مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سود و زیان رجیستری برای کیست؟

[ad_1]

قطعاً هر پروژه‌ای با کلید خوردنش سود و زیان‌های خاص خودش را به همراه خواهد داشت، در برخی موارد پروژه‌ای اجرا می شود تا با ضربه زدن به عده‎ای منافع چشمگیری را برای عده دیگر به همراه آورد.

به گزارش صبحانه، پروژه رجیستری مدتی است فعالیت خود را آغاز کرده و با موفقیت و علیرغم خبرهای ضدونقیض همچنان دارد پیش می‌رود.
سود و زیان رجیستری برای کیست؟
در این پروژه موارد زیادی مدنظر قرارگرفته است، از سلامت گوشی ها و اصالت آن‌ها گرفته تا جلوگیری از ورود غیرقانونی گوشی‌های موبایل به کشور، با این تفاسیر به نظر می‌آید، این پروژه قصد دارد اطمینان خاطر خریداران موبایل هنگام خرید را فراهم کرده و سلامت استفاده‌کنندگان گوشی همراه را در حالت استاندارد حفظ کند.

بنابراین این پروژه ملی جز آن دسته پروژه های است که مردم در آن اهمیت بالایی دارند و قرار است سود این پروژه در جیب مردم رود و سلامت آن‌ها را تضمین کند و به آن‌ها ضمانت دهد گوشی موردنظر آن‌ها اصالت دارد یا خیر؟

 پس اگر بخواهیم جواب سؤالی که اول این گزارش پرسیده شد را بدهیم باید گفت:زیان این طرح برای آن قاچاقچی سودجویی است که گوشی موبایل را با ارزان‌ترین قیمت و در بدترین شرایط وارد کشور و آن را در قالب بهترین گوشی ها به دست من و شما می‌دهد.

سودش هم برای من و شمایی است که با طرح رجیستری دیگر، در بازارِسیاهِ ‌گوشی قلابی و قاچاق نخواهیم افتاد و گوشی باکیفیت خریداری می‌کنیم و به‌زودی دست سودجویان و یقه‌سفیدان کوتاه خواهد شد.

منبع : تسنیم


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف داعش برای اولین بار ساختار سازمانی خود را افشا …گروه تروریستی داعش برای اولین بار ساختار سازمانی ، مسئولیت ها ، ولایت ها و دیوان های طنز اقتدای عراقچی و عفت مرعشی و کواکبیان و فراستی و…طنزاقتدایعراقچیواصولا راضی بودن از شرایط موجود باعث شادابی و نشاط در زندگی می شود نمونه اش همین آقای الف گزینه‌های ترامپ برای وزارتخانه‌های دفاع و امور …گزینه‌های ترامپ برای وزارتخانه‌های دفاع و امور خارجه آمریکاچگونه می‌توان دانشجوی‌دانشگاه امام‌حسینعشد …گفته می‌شود تمام داوطلبانگروه‌های آزمایشی سه گانه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و چهل حدیث کوتاه از امام سجاد عبا سلام درود بر شما و سلام بر این خاندان شریفآخرین قیمت انواع خودروهای داخلی و وارداتی صبحانه …قیمت خودروهای داخلی خارجی را از این پس می توانید در صبحانه آنلاین و روزانه مشاهده ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند … قاب جالب و عجیب برای آی‌فون کانال تلگرام آکاایران لیست تمام بازی‌ های جدید پلی اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت از منظر شناسایی مسائل و چالش‌ها بی‌تردید آخرین قیمت محصولات سایپا جدول صبحانه آنلاین مجوز دولت برای واردات بالگرد نیمه سنگین آمریکایی چیست و چه امکاناتی دارد؟ سندبرق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …طبقه بندی قصه های قبیله معرفی نویسنده و مدیر وبلاگ لغت آیلتس ضروری برای الف گزینه‌های ترامپ برای وزارتخانه‌های دفاع و امور خارجه آمریکا گزینه‌های ترامپ برای وزارتخانه‌های دفاع و امور خارجه آمریکا الف داعش برای اولین بار ساختار سازمانی خود را افشا کرد گروه تروریستی داعش برای اولین بار ساختار سازمانی ، مسئولیت ها ، ولایت ها و دیوان های خود را چگونه می‌توان دانشجوی‌دانشگاه امام‌حسینعشد پایگاه اطلاع گفته می‌شود تمام داوطلبانگروه‌های آزمایشی سه گانه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم کتابی که جزو بهترین‌ها هستند با این رمان‌ها از مطالعه لذت روایت دست اول از انقلاب اسلامی در خراسان کتابی با شخصیت‌های زنده و معاصر برای اولین بار چهل حدیث کوتاه از امام سجاد ع با سلام درود بر شما و سلام بر این خاندان شریف آخرین قیمت انواع خودروهای داخلی و وارداتی صبحانه آنلاین مجوز دولت برای واردات بالگرد نیمه سنگین آمریکایی « » چیست و چه امکاناتی دارد؟ سند ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر قاب جالب و عجیب برای آی‌فون کانال تلگرام آکاایران لیست تمام بازی‌ های جدید پلی‌ استیشن اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری در تاریخ خراسان این شماره می خوانید؛ مسافرت در کویرهای گرم و خشک برای ١٨ تا ۴٠ ساله هایی که اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت از منظر شناسایی مسائل و چالش‌ها بی‌تردید زنان و برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات فیبرنوری و یک فیبر نوری چگونه نور را هدایت می‌کند؟ فرض کنید می‌خواهید یک باریکه نور را بطور مستقیم و



