مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ایده هایی برای تزیین کادو کریسمس

[ad_1]

یکی از سنت‌های زیبای سال نوی مسیحی، هدیه دادن و هدیه گرفتن است. کلکسیونی از جدیدترین و جالب‌ترین ایده‌های تزیین کادو کریسمس را در اینجا ببینید.

جشن کریسمس یا نوئل، جشن گرامی‌داشت زادروز مسیح است که توسز مسیحیان سرتاسر دنیا هم‌زمان با شروع سال نو برگزار می‌شود.

ایام دوازده روزه کریسمس با سالروز میلاد مسیح در ۲۵ دسامبر آغاز شده و تا جشن خاج‌شویان در روز ۶ ژانویه ادامه می‌یابد. هرچند مهم‌ترین عید مذهبی در گاه‌شمار مسیحی، روز عید پاک (به عنوان روز مصلوب‌شدن و رستاخیز عیسی) است، بسیاری به‌خصوص در کشورهای ایالات متحده و کانادا، کریسمس را مهم‌ترین رویداد سالانه مسیحی محسوب می‌دارند. با وجودی که این روز، یک عید مذهبی شناخته می‌شود، از اوایل سده بیستم میلادی به بعد به طور گسترده به عنوان یک جشن غیر مذهبی برگزار شده و برای بیشتر مردم، این ایام فرصتی است برای دور هم جمع شدن اقوام و دوستان و هدیه دادن به هم. 

ایده تزیین کادو کریسمس،  عکس کادو کریسمس، هدیه سال نو مسیحی

جشن کریسمس در کشورهای مختلف:

در کشورهای مختلف این جشن بنا به آداب و رسوم مردمان مختلف به روش‌های مختلفی برگزار می‌شود اما همه آن‌ها با هم وجه اشتراکی  دارند و آن هم این است که تمام مسیحیان در هر کجای دنیا که باشند روز میلاد مسیح را به کلیساها می‌روند و در خانه هایشان درخت کاجی را به شکل‌های مختلفی تزئین می‌کنند که البته این درخت هم برای خودش افسانه‌هایی دارد.

کادو کریسمس:

در میان مسیحیان این اعتقاد وجود دارد که در شب سال نو، سنت نیکولاس که امروز او را با نام بابانوئل می‌شناسند بیاید و برایشان هدایایی بیاورد . در میان کودکان این عقیده با قوت بسیاری وجود دارد و آن ها شب سال نو جوراب‌های بلندی را به درخت کریسمس آویزان می‌کنند و بعد می‌خوابند به امید این که صبح کریسمس این جوراب‌ها از هدیه پر باشد…

در همین راستا، کلکسیونی زیبا از نمونه‌های تزیین کادو کریسمس را برای شما جمع آوری کردیم تا بتوانید با کم‌ترین وسایل، یک کادوپیچی شیک و خاص داشته باشید و عزیزان‌تان را خوشحال کنید. با ما همراه باشید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش ساخت پاپیون برای کادو کردن هدیهپاپیون ها انواع مختلفی دارند که برای تزئین درب جعبه ها یا حتی کادو پیچ ها کاربرد دارندایده هایی راحت و زیبا برای طراحی پذیرایی …طراحی دکوراسیون پذیراییدکوراسیون پذیرایی منزلطراحی پذیرایی منزلایده هایی برای تزیین گلدان سفالی با ایده های متفاوت و زیبا …امیدواریم طرح ها و ایده های مطرح شده برای تزیین گلدان سفالی مورد پسند شما دوستان واقع تزیین پرده های ساده با ایده خلاقانه و کم هزینهتزیین پرده های ساده نحوه تزیین پرده ساده ترین روش تزیین پرده ایده هایی برای تزیین پیش دبستانی سه ستاره فرشته ها دکوراسیون تزیین …توپک های پلیسه ای برای تزیین سقف اتاق کودک یا مهد کودکها این توپکهای رنگی و زیبا را با استفاده دوباره از وسایل ایده های ناباستفادهدوبارهازایده های ناب همان‌طور که در شکل زیر می‌بینید، می‌توانید به راحتی برای لامپ محفظه پیش دبستانی سه ستاره فرشته ها کلاژ برای دیدن گالری عکسها کلیک کنید افتتاح کانال تلگرامی پیش دبستانی سه آموزش ساخت پاپیون برای کادو کردن هدیه پاپیون ها انواع مختلفی دارند که برای تزئین درب جعبه ها یا حتی کادو پیچ ها کاربرد دارند ایده هایی راحت و زیبا برای طراحی پذیرایی دکوراسیون طراحی دکوراسیون پذیراییدکوراسیون پذیرایی منزلطراحی پذیرایی منزلایده هایی برای طراحی تزیین گلدان سفالی با ایده های متفاوت و زیبا دکوراسیون امیدواریم طرح ها و ایده های مطرح شده برای تزیین گلدان سفالی مورد پسند شما دوستان واقع شد ه تزیین پرده های ساده با ایده خلاقانه و کم هزینه تزیین پرده های ساده نحوه تزیین پرده ساده ترین روش تزیین پرده ایده هایی برای تزیین پرده پیش دبستانی سه ستاره فرشته ها دکوراسیون تزیین دیوار یا سقف توپک های پلیسه ای برای تزیین سقف اتاق کودک یا مهد کودکها این توپکهای رنگی و زیبا را با تکنیک پیش دبستانی سه ستاره فرشته ها کلاژ برای دیدن گالری عکسها کلیک کنید افتتاح کانال تلگرامی پیش دبستانی سه ستاره استفاده دوباره از وسایل ایده های ناب استفادهدوباره ایده های ناب همان‌طور که در شکل زیر می‌بینید، می‌توانید به راحتی برای لامپ محفظه‌ای هنر و مهارتهای زندگی انواع دکوراسیون و چیدمان هنر و مهارتهای زندگی دکوراسیون سفره عقد تزیین خنچه عقد میز نامزدی دکوپاژ چیدمان جهیزیه ایده هایی برای تزیین تولد ایده هایی برای تزیین کیک ایده هایی برای تزیین دیوار خانه ایده هایی برای تزئین جشن تولد کودک ایده هایی برای تزیین سفره افطاری



