مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دعای کاربران برای بهبود وضعیت حجت الاسلام قرائتی

[ad_1]

تبیان به نقل از گروه شبکه های اجتماعی: کاربران شبکه های اجتماعی برای شفای وضعیت حجت الاسلام قرائتی که به علت عارضه گوارش و عمل جراحی در بیمارستان بستری شده است، دعا می کنند.

بخش قرآن تبیان


به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی از روز شنبه 20 آذرماه به علت عارضه گوارشی در بیمارستان خاتم الانبیاء بستری شده  و هم اکنون رو به بهبود است.

در همین راستا کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار ژس هایی برای بهبودی حال وی طلب شفاعت دارند.

گفتنی است؛ محسن قرائتی (زاده? 1324 در کاشان) مسئولیت نهاد «ستاد اقامه نماز» را بر عهده دارد. وی در اردیبهشت سال 1361 به «نمایندگی ولی فقیه» در سازمان نهضت سوادآموزی منصوب شد و سپس ریاست این سازمان را نیز بر عهده گرفت که این مسئولیت را تا اسفند 1389 داشت. وی در زمینه تفسیر قرآن به سبک مخصوص به خود فعالیت دارد.



[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کارآفرینی و اشتغال زایی معرفی مشاغل و شرایط و …بسمه تعالی مقدمه مهم چنانچه جویای کار و ایجاد اشتغال برای خود، خانواده یا دانلود کتاب یادداشتهای عَلَم متن کامل وزیر دربار …راهنمای دانلود اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل دانلود برنامه تلگرام برای کامپیوتر هنوز مشخص نیست که چرا تلگرام همچین جایگاهی را به دست آورده است کاربران می توانستند به دحوالارض چه روزی است؟ پنجشنبه روز دحوالارض است در متون و روایات دینی، ‌برای این روز و شب پیش از آن آثار و آذر طب اسلامی وسنتی عقیلی خراسانیدکتر احمد صادقیان مدرس حوزه و دانشگاه چکیده یکی از مباحث مطرح در بحث علم و دین نرگس آبادهاز همان سال که با نام حاج اسدالله لاجوردی و قاطعیت و شجاعتش در برابر عملیات وحشیانه کارآفرینی و اشتغال زایی معرفی مشاغل و شرایط و چگونگی بسمه تعالی مقدمه مهم چنانچه جویای کار و ایجاد اشتغال برای خود، خانواده یا دوستانتان دانلود کتاب یادداشتهای عَلَم متن کامل وزیر دربار و نخست کسی را برای دوستی انتخاب کن که قلب بزرگی داشته باشه تا مجبور نشی برای اینکه در قلبش جا بگیری دانلود برنامه تلگرام برای کامپیوتر هنوز مشخص نیست که چرا تلگرام همچین جایگاهی را به دست آورده است کاربران می توانستند به دحوالارض چه روزی است؟ پنجشنبه روز «دحوالارض» است در متون و روایات دینی، ‌برای این روز و شب پیش از آن آثار و آذر طب اسلامی وسنتی عقیلی خراسانی دکتر احمد صادقیان مدرس حوزه و دانشگاه چکیده یکی از مباحث مطرح در بحث علم و دین، استخدام نرگس آباده گلعلی پرچم روی آن یکی را نیز کنار می زند این چهره اش کامل تر است نیمه بالایی بدن و یک دستش هم



