مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گرین در الکامپ مسابقه اسمبل سیستم برگزار می‌کند

[ad_1]

در نمایشگاه الکامپ امسال مسابقه اسمبل سیستم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به سخت‌افزار، در آن به دوئل با هم می‌پردازند.

در نمایشگاه الکامپ امسال، برای دوئل علاقه‌مندان سخت‌افزار مسابقه‌ی اسمبل سیستم برگزار می‌شود.

شرکت گرین که امسال مانند سال‌های قبل در نمایشگاه الکامپ حضور دارد، با همکاری لیون کامپیوتر و اسپانسری HIGH POWER ELECTRONIC مسابقه‌ای برای علاقه‌مندان و فعالان سخت‌افزار برگزار می‌کند.

این مسابقات با عنوان اسمبل سیستم و برای اسمبل کردن دستگاه‌های کامپیوتر در ۴ روزِ برگزاری نمایشگاه الکامپ، در غرفه‌ی گرین برگزار می‌شود.

اسمبل سیستم به‌صورت دوئل رو در رو (دونفره) و حداقل ۵ نوبت در روز برگزار خواهد شد و برنده هر دوئل، صاحب جوایزی مانند پاور +GP530A-EU خواهد شد.

اسمبل

علاوه بر جوایز روزانه، سه نفر اول که در چهار روز برگزاری این مسابقات، بهترین رکوردهای زمانی را ثبت کنند، هدایای ارزشمندی دریافت خواهند کرد. نفر اول این مسابقات برنده‌ی سفر تفریحی دبی، نفر دوم برنده‌ی سفر تفریحی کیش و نفر سوم برنده‌ی سفر تفریحی شیراز خواهد شد.

مسابقه هر روز در ۵ نوبت؛ ساعت‌های ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴ و ۱۵ انجام خواهد شد و در هر نوبت، ۲ نفر به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

برای شرکت در این مسابقه باید قبل از حضور در الکامپ، از طریق این لینک و طبق دستورالعمل اقدام کنید.

بیست و دومین دوره‌ی نمایشگاه الکامپ، روزهای ۲۵ تا ۲۸ آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چگونه مشکل را در فلش درایو‌ها از بین …در ابتدا باید مطمئن شوید مشکل فلش شما رایت پروتکتت است آیا مطمئن هستید که پورت سالم تصاویری از فضا که شما را وادار به تفکر می‌کند …جهان فوق‌العاده بزرگ و شاید ترسناک است، اما این بدان معنا نیست که نتوانیم آن را درک چگونه مشکل را در فلش درایو‌ها از بین ببریم در ابتدا باید مطمئن شوید مشکل فلش شما رایت پروتکتت است آیا مطمئن هستید که پورت سالم است؟ تصاویری از فضا که شما را وادار به تفکر می‌کند زومیت پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۷ از تغییر نام تاچ ویز به تا ورود به حلقه های زحل



لینک منبع :گرین در الکامپ مسابقه اسمبل سیستم برگزار می‌کند

گرین در الکامپ مسابقه اسمبل سیستم برگزار می‌کند - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/13/.../pc-assembly-challenge-elecomp-2016/‎Cached13 دسامبر 2016 ... مسابقه اسمبل سیستم در نمایشگاه الکامپ امسال برگزار می‌شود و در آن علاقه‌مندان به سخت‌افزار به دوئل با هم می‌پردازند. گرین در الکامپ مسابقه اسمبل سیستم برگزار می کند - تکنومون technomon.com/.../گرین-در-الکامپ-مسابقه-اسمبل-سیستم-برگزار-می-کند‎Cached14 دسامبر 2016 ... مسابقه اسمبل سیستم در نمایشگاه الکامپ امسال برگزار می‌شود و در آن علاقه‌مندان به سخت‌افزار به دوئل با هم می‌پردازند. - طراحی سایت | گرین در الکامپ مسابقه اسمبل سیستم برگزار می‌کند www.naw3.com/.../گرین-در-الکامپ-مسابقه-اسمبل-سیستم-برگزار-می‌کند در نمایشگاه الکامپ امسال، برای دوئل علاقه‌مندان سخت‌افزار مسابقه‌ی اسمبل سیستم برگزار می‌شود. شرکت گرین که امسال مانند سال‌های قبل در نمایشگاه الکامپ حضور دارد، ... گرین در الکامپ مسابقه اسمبل سیستم برگزار می‌کند | Payam Javan https://www.payamjavan.com/گرین-در-الکامپ-مسابقه-اسمبل-سیستم-برگز/ 13 دسامبر 2016 ... در نمایشگاه الکامپ امسال مسابقه اسمبل سیستم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به سخت‌افزار، در آن به دوئل با هم می‌پردازند. Read more here:: گرین در ... گرین در الکامپ مسابقه اسمبل سیستم برگزار می‌کند - اخبار جدید لحظه ... akhbartop.com/152127/‎Cachedدر نمایشگاه الکامپ امسال، برای دوئل علاقه‌مندان سخت‌افزار مسابقه‌ی اسمبل سیستم برگزار می‌شود. شرکت گرین که امسال مانند سال‌های قبل در نمایشگاه الکامپ حضور دارد، ... گرین در الکامپ مسابقه اسمبل سیستم برگزار می‌کند | زومیت vista.ir/cdn/32038619‎Cached13 دسامبر 2016 ... در نمایشگاه الکامپ امسال مسابقه اسمبل سیستم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به سخت‌افزار، در آن به دوئل با هم می‌پردازند. گرین در الکامپ مسابقه اسمبل سیستم برگزار می‌کند - بتانیوز betanews.ir/.../گرین-در-الکامپ-مسابقه-اسمبل-سیستم-برگزار-می-کند/‎Cached13 دسامبر 2016 ... در نمایشگاه الکامپ امسال مسابقه اسمبل سیستم برگزار می شود و علاقه مندان به سخت افزار در آن به دوئل با هم می پردازند در نمایشگاه الکامپ... گرین در الکامپ مسابقه اسمبل سیستم برگزار می کند | در نمایشگاه - قطره www.ghatreh.com/.../گرین-الکامپ-مسابقه-اسمبل-سیستم-برگزار-کند‎Cached13 دسامبر 2016 ... در نمایشگاه الکامپ امسال مسابقه اسمبل سیستم برگزار می شود و علاقه مندان به سخت افزار، در آن به دوئل با هم می پرØ. گرین در الکامپ مسابقه اسمبل سیستم برگزار می‌کند | زومیت | خبروان khabarone.ir/news/.../گرین-در-الکامپ-مسابقه-اسمبل-سیستم-برگزار-می‌کند 13 دسامبر 2016 ... در نمایشگاه الکامپ امسال مسابقه اسمبل سیستم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به سخت‌افزار، در آن به دوئل با هم می‌پردازند. گرین در الکامپ مسابقه اسمبل سیستم برگزار می‌کند - Tapatalk https://www.tapatalk.com/.../275aa45ada58457bca872992c936a108-gryn-dr-lkhmp-msbqh-smbl-systm-brgzr-mykhnd 12/13. گرین در الکامپ مسابقه اسمبل سیستم برگزار می‌کند. در نمایشگاه الکامپ امسال مسابقه اسمبل سیستم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به سخت‌افزار، در آن به دوئل با هم ...