مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوگل دیگر خودروی خودران نخواهد ساخت

[ad_1]

 

گوگل دیگر خودروی خودران نخواهد ساخت

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۷

 

خودروی خودران

 

خودروی خودران

 

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که شرکت گوگل تمرکز خود را از ساخت خودروهای خودروان بدون پدال و فرمان برداشته است.

به گزارش ستاره ها به نقل از The Information، این شرکت در عوض قصد دارد با شرکت‌های خودروساز بر روی ساخت خودروهای عادی‌تر همکاری کرده و در نهایت بتواند تا پایان سال آینده یک شرکت خدمات‌رسانی خودروی کرایه‌ای را برپا کند.
شرکت فیات کرایسلر در ماه مه از همکاری با گوگل برای ساخت نسخه اولیه‌ای از یک خودروی جدید برای گوگل بر اساس مینی ون پاسیفیکا خبر داده بود که در صورت موفق بودن آزمایشات، در خدمات آنلاین خودروی کرایه‌ای مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
لری پیج، مدیرعامل شرکت الفبت و راث پورات، رئیس امور مالی شرکت با این باور که برنامه‌های کنونی برای ساخت یک خودروی جدید فاقد فرمان و پدال غیرعملی خواهد بود، این تصمیم جنجالی را گرفته‌اند. آن‌ها بر این عقیده‌اند که واحد شوفر گوگل که مسئول ساخت خودروی کاملا خودران است، ابتدا باید با این فناوری یک زمینه تجارتی ایجاد کند.
شرکت گوگل هنوز واکنشی به این گزارش‌ها نشان نداده است.

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گوگل ساخت اپلیکیشن آندروید را رایگان آموزش …گوگل اصول پایه‌ای آندروید را در یک دوره به‌نام به مدت یک هفته و رایگان به گوگل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادگوگلدربارهٔ گوگل ریشه‌یابی گوگل بر گرفته شده از کلمه گوگول به معنی یک عدد یک و صد صفر به این پنج دلیل از گوگل استفاده نکنید شبکهگوگل تمایل به گفتن این مطلب دارد که دوست دارد فعالیت‌های آنلاین شما را به منظور بهینه اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی رصد دلاردر داخل و خارج دنیای اقتصاد روند روزهای اخیر موجب شده دلار علاوه‌بر بازارهای جهانی، در بازار داخلی رقبای احتمالی حسن روحانی در سال به گزارش خبرآنلاین عمر دولت روحانی هنوز به پایان نرسیده اما نگاه‌ها بین سیاسیون می ساعت ثانیه شمار ترامپ برای انتخابات ریاست …ساعتثانیهشمارآیت الله علم الهدی مسیر معرفی مقام معظم رهبری به‌عنوان مقصر ناکامی برجام همان مسیر اخبار صنعت خودرو پژو خودروی سال اروپااخبار صنعت خودرو در سایت ، آگهی خرید و فروش خودرو نو کارکردهخبر خودرو اخبار خودرو ایران و جهانبه گزارش خبرخودرو، تابستان سال بود که شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه خودروی بین عصر ایراندر جامعه ای که بی اخلاقی از در و دیوار می ریزد و از بام تا شام حرف از اختلاس و دریافتی گوگل ساخت اپلیکیشن آندروید را رایگان آموزش می‌دهد شبکه گوگل اصول پایه‌ای آندروید را در یک دوره به‌نام به مدت یک هفته و رایگان به علاقمندان گوگل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد گوگل دربارهٔ گوگل ریشه‌یابی گوگل بر گرفته شده از کلمه گوگول به معنی «یک عدد یک و صد صفر جلوی آن به این پنج دلیل از گوگل استفاده نکنید شبکه گوگل تمایل به گفتن این مطلب دارد که دوست دارد فعالیت‌های آنلاین شما را به منظور بهینه‌سازی اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری رصد دلاردر داخل و خارج روند بازارهای جهانی اصلاح می‌شود؟ دوقطبی دلاری در بازار طلا دنیای اقتصاد دودستگی تحلیل رقبای احتمالی حسن روحانی در سال به گزارش خبرآنلاین عمر دولت روحانی هنوز به پایان نرسیده اما نگاه‌ها بین سیاسیون می‌چرخند ساعت ثانیه شمار ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری عکس ساعتثانیه امام جمعه تهران به دنبال تسخیر کاخ سفید هستیمشعار زنده باد اصلاحات در روز دانشجو یعنی نفوذ اخبار صنعت خودرو پژو خودروی سال اروپا اخبار صنعت خودرو در سایت ، آگهی خرید و فروش خودرو نو کارکرده خبر خودرو اخبار خودرو ایران و جهان به گزارش خبرخودرو، تابستان سال بود که شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه خودروی بین المللی عصر ایران گاه لازم است که انسان دیدگان خود را ببندد زیرا اغلب خود را به نابینائی زدن نیز نوعی خوشبختی