لینک منبع :سود و زیان رجیستری برای کیست؟

سود و زیان رجیستری برای کیست؟ - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/.../سود-و-زیان-رجیستری-برای-کیست‎Cachedسود و زیان رجیستری برای کیست؟ شناسه خبر: 1266822 سرویس: اقتصادی. ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸. موبایل در افغانستان 3 ... سود و زیان رجیستری برای کیست؟ - پـایگاه خبری فضای مجازی ایران ... fimna.ir/سود-زیان-رجیستری-کیست؟/ 14 دسامبر 2016 ... به گزارش پایگاه خبری فضای مجازی ایران فیمنا؛ پروژه رجیستری مدتی است فعالیت خود را آغاز کرده و با موفقیت و علیرغم خبرهای ضدونقیض همچنان ... الف - سود و زیان رجیستری برای کیست؟ alef.ir/vdca0enyo49nua1.k5k4.html?42txt سود و زیان رجیستری برای کیست؟ بخش دانش و فناوری الف،23 آذر95. قطعاً هر پروژه‌ای با کلید خوردنش سود و زیان‌های خاص خودش را به همراه خواهد داشت، در برخی موارد ... سود و زیان رجیستری برای کیست؟ - سراج24 seraj24.ir/fa/news-details/151793/-سود-و-زیان-رجیستری-برای-کیست؟/ 13 دسامبر 2016 ... قطعاً هر پروژه‌ای با کلید خوردنش سود و زیان‌های خاص خودش را به همراه خواهد داشت، در برخی موارد پروژه‌ای اجرا می شود تا با ضربه زدن به عده ای منافع ... سود و زیان رجیستری برای کیست؟ - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/سود-و-زیان-رجیستری-برای-کیست/5323072 سود و زیان رجیستری برای کیست؟ در این پروژه موارد زیادی مدنظر قرارگرفته است، از سلامت گوشی ها و اصالت آن ها گرفته تا جلوگیری از ورود غیرقانونی گوشی های ... سود و زیان رجیستری برای کیست؟ - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/.../سود-و-زیان-رجیستری-برای-کیست/.../6122914/‎Cached13 دسامبر 2016 ... قطعاً هر پروژه ای با کلید خوردنش سود و زیان های خاص خودش را به همراه خواهد داشت، در برخی موارد پروژه ای اجرا می شود تا با ضربه زدن به عده ای منافع ... سود و زیان رجیستری تلفن همراه برای کیست؟ - ایران جیب www.iranjib.ir/shownews/.../سود-و-زیان-رجیستری-تلفن-همراه-برای-کیست؟/ 13 دسامبر 2016 ... قطعاً هر پروژه‌ای با کلید خوردنش سود و زیان‌های خاص خودش را به همراه خواهد داشت، در برخی موارد پروژه‌ای اجرا می شود تا با ضربه زدن به ... سود و زیان رجیستری برای کیست؟ - خبرگزاری تسنیم 192.99.239.193/fa/news/.../سود-و-زیان-رجیستری-برای-کیست‎Cachedقطعاً هر پروژه‌ای با کلید خوردنش سود و زیان‌های خاص خودش را به همراه خواهد داشت، در برخی موارد پروژه‌ای اجرا می شود تا با ضربه زدن به عده ای منافع چشمگیری را برای عده ... سود و زیان رجیستری برای کیست؟ - وسریا wesria.xyz/news/422826 سود و زیان رجیستری برای کیست؟ از وبلاگ مجله مطالب خواندنی دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در سایت مرجع نمایش داده شده است. در صورت تمایل به خواندن متن ... سود و زیان رجیستری تلفن همراه برای کیست؟ - دان آلفا forum.downallfa.com/showthread.php?t=39356‎Cachedقطعاً هر پروژه ای با کلید خوردنش سود و زیان های خاص خودش را به همراه خواهد داشت، در برخی موارد پروژه ای اجرا می شود تا با ضربه زدن به ... ادامه خبر.