مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین ورزش ها برای مقابله با زوال عقل

[ad_1]

 

محققان عنوان می کنند؛

بهترین ورزش ها برای مقابله با زوال عقل

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۶

 

به گفته محققان، ورزش های هوازی موجب تقویت حافظه و مهارت های فکری در افراد مسن مبتلا به اختلال شناختی خفیف می شود.

به گزارش ستاره ها؛ این مطالعه شامل ۱۶ فرد با میانگین سنی ۶۳ سال بود که ورزش های هوازی نظیر تردمیل یا دوچرخه ثابت را انجام می دادند. این افراد به مدت ۶ ماه، چهار بار در هفته این تمارین را انجام دادند. در گروه کنترل هم ۱۹ فرد با میانگین سنی ۶۷ سال قرار داشتند که در مدت مشابه و به تعداد دفعات یکسان همچون گروه ورزش هوازی، ورزش های استقامتی انجام می دادند اما فعالیت هوازی نداشتند.
بهترین ورزش ها برای مقابله با زوال عقل
تمامی شرکت کنندگان مبتلا به اختلال شناختی خفیف بودند. به گفته محققان بعد از گذشت ۶ ماه، اسکن مغزی این افراد نشان داد در گروه ورزش هوازی، حجم مغز افراد نسبت به گروه ورزش استقامت افزایش بیشتری یافته بود.

همچنین طبق یافته محققان، افراد گروه ورزش هوازی شاهد بهبود قابل توجهی در حافظه و مهارت های فکری خود بعد از شش ماه بودند در حالیکه در گروه ورزش استقامت این نتیجه مشاهده نشد.


 

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی تغذیه ورزشکاران و اصول تغذیه در ورزش ورزش ، …به سایت ورزش و بدنسازی آکاایران خوش آمدید در این بخش با تغذیه ورزشکاران و سایر موارد فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران برای افزایش حافظه و یادگیری چه بخوریم؟یکی از مسائلی که برای اکثر افراد اهمیت دارد، بهبود حافظه است همه ما دوست داریم با سلامت سالمندان سایت پزشکان بدون مرزشیوع بیماری دیابت روز به روز بیشتر می شود با توجه به افزایش امید به زندگی و افزایش سن چاقی بیماری ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادمرضچاقیدر کودکان وزن مناسب با توجه به سن و جنسیت متفاوت می‌باشد مرض چاقی در کودکان و راه برای درمان افسردگی که می‌تواند جایگزین …گوناگون ۱۰ راه برای درمان افسردگی که می‌تواند جایگزین داروهای ضد‌افسردگی باشدعصر ایراندر ادامه فردوسی پور گفت توی فوتبالی که در پایه ها و رده های مختلف اش فساد و تبانی و روان شناسیدلهرهخشمافسردگی وسواساختلالات …راهکارهای مقابله با مشکلات روانی ناشی از ببیماریهای مزمن بیماری جسمی مزمن و صعب رویداد، خبر و بلیت برای ایرانیان پیدا کنید یا …کامیون‌ها جاده کرج را به هم ریختند عکس له‌ شدن ۱۳ عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی عکس تغذیه ورزشکاران و اصول تغذیه در ورزش ورزش ، بدنسازی به سایت ورزش و بدنسازی آکاایران خوش آمدید در این بخش با تغذیه ورزشکاران و سایر موارد تغذیه فان وسرگرمی فان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران ایرانی برای افزایش حافظه و یادگیری چه بخوریم؟ یکی از مسائلی که برای اکثر افراد اهمیت دارد، بهبود حافظه است همه ما دوست داریم با شنیدن یا چاقی بیماری ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد مرضچاقی در کودکان وزن مناسب با توجه به سن و جنسیت متفاوت می‌باشد مرض چاقی در کودکان و نوجوانان را سلامت سالمندان سایت پزشکان بدون مرز شیوع بیماری دیابت روز به روز بیشتر می شود با توجه به افزایش امید به زندگی و افزایش سن نیز رویداد، خبر و بلیت برای ایرانیان پیدا کنید یا اضافه کنید کامیون‌ها جاده کرج را به هم ریختند عکس له‌ شدن ۱۳ راه برای درمان افسردگی که می‌تواند جایگزین داروهای ضد گوناگون ۱۰ راه برای درمان افسردگی که می‌تواند جایگزین داروهای ضد‌افسردگی باشد عصر ایران در ادامه فردوسی پور گفت « توی فوتبالی که در پایه ها و رده های مختلف اش فساد و تبانی و این



