مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هشدار به متقاضیان «تتو ابرو»

[ad_1]

 

هشدار به متقاضیان «تتو ابرو»

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۷

 

تتو ابرو

 

تتو ابرو

 

یک متخصص پوست و مو گفت: وجود فلزات سنگین در رنگ تتوی ابرو منجر به ایجاد سرطان پوست می‌شود.

به گزارش ستاره ها؛ ‌دکتر حمید رشنو  گفت: در تتو و هاشور ابرو استفاده از ماده‌ای به نام جوهر مهم است، برخی از این رنگ‌ها (جوهرها) دارای فلزات سنگین آرسنیک و آهن است و ممکن است دائم بماند و قابل پاک شدن نباشد.

او ادامه داد: برخی رنگ‌های قرمز و نارنجی که برای تتو و هاشور ابرو استفاده می‌شوند، ممکن است سبب حساسیت و التهاب پوست شوند. حتی با کم کردن جای تتو و هاشور ممکن است ماده رنگی در پوست بماند و منجر به قرمزی، خارش و زخم طولانی‌مدت شود.

این متخصص پوست و مو بیان کرد: ابزاری که برای تتو و هاشور ابرو استفاده می‌شود ممکن است واکنش‌ها و عفونت‌های پوستی ایجاد کند و زخم ایجاد شده منجر به ایجاد خارش و گوشت اضافه شود. چنانچه ابزار مورد استفاده یک بار مصرف نباشد، منجر به ایجاد هپاتیت و ایدز خواهد شد.

این متخصص پوست و مو اضافه کرد: پاک کردن تتوی دائم سخت بوده و ایجاد اسکار (تخریب پوست اضافه و زخم) می‌کند که خوشایند نیست و پس از مدتی پشیمانی به بار می‌آورد.

او گفت: بسته به نوع موادی نظیر فلزات سنگین که در رنگ تتو وجود دارد، این مهم منجر به ایجاد سرطان پوست می‌شود.

رشنو گفت: متقاضیان تتو باید از افرادی که دارای مجوز هستند و از ابزار بهداشتی یک بار مصرف استفاده می‌کنند، خدمات بگیرند.

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نسخه تب‌بر وام مسکن گروه مسکن دمای قیمت‌ در بازار اوراق تسهیلات خرید مسکن به بالاترین حد ماه اخیر فرارومحمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در واکنش به تصویب تمدید تحریم های ایران در سنا و روزنامه دنیای اقتصاد روزنامه دنیای اقتصاد، پرمخاطب ترین روزنامه اقتصادی کشورجنجال در انتظار ایران کُره‌…فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی تصمیم گرفت تا ٤ روز زودتر از برگزاری دیدار با ایران عصر ایران رییس بانک مرکزی تبدیل پول ایران به تومان جای نگرانی ندارد امکان استفاده از اسکناس عصر ایرانبه گفته اوباما الگوی برجام می تواند در حل بحران های منطقه ای از جمله در سوریه و یمن و نرم افزار سلامت نیوز سلامت آقایان این نرم افزار جانبی یکی دیگر از ابزارهایی است که به شما امکان این را ثبت نام دوره های کمک پرستاری آغاز شد نظام سلامت …نظام سلامتسلامت نیوزعلاقمندان و متقاضیان شغل در بیمارستان ها و درمانگاه های دولتی می توانند با پارسی جو جستجوگر ایرانی توصیه احمد خاتمی به اوباما جواب کلوخ انداز را باید با سنگ داد سخنرانی ها را بهم شیوع بیماری تب برفکی در ایرانتمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پارسینه است و استفاده از مطالب با ذکر منبع نسخه تب‌بر وام مسکن گروه مسکن دمای قیمت‌ در بازار «اوراق تسهیلات خرید مسکن» به بالاترین حد ماه اخیر رسیده و فرارو اخبار ایران، جهان تحلیل نقد محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در واکنش به تصویب تمدید روزنامه دنیای اقتصاد روزنامه دنیای اقتصاد، پرمخاطب ترین روزنامه اقتصادی کشور جنجال در انتظار ایران کُره‌ فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی تصمیم گرفت تا ٤ روز زودتر از برگزاری دیدار با ایران، کاروان تیم عصر ایران رییس بانک مرکزی تبدیل پول ایران به تومان جای نگرانی ندارد امکان استفاده از اسکناس‌های عصر ایران گاه لازم است که انسان دیدگان خود را ببندد زیرا اغلب خود را به نابینائی زدن نیز نوعی خوشبختی نرم افزار سلامت نیوز سلامت آقایان این نرم افزار جانبی یکی دیگر از ابزارهایی است که به شما امکان این را میدهد که ثبت نام دوره های کمک پرستاری آغاز شد نظام سلامت سلامت نیوز نظام سلامت سلامت نیوزعلاقمندان و متقاضیان شغل در بیمارستان ها و درمانگاه های دولتی می توانند با شرکت پارسی جو جستجوگر ایرانی توصیه احمد خاتمی به اوباما جواب کلوخ انداز را باید با سنگ داد سخنرانی ها را بهم نزنیم



