مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

Japan Display به اپل در ساخت نمایشگر‌ آی‌فون ۸ کمک می‌کند

[ad_1]

مثل این که قرار است کمپانی اپل یک‌ بار دیگر به سامسونگ برای تهیه و ساخت یکی از بخش‌های مهم آی‌فون‌های سال آینده، اعتماد کند. ۱۰ ساله شدن آی‌فون‌های اپل تا سال آینده می‌تواند دلیلی بر انقلابی بودن نسل بعدی آی‌فون‌ها باشد. همان طور هم که در شایعات شنیده می‌شد، آی‌فون‌ سال ۲۰۱۸ قرار است با صفحه نمایش OLED روانه بازار شود.

تغییر پنل نمایشگر آی‌فون از LCD به OLED می‌تواند کمک زیادی به کاهش مصرف انرژی این تلفن‌های هوشمند بکند. همچنین استفاده از این پنل‌ها در طراحی کلی گوشی و کاهش ضخامت آن نیز، موثر خواهد بود.

سامسونگ یکی از کمپانی‌هایی است که قادر است اپل را در این مسیر کمک کند. اما موضوعی که وجود دارد این است که اگر بر روی تمامی مدل‌های آی‌فون در سال آینده از پنل OLED استفاده شود، اپل می‌بایست به دنبال یک تولیدکننده پنل دیگر هم باشد. چرا که سامسونگ به تنهایی نمی‌تواند این حجم از محصولات را پوشش دهد.

نام تعدادی از این کمپانی‌ها مثل شارپ، ال‌جی و Japan Display در لیست فراهم کنندگان این پنل‌ها حضور دارد. احتمال حضور کمپانی ژاپنی Japan Display، در صف اول فراهم کنندگان پنل برای آی‌فون سال ۲۰۱۸، زیاد خواهد بود.

طبق اخباری که اخیرا منتشر گردیده، Japan Display قرار است با خریداری سهم تعداد زیادی از فراهم کنندگان و تولیدکنندگان OLED‌ها، سهم خودش را از ۱۵ درصد فعلی در بخش OLED، افزایش دهد. بدین منظور احتمال همکاری این کمپانی با اپل زیاد خواهد بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار فناوری و تکنولوژیبچه‌ای در یک پرواز هوایی به دنیا آمد نوشته شده توسط مهدی ده نبی آذر ۱۶ام ۱۳۹۵ در مطالب جالب نوشته شده توسط تیم فناوری اوایل اسفند ماه شرکت اپل بالاخره به ماه ها گمانه زنی پایان مطالب جالب نوشته شده توسط تیم فناوری اوایل اسفند ماه شرکت اپل بالاخره به ماه ها گمانه زنی پایان داد و اخبار فناوری و تکنولوژی بچه‌ای در یک پرواز هوایی به دنیا آمد نوشته شده توسط مهدی ده نبی آذر ۱۶ام ۱۳۹۵ در دسته خبر



لینک منبع :Japan Display به اپل در ساخت نمایشگر‌ آی‌فون ۸ کمک می‌کند

Japan Display به اپل در ساخت نمایشگر‌ آی‌فون ۸ کمک می‌کند - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../japan-display-به-اپل-در-ساخت-نمایشگر‌-آی‌فون...کمک/.html‎Cachedمثل این که قرار است کمپانی اپل یک‌ بار دیگر به سامسونگ برای تهیه و ساخت یکی از بخش‌های مهم آی‌فون‌های سال آینده، اعتماد کند. ۱۰ ساله شدن آی‌فون‌های اپل تا. Japan Display به اپل در ساخت نمایشگر‌ آی‌فون ۸ کمک می‌کند - دمادم https://damadam.ir/.../Japan-Display-به-اپل-در-ساخت-نمایشگر‌-آی‌فون-۸-کمک-می‌کند/5321431 مثل این که قرار است کمپانی اپل یک‌ بار دیگر به سامسونگ برای تهیه و ساخت یکی از بخش‌های مهم ... Japan Display به اپل در ساخت نمایشگر آی فون ۸ کمک می کند. شرکت Japan Display به اپل در ساخت نمایشگر آیفون ۸ کمک میکند. techlep.ir/.../شرکت-japan-display-به-اپل-در-ساخت-نمایشگر-آیفون-8-کم/ اینطور به نظر می آید که اپل قرار است برای تولید یکی از قسمت های آیفون ۲۰۱۷ رو به کمپانی هایی مانند سامسونگ بیاندازد.البته باتوجه به اینکه آیفون های اپل تا سال ... Japan Display به اپل در ساخت نمایشگر‌ آی‌فون ۸ کمک می‌کند khoobkhabar.mihanblog.com/post/27‎Cachedمثل این که قرار است کمپانی اپل یک‌ بار دیگر به سامسونگ برای تهیه و ساخت یکی از بخش‌های مهم آی‌فون‌های سال آینده، اعتماد کند. ۱۰ ساله شدن آی‌فون‌های اپل تا سال آینده ... به جای آیفون ۸ ، احتمالاً آیفون ۷ اس با نمایشگر مجهز به پنل OLED ... know.sibche.ir/1394/09/oled-panels-may-arrive-in-iphone-7s-first/‎Cached28 نوامبر 2015 ... به جای آیفون ۸ ، احتمالاً آیفون ۷ اس با نمایشگر مجهز به پنل OLED ... با این غول کوپرتینویی همکاری می‌کنند که اولی ال جی ، دومی Japan Display و ... در این گزارش گفته شده که اپل در برآوردهای خود در مورد تعداد نمایشگرهایی که برای عرضه آیفون ... از درآمد خود را مدیون ساخت پنل های ال سی دی برای آیفون میداند، بااطلاع از ... japan display به اپل در ساخت نمایشگر‌ آی‌فون ۸ کمک می‌کند | پست behtina.gdn/post/13144 japan display به اپل در ساخت نمایشگر‌ آی‌فون ۸ کمک می‌کند. [ad_1] مثل این که قرار است کمپانی اپل یک‌ بار دیگر به سامسونگ برای تهیه و ساخت یکی از بخش‌های مهم ... آی فون 8 - تکنومون technomon.com/tag/آی%20فون%208?page=4‎Cachedکمپانی اپل معمولا دو مدل آی‌فون را هر ساله معرفی و روانه بازار می‌کند که یکی مدل معمولی و دیگری مدل ... Japan Display به اپل در ساخت نمایشگر آی فون ۸ کمک می کند. آی فون - تکنومون technomon.com/tag/آی%20فون?page=7‎Cachedبنابر اخبار جدید، نسخه‌ای از آیفون ۸ که با نمایشگر OLED عرضه می‌شود، به جای پنل تخت، پنل خمیده ... Japan Display به اپل در ساخت نمایشگر آی فون ۸ کمک می کند. نمایشگر آیفون 8 Archives | دورنگر | اخبار فناوری doornegar.com/tag/نمایشگر-آیفون-8/‎Cachedنمایشگر آیفون 8 تراکم پیکسلی بسیار بالایی خواهد داشت. آیفون 8، همان ... Japan Display به اپل در ساخت نمایشگر‌ آی‌فون ۸ کمک می‌کند. مثل این که قرار است کمپانی ... Japan Display - زومیت www.zoomit.ir/tag/japan-display/‎CachedJapan Display برای ساخت پنل OLED آیفون سرمایه گذاری می کند ... اپل به ژاپن- دیسپلی برای تاسیس یک کارخانه‌ی جدید کمک می‌کند ... هم به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده پنل LCD در دنیا در حال کار بر روی یک نمایشگر ۸ اینچی با رزولوشن 4K است.