مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سامسونگ گوشی‌های گلکسی نوت ۷ را از کار می‌اندازد

[ad_1]

 

کد مطلب: 423975

سامسونگ گوشی‌های گلکسی نوت ۷ را از کار می‌اندازد

بخش دانش و فناوری الف،23 آذر95

شرکت سامسونگ اعلام کرد، در اواسط ماه دسامبر یک به روز رسانی نرم افزاری برای گوشی های گلکسی نوت ۷ در آمریکا منتشر خواهد کرد که این نوع گوشی ها را عملا از کار خواهد انداخت و آنها را غیرقابل شارژ و استفاده خواهد کرد.

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۴

تسنیم به نقل از رویترز، شرکت سامسونگ اعلام کرد، در اواسط ماه دسامبر یک به روز رسانی نرم افزاری برای گوشی های گلکسی نوت 7 در آمریکا منتشر خواهد کرد که این نوع گوشی ها را عملا از کار خواهد انداخت و آنها را غیرقابل شارژ و استفاده خواهد ساخت.

این شرکت تولید کننده تلفن های همراه گفته که بیش از 93 درصد همه گوشی های گلکسی نوت 7 فراخوان شده در آمریکا به شرکت عودت داده شده و در عوض گوشی های دیگری به مشتریان تحویل داده شده است.

به دنبال انتشار گزارش های متعدد از آتش گرفتن گوشی های گلکسی نوت 7 سامسونگ، وزارت ارتباطات آمریکا و دیگر نهادهای این کشور در ماه اکتبر از دارندگان این مدل گوشی خواستند تا در سفرهای هوایی، از حمل یا قرار دادن این نوع گوشی ها در چمدان های خود خودداری کنند.

شرکت وریزون کامیونیکیشنز اعلام کرده که در این بروز رسانی شرکت نخواهد کرد زیرا این اقدام به آن دسته از استفاده کنندگان گلکسی نوت 7 که گوشی تلفن همراه دیگری ندارند تا جایگزین گوشی معیوب کنند، لطمه می زند.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری-گلکسی نوت۷

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نگاهی به واکنش جالب توجه به ماجرای انفجار باتری گلکسی پس از آنکه مواردی از انفجار باتری گلکسی نوت گزارش شد، کاربران به این موضوع واکنش بررسی گوشی سامسونگ گلکسی رنسانسسامسونگ را بایستی این روزها در یک دوره گذار دانست عبور از عصر پلاستیک به فلز اگر ایستنا گوشیپنجشنبه، آذرماه تاثیر سرما روی تلفن‌های همراه سه شنبه، آذرماه گوشی لبه ۱۴ مورد از بهترین گوشی هایی که سال ۲۰۱۶ معرفی …بهترینگوشیهاییکهامروز آخرین روز از سال ۲۰۱۵ است، سالی که در آن گوشی های هوشمند بسیاری معرفی گردید و بهترین گوشی های هوشمند تکراشرکت هاسامسونگبهترین گوشی های گوشی های فوق العاده ی در راه هستند و برخی از آنها کاملا ارزش آن ارزان ترین گوشی ها در بازار ایرانگوشی های هوشمند با وجود اینکه از قیمت بالایی برخوردارند، این روزها طرفداران زیادی اخبار فناوری جدیدترین و آخرین اخبار فناوریاخبارفناوریتصویر جدید لورفته از گلکسی اس ۸ پرچم‌دار سامسونگ بدون جک هدفون، چهره‌ای متفاوت به چگونه اطلاعات را برای همیشه از حافظه تلفن همراه …چگونه اطلاعات را برای همیشه از حافظه تلفن همراه پاک کنیممقایسه دوربین پرچمدار اکسپریا ، آی‌فون ، نوت …دوربین عکاسی، یکی از بخش‌های بسیار مهم در بین گوشی‌های امروزی محسوب می‌شود، جایی که دانلود رایگان اندروید کیت کت دانلودرایگاناندرویدکیتگوگل با انتشار اندروید کیت کت همه را شگفت زده کرد اندروید سیستم عامل قدرتمندی ایستنا گوشی تاثیر سرما روی تلفن‌های همراهگوشی لبه‌دار بعدی سامسونگ چه شکلی است؟ نگاهی به واکنش جالب توجه به ماجرای انفجار باتری گلکسی نوت سامسونگ پس از رونمایی گلکسی نوت ۷، این گوشی هوشمند را راهی بازار کرد اما به نظر می‌رسد وجود بهترین گوشی‌های هواوی در بازار که بایستی بخرید محمدرضا احمدپور ۱۳۹۴۰۶۰۵ پاسخ ↓ تعداد دیدگاه سلام به عنوان کسی که از گوشی‌های میان فناوری و اطلاعات یکصدا همانطور که انتظار می‌رفت، امروز کمپانی چینی میزو از گوشی میزو ام نوت رونمایی کرد چگونه اطلاعات را برای همیشه از حافظه تلفن همراه پاک کنیم چگونه اطلاعات را برای همیشه از حافظه تلفن همراه پاک کنیم اخبار فناوری جدیدترین و آخرین اخبار فناوری اخبارفناوری تصویر جدید لورفته از گلکسی اس ۸ پرچم‌دار سامسونگ بدون جک هدفون، چهره‌ای متفاوت به خود راسخون یار همیشه همراه بازی امام مهدی علیه‌السلام من خاتم اوصیا هستم و خداوند به‌واسطه من، بلا را از خانواده و نقد و بررسی تخصصی گوشی پی لایت هوآوی؛ زیبا، ارزان و ارزشمند شرکت هواوی سال‌های درازی است که بر روی طراحی جامع به منظور تولید گوشی‌های هوشمند حرفه‌ای الف مسابقات طناب کشی در نمازخانه ای در قم پایگاه خبری الف واقعا جای تاسف داره از قدیم گفتن حرمت امامزاده بر متولی واجبه وقتی روحانی مخزن پتروشیمی متلاشی شد زنگنه این وضعیت کار اطفا را ساده می مخزن پتروشیمی متلاشی شد زنگنه این وضعیت کار اطفا را ساده می‌کند هزار تن مواد موجود سوخت