لینک منبع :هشدار به متقاضیان «تتو ابرو»

هشدار به متقاضیان «تتو ابرو» - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/441151/هشدار-به-متقاضیان-تتو-ابرو‎Cached13 دسامبر 2016 ... ‌دکتر حمید رشنو گفت: در تتو و هاشور ابرو استفاده از ماده‌ای به نام جوهر مهم است، برخی از این رنگ‌ها (جوهرها) دارای فلزات سنگین آرسنیک و آهن است و ممکن ... هشدار به متقاضیان «تتو ابرو» | هفت صبح 7sobh.com/content/هشدار-به-متقاضیان-تتو-ابرو/‎Cachedایسنا: یک متخصص پوست و مو گفت: وجود فلزات سنگین در رنگ تتوی ابرو منجر به ایجاد سرطان پوست می‌شود. ‌دکتر حمید رشنو گفت: در تتو و هاشور ابرو استفاده از… هشدار به متقاضیان «تتو ابرو» – مجله راگا https://magazine.raganews.ir/293295/ ‌دکتر حمید رشنو گفت: در تتو و هاشور ابرو استفاده از ماده‌ای به نام جوهر مهم است، برخی از این رنگ‌ها (جوهرها) دارای فلزات سنگین آرسنیک و آهن است و ممکن است دائم بماند و ... هشدار به متقاضیان «تتو ابرو» – مجله راگا - راگانیوز raganews.ir/magazine/293295/ ‌دکتر حمید رشنو گفت: در تتو و هاشور ابرو استفاده از ماده‌ای به نام جوهر مهم است، برخی از این رنگ‌ها (جوهرها) دارای فلزات سنگین آرسنیک و آهن است و ممکن است دائم بماند و ... سرطان در تتو هاشور ابرو - رز بلاگ - متفاوت ترین سرویس سایت ساز maajan.rozblog.com/tag/سرطان-در-تتو-هاشور-ابرو هشدار متخصصان پوست به متقاضیان «تتو ابرو»/ …http://www.khabaronline.ir/ detail/611838/society/health. در تتو و…,سرطان در تتو هاشور ابرو,رزبلاگ. سرطان در تتو هاشور ابرو - رز بلاگ - متفاوت ترین سرویس سایت ساز ninkrj.rozblog.com/tag/سرطان 1. هشدار متخصصان پوست به متقاضیان «تتو ابرو»/ …. در تتو و هاشور ابرو استفاده از ماده‌ای…,سرطان,رزبلاگ. میهن مگ - هشدار متخصصان پوست به متقاضیان «تتو ابرو»/ وجود فلزات ... https://mihanmag.com/.../هشدار_متخصصان_پوست_به_متقاضیان_«تتو_ابرو»__وجود_فلزات_سنگین_در_رنگ‎Cached13 دسامبر 2016 ... میهن مگ : ‌دکتر حمید رشنو گفت: در تتو و هاشور ابرو استفاده از ماده‌ای به نام جوهر مهم است، برخی از این رنگ‌ها (جوهرها) دارای فلزات سنگین آرسنیک و آهن ... متقاضیان \\\\\\\"تتو ابرو\\\\\\\" بخوانند - آکا - لیمو پاتوق limopatogh.ir/search/?...متقاضیان%20%5C%5C%5C%5C%5C%5C%5C%22تتو%20ابرو%5C%5C... هشدار متخصصان پوست به متقاضیان «تتو ابرو»/ وجود فلزات سنگین در رنگ ‌دکتر حمید رشنو گفت: در تتو و هاشور ابرو استفاده از ماده‌ای به نام جوهر مهم است، برخی از ... تاتو ابرو عوارض بیشتری دارد یا هاشور؟ - شفا نیوز www.shefanews.com/fa/.../تاتو-ابرو-عوارض-بیشتری-دارد-یا-هاشور‎Cached Similarتاتو ابرو دیگر قابل پاک شدن نیست و در صورتی که فرد پشیمان شود با انجام لیزر می‌توان آن را کم‌رنگ ... هشدار به خانم‌ها! ... یک متخصص پوست ضمن اشاره به عوارض « تاتو» و «هاشور» در عین حال به متقاضیان انجام این اعمال توصیه ... وی افزود: از جمله عوارض تاتو ابرو می‌توان به امکان انتقال هپاتیت A, B, C از طریق سوزن «تاتو» اشاره کرد. هشدار به متقاضیان تاتو/ - تفریحی taffrihi.ir/search/?q=هشدار%20به%20متقاضیان%20تاتو/‎Cachedنتایج جستجو شده برای هشدار به متقاضیان تاتو/. هشدار به متقاضیان تاتو. 2 هفته پیش ... 21-5-2017 2. در متن زیر به حکم شرعی تاتو کردن ابرو براى زنان می‌پردازیم.