لینک منبع :گوگل دیگر خودروی خودران نخواهد ساخت

گوگل فعلا خودروی خودران نخواهد ساخت - ایسنا www.isna.ir/news/.../گوگل-فعلا-خودروی-خودران-نخواهد-ساخت‎Cached13 دسامبر 2016 ... گزارش‌های جدید حاکی از آن است که شرکت گوگل تمرکز خود را از ساخت خودروهای خودروان بدون پدال و فرمان برداشته است. گوگل دیگر خودروی خودران نخواهد ساخت - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/511107/گوگل-دیگر-خودروی-خودران-نخواهد-ساخت 13 دسامبر 2016 ... شرکت فیات کرایسلر در ماه مه از همکاری با گوگل برای ساخت نسخه اولیه‌ای از یک خودروی جدید برای گوگل بر اساس مینی ون پاسیفیکا خبر داده بود که ... گوگل دیگر خودروی خودران نخواهد ساخت www.fardanews.com/fa/news/.../گوگل-دیگر-خودروی-خودران-نخواهد-ساخت 13 دسامبر 2016 ... گوگل دیگر خودروی خودران نخواهد ساخت. این شرکت در عوض قصد دارد با شرکت‌های خودروساز بر روی ساخت خودروهای عادی‌تر همکاری کرده و در نهایت بتواند ... گوگل دیگر خودروی خودران نخواهد ساخت - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/413882/گوگل-دیگر-خودروی-خودران-نخواهد-ساخت 13 دسامبر 2016 ... شرکت فیات کرایسلر در ماه مه از همکاری با گوگل برای ساخت نسخه اولیه‌ای از یک خودروی جدید برای گوگل بر اساس مینی ون پاسیفیکا خبر داده بود که ... گوگل دیگر خودروی خودران نخواهد ساخت payeshonline.com/news/.../گوگل-دیگر-خودروی-خودران-نخواهد-ساخت 13 دسامبر 2016 ... گزارش‌های جدید حاکی از آن است که شرکت گوگل تمرکز خود را از ساخت خودروهای خودروان بدون پدال و فرمان برداشته است. گوگل, خودروی خودران, فیات ... گوگل دیگر خودروی خودران نخواهد ساخت - آفتاب | دمادم damadam.ir/آفتاب.../گوگل-دیگر-خودروی-خودران-نخواهد-ساخت/id/5383396 شرکت فیات کرایسلر در ماه مه از همکاری با گوگل برای ساخت نسخه اولیه‌ای از یک خودروی جدید برای گوگل بر اساس مینی ون پاسیفیکا خبر داده بود که در صورت ... گوگل دیگر خودروی خودران نخواهد ساخت - آفتاب | دمادم https://damadam.ir/news/گوگل-دیگر-خودروی-خودران-نخواهد-ساخت/5383396 شرکت فیات کرایسلر در ماه مه از همکاری با گوگل برای ساخت نسخه اولیه ای از یک خودروی جدید برای گوگل بر اساس مینی ون پاسیفیکا خبر داده بود که در صورت موفق ... گوگل دیگر خودروی خودران نخواهد ساخت - خبرلند khabarland.com/news/.../گوگل-دیگر-خودروی-خودران-نخواهد-ساخت‎Cached20 ژانویه 2017 ... گوگل دیگر خودروی خودران نخواهد ساخت شرکت فیات کرایسلر در ماه مه از همکاری با گوگل برای ساخت نسخه اولیه‌ای از یک خودروی جدید برای گوگل بر ... گوگل دیگر خودروی خودران نخواهد ساخت - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../گوگل-دیگر-خودروی-خودران-نخواهد-ساخت/ گوگل دیگر خودروی خودران نخواهد ساخت. گزارش‌های جدید حاکی از آن است که شرکت گوگل تمرکز خود را از ساخت خودروهای خودروان بدون پدال و فرمان برداشته است. به نقل از ... گوگل دیگر خودروی خودران نخواهد ساخت | سایت خبری ام ال 4min.ml/گوگل-دیگر-خودروی-خودران-نخواهد-ساخت/ 13 دسامبر 2016 ... گوگل دیگر خودروی خودران نخواهد ساخت. انجام ترجمه , ترجمه از فارسی به عربی تعداد به انگلیسی , ترجمه انگلیسی به فارسی جملات . ترجمه ی فارسی به ...