدیو با واکنش مایلی سایرس ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد مایلیسایرس سال‌های آغازین زندگی سایرس در شهر نشویل واقع در ایالت تنسی زاده شد مادرش لتیشیا تیش ویدئو کلیپ «سیاره من» از گروه «کاکوبند» به کارگردانی «برادران موسیقی ما پیش از این که سخنم را در مورد ترانه‌های آلبوم «منشور» اثر کاوه یغمایی آغاز کنم تیلور سوئیفت ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد تیلورسوئیفت ابتدای زندگی تیلور آلیسون سویفت در ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹ در ریدینگ، پنسیلوانیا زاده شد



لینک منبع :ویدیوی زنده اینستاگرام آغاز شد

ویدیوی زنده اینستاگرام آغاز شد - ایسنا www.isna.ir/news/95092314400/ویدیوی-زنده-اینستاگرام-آغاز-شد‎Cached13 دسامبر 2016 ... قابلیت ویدئوی زنده اینستاگرام از امروز برای تمام کاربران آمریکا شروع می‌شود و کاربران می‌توانند ویدیوهای زنده خود را ضبط کرده و در بخش استوریز ... آموزش ارسال ویدیو زنده (Live Video) در استوریز اینستاگرام | موبایل‌ کمک https://mobilekomak.com/.../ارسال-ویدیو-زنده-live-video-استوریز-اینستاگرا/‎Cachedاین ویژگی از بامداد امروز برای بسیاری از کاربران ایرانی فعال شده است و هم‌اکنون این کاربران قادر خواهند بود تنها با یک لمس، آغاز به ضبط و انتشار ارسال ویدیو زنده ... آموزش Live اینستاگرام و پخش زنده ویدیو در بخش استوریز این شبکه ... https://www.zoomit.ir/2017/1/25/151542/instagram-live-stories/‎Cached28 ژانویه 2017 ... اگر این ویژگی برای شما فعال شده باشد، باید گزینه‌ی جدیدی با عنوان Live جایگزین HandsFree شده باشد تا برای آغاز پخش زنده‌ی ویدیوی خود از آن ... ویدیوی زنده اینستاگرام آغاز شد | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../164124-ویدیوی-زنده-اینستاگرام-آغاز-شد‎Cached13 دسامبر 2016 ... قابلیت ویدئوی زنده اینستاگرام از امروز برای تمام کاربران آمریکا شروع می‌شود و کاربران می‌توانند ویدیوهای زنده خود را ضبط کرده و در بخش استوریز ... آموزش کامل Instagram Live Video در اینستاگرام | شهر ای تی | 30tyit.ir/2017/01/.../آموزش-کامل-instagram-live-video-در-اینستاگرام/‎Cached29 ژانویه 2017 ... در شکل زیر مشاهده می‌کنید که استوری‌های ارسال شده توسط دوستان و اکانت‌های دنبال شده توسط ... چگونه پخش زنده ویدیویی را در اینستاگرام آغاز کنیم؟ آموزش کار با قابلیت Live در اینستاگرام - آی‌تی‌رسان itresan.com/156512/آموزش-کار-با...live-در-اینستاگرام/.html‎Cachedدر این مطلب سعی داریم به شما نحوه کار با قابلیت Live اینستاگرام را آموزش دهیم. ... بودن کیفیت اتصال به اینترنت، ویدیو زنده شما بعد از شمارش 3 ثانیه آغاز خواهد شد. ویدیوی زنده اینستاگرام آغاز شد - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/10229855/ویدیوی-زنده-اینستاگرام-آغاز-شد/ به نقل از ورج، پس از اینکه اینستاگرام قابلیت ویدیوی زنده را به صورت آزمایشی برای گروهی از کاربران خود فراهم کرده بود، این شبکه اجتماعی اعلام کرد که این ویژگی ... ویدیوی زنده اینستاگرام آغاز شد - اقتصاد آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/ویدیوی-زنده-اینستاگرام-آغاز-شد/5340668 قابلیت ویدئوی زنده اینستاگرام از امروز برای تمام کاربران آمریکا شروع می‌شود و کاربران می‌توانند ویدیوهای زنده خود را ضبط کرده و در بخش استوریز قرار ... ویدیوی زنده اینستاگرام آغاز شد - ایسنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29673892 13 دسامبر 2016 ... ویدیوی زنده اینستاگرام آغاز شد. قابلیت ویدئوی زنده اینستاگرام از امروز برای تمام کاربران آمریکا شروع می شود و کاربران می توانند ویدیوهای زنده خود ... چگونگی پخش زنده در اینستاگرام www.eghtesadnews.com/.../160845-چگونگی-پخش-زنده-در-اینستاگرام‎Cached8 فوریه 2017 ... اکنون Start Live Video را لمس کنید تا پخش زنده آغاز شود. ... پخش زنده، فالوورهای شما از این موضوع مطلع شده و به تماشای ویدیوی زنده‌ی شما می‌پردازند.