مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حذف فلش موجود بر روی آیکن شورتکات‌های دسکتاپ

[ad_1]

بر روی آیکن شورتکات‌ها در محیط ویندوز، فلش کوچکی وجود دارد که بیان‌گر این است که آیکنی که با آن سروکار دارید یک Shortcut یا میان‌بر از فایل اصلی است. در صورتی که ترجیح می‌دهید این فلش از روی آیکن‌ها حذف شود و آیکن‌ها تمام و کمال نمایش داده شوند با استفاده از این ترفند می‌توانید آن را حذف کنید.

 

برای اجرای این ترفند ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید.

سپس در محیط Run عبارت regedit را وارد نموده و Enter بزنید.

 

 

در محیط رجیستری به مسیر زیر بروید:


 HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionExplorer

 

اکنون (ترفندستان) بررسی نمایید در زیرشاخه‌ی کلید Explorer، کلید Shell Icons وجود دارد یا خیر. اگر این کلید موجود نبود، بر روی Explorer راست‌کلیک کرده و از منوی New بر روی Key کلیک کنید.

 

 

نام کلید جدید را Shell Icons قرار دهید.

 

 

اکنون در حالی که Shell Icons در حالت انتخاب است، در محدوده‌ی سمت راست صفحه راست‌کلیک کرده و از منوی New بر روی String Value کلیک کنید.

 

 

نام این مقدار جدید را 29 قرار دهید.

 

 

حال بر روی 29 دوبارکلیک کنید. در پنجره‌ی بازشده در Value data عبارت زیر را وارد نموده و روی OK کلیک کنید:


  %windir%System32shell32.dll,-50

 

 

برای اعمال تغییرات یک‌بار ویندوز را از نو راه‌اندازی نمایید یا از حساب کاربری خود در ویندوز خارج شده و مجدد وارد شوید.

 

برای بازگردانی فلش نیز کافی است بر روی مقدار 29 که ایجاد کردید راست‌کلیک کرده و Delete را انتخاب کنید تا حذف گردد.

 

همچنین اگر مایلید فلش موجود روی آیکن‌ها به سبک فلش موجود در ویندوز ویستا تغییر کند (به صورت بزرگ و البته نه چندان زیبا) می‌توانید این عبارت را در Value data در مقدار 29 وارد کنید:


 %windir%System32shell32.dll,-16769

 

این روش در ویندوزهای 7 به بعد قابل انجام است. در ویندوزهای پیش از 7 می‌توان از این ترفند استفاده کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای ویندوزبه علت علاقه خیلی از افراد، تعدادی از دستورات پرکاربرد را به نمایش میگذارم فناوری اطلاعات و ارتباطات به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام بهترین های ترفند ترفند ویندوز یکی از امکانات ویندوز ، پشتیبانی از قابلیت سنجاق کردن پوشه‌ها و برنامه‌ها به ترفندهای ویندوز به علت علاقه خیلی از افراد، تعدادی از دستورات پرکاربرد را به نمایش میگذارم فناوری اطلاعات و ارتباطات ’ ’ بهترین های ترفند ترفند ویندوز یکی از امکانات ویندوز ، پشتیبانی از قابلیت سنجاق کردن پوشه‌ها و برنامه‌ها به نواروظیفه