لینک منبع :دعای کاربران برای بهبود وضعیت حجت الاسلام قرائتی

دعای کاربران برای بهبود وضعیت حجت الاسلام قرائتی - تبیان article.tebyan.net/.../دعای-کاربران-برای-بهبود-وضعیت-حجت-الاسلام-قرائتی‎Cached13 دسامبر 2016 ... کاربران شبکه های اجتماعی برای شفای وضعیت حجت الاسلام قرائتی که به علت عارضه گوارش و عمل جراحی در بیمارستان بستری شده است، دعا می کنند. دعای کاربران برای بهبود وضعیت حجت‌الاسلام قرائتی - IQNA www.iqna.ir/fa/.../دعای-کاربران-برای-بهبود-وضعیت-حجت‌الاسلام-قرائتی 13 دسامبر 2016 ... گروه شبکه‌های اجتماعی: کاربران شبکه‌های اجتماعی برای شفای وضعیت حجت‌الاسلام قرائتی که به علت عارضه گوارش و عمل جراحی در بیمارستان ... دعای کاربران برای بهبود وضعیت حجت الاسلام قرائتی | کاربران - قطره www.ghatreh.com/.../دعای-کاربران-برای-بهبود-وضعیت-حجت-الاسلام-قرائتی 13 دسامبر 2016 ... کاربران شبکه های اجتماعی برای شفای وضعیت حجت الاسلام قرائتی که به علت عارضه گوارش و عمل جراحی در بیمارستان بست. دعای کاربران برای بهبود وضعیت حجت الاسلام قرائتی - ایکنا | خبر ... khabarfarsi.com/u/29651385 عیادت حسن روحانی از حجت الاسلام قرائتی ایسنا: رئیس جمهوری شامگاه سه شنبه با حضور در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تهران از حجت الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد ... حاج آقا قرائتی در بیمارستان بستری شد +عکس - جام نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29533871/back دعای کاربران برای بهبود وضعیت حجت الاسلام قرائتی ... روز شنبه 20 آذرماه به علت عارضه گوارشی در بیمارستان خاتم الانبیاء بستری شده و هم اکنون رو به بهبود است. دعای کاربران برای بهبود وضعیت حجت‌الاسلام قرائتی - خبروان khabarone.ir/.../دعای-کاربران-برای-بهبود-وضعیت-حجت‌الاسلام-قرائتی‎Cached13 دسامبر 2016 ... گروه شبکه‌های اجتماعی: کاربران شبکه‌های اجتماعی برای شفای وضعیت حجت‌الاسلام قرائتی که به علت عارضه گوارش و عمل جراحی در بیمارستان ... حجت الاسلام قرائتی در بیمارستان بستری شد+عکس | Hendevaneh.com hendevaneh.com/حجت-الاسلام-قرائتی-در-بیمارستان-بستری/ داماد حجت الاسلام قرائتی افزود: پزشکان از حال عمومی حاج آقا رضایت دارند. هم اکنون ایشان در ... وی در پایان از مردم خواست که برای بهبود حال ایشان دعا کنند. همچنین رئیس ... حجت الاسلام قرائتی در بیمارستان بستری شد +عکس - فردا www.fardanews.com/.../حجت-الاسلام-قرائتی-در-بیمارستان-بستری-شد-عکس‎Cached11 دسامبر 2016 ... داماد حجت الاسلام قرائتی خبر از بستری شدن ایشان در بیمارستان داد و گفت: حاج آقا روز ... وی در پایان از مردم خواست که برای بهبود حال ایشان دعا کنند. آخرین وضعیت حجت الاسلام قرائتی در بیمارستان - برترین ها www.bartarinha.ir/.../آخرین-وضعیت-حجت-الاسلام-قرائتی-در-بیمارستان‎Cached11 دسامبر 2016 ... سرپرست اورژانس کشور درباره وضعیت حجت الاسلام قرائتی که به دلیل ... حال عمومی آقای قرائتی پس از انجام جراحی مساعد است و روند بهبود وی نیز ادامه ... وضع حجت الاسلام قرائتی مساعد ولی کم حال/مردم برای شفای حاج محسن ... kashan1.ir/9672/حجت-الاسلام-قرائتی-تحت-عمل-جراحی-سیستم/‎Cached15 دسامبر 2016 ... وضع حجت الاسلام قرائتی مساعد ولی کم حال/مردم برای شفای حاج محسن دعا کنند. برادر حجت الاسلام قرائتی با همان آهنگ صدا و صراحت لهجه برادرش، حال او ...