لینک منبع :بهترین ورزش ها برای مقابله با زوال عقل

بهترین ورزش ها برای مقابله با زوال عقل - ورزش - زندگی سالم - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../-ورزش-های-هوازی-بهترین-محافظ-در-مقابل-زوال-عقل‎Cached۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۰:۲۷ - کد خبر: 200702. بهترین ورزش ها برای مقابله با زوال عقل. سلامت نیوز:به گفته محققان، ورزش های هوازی موجب تقویت حافظه و مهارت های فکری در افراد ... بهترین ورزش ها برای مقابله با زوال عقل - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../بهترین-ورزش-ها-برای-مقابله-با-زوال-عقل بهترین ورزش ها برای مقابله با زوال عقل. همچنین طبق یافته محققان، افراد گروه ورزش هوازی شاهد بهبود قابل توجهی در حافظه و مهارت های فکری خود بعد از شش ماه بودند در ... بهترین ورزش ها برای مقابله با زوال عقل - سلامانه www.salamaneh.com/post/57450/بهترین-ورزش-ها-برای-مقابله-با-زوال-عقل 13 دسامبر 2016 ... بهترین ورزش ها برای مقابله با زوال عقل. سلامانه : به گفته محققان، ورزش های هوازی موجب تقویت حافظه و مهارت های فکری در افراد مسن مبتلا به اختلال ... بهترین ورزش ها برای مقابله با زوال عقل - عصر ایران | دمادم https://damadam.ir/.../بهترین-ورزش-ها-برای-مقابله-با-زوال-عقل/5278720 همچنین طبق یافته محققان، افراد گروه ورزش هوازی شاهد بهبود قابل توجهی در حافظه و مهارت های فکری خود بعد از شش ماه بودند در حالیکه در گروه ورزش استقامت ... بهترین ورزش ها برای مقابله با زوال عقل - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../بهترین-ورزش-ها-برای-مقابله-با-زوال-عقل/‎Cachedبهترین ورزش ها برای مقابله با زوال عقل. به گفته محققان، ورزش های هوازی موجب تقویت حافظه و مهارت های فکری در افراد مسن مبتلا به اختلال شناختی خفیف می شود. مقابله با زوال عقل با ورزش - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/186558_مقابله-با-زوال-عقل-با-ورزش.html/‎Cached19 نوامبر 2016 ... ورزش یکی از بهترین روش های مقابله با آلزایمر به شمار می رود با کمک ورزش قادر ... کاهش وزن در سالمندان سلامت مغز زوال عقل بیماری آلزایمر ابتلا به زوال عقل ... پژوهش ها نشان می دهند که فعالیت بدنی استقامتی، چه در قالب دوچرخه سواری، ... بهترین ورزش ها برای مقابله با زوال عقل - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/14816149206828 همچنین طبق یافته محققان، افراد گروه ورزش هوازی شاهد بهبود قابل توجهی در حافظه و مهارت های فکری خود بعد از شش ماه بودند در حالیکه در گروه ورزش استقامت این نتیجه ... بهترین ورزش ها برای مقابله با زوال عقل - عصر ایران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29655748 13 دسامبر 2016 ... بهترین ورزش ها برای مقابله با زوال عقل ... کنترل فشار خون با یوگا شما با یوگا می توانید در کنترل فشار خون خود نقش ... با مهارت ها از خشم عبور کن. آخرین خبر | دکتر سلام/ بهترین ورزش ها برای مقابله با زوال عقل akharinkhabar.ir/.../دکتر-سلام-بهترین-ورزش-ها-برای-مقابله-با-زوال-عقل 13 دسامبر 2016 ... سلامت نیوز/ :به گفته محققان، ورزش های هوازی موجب تقویت حافظه و مهارت های فکری در افراد مسن مبتلا به اختلال شناختی خفیف می شود.این مطالعه شامل ... دکتر سلام/ بهترین ورزش ها برای مقابله با زوال عقل - آخرین خبر www.akharinkhabar.ir/health/3146831 13 دسامبر 2016 ... آخرین خبر پرنصب ترین نرم افزار فارسی زبان خبری است. شما علاوه بر مطالب خبری ، اطلاعات متنوع ای در مورد سلامت، آشپزی، گردشگری، خودرو و غیره ...