لینک منبع :حذف فلش موجود بر روی آیکن شورتکات‌های دسکتاپ

حذف فلش موجود بر روی آیکن شورتکات‌های دسکتاپ - ترفندستان https://www.tarfandestan.com/.../remove-arrow-shortcut-icons-desktop.html‎Cached13 دسامبر 2016 ... بر روی آیکن شورتکات‌ها در محیط ویندوز، فلش کوچکی وجود دارد که بیان‌گر این است که آیکنی که با آن سروکار دارید یک Shortcut یا میان‌بر از فایل ... حذف فلش موجود بر روی آیکن شورتکات های دسکتاپ - آپارات ► 2:35www.aparat.com/v/PVxAr/حذف_فلش_موجود_بر_روی_آیکن_شورتکات_های_دسکتاپ Dec 13, 2016 - 3 min ترفندستان بر روی آیکن شورتکات ها در محیط ویندوز، فلش کوچکی وجود دارد که بیان گر این است که آیکنی که با آن سروکار دارید یک ... حذف فلش موجود بر روی آیکن شورتکات‌های دسکتاپ - YouTube ► 2:35https://www.youtube.com/watch?v=DGdPlJRcY3k Dec 13, 2016 - 3 min - Uploaded by Tarfandestan بر روی آیکن شورتکات‌ها در محیط ویندوز، فلش کوچکی وجود دارد که بیان‌گر این است که آیکنی که با آن سروکار دارید یک Shortcut یا میان‌بر از فایل ... حذف فلش کنار آیکون شورت کات در دسکتاپ ویندوز سون | سررسید www.sar-resid.ir/5718/حذف-فلش-کنار-شورت-کات‏ها-در-ویندوز-سون/‎Cached Similarحذف فلش کنار آیکون در دسکتاپ ویندوز سون با استفاده از دستور رجیستری. ... این فلش های کنار شورت کات ها توی ویندوز بعضی وقتها خیلی اعصاب خرد کن میشه، ... نکته : اگر پوشه Shell Icons موجود بود که هیچ وگرنه باید یه پوشه به این نام بسازید. حذف فلش موجود بر روی آیکن شورتکات‌های دسکتاپ - اخبار جدید لحظه ای ... akhbartop.com/151649/‎Cachedبر روی آیکن شورتکات‌ها در محیط ویندوز، فلش کوچکی وجود دارد که بیان‌گر این است که آیکنی که با آن سروکار دارید یک Shortcut یا میان‌بر از فایل اصلی است. حذف فلش کوچک از روی فایلهای Shortcut - سرزمین دانلود www.sarzamindownload.com/contents/533/‎Cached Similarحذف فلش کوچک از روی فایلهای Shortcut. اگر بر روی آیکون های میانبر (Shortcut) روی صفحه دسکتاپ دقت کرده باشید دیده اید که همواره در پایین آیکون، تصویر یک ... حذف فلش موجود بر روی آیکن شورتکات‌های دسکتاپ - خبر خوان - آخرین ... uptime24.ir/news/feed.../حذف-فلش-موجود-بر-روی-آیکن-شورتکات‌های-2/ حذف فلش موجود بر روی آیکن شورتکات‌های دسکتاپ. حذف فلش موجود بر روی آیکن شورتکات‌های دسکتاپ. Source: sadeghPublished on 2016-12-13. جستجو برای حذف فلش موجود بر روی آیکن شورتکات‌های دسکتاپ - خبر خوان - آخرین ... uptime24.ir/news/feed-items/حذف-فلش-موجود-بر-روی-آیکن-شورتکات‌های/ حذف فلش موجود بر روی آیکن شورتکات‌های دسکتاپ. حذف فلش موجود بر روی آیکن شورتکات‌های دسکتاپ. Source: http://www.tarfandestan.com/rss.xmlPublished on ... حذف فلش موجود بر روی آیکن شورتکات های دسکتاپ - بی باک نیـــوز www.bibaknews.com/801601/موجود-آیکن-شورتکات-دسکتاپ.html 13 دسامبر 2016 ... حذف فلش موجود بر روی آیکن شورتکات های دسکتاپ - حذف فلش موجود بر روی آیکن شورتکات های دسکتاپ در حا-موجود-آیکن-شورتکات-دسکتاپ. ترفند ویندوز: روش حذف علامت فلش روی shortcut در دسکتاپ - گویا آی تی www.gooyait.com/1395/.../remove-arrow-shortcut-icons-desktop.html‎Cached29 دسامبر 2016 ... برای اینکه علامت شورت کد روی آیکون های دستکتاپ را حذف کنید این ترفند را دنبال کنید.