لینک منبع :سامسونگ گوشی‌های گلکسی نوت ۷ را از کار می‌اندازد

سامسونگ گوشی‌های گلکسی نوت ۷ را از کار می‌اندازد - خبرگزاری تسنیم ... https://www.tasnimnews.com/.../سامسونگ-گوشی-های-گلکسی-نوت-7-را-از-کار-می-اندازد‎Cached10 دسامبر 2016 ... شرکت سامسونگ اعلام کرد، در اواسط ماه دسامبر یک به روز رسانی نرم افزاری برای گوشی های گلکسی نوت ۷ در آمریکا منتشر خواهد کرد که این نوع گوشی ... سامسونگ گوشی‌های گلکسی نوت ۷ را از کار می‌اندازد - سرزمین من ایران ... sarzaminmaniran.ir/سامسونگ-گلگسی شرکت سامسونگ اعلام کرد، در اواسط ماه دسامبر یک به روز رسانی نرم‌افزاری برای گوشی‌ های گلکسی نوت ۷ در آمریکا منتشر خواهد کرد که این نوع گوشی‌ ها را عملا از کار ... ایتنا - سامسونگ گوشی‌های گلکسی نوت ۷ را از کار می‌اندازد itna.ir/fa/doc/.../سامسونگ-گوشی-های-گلکسی-نوت-۷-کار-می-اندازد‎Cached11 دسامبر 2016 ... شرکت سامسونگ اعلام کرد، در اواسط ماه دسامبر یک به روز رسانی نرم‌افزاری برای گوشی‌های گلکسی نوت ۷ در آمریکا منتشر خواهد کرد که این نوع گوشی‌ها ... الف - سامسونگ گوشی‌های گلکسی نوت ۷ را از کار می‌اندازد alef.ir/vdchqxnkm23niwd.tft2.html?423975 13 دسامبر 2016 ... شرکت سامسونگ اعلام کرد، در اواسط ماه دسامبر یک به روز رسانی نرم افزاری برای گوشی های گلکسی نوت ۷ در آمریکا منتشر خواهد کرد که این نوع گوشی ... سامسونگ گوشی‌های گلکسی نوت ۷ را از کار می‌اندازد - خبرگزاری تسنیم www.shahrekhabar.com/economic/148136274092822‎Cached10 دسامبر 2016 ... شرکت سامسونگ اعلام کرد، در اواسط ماه دسامبر یک به روز رسانی نرم افزاری برای گوشی های گلکسی نوت ۷ در آمریکا منتشر خواهد کرد که این نوع گوشی ... سامسونگ گوشی‌های گلکسی نوت ۷ را از کار می‌اندازد » آسمان نیوز news.asemanpub.com/84465-.html‎Cached11 دسامبر 2016 ... شرکت سامسونگ اعلام کرد، در اواسط ماه دسامبر یک به روز رسانی نرم‌افزاری برای گوشی‌های گلکسی نوت ۷ در آمریکا منتشر خواهد کرد که این نوع گوشی‌ها ... سامسونگ گوشی‌های معیوب نوت 7 را از کار می‌اندازد - ایران جیب www.iranjib.ir/.../سامسونگ-گوشی‌های-معیوب-نوت-7-را-از-کار-می‌اندازد/ 17 دسامبر 2016 ... شرکت سامسونگ اعلام کرد با عرضه یک بسته نرم افزاری به روزرسان برای گوشی های گلکسی نوت 7 این گوشی ها را به طور کامل از کار می اندازد تا ... سامسونگ گوشی‌های معیوب نوت 7 را از کار می‌اندازد - ایران جیب | دمادم https://damadam.ir/.../سامسونگ-گوشی‌های...نوت-7-را-از-کار-می‌اندازد/6182444 شرکت سامسونگ اعلام کرد با عرضه یک بسته نرم افزاری به روزرسان برای گوشی های گلکسی نوت 7 این گوشی ها را به طور کامل از کار می اندازد تا ...شرکت سامسونگ ... دلیل سامسونگ برای انفجار گلکسی نوت 7 - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../دلیل-سامسونگ-انفجار-گلکسی-نوت-7/‎Cached15 سپتامبر 2016 ... البته در چند روز گذشته مشخص شد که سامسونگ تا چند وقت دیگر تمام گوشی‌های نوت ۷ که راهی بازار کرده را از کار می‌اندازد تا کسی نتواند از آن‌ها ... سامسونگ گوشی‌های معیوب نوت 7 را از کار می‌اندازد - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950920000684‎Cached10 دسامبر 2016 ... شرکت سامسونگ اعلام کرد با عرضه یک بسته نرم افزاری به روزرسان برای گوشی های گلکسی نوت 7 این گوشی ها را به طور کامل از کار می اندازد تا ...