لینک منبع :ایده هایی برای تزیین کادو کریسمس

Images for ایده هایی برای تزیین کادو کریسمس ایده هایی برای تزیین کادو کریسمس | ستاره setare.com/fa/news/7830/ایده-هایی-برای-تزیین-کادو-کریسمس‎Cached13 دسامبر 2016 ... یکی از سنت‌های زیبای سال نوی مسیحی، هدیه دادن و هدیه گرفتن است. کلکسیونی از جدیدترین و جالب‌ترین ایده‌های تزیین کادو کریسمس را در اینجا ... ایده هایی جذاب برای کادو کریسمس که می توانید خودتان درست کنید seemorgh.com/lifestyle/decoration/.../150091-150091/‎Cached Similar26 دسامبر 2012 ... ایده هایی جذاب برای کادو کریسمس که می توانید خودتان درست کنید. ... تزیین روز کریسمس، این بار کادوهای روز کریسمس را اینگونه تزیین کنید ... ایده هایی برای تزیین کادو کریسمس - مجله اینترنتی ستاره - تی نیوز tnews.ir/news/cfa875984563.html‎Cachedیکی از سنت های زیبای سال نوی مسیحی، هدیه دادن و هدیه گرفتن است. کلکسیونی از جدیدترین و جالب ترین ایده های تزیین کادو کریسمس را در اینجا ببینید. کادوهای کریسمس را خلاقانه بسازید - آپارات ► 3:34www.aparat.com/v/TN7cP/کادوهای_کریسمس_را_خلاقانه_بسازید Dec 25, 2014 - 4 min چیدانه شما به راحتی می توانید با این ایده ها و طرح هایی که ما دراین ویدئو برایتان گذاشته ایم یک ... خیلی سریع و خلاقانه کادوی کریسمس راکادو کنید. - ایده هایی جذاب برای کادو کریسمس که می توانید خودتان درست کنید www.chekhabar.ir/.../ایده%20هایی%20جذاب%20برای%20کادو%20کریسمس%20که%20می...‎Cached23 دسامبر 2015 ... تزیین روز کریسمس، این بار کادوهای روز کریسمس را اینگونه تزیین کنید. قوطی هایی بسیار زیبا برای کریسمس. نقاشی کردن طرح های گوناگونی ... ایده هایی برای تزیینات کریسمس و استقبال از سال میلادی - مجله 118 ... 2118.ir/1395/10/03/ایده-هایی-برای-تزیینات-کریسمس-و-استقبا/ 23 دسامبر 2016 ... ایده هایی برای تزیینات کریسمس و استقبال از سال میلادی – مجله ۱۱۸ ... تصویر یک کاغذ کادو معطر بسازید، این ایده ی بسیار دوست داشتنی می تواند ... ایده هایی برای تزیینات کریسمس - مشهدسر mashhadsar.ir/p-58179-ایده-هایی-برای-تزیینات-کریسمس.html‎Cached22 دسامبر 2015 ... به گزارش مشهدسر؛ کریسمس یا نوئل جشنی است در آیین مسیحیت که به منظور گرامی‌ داشت زادروز مسیح برگزار می‌شود. ایام دوازده روزه ی کریسمس با ... 7 ایده برای برای تزیینات کریسمس | چیدانه https://www.chidaneh.com/ideabooks/life-style/events/41571‎Cached20 دسامبر 2015 ... 7 ایده برای برای تزیینات کریسمس، تزیینات کریسمس در دکوراسیون ... ساز، چیدانه قبلا ایده ی ساده و شیک برای بسته بندی جعبه های کادویی برای ... تزیین کادوی کریسمس با ایده های جالب و جدید + 60 مدل جدید - شهر مطلب shahrematlab.com/کادوی-کریسمس/‎Cachedکادوی کریسمس , تزیین کادوی کریسمس به مناسبت فرار رسیدن سال نو میلادی و جشن کریسمس در این بخش از سایت شهر مطلب با مدل های جدید و ویژه را مشاهده کنید.